Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCV-OB
Collapse
X
-
i dagens avis gør Lasse Nielsen sig til talsmand for, ikke uventet, at FCV vil stå kompakt på banen og OB derfor kommer til at spille nogen lange bolde over midten, og at den bedste måde at undgå at komme under pres på er vores "GODE GENPRES". Det var ikke helt præcis den fornemmelse jeg gik hjem med i søndags efter Hobrofadæsen at det "GODE GENPRES" fungerede godt.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Forventer max 1 point i dag....og er allerede ved at indstille mig på at skulle høre oraklets ligegyldige bortforklaringer efterfølgende....
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Wow. Tænk at Fyens.dk besidder et så skarptslebet våben som Niels A. Et par analyser mere af den kaliber, og så må Cavlingprisen være hjemme.Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægOptak af Niels A. Resumé af hans skriv: Vind og alle er glad. Tab og problemerne er større.
http://www.mitfyn.dk/article/301692?...6622e0fa2c9311
Comment
-
Jeg tager faktisk gerne imod 1 point, som sagerne står. Lige handler det om at rage til sig, hvad vi overhovedet kan få.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægForventer max 1 point i dag....og er allerede ved at indstille mig på at skulle høre oraklets ligegyldige bortforklaringer efterfølgende....
Comment
-
Drop de der artikler med TB, det er ikke andet end ren frustration...Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægForventer max 1 point i dag....og er allerede ved at indstille mig på at skulle høre oraklets ligegyldige bortforklaringer efterfølgende....
Bechsisterne finder sikkert også en positiv vinkel på det alligevel, om så vi tabte 14-0 og får 12 mand skadet, så skal det nok blive godt... Vi har jo den bedste træner, og ellers henter vi bare nogle flere unge op fra kravlegården...
Håber på et point i dag...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment