Rami har det svært i Plymouth. Sven har det svært i Braunsweigh. Det siger jo også lidt om dem.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
”Nordmanden har kontraktudløb om et år, men den pris, som Brann fra Bergen angiveligt kræver for kantspilleren, skal være noget under, hvad fynske OB ønsker at betale.“
Så OB vil betale mere end klubben vil have? Eller skulle der stå over og ikke under .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
også mine bud - Aske har jeg bare svært ved at få til at give mening - da Krogh vælger at spille ham alligevel til sidst.
Last edited by manner; i går, 04:00.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAske kan sagtens være en 1 af de tre. SK siger i artiklen at han var for lang tid om at reagere på de spillere som ikke ville at være her. Grunden til den langsomme reaktion var efter SKs eget udsagn at det var nyt og uendelig langt fra hans egen værdier, så derfor nærmest uforstående over at spillerne agerede på den måde. Han erkender her efterfølgende han han skulle have grebet ind tidligere.
Det er også fint hvis han får os tilbage i superligaen med en halv u19 trup i en latterligt ringe 1. division, jeg mangler bare at se et mere tydeligt spillemæssigt aftryk. Vores defensive base er alt for skrøbelig og det har den jo været hele vejen igennem både under Alm og Krogh. Det er simpelthen for sløjt og utilregneligt. Jeg er helt med på at det er et langt federe OB hold at følge, end for et år siden, jeg synes bare stadig der er for mange af vores spillere der virker forvirrede og utrygge i forhold til det vores træner vil med holdet.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er jo fint at Søren Krogh erkender sine fejl. Jeg synes bare det er nogle voldsomt dyre lærepenge fra OB's side.
Det er også fint hvis han får os tilbage i superligaen med en halv u19 trup i en latterligt ringe 1. division, jeg mangler bare at se et mere tydeligt spillemæssigt aftryk. Vores defensive base er alt for skrøbelig og det har den jo været hele vejen igennem både under Alm og Krogh. Det er simpelthen for sløjt og utilregneligt. Jeg er helt med på at det er et langt federe OB hold at følge, end for et år siden, jeg synes bare stadig der er for mange af vores spillere der virker forvirrede og utrygge i forhold til det vores træner vil med holdet.
Kim Engstrøm har udtalt at divisioner er meget stærkere i år end sidste år, så vil bare lige høre hvor din ekspert viden kommer fra?
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er der ikke noget galt her?
”Nordmanden har kontraktudløb om et år, men den pris, som Brann fra Bergen angiveligt kræver for kantspilleren, skal være noget under, hvad fynske OB ønsker at betale.“
Så OB vil betale mere end klubben vil have? Eller skulle der stå over og ikke under ..
Comment
-
Det er jo fint at Søren Krogh erkender sine fejl. Jeg synes bare det er nogle voldsomt dyre lærepenge fra OB's side.
Tegningerne til noget interessant synes jeg har været der, men det er smuldrer så snart vi får et par skader. Første hak kom, da vi måtte mangle Luca. Her havde vi ikke en tilnærmelsesvis dygtig nok erstatning. Senere ser vi så tydeligt at vi end ikke er bedre end bundholdene i rækken, når vi løber ind i nogen skader.
Jeg synes derfor det ligner vi har et spillemæssigt fundament, men vi skal have mere kvalitet ind i truppen, så vi ikke falder for meget i kvalitet, hvis vi løber ind i skader. Der er pt. ikke en fuldgod erstatning for Bonde, Nico og Luca. Derudover synes jeg man skal hente en rigtig styrmand i forsvaret til at supplere Gomez. BP har noget af den rigtige udstråling og fightervilje, men er blevet for gammel og slider for meget med helbredet. Kan man finde ham i en yngre udgave, så tror jeg det ville gøre supplere Gomez kvaliteter rigtig godt. Han har brug for en som kan holde ham i ørerne og tage ansvar.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Hvad får dig til at sige at 1 div er latterlig ringe?? Er det i år du mener eller generelt. Hvor meget følger du med i 1 div udover i år, for at underbygget denne udtalelse?
Kim Engstrøm har udtalt at divisioner er meget stærkere i år end sidste år, så vil bare lige høre hvor din ekspert viden kommer fra?
- Likes 1
Comment
-
Jamen det er helt fint med mig hvis du har en idé om at 1. division ikke er ringe. Jeg forholder mig kun til min egen “øjetest”. Jeg er ikke imponeret, men hvis du har en anden holdning, så er det jo så bare din måde at vurdere sagen på ;-)
- Likes 6
Comment
-
Jamen det er helt fint med mig hvis du har en idé om at 1. division ikke er ringe. Jeg forholder mig kun til min egen “øjetest”. Jeg er ikke imponeret, men hvis du har en anden holdning, så er det jo så bare din måde at vurdere sagen på ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Måske er det kun mig; men er det ikke et lidt tyndt “argument” at du forholder dig til din “øjetest”? Er det ikke lidt en gratis omgang? Hvad betyder det? Du påstår at 1. Div er dårlig. Det ville være fedt at høre din uddybning af øjetesten. Hvad er de andre hold særligt dårlige til i år? På hvilke parametre er ligaen så dårlig (i forhold til sidste år, hvor AaB også kæmpede gevaldigt i perioder)
Jeg har set stort set alle OB’s kampe de seneste 30 år og som sagt, så er jeg bare ikke imponeret over niveauet generelt, men især teknisk niveau og tempo i kampene.
Det er helt fair hvis du og andre har en anden oplevelse af niveauet i den liga og jeg kommer ikke til at bede om en større (pro-træner) analyse for at kunne forstå jeres subjektive mening om det. det får du heller ikke fra mig og hvis du mener det er en “gratis omgang”, så SKÅL på det ;-)
- Likes 2
Comment
Comment