Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Spillerne og trænerne er dumpet. Big time. Ingen tvivl. Jeg tror bare ikke det har så meget at gøre med Søren Kroghs udtalelser, eller kulturen, som jeg kan se flere gøre grin med. Jeg tror mere det her er en reminder for os i forhold til hvor meget kvalitet der er i truppen og på trænerbænken.
    Helt enig her. Vildt med den automatreaktion og at der bliver skudt mod at man fra klubbens side taler om at opbygge noget nyt. SELVFØLGELIG er man ikke på et par måneder nået så langt, at der er en stærkt funderet kultur, der sikrer at vores bundniveau ikke bliver for lavt. Vi har tilmed i denne sæson ikke kvalitet nok til alligevel at vinde en kamp som i dag.

    Regner folk bare med, at fordi Troels og Søren har udtalt at der arbejdes på kulturen, at spillerne så blot hører det og dagen efter omsætter det på banen?

    Det er simpelthen en for naiv slutning, at vi taber en kamp som i dag, som direkte afløb af den kommunikation der har været (internt som eksternt).

    Vi taber i dag, fordi vi har en trup, som dels endnu ikke har fået opbygget rygrad og sammenhæng (/kultur om man vil), og dels har begrænset kvalitet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Kulturen ændrer man jo desværre ikke fra den ene dag til den anden, fordi man siger at skal man ændre den. Derudover så tror jeg at den måde spillerne reagerer på og hvor frit de spiller, handler meget om hvor trygge de er i spilsystemet og hvor meget den enkelte spiller er klar over deres egen og medspillernes roller. Det er jo ene og alene trænernes ansvar, og det har alle dage været min store bekymring ved Søren Krogh. Jeg tror simpelthen ikke at han taktisk er en dygtig nok træner til at lægge sig fast på et system, og eksekvere det.
      nej tænker ikke ligefrem han har fået færre kritikere efter den præstation i dag. Men vi må jo ikke stille spørgsmålstegn ved det - så bliver Troels sur...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Jeg tror så også det bliver sidste gang vi ser McCoy på vb, William Martin på 8'er og Grubbe på højre kant på samme tid.
        ja dén lektie må vi da håbe Krogh har lært

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          Jeg tror så også det bliver sidste gang vi ser McCoy på vb, William Martin på 8'er og Grubbe på højre kant på samme tid.
          Det kan man kun håbe.. Det gik fuldstændig galt
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            nej tænker ikke ligefrem han har fået færre kritikere efter den præstation i dag. Men vi må jo ikke stille spørgsmålstegn ved det - så bliver Troels sur...
            Det er noget af det mærkeligste jeg har været med til. Søren Krogh rykkede OB ned, selvfølgelig er hans position til debat. Man kan sgu da ikke forvente andet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

              Helt enig her. Vildt med den automatreaktion og at der bliver skudt mod at man fra klubbens side taler om at opbygge noget nyt. SELVFØLGELIG er man ikke på et par måneder nået så langt, at der er en stærkt funderet kultur, der sikrer at vores bundniveau ikke bliver for lavt. Vi har tilmed i denne sæson ikke kvalitet nok til alligevel at vinde en kamp som i dag.

              Regner folk bare med, at fordi Troels og Søren har udtalt at der arbejdes på kulturen, at spillerne så blot hører det og dagen efter omsætter det på banen?

              Det er simpelthen en for naiv slutning, at vi taber en kamp som i dag, som direkte afløb af den kommunikation der har været (internt som eksternt).

              Vi taber i dag, fordi vi har en trup, som dels endnu ikke har fået opbygget rygrad og sammenhæng (/kultur om man vil), og dels har begrænset kvalitet.
              +1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Det er noget af det mærkeligste jeg har været med til. Søren Krogh rykkede OB ned, selvfølgelig er hans position til debat. Man kan sgu da ikke forvente andet.
                nej vel.

                Jeg håber Troels har ret - og de første 20 min af kampen mod Hvidovre der tænkte jeg; "Dér er den - nu har de fundet frem til et eller andet..." men så så man resten af kampen og så var tvivlen på Kroghs evner tilbage.

                - Og det blev kun værre af det makværk vi så i dag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  nej vel.

                  Jeg håber Troels har ret - og de første 20 min af kampen mod Hvidovre der tænkte jeg; "Dér er den - nu har de fundet frem til et eller andet..." men så så man resten af kampen og så var tvivlen på Kroghs evner tilbage.

