Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det må vi håbe - ellers er signingen jo også omsonst!
    Er helt sikker på at man satser på ham. Han skal bare lige i form først.. Glæder mig helt vildt til at følge hans udvikling..

    Comment


      #17
      Punkt 1, 2 og 3 på min dagsorden er en opstilling uden Darko.

      Holder også lige Høegh og Momo ude fordi de er tvivlsomme.

      MT
      LK LN KL AS

      LJ JS MD EL

      MS

      RF

      Er Azer klar på mere end 60 min. er han selvskreven til midten.

      Comment


        #18
        Toppel
        Krüger Nielsen k. Larsen skulason
        spellman acer dessler e. larsen
        falk bodul
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #19
          Kortene skal blandes. Vi skal noget andet end i søndags. Lidt af ungdoms mod (som Mikkel viste i søndags) og det bedste på resten af pladserne.

          JC
          LK, DH, LN, AS
          LJ, JS, MD, EL
          RF, AT

          Så har vi Azer, Kasper, Momo, Spellman og Darko som mulige indskiftere i 2 halveg.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Vil da være vildt skuffende hvis vi skal igennem endnu en kamp uden angriber

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vil da være vildt skuffende hvis vi skal igennem endnu en kamp uden angriber
              Men det vil være en god ide at gøre dig selv klar til senariet :)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #22
                Ja, da vi solgte Kadrii var jeg sikker på tanken var, at vi nok lige præcis kunne styre forbi Hobro og så præsenterede vi den nye mand mandag klokken 10.00 når træningen begyndte, men.........det lader til vi hellere vil spare plus minus 1,5 million nu og så igonorere hvad vi mister af placeringsindtægter, for slet ikke at tale nedrykning.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Men det vil være en god ide at gøre dig selv klar til senariet :)
                  Det gør jeg fredag middag så. Indtil da vil jeg gerne leve i håbet..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ja, da vi solgte Kadrii var jeg sikker på tanken var, at vi nok lige præcis kunne styre forbi Hobro og så præsenterede vi den nye mand mandag klokken 10.00 når træningen begyndte, men.........det lader til vi hellere vil spare plus minus 1,5 million nu og så igonorere hvad vi mister af placeringsindtægter, for slet ikke at tale nedrykning.
                    Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

                    Derfor står valget mellem

                    A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

                    B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

                      Derfor står valget mellem

                      A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

                      B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.
                      det er præcis sådan jeg forestiller mig det er
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Det kan jo være, at vi ganske enkelt ikke har råd til at købe en af vores drømmespillere til den pris, vedkommende står til lige nu.

                        Derfor står valget mellem

                        A) at vente og købe en af vores drømmespillere, når vedkommendes markedsværdi falder tættere på transferdeadline, fordi sælgende klub er mere villig til at sælge

                        B) købe en spiller nu, der står længere nede på prioriteringslisten, men som til gengæld står til en pris, vi kan betale nu.
                        C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

                        D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

                        E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


                        .....mulighederne er mange.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

                          D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

                          E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation (dette var vel det, der skete med Cardiff og Cornelius lige op til deadline....kæmpe, kæmpe overpris fra en desperat klub).


                          .....mulighederne er mange.
                          .
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #28
                            Situationen er jo direkte akut, vi har da været i nød før, men ikke sådan her... Det der pokerspil kunne være fint ved den ene handel, men vi skal altså bruge nogle kræfter i angrebet nu... Og en anden ting, det kan altså også nemt ske at der bliver meget mere at lave for den gode JH, for jeg tror ikke vi har set det sidste offensive salg, så der skal altså ske noget meget snart...
                            Last edited by Kaspernon; 22-07-2014, 20:17.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              C) Vente med at købe drømmespilleren, fordi man tror han falder i pris, og så se ham smutte til anden klub, der var villig til at byde en acceptabel pris.

                              D) Se drømmespilleren fordufte i horisonten, samtidig med at man også ser næste prioritet(er) fordufte, fordi man ikke ønsker at slå til endnu.

                              E) Se prisen på spillere, OB er interesserede i, stige, fordi man kender til OB's snart "desperate" situation.


                              .....mulighederne er mange.
                              sådan kan det jo også være....OB sætter sig mellem 2 stole og laver et klokkeklart selvmål
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Kortene skal blandes. Vi skal noget andet end i søndags. Lidt af ungdoms mod (som Mikkel viste i søndags) og det bedste på resten af pladserne.

                                JC
                                LK, DH, LN, AS
                                LJ, JS, MD, EL
                                RF, AT

                                Så har vi Azer, Kasper, Momo, Spellman og Darko som mulige indskiftere i 2 halveg.
                                Jeg antager at DH ikke er klar til FCV og Diarra også er ude.

                                MT (for kontinuitetens skyld)
                                Kryger DH LN Ari
                                Lucas Schoop Azer RF
                                ...............Bodul
                                ..................EL

                                jeg må tilstå at jeg har set et stort lys i Momo, men lyset blegner lidt efter lidt, han har skuffet i længere periode synes jeg(måske sammen med holdet) men jeg får sværere og sværere ved at se hans fremtid ligger i OB
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X