Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Hvad er der dog sket med OB?
    Ro på, vi skal fokusere på kultur som det primære, ikke resultater !

    Comment


      Hvis vi ikke viser noget HELT andet og har en plan b imod Hillerød, såfremt det er nødvendigt, så er det SK raus. Det jo mega pinligt og ringe indsats. Fuldstændig fortjent at vi ryger ud.

      Er spændt på og Luca er småskadet og hvilke dårlige undskyldninger, vi nu skal høre på...

      Comment


        Hvor er det vildt at man har Ivan til at sparke før Max Ejdum

        Comment


          Det spidser til for Krogh med nedrykning og pokal exit til et 2 div hold på under et år

          Comment


            Rolig alle… SK havde jo sagt det blev en svær kamp :-(

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Søren Krogh er selv en fuckin banan skræl
              Sidder faktisk og bliver i tvivl.
              Er det selvindsigt , og erkendelse af egne evner der får SK til at tale alle modstandere op?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Nu er det Krogh der tog ham med i truppen i dag - og valgte at bringe ham - man havde mickelson på bænken...BP der var andre man kunne bringe. Så lige den her - den hænger sgu på Krogh.

                Ligesom resten af kampafviklingen - det er bare ikke godt nok det de kommer med
                Spot on. Gad vide hvor mange sæsoner, SKs tilhængere vil bruge BW som undskyldning for SKs ringe evner som cheftræner?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  Nu er det Krogh der tog ham med i truppen i dag - og valgte at bringe ham - man havde mickelson på bænken...BP der var andre man kunne bringe. Så lige den her - den hænger sgu på Krogh.

                  Ligesom resten af kampafviklingen - det er bare ikke godt nok det de kommer med
                  Det med Wesström var nu ment i spøg. Jeg fritager slet ikke Søren Krogh, eller de andre spillere for den sags skyld.

                  Jeg var også meget overrasket over at Mickelson ikke kom ind istedet for Selven

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Hvad er der dog sket med OB?
                    NTs ledelse og ejerskab gennem små 15 år.

                    Konstant skiften retning.

                    Ansvaret placeret ved de forkerte. BW var dødsstøddet.

                    Det kommer til at tage år at få OB på ret kurs. Hvis vi overhovedet kommer det igen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                      Rolig nu.

                      Husk vi er inde i en proces.
                      Middelfart er et godt hold
                      Truppen er ikke på plads
                      (indsæt selv tom snak og tåbelige undskyldninger.)
                      Præcis. Og vi arbejdere videre med kulruren i morgen.
                      måske inviter kulturministeren forbi træningen og få gode råd…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Nej, det er et giga problem, når man ikke har noget bundniveau. Så rykker vi ikke op, og vi har heller ikke noget at gøre i superligaen pt. Modsat de fleste herinde har jeg ikke den store tiltro til Søren Krogh, og jeg tror heller ikke, han er manden, der kan få et OB til at få et acceptabelt bundniveau. Troels.... nej, der har jeg heller ikke den store tro. OB har simpelthen brug for dygtigere folk, hvis vi vil noget seriøst. Startende i bestyrelseslokalet og så hele vejen ned.
                        Tja, du lyder lidt ligesom flere andre, der har ytret sig om sagen, med forskellige trænere og andre sportslige ansvarlige, igennem årene; så umiddelbart kan jeg jo kun erklære mig enig. Jeg tror stadig ikke at SK er manden, der kan hæve vores bundniveau og jo flere af den slags indsatser som i dag (skyd hul i at vi ryger ud; det er sekundært i denne sammenhæng), jo mere forstærkes den følelse. Vores fokus skal være på at bygge og rykke op. Man bygger op ved at vise, at man kan hæve bundniveauet; når man selv adresserer det. Jeg er mere pinligt berørt over indsatsen, end at vi ryger ud. Vi fortjente at ryge ud. Det er hvad jeg har det mest stramt med. Ligesom tilfældet var mod Fredericia. Og Nykøbing. Og Brønshøj. Så lavt må man ikke falde, når man er i gang med at bygge op. Punktum.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Hvordan kan to netop hjemvendte udlejede spillere skulle skyde de afgørende spark…….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                            Rolig alle… SK havde jo sagt det blev en svær kamp :-(
                            ja - ligesom han blev ved med at italesætte at vi skulle kæmpe mod nedrykning hele foråret - lige til sidste spillerunde.

                            Måske man skulle forsøge med en mere positiv tilgang - få noget energi ind i spillerne - få dem til at give slip når de går på banen.

                            Lignede de var bange for at falde i den bananskræl SK har talt så meget om. Og fordi de fokuserede så meget på den - så var det det der skete

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Det spidser til for Krogh med nedrykning og pokal exit til et 2 div hold på under et år
                              Hvis man fyrer ham peger pilen kun en vej.

                              og det må den ikke. Ergo kan han overleve alt.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                                Præcis. Og vi arbejdere videre med kulruren i morgen.
                                måske inviter kulturministeren forbi træningen og få gode råd…
                                Mon ikke truppen skal på en vandretur ved Strib og høre om overvinderkultur krydret med et par sange fra højskolesangbogen !

                                Comment

                                Working...
                                X