                  - Og det blev kun værre af det makværk vi så i dag.
                  Jeg kan ret godt lide Søren Krogh. Jeg tror bare ikke han er dygtig nok til at træne OB på den lange bane.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Det er noget af det mærkeligste jeg har været med til. Søren Krogh rykkede OB ned, selvfølgelig er hans position til debat. Man kan sgu da ikke forvente andet.
                    ... og TB ansatte sig selv og beholdte SK !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      ... og TB ansatte sig selv og beholdte SK !
                      Det er jo bare fordi Troels Bech venter på det rigtige tidspunkt til at fyre Søren Krogh, og selv tage en 4. tur i manegen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        ... og TB ansatte sig selv og beholdte SK !
                        Han kan ikke ansætte sig selv , han kan kun tilbyde og anbefale sig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                          Helt enig her. Vildt med den automatreaktion og at der bliver skudt mod at man fra klubbens side taler om at opbygge noget nyt. SELVFØLGELIG er man ikke på et par måneder nået så langt, at der er en stærkt funderet kultur, der sikrer at vores bundniveau ikke bliver for lavt. Vi har tilmed i denne sæson ikke kvalitet nok til alligevel at vinde en kamp som i dag.

                          Regner folk bare med, at fordi Troels og Søren har udtalt at der arbejdes på kulturen, at spillerne så blot hører det og dagen efter omsætter det på banen?

                          Det er simpelthen en for naiv slutning, at vi taber en kamp som i dag, som direkte afløb af den kommunikation der har været (internt som eksternt).

                          Vi taber i dag, fordi vi har en trup, som dels endnu ikke har fået opbygget rygrad og sammenhæng (/kultur om man vil), og dels har begrænset kvalitet.
                          jeg tror ikke der er nogen der forventer at alt er ok og i orden fordi de har sagt "kultur" et par tusind gange. Men det er måske en kende ironisk at det tydeligvis er det man falder SÅ hårdt på i dag. Selvfølgelig vil der komme bump på vejen osv. men at man kan stille op med så lad en indstilling, når der konstant bliver talt vilje, energi, tempo osv osv. Dét finder jeg "morsomt" og/eller bekymrende.

                          For mig har nederlaget i dag ikke noget at gøre med manglende kvalitet/bredde i truppen. Vi burde have rigeligt til at slå Middelfart - hvis ellers man var klar fra start / sat ordenligt op. Det var man ikke - og så er det klart det bliver sværere når der ikke er så meget at komme med fra bænken. Hvor der så også blev foretaget nogle underlige dispositioner. Hvorfor ikke Mickelson ind da Owusu går ud? Han plejer at komme med noget fart. Ikke at jeg syntes Gomez gjorde det dårligt - bare en underlig ting. Hvorfor bringe Selvén som ikke har været i nærheden af spilletid? Så mange andre spillere der spillede ude af position - så hvorfor ikke en til? BP eller Gomez op på top havde jeg da gerne set - et eller andet der kunne ruske op i holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Jeg kan ret godt lide Søren Krogh. Jeg tror bare ikke han er dygtig nok til at træne OB på den lange bane.
                            Dét kan jeg også - jeg syntes han virker meget sympatisk, og udtaler sig også ganske fornuftigt for det meste. Men jeg har også mine tvivl - både på den korte og lange bane.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                              Helt enig her. Vildt med den automatreaktion og at der bliver skudt mod at man fra klubbens side taler om at opbygge noget nyt. SELVFØLGELIG er man ikke på et par måneder nået så langt, at der er en stærkt funderet kultur, der sikrer at vores bundniveau ikke bliver for lavt. Vi har tilmed i denne sæson ikke kvalitet nok til alligevel at vinde en kamp som i dag.

                              Regner folk bare med, at fordi Troels og Søren har udtalt at der arbejdes på kulturen, at spillerne så blot hører det og dagen efter omsætter det på banen?

                              Det er simpelthen en for naiv slutning, at vi taber en kamp som i dag, som direkte afløb af den kommunikation der har været (internt som eksternt).

                              Vi taber i dag, fordi vi har en trup, som dels endnu ikke har fået opbygget rygrad og sammenhæng (/kultur om man vil), og dels har begrænset kvalitet.
                              Amen. Folk herinde behandler stadig i høj grad klubben, som var den en aktie. Handel x, y og z - stigning i kurs.

                              OB er en klub. En klub, der har været så grelt behandler gennem 15 år, at man tror, det er løgn.

                              Det kommer til at tage år at få en slagkraftig trup, og jeg er slet ikke sikker på, at vi som klub rejser os igen.

                              Det er dét, der er på spil - ikke alle de her idiotiske og småborgerlige automatreaktioner om ting, man ikke forstår.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Det er jo bare fordi Troels Bech venter på det rigtige tidspunkt til at fyre Søren Krogh, og selv tage en 4. tur i manegen
                                Jeg har faktisk tidligere skrevet i en anden tråd, at vi vil se ham på bænken i løbet af efteråret

                                Comment

                                Working...
                                X