Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny OB Trøje

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brians
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Samme problem her... der er også en tråd på X som har skrevet om det i går: https://x.com/KarolineVesterg/status...66511047118979
    Har brokket mig til Hummel over det, men fik bare noget der minder om et autosvar retur

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hummel har aldrig været kvalitet efter min mening. Men den nye slår alle rekorder. Negativt

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Tidligere havde med begge trøjer jeg købte poblemer med tryk på ryggen (hjemmebanetrøje 22)23, den med det røde tryk). Den gik i stykker meget hurtigt selvom har behandlet og vasket begge trøjer meget forsigtigt. Har meldt det til OB dertid og de ville give det videre tii Humnel

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
    Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
    Samme problem her... der er også en tråd på X som har skrevet om det i går: https://x.com/KarolineVesterg/status...66511047118979

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
    Har lige købt den nye trøje samt shorts til min dreng. Men må godt nok sige at jeg er skuffet over kvaliteten på tøjet. Der er altså tøj for 700 kroner og efter en halv dags brug var shortsene fyldt med fnuller/udtræk i stoffet. Det er sports tøj så går ud fra at det meningen man kan bruge og bevæge sig i det. Andre der har oplevet det ?
    jeg købte den nye trøje.. havde den på ved en gåtur i Odense.. ca 2 timers stille slentren.. vaskede den efter anvisningen og fik 5 fnuller/huller på maven..

Leave a comment:

• Brians
    replied

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Når vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?
    Den er vist ikke til salg, det var af nød/fejl at de spillede i den.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Kan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på
    Der er flere af mine expats venner her i Polen, som med lidt hjælp fra mig har fået øjnene op for dem. De kan heldigvis både købes her https://www.unisport.pl/koszulki-pil...h_query=Odense og lidt her https://www.hummel.pl/szukaj?q=odens...on=&lang=pl_PL ser ud til Unisport har overtaget det meste.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Når vi snakker om trøjer: jeg synes den hvide udebanetrøje fra HB Køge kampen var ret fed. Der er sådan lidt tysk landshold fra 1970erne over den. Kan man købe den nogen steder?

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Kan se rundt på SoMe at folk i udlandet er ret begejstret for vores trøjer, både opvarmnings- og kamptrøjer. Det er nu meget sjovt, hvis folk i udlandet synes vores trøjer er så fede, så de er værd at samle på

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0
    Mon ikke det er et sted imellem de 2 tal.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

Eller også har de været gode til at hype

Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker

Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.
    Ja, vi gamle brokkehoveder, der har støttet i årtier er blevet glemt i det nye smarte unge set-up...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvis de har bestilt 100.000 stk. er det jo flot. Har de bestilt 1.000 er det nok undervurderet ..0
    så er det jo heller ikke en dårlig historie at kunne melde udsolgt...(uden at nævne hvor mange man har bestilt hjem)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der var stadig nogle ledig her i eftermiddags i shoppen. Vi købte Medium,XL og XXL. Og der hang stadig nogle i flere størrelser

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ny opvarmnings trøje allerede udsolgt. Altså hvad i hulen sker der? Det er da så dårligt at man må græmme sig. Vil de slet ikke tjene på trøjesalg?
    Eller også har de været gode til at hype

Dr. Adams har holdt fest for de unge og fanshoppen trykker på online marketing delen. Det virker

Om man kan lide det eller ej, så er OB blevet moderne hos de unge - det giver opmærksomhed.

Leave a comment:

Working...
X