Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Et bud på en angriber i vinterens transfervindue, som også er realistisk, kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød.
    18 mål i 30 kampe i 2024 for et bundhold er mere end godkendt.
    Det er lige nøjagtig den slags spillere vi kan og bør hente til januar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Et bud på en angriber i vinterens transfervindue, som også er realistisk, kunne være Adrian Justinussen fra Hillerød.
      18 mål i 30 kampe i 2024 for et bundhold er mere end godkendt.
      Det er lige nøjagtig den slags spillere vi kan og bør hente til januar.
      Jeg har før foreslået ham som en mulighed (men indrømmet kun op baggrund af hans fine stats), men ville han ikke passe bedre ind på en af de kantpositioner, vi pt ikke spiller med? Som jeg har forstået det er han primært kant, eller er jeg galt på den? Vi kan selvfølgelig sagtens skifte formation igen, og så synes jeg også han virker som et oplagt, realistisk bud på en målfarlig kant indenfor vores rækkevidde, som man kan have begrundet håb om kan gøre sig i suppen også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg har før foreslået ham som en mulighed (men indrømmet kun op baggrund af hans fine stats), men ville han ikke passe bedre ind på en af de kantpositioner, vi pt ikke spiller med? Som jeg har forstået det er han primært kant, eller er jeg galt på den? Vi kan selvfølgelig sagtens skifte formation igen, og så synes jeg også han virker som et oplagt, realistisk bud på en målfarlig kant indenfor vores rækkevidde, som man kan have begrundet håb om kan gøre sig i suppen også.
        Som jeg har set Hillerød, så spiller de med Wingbacks, så han er ikke nogen klassisk kant. Han spiller en friere offensiv rolle bag deres forreste angriber. Det tror jeg sagtens kan forenes både i den rolle som Deedson spiller nu i 4-4-2 og som en kant i 4-3-3 ala måden Fenger løser opgaven på.
        Jeg har dog trods hans gode stats ikke bidt vildt meget mærke i ham, så skal ikke sige om han har kvaliteten til at begå sig, men når man laver så mange mål som han har, så vil det da være mærkeligt hvis næste step ikke er en kommende eller nuværende superligaklub. Mon ikke han er på radaren som en erstatning for Fenger.
        Last edited by hankatten; 13-11-2024, 18:30.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Som jeg har set Hillerød, så spiller de med Wingbacks, så han er ikke nogen klassisk kant. Han spiller en friere offensiv rolle bag deres forreste angriber. Det tror jeg sagtens kan forenes både i den rolle som Deedson spiller nu i 4-4-2 og som en kant i 4-3-3 ala måden Fenger løser opgaven på.
          Jeg har dog trods hans gode stats ikke bidt vildt meget mærke i ham, så skal ikke sige om han har kvaliteten til at begå sig, men når han man laver så mange mål som han har, så vil det da være mærkeligt hvis næste step ikke er en kommende eller nuværende superliga. Mon ikke han er på radaren som en erstatning for Fenger.
          Cool. Tak for opklaringen!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg har dog trods hans gode stats ikke bidt vildt meget mærke i ham, så skal ikke sige om han har kvaliteten til at begå sig, men når man laver så mange mål som han har, så vil det da være mærkeligt hvis næste step ikke er en kommende eller nuværende superligaklub. Mon ikke han er på radaren som en erstatning for Fenger.
            Hillerøds formand mener at Adrian Justinussen skal koste mellem 2 og 5 mill. som er et beløb tilsvarende hvad de bedre spillere fra NB-ligaen er solgt til andre lande. Der har været interesse både sydfra og Norge og Sverige siger formanden.

https://bold.dk/fodbold/klubber/hill...s24pKG2zrB8KQQ
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hillerøds formand mener at Adrian Justinussen skal koste mellem 2 og 5 mill. som er et beløb tilsvarende hvad de bedre spillere fra NB-ligaen er solgt til andre lande. Der har været interesse både sydfra og Norge og Sverige siger formanden.

https://bold.dk/fodbold/klubber/hill...s24pKG2zrB8KQQ
              Justinussen netop nu på TV2 sport X for Færøerne imod Armenien. Han er sgu da gråhåret.......
              Last edited by jojo; 14-11-2024, 18:11.

Comment

Skal vi have Naatan Skyttäa tilbage?

https://www.instagram.com/reel/DCQ2_...h5NHVkNDRoYQ==

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Skal vi have Naatan Skyttäa tilbage?

https://www.instagram.com/reel/DCQ2_...h5NHVkNDRoYQ==
                  Hehe. Ja, han var sgu en lækker spiller. Men ikke helt et match i vores spillestil måske. Måske som en 10’er i diamanten med nogle arbejdsmænd bag sig, men vi er pænt besat allerede.

Klart ét af Bjørndrians bedre sats.

Comment

Leeroy vil gerne blive i OB og er interesseret i kontraktforlængelse. Kom i gang, Troels!
                    https://campo.dk/2024/11/19/ob-profi...pOQpA56nmBoX2Q
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                    X