Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Helt enig. Dog skal man ikke ligge for meget pres på spillernes skuldre, og give dem for meget ansvar til at starte med - det vigtigste er spillernes udvikling, og at de lære senior bolden at kende.

Men høre stadig til dem, som vil have 1-2 kvalitet forstærkninger nu, og til sommer, da bredden ellers bliver alt for lille.

Men jeg er ikke i tvivl om Hansborg, Julius og Juul Sandberg får rigtig meget spilletid her til foråret.

Mon ikke Julius, bliver den midterforsvar med mest spilletid i foråret? Det vil ikke undre mig.
    Man skal vel bare nævne Middelfart kampen og b94 kampen 2 kampe hvor mange af de spiller i snakker om
    blev udspillet især b93 kampen.

når Troels siger vi skal være 1 spiller eller 2 mindre
    så forventer jeg en farvel til selven også leje Bojana eller mccoy ud resten skal erstattes ellers rykker vi ikke op

michelson behøver de heller ikke erstatte det har de allerede gjort

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis vi nu siger at vi sælger 3 af de nævnte spillere, og der kun kommer én ind. Så er det lige før at jeg kan blive lidt nervøs for foråret
      samme her, truppen kan blive FOR smal. Det er den jo allerede i nogen grad - på enkelte pladser, og på kvalitet de fleste steder. Luca skal helst ikke gå i stykker, men det skal Myhra jo helst heller ikke.

Forsvaret er skadet ramt lige pt...

MEN vil stadig mene det er med blikket rettet mod næste sæson at jeg bliver nervøs hvis ikke man får handlet lidt mere nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
        Jeg hører ikke til dem, der er så nervøse for, hvor mange spillere, der kommer ind. Hvis man ellers tror på William Martin, Juul-Sandberg og Elias Hansborg så hælder jeg faktisk mest til, ikke at slå til, medmindre vi kan finde de rigtige spillere med tårnhøj kvalitet, der VIL Odense.

Så bliver jeg nok mødt af argumentet “jamen vi kan ikke forvente teenagere skal bære et Superliga-hold” og “de er fine breddespillere, men det er ikke dem man regner med skal tage os op i toppen”

Til det vil jeg svare, Ejdum, Kjerrumgaard og Slotsager har jo alle bevist, at med spilletid kan man sagtens udvikle sig til at blive en bærende kraft på rekordtid. Ingen havde set, at Ejdum ville blive så markant en skikkelse, da vi blev skilt ad i Fredericia i Alms sidste kamp. Kigger man på det nu, havde vi aldrig kunnet betale os fra de kvaliteter Ejdum og Kjerrumgaard bidrager med.

Jeg vil sindssygt gerne se topklasse spillere hentet til klubben, men med Ejdum in mente kan jeg godt forstå, hvis man er fristet til at gøre vejen for Juul-Sandberg, Julius Askou og Elias Hansborg meget kortere og håbe på, at vi har fuldgode seniorspillere om et år, vi aldrig havde kunnet hente.
        Luca har været på lån af to omgange, Ejdum brugte +1 år. De bliver ikke alle bærende kræfter på rekortid. Og det er helt ok. Netop derfor vi skal have nogle erfarne spillere ind så der også er tid til at de udvikler sig.

Hvis ikke vi henter noget nu her - så SKAL de nærmest slå til alle sammen, og det er jo ikke realistisk selv med mere spilletid i foråret.

Jeg håber man får et bedre indtryk af dem - måske et par af dem er klar nok til superliga, måske et par skal sendes på leje efter sommerferien - og det er den balance man skal finde. Henter man ikke mere ind nu og så slår Juul-sandberg, Hansborg, McCoy, JBA, Martin og til dels Markus Jensen ikke for alvor til - så står Troels pludseligt og har rigtigt rigtigt travlt, hvis ikke man vil have smidt næste sæson ud inden den reelt er gået igang.

Der er så mange bærende kræfter der har udløb til sommer - og det kan man ikke udfylde med 19 årige talenter alene.

