Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?
    Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Jeg så et billede, da jeg googlede rundt forleden med Alphonse Tchami i den grøn/sorte - og den ligner rigtig meget den nye. Jeg kan dog ikke finde det igen, men det findes derude et sted
    Lige præcis. Har selv set billedet. En af de flotteste trøjer efter min mening.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg

Nogle trøje aficionados derude som kan lægge et billede op af den sort grønne trøje fra halvfemserne? Jeg har et klart billede af den oppe i mit hoved men kan ikke finde et billede af den online. Husker ikke om vi bar den lige før eller efter den sort gule "Real Madrid" trøje. Den grønne farve på den nye er så mørk så trøjen på afstand vil fremstå sort snarere end stribet. Men vil sikkert være populær blandt de som foretrækker en mere casual / street wear trøje man kan bære til daglig brug.
    Jeg så et billede, da jeg googlede rundt forleden med Alphonse Tchami i den grøn/sorte - og den ligner rigtig meget den nye. Jeg kan dog ikke finde det igen, men det findes derude et sted

Leave a comment:

• Eksil-OBer
    replied
    Den nye away trøje giver minder om en vi havde tidligere i start 90 erne
    Nogle trøje aficionados derude som kan lægge et billede op af den sort grønne trøje fra halvfemserne? Jeg har et klart billede af den oppe i mit hoved men kan ikke finde et billede af den online. Husker ikke om vi bar den lige før eller efter den sort gule "Real Madrid" trøje. Den grønne farve på den nye er så mørk så trøjen på afstand vil fremstå sort snarere end stribet. Men vil sikkert være populær blandt de som foretrækker en mere casual / street wear trøje man kan bære til daglig brug.

Leave a comment:

replied
    Der var alle dem i præsentationsvideoen endnu ikke født...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Nu har jeg set den i virkeligheden i den nye shop i gågaden. Den er faktisk ok og langt flottere end den med de ultratynde striber vi havde for år tilbage.
    Jeg har også set den fysisk - den er helt fin.

Leave a comment:

• sydpark
    replied
    Der er sgu mere OB over vores lyserøde Giro d'Italia føretrøje, end denne klammert... Føj

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det væsentligste for mig er, at man kan se fra 200 meter, at det er en OB-trøje. Jeg ville også gerne have mere klassiske striber, men der kommer ny trøje om ét år igen, og det kan slet ikke få mig op af stolen.
    Nu har jeg set den i virkeligheden i den nye shop i gågaden. Den er faktisk ok og langt flottere end den med de ultratynde striber vi havde for år tilbage.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Det væsentligste for mig er, at man kan se fra 200 meter, at det er en OB-trøje. Jeg ville også gerne have mere klassiske striber, men der kommer ny trøje om ét år igen, og det kan slet ikke få mig op af stolen.

Leave a comment:

• Hustler
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Hvorfor? Vi snakker om et simpelt trøje design. Det kan man sagtens bevare, selv om alt andet må og skal forandre sig. Vi skifter heller Dannebrog ud bare fordi det er et levn fra en anden tid. Nej vi bevarer det, fordi det er en indgroet del af identiteten.

Jeg tror netop det at OSE ikke har begreb om, hvad OB er og har været siden Riccardos tid især, er en del af forklaringen på at skiftende trænere ikke har haft succes i vores klub. Vi skifter identitet hvert 3. År og hver gang undrer de sig over hvorfor det ikke virker.

Hvis også vores trøje skal udsættes for identitetsforvirring, så forstærker det jo bare indtrykket af, at OSE hverken kan eller vil forstå betydningen af en fast identitet. Og så er de dømt til at fejle om og om igen.

Accepten af den trøje er imo de facto en accept af den fortsættende identitetskrise, der er mere eller mindre skyld i, at vi skal spille 1. Division nu og muligvis skal forsøge at rykke op med et hold, der er aldeles uerfarent.

Moderne fodbold skal bekæmpes. Ikke stiltiende accepteres som en del af en naturlig forandring.

MvH ChrisOB
    Du skriver det så fint selv - vi snakker om et simpelt trøjedesign.
    Jeg har så svært ved at se princippet i at dette skulle være ødelæggende for klubbens historie, integritet, identitet mv.
    Det er bare en trøje... og næste år kommer der en ny og om 2 år endnu én.

Men lad os da endelig være enige om, at den er set pænere - det kan bare ikke sætte mit pis yderliger i kog.

Leave a comment:

• fynsland_85
    replied
    Hummel har altid lavet ufatteligt grimme trøjer. De tynde striber var faktisk være end denne. Eneste pletskud er den sorte/blå udebanetrøje fra et par år siden og tone-i-tone landsholdstrøjerne fra 2022. Hvor ville jeg dog ønske vi fik Puma tilbage og en omgang 90’er trøjer, inklusiv den rigtige sorte og gule udebanetrøje.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Jeg skal ellers love for at det er et polariserende værk som Hummel har begået. Personligt kan jeg nu meget godt lide den

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Hvor man dog savner Puma, og de helt almindelige striber. Den nye trøje er ikke en rigtig OB-trøje.
    Jeg synes nu faktisk at Hummel har præsteret nogle af de pæneste OB trøjer jeg kan huske. Denne er jeg dog ikke sikker på er en af dem

Leave a comment:

Working...
X