Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

Selv om det naturligvis ikke er det man kunne håbe på, så hæfter jeg mig ved, at vi 1) ikke ser ham i en anden dansk klub, og 2) at vi trods alt får lidt mønt for ham. Men set i lyset af, hvor godt det kunne have været ...
    Jeg er fuldstændig ligeglad med de 2 pointer.

Den værste pointe for mig, er at vi sælger Slotsager for småpenge, i forhold til hvad det kunne være blevet til.

Det er simpelthen for ringe, vi nu lader en guldfugl gå næsten gratis på gaden.

Man har helt fra start, da han begyndte at spille fast, overveje at komme igang, med at tilbyde en god kontrakt. Det er for dårligt af den daværende ledelse, og den nuværende det her.

Dælme godt vi fik solgt Minteh til de store penge. Tænk hvis det var endt i ingenting…

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Det var lækkert at høre at Slotsager havde taget kontakt til Adam Sørensen for at høre om der var noget han kunne gøre ifm flytningen fra Norge. Jeg synes det mindede lidt om den måde Lars Høgh var på.
      God stil

Plejer det ellers ikke at være MH, der leger flyttemand

Comment

Så blev den da jinxet godt og grundigt. Men som forventet

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Den værste pointe for mig, er at vi sælger Slotsager for småpenge, i forhold til hvad det kunne være blevet til.

Man har helt fra start, da han begyndte at spille fast, overveje at komme igang, med at tilbyde en god kontrakt. Det er for dårligt af den daværende ledelse, og den nuværende det her.

Dælme godt vi fik solgt Minteh til de store penge. Tænk hvis det var endt i ingenting…
          Det sker i mange klubber. Ikke kun i OB. Men det er satme ærgerligt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det sker i mange klubber. Ikke kun i OB. Men det er satme ærgerligt
            Jeg husker ikke mange eksempler, som dette, må jeg bare sige.

Spiller på Golden Boy listen år i træk, trænet med OBs førstehold siden han var 16, debut som 17 årig, og uden tvivl den OB akademi dreng, hvor fremtiden så lysest ud, da han fik debut.

Hvis ikke vi havde solgt Minteh for de mange millioner, så havde vi måske haft 2-3 succes salg de sidste mange år, og vi alle ved godt hvor godt et akademi OB har - og hvad OB af flere omgange udtalt sig man gerne vil.

Den skulle være lukket for lang tid siden den her.

Comment

et salg til udlandet nu vil være den bedst mulige løsning - i den nuværende situation. Men det er grundlæggende en dårlig løsning, på en dårlig situation. Vi skulle aldrig have været endt her.

Et salg i august havde trods alt været bedre - vi havde undgået œ års snak om hvorfor Slots sad på bænken, sikkert fået lidt mere for ham, det havde bare været en bedre måde at slutte det af på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Eller det kan blive til sportslig succes :).

Sagaen om Slots har været sær og træls. Jeg ville knuselske en forlængelse, men jeg tvivler stærkt på det. Frygter skifte til anden dansk klub - FCK, BIF, FCM eller FCN.
                de to ting skulle gerne gå hånd i hånd. De største talenter vil være på lånt tid i OB, men vil være rart om man kan nå at få et hold til at "toppe" - inden der bliver solgt ud og der skal bygges op igen.

Comment

Det vil for mig stå som en af de mest ærgerlige historier i OB-regi i nyere tid. Tegningen til en stor fortælling var ellers så tydelig.

Hvad der er op og ned i den sag må guderne vide.

Comment

Jeg havde da også helst set enten et kæmpesalg, der gav en stor del mønt i klubbens kasse, eller at han blev fast spiller i OB i nogle sæsoner. Så min kommentar skal ses på baggrund af det. Men det er så ikke lykkedes at få en kontrakt forhandlet på plads i rette tid. Man må jo så ikke glemme, at det kræver (mindst) to parter. Og nok også tre.
                    I forhold til den første del, så tænker jeg når det handler om OB først og fremmest på vores position i Danmark. Og her magter jeg ikke at se os som leverandør til andre danske klubber. Det er bare den følelse jeg sidder med.

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-jay-roy-grot
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...k-denne-keeper

Vil jo ikke være første OB keeper de ville hente ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Tjah, det er jo ikke den store overraskelse, hvis det er sådan, det hele ender med Slots. Jeg er nok mere spændt på, om vi får den fulde fortælling om det her forløb - om han i virkeligheden ikke er den skurk, jeg personligt også synes, han ligner. I så fald skal det nok være Slotsager selv, der skal åbne op. Klubben fortæller aldrig om den slags, og hverken Fyens eller SFÅ har tilsyneladende den store lyst eller kapacitet til at fortælle åbent om, hvad der foregår på de indre linjer i klubben.

Som Kjeld Abell skrev i Sangen Om Larsen fra "Melodien, der blev væk": Det ku' bli' så godt, men nu' det faktisk skidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Tjah, det er jo ikke den store overraskelse, hvis det er sådan, det hele ender med Slots. Jeg er nok mere spændt på, om vi får den fulde fortælling om det her forløb - om han i virkeligheden ikke er den skurk, jeg personligt også synes, han ligner. I så fald skal det nok være Slotsager selv, der skal åbne op. Klubben fortæller aldrig om den slags, og hverken Fyens eller SFÅ har tilsyneladende den store lyst eller kapacitet til at fortælle åbent om, hvad der foregår på de indre linjer i klubben.

Som Kjeld Abell skrev i Sangen Om Larsen fra "Melodien, der blev væk": Det ku' bli' så godt, men nu' det faktisk skidt.
                            Du skal ikke gøre dig store forventninger til vi får noget at vide. Det kommer til at stå som en skamstøtte i mange år.

Hvem og hvad der har skylden kan vi kun gætte på. Men ærgerligt for alle parter er det bestemt.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Kun hvis de bliver enige , kunne være der var nogen der vidste mere.
                              Øf øf.

Comment

Helt forudsigeligt at Slotsager og hans agentfirma blot går og venter på tiden går, så han kan skrive med en anden klub, så de kan skumme fløden.

Som jeg har skrevet før, så vil det undre mig hvis hans agentfirma ikke allerede for lang tid siden har lavet en uofficiel aftale med en anden klub med både høj sign-on fee og høj løn, så OB igen kommer til at stå iden en rød reje for et af vores store talenter.
                                Jeg håber bare ikke det bliver til en anden dansk klub.

Comment

Working...
                                X