Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

    D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

    E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


    .....mulighederne er mange.
    Det er formentlig en risiko, og det der er så skide træls ved, at klubbens økonomi er kørt i sænk.

    Hvis vi køber nu er sandsynligheden for, at vi kun har råd til at købe en lottokupon større. Hvis vi venter er der større sandsynlighed for, at vi kan købe en spiller af en bedre kvalitet, men det rummer også risikoen for, at drømmespillerne, som du siger, fordufter i horisonten.

    OBs problem er vel også, at hvis vi får en lottokupon, der ikke slår til, så hænger vi på ham. Tidligere var lottokuponerne af en vis kvalitet, så vi - ligesom FCK nu - kunne komme af med dem igen, hvis de ikke slog til. Den her handel er sindssygt afgørende, som en vis klaphat kunne finde på at sige, så jeg forstår godt Jesper Hansen ikke bare farer ud.

    Men for fanden jeg kan snart ikke klare ventetiden længere og kærestens velmenende spørgsmål, om jeg nu har det godt, fordi mine tanker vist ikke lige er fuldt ud hos familien i øjeblikket.

    Tænk der var en gang, hvor vi bare lige kunne lægge små 10 millioner for Erik Bo! Og vupti så havde vi en angriber, der kunne score med knæet, uden han selv opdagede det.

    Comment


      #32
      Fyens Stiftstidende skriver i dag, at COB blev prøvet på midtbane i træningen i går, fordi Momo måske ikke bliver klar til fredag, hvorfor Ari skal spille venstre back.

      Jeg synes egentlig COB gjorde det rigtig fint de sidste par kampe, han spillede i foråret, så det vil glæde mig. Også fint at få en angrebsivrig venstre back, selvom Ari indimellem ikke helt lever op til forventningerne på venstrebacken. Men med ham på backen bliver vores angrebsspil mere uforudsigeligt, fordi det ikke er så ensidigt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Fyens Stiftstidende skriver i dag, at COB blev prøvet på midtbane i træningen i går, fordi Momo måske ikke bliver klar til fredag, hvorfor Ari skal spille venstre back.

        Jeg synes egentlig COB gjorde det rigtig fint de sidste par kampe, han spillede i foråret, så det vil glæde mig. Også fint at få en angrebsivrig venstre back, selvom Ari indimellem ikke helt lever op til forventningerne på venstrebacken. Men med ham på backen bliver vores angrebsspil mere uforudsigeligt, fordi det ikke er så ensidigt.
        Det er da klart at med Ari på back og Spelmann på toppen bliver der kortere til spilletid for COB..
        men tror stadig at JS, Desler og Azer står foran

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er da klart at med Ari på back og Spelmann på toppen bliver der kortere til spilletid for COB..
          men tror stadig at JS, Desler og Azer står foran
          JS var den anden på midtbanen. Jeg tror ikke Azer er klar til at spille fra start. Glæder mig godt nok til han er det.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            JS var den anden på midtbanen. Jeg tror ikke Azer er klar til at spille fra start. Glæder mig godt nok til han er det.
            Tvivler jeg nu på at COB også er med de få kamp minutter han har fået de sidste par måneder. Så må de sgu skifte efter 60-65 min...

            Comment


              #36
              Håber på at Jesper Christiansen er tilbage i målet så kampen imod Esbjerg i Munkebo og der lavede han et par klasseredninger. Toppel droppede ved 0-1 til Hobro.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

                D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

                E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


                .....mulighederne er mange.
                Hvis vi taber til FCV, og det er jo ligesom set før, så hedder det AaB, BIF (ude), Randers (Ude), FCK og FCM (ude), før vi så møder Sdr. Jyske hjemme.....Det kan altså hurtigt hedde 7 kampe og hvad 0-3 point? Så kører den negative spiral, og nedrykningen kan være en de facto realitet før vinterpausen.

                Så var det lige pludseligt meget dyrt, at vente med at have en trup klar.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                  Håber på at Jesper Christiansen er tilbage i målet så kampen imod Esbjerg i Munkebo og der lavede han et par klasseredninger. Toppel droppede ved 0-1 til Hobro.
                  Hvad snakker du om? JC starter inde i angrebet de er igang med at omskole ham.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Hvis vi taber til FCV, og det er jo ligesom set før, så hedder det AaB, BIF (ude), Randers (Ude), FCK og FCM (ude), før vi så møder Sdr. Jyske hjemme.....Det kan altså hurtigt hedde 7 kampe og hvad 0-3 point? Så kører den negative spiral, og nedrykningen kan være en de facto realitet før vinterpausen.

                    Så var det lige pludseligt meget dyrt, at vente med at have en trup klar.
                    Nu er det jo ikke fordi at OB spiller meget bedre mod de "små" hold..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      det er rigtigt, så de 1-3 point kan nemt komme mod FCK

                      Comment


                        #41
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sjaelland-ob-1

                        Comment


                          #42
                          Daniel Høegh når næppe at blive klar til i morgen, ifølge Fyens Stiftstidende.

                          Træls. Og også megatræls, at Antipas nu har lavet sådan cirka 8 millioner af den slags tacklinger uden at blive straffet for det. Jeg forstår ikke, at han slipper uden gult og for så vidt også rødt i mange af den type tacklinger.

                          Jeg havde egentlig gerne set ham i OB pga hans fodboldmæssige kvaliteter. Men en tackling som den mod Høegh minder mig om, at han er svinsk i sit spil. Nogle gange kunne jeg godt savne vores spillere gik lidt mere til den i tacklingerne, men tacklingen mod Høegh er med til at gøre, at det er helt fint med mig, vi ikke fik ham.

                          Comment


                            #43
                            Bare lige sårn en henkastet tanke ... Er 4-4-2 overhovedet det rigtige system for OB?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Det synes jeg i hvert fald ikke. Altså, hvorfor ikke spille 4-3-3 når man nu har så mange centrale midtbanefolk og nogle dygtige kreative kanter?

                              JC

                              Kryger - LN - KL - Ari

                              Spelmann - Azer - COB

                              Falk - Bodul - Emil

                              Ville efter min mening være klart farligere end den nuværende 4-4-2
                              Last edited by El New York; 24-07-2014, 08:00.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                det er rigtigt, så de 1-3 point kan nemt komme mod FCK
                                Lige bortset fra at vi sådan ca. Aldrig får point mod FCK...

                                Comment

                                Working...
                                X