Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Middelfart-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ro på, vi skal fokusere på kultur som det primære, ikke resultater !
    Og den kultur indebærer, at man sætter sig mere op til en pokalkamp mod et 2. Divisionshold, end tilfældet var. Så kulturen og opbygningen af den får sig et slag i bollerne, når man leverer sådan en gang makværk. Man kan altid ryge ud, og i det store hele er pokalen en sekundær turnering, når man vil bygge og rykke op, men den indsats var en fornærmelse mod klubben og den kultur, vi gerne vil bygge op.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      det var faktisk det værst tænkelige udfald. Vi røg ud - efter forlænget spilletid. Havde vi nu for fanden bare tabt i ordinær spilletid, så havde vi da fået sparet vores spillere bare lidt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja - ligesom han blev ved med at italesætte at vi skulle kæmpe mod nedrykning hele foråret - lige til sidste spillerunde.

        Måske man skulle forsøge med en mere positiv tilgang - få noget energi ind i spillerne - få dem til at give slip når de går på banen.

        Lignede de var bange for at falde i den bananskræl SK har talt så meget om. Og fordi de fokuserede så meget på den - så var det det der skete
        Jeg tror måske også man kan læse lidt for meget ind i cheftrænerens udtalelse om modstanderen. Det vigtigste er jo hvad der bliver kommunikeret internt. Jeg er selv stor fan af Arsenal, og der er ingen grænser for hvor meget Arteta kan tale modstanderen op, men det har tydeligvis ikke nogen indflydelse på hvordan spillerne præsterer. Den her præstation tror jeg mere er på baggrund af Kroghs egenskaber som træner rent taktisk, mere end det er hans udtalelser til pressen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Mon ikke truppen skal på en vandretur ved Strib og høre om overvinderkultur krydret med et par sange fra højskolesangbogen !
          Jeg tror Jonas Dahl eller Kasper Hjulmand bliver hyret til at arrangere en hyttetur med forskellige former for teambuilding, efterfulgt af MUS og en snak om følelser ved bålet.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Jeg tror måske også man kan læse lidt for meget ind i cheftrænerens udtalelse om modstanderen. Det vigtigste er jo hvad der bliver kommunikeret internt. Jeg er selv stor fan af Arsenal, og der er ingen grænser for hvor meget Arteta kan tale modstanderen op, men det har tydeligvis ikke nogen indflydelse på hvordan spillerne præsterer. Den her præstation tror jeg mere er på baggrund af Kroghs egenskaber som træner rent taktisk, mere end det er hans udtalelser til pressen.
            ja jeg ved naturligvis ikke hvordan kommunikationen har været internt. Men det har tydeligvis ikke virket. Tog man Middelfart alvorligt? Måske - på mig lignede det mere man gik ud og håbede på de ville gå døde på et tidspunkt. Vi spillede meget henholdende - uden ret meget fart. Og skabte derfor alt for lidt. Og havde det ikke været for Myhra så havde vi tabt i ordinær spilletid.

            Spillerne og trænerteamet er dumpet i dag. Bare ikke godt nok at det er det man møder op med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              ja jeg ved naturligvis ikke hvordan kommunikationen har været internt. Men det har tydeligvis ikke virket. Tog man Middelfart alvorligt? Måske - på mig lignede det mere man gik ud og håbede på de ville gå døde på et tidspunkt. Vi spillede meget henholdende - uden ret meget fart. Og skabte derfor alt for lidt. Og havde det ikke været for Myhra så havde vi tabt i ordinær spilletid.

              Spillerne og trænerteamet er dumpet i dag. Bare ikke godt nok at det er det man møder op med.
              Spillerne og trænerne er dumpet. Big time. Ingen tvivl. Jeg tror bare ikke det har så meget at gøre med Søren Kroghs udtalelser, eller kulturen, som jeg kan se flere gøre grin med. Jeg tror mere det her er en reminder for os i forhold til hvor meget kvalitet der er i truppen og på trænerbænken.

