Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny OB Trøje
Collapse
X
-
-
Hummel har aldrig været kvalitet efter min mening. Men den nye slår alle rekorder. Negativt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tidligere havde med begge trøjer jeg købte poblemer med tryk på ryggen (hjemmebanetrøje 22)23, den med det røde tryk). Den gik i stykker meget hurtigt selvom har behandlet og vasket begge trøjer meget forsigtigt. Har meldt det til OB dertid og de ville give det videre tii Humnel
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlægHar lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlægHar lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
Leave a comment:
-
Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNår vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægKan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på
Leave a comment:
-
Når vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?
Leave a comment:
-
Kan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
Eller også har de været gode til at hype
Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker
Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.
Leave a comment:
-
Der var stadig nogle ledig her i eftermiddags i shoppen. Vi købte Medium,XL og XXL. Og der hang stadig nogle i flere størrelser
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNy opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?
Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker
Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.
- Likes 5
Leave a comment:
Leave a comment: