Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men hvorfor skulle vi lige pludselig finde sådan nogle spillere? Er det ikke naivt eller er det bare et urealistisk håb.

Tænker ikke kompetencerne er blevet så meget bedre over sommeren.
    Jeg ved ikke om det er naivt, men jeg vælger at tro på chancen er større, hvis man grav alvorligt scouter spillere, hvis personlighed er forenelig med klubbens værdier. Det tror jeg næppe på har fyldt meget i transfervinduet sommeren 2023.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg ved ikke om det er naivt, men jeg vælger at tro på chancen er større, hvis man grav alvorligt scouter spillere, hvis personlighed er forenelig med klubbens værdier. Det tror jeg næppe på har fyldt meget i transfervinduet sommeren 2023.
      Helt enig... personligt ser jeg da også sommervinduet 24 som værende mere OB, end de foregående, som jo bare var komplet latterlige at være vidne til.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Helt enig... personligt ser jeg da også sommervinduet 24 som værende mere OB, end de foregående, som jo bare var komplet latterlige at være vidne til.
        der vil jeg så håbe vi kunne ende et eller andet sted midt imellem. Sidste vindue var også specielt fordi der skulle ryddes så meget op. Men håber man fremadrettet får lavet et mere reelt rul af spillere ind og ud.

2-3 erfarne profiler ind udefra og 2-3, måske 4 hvis det går vildt for sig fra akademiet. Hvis man flere vinduer i træk bliver for passive så ender man med at skubbe udskiftningerne foran sig og så står man pludselig med et alt for aktivt vindue.

Det er reelt det vi kan ende ud i hvis ikke man får taget hul på det i januar, et par nye spillere ind nu, måske en forlængelse eller to hvis det ligger i kortene, så bliver det ikke helt så meget der skal laves til juni.

Comment

FS/SF skriver i dag at BP er på nippet til at stoppe karrieren når kontrakten udløber til sommer. HVIS han gør det og et udløb med Mihajlo (som måske kan forlænges) og en usandsynlig forlængelse med Slots står vi med Gomez, Yaya og Bertel Askou og måske Mihajlo.

Der skal vel, uanset om BP forlænger med œ-1 år i SL eller stopper ved udløb, hentes en spiler der kan gå direkte ind i starteren
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            FS/SF skriver i dag at BP er på nippet til at stoppe karrieren når kontrakten udløber til sommer. HVIS han gør det og et udløb med Mihajlo (som måske kan forlænges) og en usandsynlig forlængelse med Slots står vi med Gomez, Yaya og Bertel Askou og måske Mihajlo.

Der skal vel, uanset om BP forlænger med œ-1 år i SL eller stopper ved udløb, hentes en spiler der kan gå direkte ind i starteren
            Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange spillere der skal hentes de næste 2 vinduer.
            Det bliver fuldstændig vildt. Alt snak om rolige vinduer kan godt droppes.
            Er det 15 spillere vi står med 1.7.25?

Comment

Den tanke har BP allerede luftet lidt i SFÅ på et tidspunkt. Hans bentøj er også slidt.
              Slotsager er med 99,9 % sikkerhed væk (ville dog være årets julegave med en forlængelse).

Så jeg er meget enig i at der skal hentes minimum én stopper direkte til starteren. En venstrebenet venstreback til startopstillingen er også et must denne vinter.

Meget tyder på der kigges en del på spillere i Norge bl.a pga Nagels fortid der og prismæssigt er det måske også nemmere at være med for en klub med OB's økonomiske "muskler".
              Last edited by OleKBH; 07-12-2024, 10:23.

Comment

Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange spillere der skal hentes de næste 2 vinduer.
                Nicholas Michelson 30/6-2025
                Max Fenger 30/6-2025
                Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                Bjørn Paulsen 30/6-2025
                Tobias Slotsager 30/6-2025
                Alasana Manneh 30/6-2025
                Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
                Johannes Selvén 30/6-2026
                Leeroy Owusu 30/6-2026
                Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                Markus Jensen 30/6-2026
                Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
                Tom Trybull 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                Yaya Bojang 30/6-2027
                Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                Julius Berthel Askou 30/6-2027
                Jakob Bonde 30/6-2027
                William Christian Martin 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
                Max Ejdum 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
                James Gomez 31/12-2028​​

Vi står med 17 spillere. Og en 3-4 stykker rykkes op fra akademiet

Comment

De har opgivet Yaya men tror meget på Julius. Så hvis man kunne forlænge med Ivan ville det kun kræve 1 midtforsvarer

Men han skal til gengæld også være latterlig god for at jeg er tryg ved det forsvar i superligaen. Så man burde nok lade Ivan gå til sommer også..
                  Sælg Slotsager til vinter og hent en rutineret erstatning. Og ydeligere en til sommer

Comment

Det giver mening. BP er en slidt kriger.