              Comment


                Bliver spændende og se hvad der sker i kampen imod Hillerød. Det her er så stort et tilbageslag på mange måder at vist der ikke er helt andre boller på suppen så er det SK raus.

                Mener han burde være fyret med den nedrykning. Men sagde ok, så lad os se hvad han har lært mv. Men selvfølgelig med meget kort snor. Meget lidt har han lært, ser det ud til.

                Han har meget at bevise fortsat og især efter sidste sæson og nu dette.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                  Spillerne og trænerne er dumpet. Big time. Ingen tvivl. Jeg tror bare ikke det har så meget at gøre med Søren Kroghs udtalelser, eller kulturen, som jeg kan se flere gøre grin med. Jeg tror mere det her er en reminder for os i forhold til hvor lidt​ kvalitet der er i truppen og på trænerbænken.
                  ….selv tak


                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                    Spillerne og trænerne er dumpet. Big time. Ingen tvivl. Jeg tror bare ikke det har så meget at gøre med Søren Kroghs udtalelser, eller kulturen, som jeg kan se flere gøre grin med. Jeg tror mere det her er en reminder for os i forhold til hvor meget kvalitet der er i truppen og på trænerbænken.
                    selvfølgelig er det ikke Kroghs udtalelser der gør det. Men det er med til at tegne et billede. Lige som det med kulturen. Man har igen og igen spillet på at det er kulturen der skal rettes op på. Ud og løber til man kaster lungerne op. Vilje, energi og alt det der. Og det vil vi jo alle sammen gerne se.

                    Og det så vi INTET af idag.

                    Ja vi har ikke den bredeste bænk men den start 11 - hvis man er klar fra start og kommer i ordenligt tempo - så slår man også Middelfart. Det er for mig at se indstillingen den er helt gal med i dag.

                    Og det er et tilbageslag for hele deres kultursnak. Havde man nu for fanden bare leveret en ordenlig indsats - tempo, vilje og alle de ord, så kan det være at Middelfart bare havde forsvaret sig godt. Tabe kan vi sgu altid. Men måden vi gjorde det på i dag - det er for mig det værste.

                    Havde man nu bare givet den fuld skrald - ikke haft heldet, Radza stod måske en brændkamp - og Middelfart vinder på en omstilling - så fair nok - shit happens.

                    Men lignede ikke man gik på banen for at vinde i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      ja jeg ved naturligvis ikke hvordan kommunikationen har været internt. Men det har tydeligvis ikke virket. Tog man Middelfart alvorligt? Måske - på mig lignede det mere man gik ud og håbede på de ville gå døde på et tidspunkt. Vi spillede meget henholdende - uden ret meget fart. Og skabte derfor alt for lidt. Og havde det ikke været for Myhra så havde vi tabt i ordinær spilletid.

