Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
    Er lige blevet set i Ådalen komme kørende i en Audi på norske nummerplader

https://www.transfermarkt.co.uk/adam...spieler/400537
    Er slået af holdet af Frederik Bjørkan, som netop har forlænget til 2029, så det giver da god mening at han vil tilbage til Danmark for at kickstarte karrieren.
    Last edited by cykelmyggen; 19-12-2024, 15:46.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jo jo. Jeg husker ham som værende en rigtig solid vb. Ja tak til ham
      Det er sku en rigtig god transfer - jeg føler han har potientiale til at blive en af de bedste venstrebacks i Superligaen.

Hvis jeg husker rigtigt har jeg hørt i et interview med Silkeborgs sportschef, at han nævnte de skulle have en venstreback og fik lige pludselig Bodø Glimt med i den regning. Men måske jeg husker forkert.

Comment

Kan overhovedet ikke huske ham. Er han offensiv eller defensiv back. Er han mon købt til start 11?

Comment

Bum

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...sen-taet-pa-ob

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Kan overhovedet ikke huske ham. Er han offensiv eller defensiv back. Er han mon købt til start 11?
            Adam Sørensen er mere offensiv end defensiv mener jeg.

Jeg tror han er købt til start 11, hvor man stadig håber at kunne forlænge med Nico, og så til sommer have 3 rigtig gode backs med Mccoy til at lære.

Comment

Han følger også OB på instagram

Comment

100% starter. Var rigtig god offensivt som jeg husker det

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg tror han er købt til start 11, hvor man stadig håber at kunne forlænge med Nico, og så til sommer have 3 rigtig gode backs med Mccoy til at lære.
                  100% enig

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Ser umiddelbart ikke ud til han har mange assist. Havde håbet på en flødefod ala Christian Sørensen.
                    Men lad os nu se hvad han består af til foråret.

Comment

Umiddelbart en meget god handel. Bodø/Glimt var ude efter ham af flere omgange, og mindes at de betalte omkring 10 mio for. Det er muligt han er 2. valg, men vi henter ham alligevel fra de norske mestre. Det virker ganske pænt

Comment

Sidst han var i ligaen tænkte jeg at han var en fin type at hente. Tror det bliver godt, hvis det lykkes at hente ham. Husker ham som god.

Comment

Ser umiddelbart ikke ud til han har mange assist. Havde håbet på en flødefod ala Christian Sørensen.
                          Men lad os nu se hvad han består af til foråret.
                          Mener vidst nok at han har klart mere fart end den flødefod du efterspørger. Bodø/Glimt kigger i hvert fald meget efter fysiske egenskaber.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

100% starter. Var rigtig god offensivt som jeg husker det
                            Han har ikke spillet meget i denne sæson .. to hele kampe og har siddet på bænken siden i sommers og ikke en del af truppen de sidste tre kampe ..

https://www.transfermarkt.com/adam-s...O1/saison/2023
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Fint vi kommer i gang!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Det er jo bare vores hylde pt. Han koster sikkert også lidt millioner.
                                Umiddelbart en fin handel hvor man handler med superligaen i sigte

Comment

Working...
                                X