Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hans alder taget i betragtning ville han jo være en fin spiller at få ind 3-4 år, tænker ikke det ville være en signing man lavede med videre salg for øje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
Godt bud! Han ville være en fornuftig afløser for Fenger og/eller Deedson.
Synes desuden at Vito kunne være en fin overgang-til-superligaen midtbanespiller:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ofil-er-gratis817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOT: Fedt at se Breum med hattrick i dag
Jeg hørte dengang at OB skulle have fået ca 20% i videresalg klausul(plus nogle % i uddannelses penge).
Kunne godt ligge en pose penge og vente i nærmeste fremtid hvis han fortsætter
Comment
-
Jeg synes, vi skal prøve at gardere os i midterforsvaret med Christian Vestergaard fra Kolding.
Spilletid har virkelig rykket ham, og jeg forestiller mig faktisk, at han kan blive en solid OB-profil igennem en længere årrække.
Han er eksempelvis på efterårets hold i NordicBet-ligaen og har været en bærende krumtap på et Koldingmandskab, der har lukket solidt af. Samtidig også ageret anfører. Hvis ham, Gomez og en forlængelse med Bjørn kom i hus, så ville jeg ikke være utryg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOT: Fedt at se Breum med hattrick i dag
Jeg hørte dengang at OB skulle have fået ca 20% i videresalg klausul(plus nogle % i uddannelses penge).
Kunne godt ligge en pose penge og vente i nærmeste fremtid hvis han fortsætter
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg synes, vi skal prøve at gardere os i midterforsvaret med Christian Vestergaard fra Kolding.
Spilletid har virkelig rykket ham, og jeg forestiller mig faktisk, at han kan blive en solid OB-profil igennem en længere årrække.
Han er eksempelvis på efterårets hold i NordicBet-ligaen og har været en bærende krumtap på et Koldingmandskab, der har lukket solidt af. Samtidig også ageret anfører. Hvis ham, Gomez og en forlængelse med Bjørn kom i hus, så ville jeg ikke være utryg.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er en dejlig tanke og jeg er helt enig i den betragtning. Vi har velkendte problemer med Mihajlo og BP, og Slots der er på vej ud. Kan vi evt. håbe på med Slots skade, at skiftet falder til jorden og at der kan strikkes noget sammen med OB .. jeg tvivler men håbet er som bekendt lysegrønt.
CV havde en stor stjerne i min bog ved de træningspas, jeg overværede for snart år tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Forhåbentlig ikke længere. Tror mere eller mindre at de dage er ovre(indtil næste turnaround selvfølgelig).
Tror ikke vi ser det under TB
Ser gerne vi heller ikke blot henter en til en erstatninger, men rent faktisk prøver at forstærke holdet.
Slut med at træde vande, og blot holde os i ligaen på de inderligt ligegyldige 8-10 pladser.
Der er godt nok et stort arbejde der venter T.B, for at få vendt skepsis, til optimisme, tillid og tiltro til at der et sted i klubben findes en anelse ambitioner.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej tak. Så hellere spilletid til vores egne der er på vej op. Bla Marcus Jensen
Bare et bud, som jeg finder (økonomisk) realistisk samtidig med, at han kender kulturen, sproget, har en god alder, potentialet m.m. og formentligt kan bidrage fra dag 1.
Hans uheld er jo FCMs ekstremt dyrt indkøbte offensive trup (bl.a. fem landsholdsangribere) og ikke manglende evner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
De kan vel godt begge være på banen samtidigt?
Bare et bud, som jeg finder (økonomisk) realistisk samtidig med, at han kender kulturen, sproget, har en god alder, potentialet m.m. og formentligt kan bidrage fra dag 1.
Hans uheld er jo FCMs ekstremt dyrt indkøbte offensive trup (bl.a. fem landsholdsangribere) og ikke manglende evner.
Hvis vi skal spille 4-4-2 med Diamant på midten syntes jeg ikke han vil passe ind. Så spiller han på Luca`s position.
Jeg syntes vi skal bruge en hurtig 9`er der løber dybt og som passer godt sammen med Kjerrumgaard.
- Likes 1
Comment
Comment