Håber, han kan overtales til en 1-årig forlængelse som 3-4-valg og eminent trupspiller og ledestjerne for de unge.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nicholas Michelson 30/6-2025
                      Max Fenger 30/6-2025
                      Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                      Bjørn Paulsen 30/6-2025
                      Tobias Slotsager 30/6-2025
                      Alasana Manneh 30/6-2025
                      Elias Hansborg-Sørensen 30/6-2025

Gustav Grubbe 30/6-2026
                      Johannes Selvén 30/6-2026
                      Leeroy Owusu 30/6-2026
                      Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                      Markus Jensen 30/6-2026
                      Nikolaj Juul-Sandberg 30/6-2026
                      Tom Trybull 30/6-2026

Don Deedson 30/6-202​7​
                      Yaya Bojang 30/6-2027
                      Luca Kjerrumgaard 30/6-2027
                      Julius Berthel Askou 30/6-2027
                      Jakob Bonde 30/6-2027
                      William Christian Martin 30/6-2027

Marcus McCoy 30/6-2028​
                      Max Ejdum 30/6-2028

Viljar Myhra 31/12-2028
                      James Gomez 31/12-2028​​

Vi står med 17 spillere. Og en 3-4 stykker rykkes op fra akademiet
                      men 6 af dem med udløb er fra eller lige omkring start 11 - det er utroligt meget erfaring der smutter - der hjælper det ikke at få 4 akademi drenge op. Det vil være helt skævt sammensat.

Og så kunne en Don D måske godt tænke sig at komme videre. Selvén så jeg gerne man fik ud (så kunne hans plads overtages af en fra akademiet) Har man opgivet Yaya så skulle han måske også bare sendes videre for alles skyld.

Comment

"fuldstændig vildt" behøver det vel ikke at ende med - hvis ellers man får taget hul på opgaven i dette vindue. Men man skal nok have en 3 stykker ind til januar, og så en 3-4 stykker til sommer.

Skubber man det foran sig igen - så kan vi hurtigt ende med et ihvertfald antalsmæssigt vindue som under Westrøm - så må vi bare håbe man rammer lidt mere rigtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men 6 af dem med udløb er fra eller lige omkring start 11 - det er utroligt meget erfaring der smutter - der hjælper det ikke at få 4 akademi drenge op. Det vil være helt skævt sammensat.

Og så kunne en Don D måske godt tænke sig at komme videre. Selvén så jeg gerne man fik ud (så kunne hans plads overtages af en fra akademiet) Har man opgivet Yaya så skulle han måske også bare sendes videre for alles skyld.
                          Meget enig. Vi må se om der ikke kommer et par forlængelser også.
                          Der burde være rigtig rigtig mange lønkroner tilgængelig hvis man hopper op på 60 mill igen i budgettet.
                          Rigtig rigtig rigtig mange set i lyset af diverse halvdyre udløb og en trup bestående af 50% akademister til under håndværker lønninger i gennemsnit

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Meget enig. Vi må se om der ikke kommer et par forlængelser også.
                            Der burde være rigtig rigtig mange lønkroner tilgængelig hvis man hopper op på 60 mill igen i budgettet.
                            Rigtig rigtig rigtig mange set i lyset af diverse halvdyre udløb og en trup bestående af 50% akademister til under håndværker lønninger i gennemsnit
                            jeg er sådan set ikke i tvivl om pengene er der. Det er mere TB og hans udmeldinger jeg er en smule bekymret for - jeg syntes han er meget tilbageholdende at høre på.

Forlængelser...ved ikke rigtigt om jeg tror og eller håber på dem.

Fenger kan jeg ikke se. BP - hvis han overvejer pension, er det så virkelig en spiller vi vil have gående? Om ikke andet vil han være backup, det samme vil Ivan - og er han tilfreds med det? Ser ham ikke som starter - og da slet ikke hvis det er med Gomez - det bliver lidt for kamikaze til min smag.

Mickelson, på den ene side ja og så alligevel - vil virkelig gerne have en venstrebenet ind til den back - så mickelson som backup? Argh vel og hvordan med hans økonomi - hørte det nævnt i en podcast...ryger han af forskerordning?

Manneh - lidt samme historie, jeg kan godt li' ham - han er godt på dødbolde (og det har bare været ekstremt vigtigt for os denne sæson) Men kan det også blive for dyrt - og vil han selv?

Og så er der Slots...altså forlæng da hellere end gerne - men det lægger ikke ligefrem i kortene.

Og skal vi tage Hansborg...mener man at man har set der er noget i ham, og forlænger - så håber jeg det bliver med en udlejning det første år. Ser ham ikke gå ind og gøre ret meget i superligaen som det ser ud nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

"fuldstændig vildt" behøver det vel ikke at ende med - hvis ellers man får taget hul på opgaven i dette vindue. Men man skal nok have en 3 stykker ind til januar, og så en 3-4 stykker til sommer.

Skubber man det foran sig igen - så kan vi hurtigt ende med et ihvertfald antalsmæssigt vindue som under Westrøm - så må vi bare håbe man rammer lidt mere rigtigt.
                              Søren Krogh udtaler i Stiftens podcast “ Vi taler om OB “ At han forventer et stille vintervindue, og at sommerens vindue traditionelt er større. Jeg er lidt bekymret.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Søren Krogh udtaler i Stiftens podcast “ Vi taler om OB “ At han forventer et stille vintervindue, og at sommerens vindue traditionelt er større. Jeg er lidt bekymret.
                                Så er det heldigt at det ikke er hans bord … desværre siger TB jo noget lignende .. uagtet at det vist er Nagel der rent faktisk skal finde spillerne ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X