Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Havde det lidt svært med EL. Jeg kunne godt lide ham som fodboldspiller. Det var ærgeligt det ikke blev til mere. Jeg brød mig ikke om ham som person. Husker godt hans interview, hvor han jo udtalte dette om alle fans: De kan ikke lide mig og jeg kan ikke lide dem.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Lidt med attituden? Nå det mener du alligevel jeg husker ham som decideret lad. Han var god en kort periode, hvorefter Brøndby kom på banen, men de kasserede ham pga en uopdaget knæskade.
      Efter det havde han mistet motivationen. Synes det er for kort tid han blomstrede til at kalde ham en stor profil. Men det er så min måde at se tingene på.
      Hvad et sådan tidskriteriet på hvornår man er en stor profil? Hvis man over en periode på to sæsoner har lavet flest mål og assists af alle, og det så ikke er nok, hvad skal vi så op på?

      Men ja, det gik helt klart galt den sidste tid han var her, både attitude og spillet på banen, ingen tvivl.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Havde det lidt svært med EL. Jeg kunne godt lide ham som fodboldspiller. Det var ærgeligt det ikke blev til mere. Jeg brød mig ikke om ham som person. Husker godt hans interview, hvor han jo udtalte dette om alle fans: De kan ikke lide mig og jeg kan ikke lide dem.
        Jeg kunne ikke lide han, fordi han ikke agerede som en holdspiller. Så han havde helt ret med hensyn til mig.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Jeg kunne ikke lide han, fordi han ikke agerede som en holdspiller. Så han havde helt ret med hensyn til mig.
          Bestemt heller ikke min kop te, men individuel kvalitet havde han åbenlyst. Jeg husker et solomål hvor han satte et pænt antal modspillere fra egen banehalvdel inden han sendte kuglen i kassen .. klasse var det, men det beskriver fint det samme som du gør.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Jeg kunne ikke lide han, fordi han ikke agerede som en holdspiller. Så han havde helt ret med hensyn til mig.
            +1
            Kæmpe nar.

            Comment

            Working...
            X