                      Spillerne og trænerteamet er dumpet i dag. Bare ikke godt nok at det er det man møder op med.
                      Vi spilllede med McCoy som vb og helt forståeligt at en ung gut ikke bidrager imeget offensivt og vil i føtste linje få styr på defensiven (hvor han var meget udfordret). Men at bruge Grubbe som offensivspiller på højre side samtidigt var dødeligt. Så manglede offensiven i begge sider. At skifte Fomez ind sim hb men ikke Mickelson er fuldstændig uforståeligt. Så kom der aldrig dynamikken i vores offensivspil fordi begge zider var statisk. Derudover tabte ci alt for mange andrnbolfe iog vi kunnealdrug lægge en zolid oress på modstanderen.
                      Selvon ellers kan gid lide SK som træner så skal han tage det her nederlag til efterretning. Og det er desværre ikkke første gang han kom med mærkelige beslutninger som efterfølgende gik galt. Den her kamp blev i første linje tabt fra bænken.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Spillerne og trænerne er dumpet. Big time. Ingen tvivl. Jeg tror bare ikke det har så meget at gøre med Søren Kroghs udtalelser, eller kulturen, som jeg kan se flere gøre grin med. Jeg tror mere det her er en reminder for os i forhold til hvor meget kvalitet der er i truppen og på trænerbænken.
                        Lad os bare håbe at det er den form af tilbageslag som er del af hver udvikling og holdet viser den rette reaktion lørdag
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Vi spilllede med McCoy som vb og helt forståeligt at en ung gut ikke bidrager imeget offensivt og vil i føtste linje få styr på defensiven (hvor han var meget udfordret). Men at bruge Grubbe som offensivspiller på højre side samtidigt var dødeligt. Så manglede offensiven i begge sider. At skifte Fomez ind sim hb men ikke Mickelson er fuldstændig uforståeligt. Så kom der aldrig dynamikken i vores offensivspil fordi begge zider var statisk. Derudover tabte ci alt for mange andrnbolfe iog vi kunnealdrug lægge en zolid oress på modstanderen.
                          Selvon ellers kan gid lide SK som træner så skal han tage det her nederlag til efterretning. Og det er desværre ikkke første gang han kom med mærkelige beslutninger som efterfølgende gik galt. Den her kamp blev i første linje tabt fra bænken.
                          Ja hvordan man kunne finde på at smide Grubbe på kanten - dét fatter jeg intet af. Forstår man vil give ham noget spilletid - men så brug ham enten på en back, eller på midten - ingen grund til at smide ham rundt på flere pladser...tvivler på det hjælper ham.

                          Men helt grundlæggende så var det holdet der fejlede - ikke en enkelt eller to spillere. Der manglede bare alt. Tempo, vilje, ideer...Myhra er vel reelt den eneste der kunne være sin indsats bekendt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Lad os bare håbe at det er den form af tilbageslag som er del af hver udvikling og holdet viser den rette reaktion lørdag
                            Dét bliver nemlig rigtigt interessant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              selvfølgelig er det ikke Kroghs udtalelser der gør det. Men det er med til at tegne et billede. Lige som det med kulturen. Man har igen og igen spillet på at det er kulturen der skal rettes op på. Ud og løber til man kaster lungerne op. Vilje, energi og alt det der. Og det vil vi jo alle sammen gerne se.

                              Og det så vi INTET af idag.

                              Ja vi har ikke den bredeste bænk men den start 11 - hvis man er klar fra start og kommer i ordenligt tempo - så slår man også Middelfart. Det er for mig at se indstillingen den er helt gal med i dag.

                              Og det er et tilbageslag for hele deres kultursnak. Havde man nu for fanden bare leveret en ordenlig indsats - tempo, vilje og alle de ord, så kan det være at Middelfart bare havde forsvaret sig godt. Tabe kan vi sgu altid. Men måden vi gjorde det på i dag - det er for mig det værste.

                              Havde man nu bare givet den fuld skrald - ikke haft heldet, Radza stod måske en brændkamp - og Middelfart vinder på en omstilling - så fair nok - shit happens.

                              Men lignede ikke man gik på banen for at vinde i dag.
                              Kulturen ændrer man jo desværre ikke fra den ene dag til den anden, fordi man siger at skal man ændre den. Derudover så tror jeg at den måde spillerne reagerer på og hvor frit de spiller, handler meget om hvor trygge de er i spilsystemet og hvor meget den enkelte spiller er klar over deres egen og medspillernes roller. Det er jo ene og alene trænernes ansvar, og det har alle dage været min store bekymring ved Søren Krogh. Jeg tror simpelthen ikke at han taktisk er en dygtig nok træner til at lægge sig fast på et system, og eksekvere det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Lad os bare håbe at det er den form af tilbageslag som er del af hver udvikling og holdet viser den rette reaktion lørdag
                                Jeg tror så også det bliver sidste gang vi ser McCoy på vb, William Martin på 8'er og Grubbe på højre kant på samme tid.

                                Comment

                                Working...
                                X