Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Middelfart-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Nu er det Krogh der tog ham med i truppen i dag - og valgte at bringe ham - man havde mickelson på bænken...BP der var andre man kunne bringe. Så lige den her - den hænger sgu på Krogh.
Ligesom resten af kampafviklingen - det er bare ikke godt nok det de kommer med
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Nu er det Krogh der tog ham med i truppen i dag - og valgte at bringe ham - man havde mickelson på bænken...BP der var andre man kunne bringe. Så lige den her - den hænger sgu på Krogh.
Ligesom resten af kampafviklingen - det er bare ikke godt nok det de kommer med
Jeg var også meget overrasket over at Mickelson ikke kom ind istedet for Selven
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægHvad er der dog sket med OB?
Konstant skiften retning.
Ansvaret placeret ved de forkerte. BW var dødsstøddet.
Det kommer til at tage år at få OB på ret kurs. Hvis vi overhovedet kommer det igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægRolig nu.
Husk vi er inde i en proces.
Middelfart er et godt hold
Truppen er ikke på plads
(indsæt selv tom snak og tåbelige undskyldninger.)
måske inviter kulturministeren forbi træningen og få gode råd…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Nej, det er et giga problem, når man ikke har noget bundniveau. Så rykker vi ikke op, og vi har heller ikke noget at gøre i superligaen pt. Modsat de fleste herinde har jeg ikke den store tiltro til Søren Krogh, og jeg tror heller ikke, han er manden, der kan få et OB til at få et acceptabelt bundniveau. Troels.... nej, der har jeg heller ikke den store tro. OB har simpelthen brug for dygtigere folk, hvis vi vil noget seriøst. Startende i bestyrelseslokalet og så hele vejen ned.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlægRolig alle… SK havde jo sagt det blev en svær kamp :-(
Måske man skulle forsøge med en mere positiv tilgang - få noget energi ind i spillerne - få dem til at give slip når de går på banen.
Lignede de var bange for at falde i den bananskræl SK har talt så meget om. Og fordi de fokuserede så meget på den - så var det det der skete
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Præcis. Og vi arbejdere videre med kulruren i morgen.
måske inviter kulturministeren forbi træningen og få gode råd…
- Likes 1
Comment
Comment