Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
    Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.

Bare Overvej - HVIS det sker.

Ejdum, Luca og Slotsager.

Føj for helvede, det KAN blive til mange millioner!
    Det kan også blive til en ægte Fynsk stamme op igennem holdet i mange år frem … der mangler vel “bare” en HC eller OC ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Det vil være tæt på et mirakel, hvis Slots forlænger med OB. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ske.
      Kunne godt forestille mig, OB nu går all in efter en forlængelse, hvis man har bare mærket en lille smule fra Slotsager lejren. Det har jo før virket som om at OB og Slotsagerlejren, er gået helt skævt af hinanden, pga misforståelser.

Eller det kan blive til sportslig succes :).

Sagaen om Slots har været sær og træls. Jeg ville knuselske en forlængelse, men jeg tvivler stærkt på det. Frygter skifte til anden dansk klub - FCK, BIF, FCM eller FCN.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Eller det kan blive til sportslig succes :).

Sagaen om Slots har været sær og træls. Jeg ville knuselske en forlængelse, men jeg tvivler stærkt på det. Frygter skifte til anden dansk klub - FCK, BIF, FCM eller FCN.
        Det ville jo også give meget bedre mening, hvis man kigger på sportslige ambitioner. Men det er måske ikke så urealistisk at kærligheden til klubben fra lige netop Slotsager, gør at han vil være så træt af at skulle forlade klubben med det malurt i bægeret, som der helt givet vil være, hvis han smutter nu eller ved udløb, at han tager en tørn mere og forsøger at spille sig til det skifte og den succeshistorie han og klubben drømmer om.

Det er måske pladderromantisk, men sådan er fodbold jo heldigvis fortsat en sjælden gang imellem.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det ville jo også give meget bedre mening, hvis man kigger på sportslige ambitioner. Men det er måske ikke så urealistisk at kærligheden til klubben fra lige netop Slotsager, gør at han vil være så træt af at skulle forlade klubben med det malurt i bægeret, som der helt givet vil være, hvis han smutter nu eller ved udløb, at han tager en tørn mere og forsøger at spille sig til det skifte og den succeshistorie han og klubben drømmer om.

Det er måske pladderromantisk, men sådan er fodbold jo heldigvis fortsat en sjælden gang imellem.
          Det vil varme mit hjerte, hvis du har ret!

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Det var lækkert at høre at Slotsager havde taget kontakt til Adam Sørensen for at høre om der var noget han kunne gøre ifm flytningen fra Norge. Jeg synes det mindede lidt om den måde Lars Høgh var på.
            Man fornemmer meget, at det bare er sådan Slotsager er. Jeg vil dog gerne læse en (over)fortolkning ind, der siger, at han gør det fordi, han forventer de skal være holdkammerater i en rum tid

Comment

Hvis vi skulle lege lidt med de tanker, som Troels Bech har præsenteret, vil jeg hellere se det i dét lys, at jeg jo gerne vil have de spiller for OB så længe som muligt. Ikke potentielle salgscases.

Hvis vi skal have ændret kulturen i OB skal vi også væk fra det her salgsroulette, hvor alt med bare et hint af talent skal skydes afsted, fordi “markedet er gunstigt”.

En forlængelse af Tobias Slotsager er først og fremmest en sportslig styrkelse - ikke økonomisk.

Comment

Update mig, univers. Goddamit.

Alle champagnepropper springer da, hvis vi forlænger med Slots.
                Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Man fornemmer meget, at det bare er sådan Slotsager er. Jeg vil dog gerne læse en (over)fortolkning ind, der siger, at han gør det fordi, han forventer de skal være holdkammerater i en rum tid
                  I love it

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    #TS2028# nogen der har noget på den?
                    Sådan noget skriver du bare ikke!!!! Er der kød på knoglen?

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Sådan noget skriver du bare ikke!!!! Er der kød på knoglen?
                      Kun hvis de bliver enige , kunne være der var nogen der vidste mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Kun hvis de bliver enige , kunne være der var nogen der vidste mere.
                        Har du fundet overstående tag et sted på nettet? Er det noget du kan linke til? :)
                        Fas est et ab hoste doceri.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...er-tabt-for-ob

Comment

Så kan vi nok godt lukke for drømmen

Comment

Så kan vi nok godt lukke for drømmen
                              Selv om det naturligvis ikke er det man kunne håbe på, så hæfter jeg mig ved, at vi 1) ikke ser ham i en anden dansk klub, og 2) at vi trods alt får lidt mønt for ham. Men set i lyset af, hvor godt det kunne have været ...

Comment

Som forventet. Det var øf.

Comment

Working...
                                X