Jeg håber man finder den rette balance.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis man siger ja til 25 millioner kroner for Luca bliver vi igen til grin i Danmark.
          Så beviser det klubben har resigneret og kun vil være med, ikke vinde.
          FCN sælger en gennemsnitlig forsvarsspiller til 30 mill….. Vi skal langt højere end 25 mill.. Det kan vi nok ikke få nu.
          Jeg håber han bliver her længe. Han er super vigtig for os

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

FCN sælger en gennemsnitlig forsvarsspiller til 30 mill….. Vi skal langt højere end 25 mill.. Det kan vi nok ikke få nu.
            Jeg håber han bliver her længe. Han er super vigtig for os
            Lige præcis. Det giver simpelthen ingen mening hvis man overhovedet overvejer sådan en pris.

Comment

Lige præcis. Det giver simpelthen ingen mening hvis man overhovedet overvejer sådan en pris.
              Hvis han begynder at score lidt i superligaen næste sæson vil der stå større klubber klar med 35-50 mill. Så de skal bare afvise
              Håber at de beholder ham minimum 1,5 år endnu

Comment

Men foreløbig har vi jo da I hvert fald afvist hvad der er kommet af bud på OB spillere. Så lad os gemme snottet lidt endnu.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/tidlige...lv-skyld-i-det

Av av av. Kønt er det ikke og jeg er 100% enig med Kim Engstrøm.
                  Men sket er sket og nu må der nye boller på suppen. Fremadrettet skal der være mere styr på de kontraktudløb.

Stram op OB.

Comment

Men sket er sket og nu må der nye boller på suppen. Fremadrettet skal der være mere styr på de kontraktudløb.

Stram op OB.
                    Jeg ved godt den gør nas at høre men Slotsager blev en case for OB og på den baggrund hypet helt enormt.

Hvilke specifikke evner er det han besidder, som skulle berettige en høj salgsværdi ... hvad er Slotsager specielt god til?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg ved godt den gør nas at høre men Slotsager blev en case for OB og på den baggrund hypet helt enormt.

Hvilke specifikke evner er det han besidder, som skulle berettige en høj salgsværdi ... hvad er Slotsager specielt god til?
                      Du kan sige hvad du vil, men tvivler på at Slotsager endte på en goldenboy liste, bare fordi OB så ham som ''en case''

Comment

Er en 18 årig nemmere at udvikle end en 30 årig?

Comment

Han har overblik og lederevner, som er noget der ikke kan tillæres. Disse ting er super vigtige for en forsvar.

men hvilken kvaliteter har Hey for som jeg ser det er han ringere på alle parametre end Slots og en smule ældre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Han har overblik og lederevner, som er noget der ikke kan tillæres. Disse ting er super vigtige for en forsvar.

men hvilken kvaliteter har Hey for som jeg ser det er han ringere på alle parametre end Slots og en smule ældre.
                            Det er en af de trættende provokationer fra Entusiasten - ignorer ham - det er nok den eneste måde at håndtere det på.

Comment

Stram op OB.
                              Slotsager har jo ikke taget beslutningen imens han var 3-4 valg. Det løb var kørt allerede sidste år ved denne tid. BW prøvede allerede tilbage i efteråret 23.
                              Han ville ikke forlænge da han var fast superligaspiller eller da vi rykkede ned.

Om han så havde fået 100% spilletid her i efteråret havde det ikke ændret en skid.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Slotsager har jo ikke taget beslutningen imens han var 3-4 valg. Det løb var kørt allerede sidste år ved denne tid. BW prøvede allerede tilbage i efteråret 23.
                                Han ville ikke forlænge da han var fast superligaspiller eller da vi rykkede ned.

Om han så havde fået 100% spilletid her i efteråret havde det ikke ændret en skid.
                                At han blev sendt på bænken gjorde det ikke nemmere at forlænge.
                                Om det stadig kunne lykkedes med fuld spilletid skal jeg ikke kunne sige, men det var nok ikke blevet sværere.

Kan selvfølgelig også være Slotsager bare har sagt noget udadtil for at please fans. Måske har planen hele tiden været at lade kontrakten løbe ud for at score sig en større sign on.

Vi ved det jo ikke, men det må bare ikke ske så ofte mere fremadrettet.

Comment

Working...
                                X