Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny OB Trøje
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg synes trøjen er meget fed, men har intet med OB at gøre.
Bliver mærkeligt når vi møder EfB, at de spiller i "vores" trøjer
Men som fodboldtrøje har den intet med OB at gøre. Nej det er et åbenlyst marketingsplot udtænkt af OSE for at sælge trøjer til et publikum, der ikke går op i traditioner, og i processen give en stor fuck finger til dem, der gør.
OSE kærer sig ikke om OB, men om markedsstrategier, hvor de udelukkende henvender sig til det, som jeg mener er en minoritet i et fodboldpublikum.
De er ligeglad med traditioner. For dem er det blot noget man kan udnytte i et marketings øjemed.
Fodbold er følelser, og den trøje er intet andet end et koldt, klamt marketingsplot, fuldstændigt blottet for hensyntagen til traditioner, der betyder (næsten) alt for det publikum, den trøje ikke henvender dig til.
MvH ChrisOB
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er nok den grimmeste OB trøje, som nogensinde er lavet. Plus der er ikke mange striwer på den. Det er en ommer. Er du gal et fejlskud!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det bliver bare et kæmpestort NEJ TAK herfra. Så må jeg jo leve med, at der også i den kommende sæson står Carlsberg på min trøje.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Traditioner betyder intet for dig, når du kan acceptere den grimme trøje. Det er min ydmyge konklusion.
Traditioner kan ikke gradbøjes, det er derfor de er traditioner. Så nej, jeg vil ikke slappe af. Den trøje er en hån mod alt, hvad der er OB, på samme måde som hvis de skiftede blå og hvid ud, fordi andre farver er på mode.
Men skal netop ikke bryde eller udfordre traditioner. Hvad er det for en holdning at have? Din holdning udraderer traditioner. Du kan sagtens mene trøjen er fed, men den har intet med en OB trøje at gøre.
Og jeg vil gerne moderere mit tidligere udsagn: Du accepterer ikke ALT fra OSE, men i dette tilfælde accepterer du simpelthen for meget, imo.
MvH ChrisOB
Bliver mærkeligt når vi møder EfB, at de spiller i "vores" trøjer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
1. Nej, jeg accepterer på ingen måde alt, der kommer fra OSE. Det ville du vide, hvis du læste mine indlæg og ikke altid havde så hulens travlt med at pådutte andre holdninger, så du kan køre dine kæpheste på ulidelig repeat.
2. Jo, traditioner betyder noget for mig. Men ikke så meget, at man ikke kan bryde med dem eller udfordre dem i ny og næ.
3. Slap dog af.
Traditioner kan ikke gradbøjes, det er derfor de er traditioner. Så nej, jeg vil ikke slappe af. Den trøje er en hån mod alt, hvad der er OB, på samme måde som hvis de skiftede blå og hvid ud, fordi andre farver er på mode.
Men skal netop ikke bryde eller udfordre traditioner. Hvad er det for en holdning at have? Din holdning udraderer traditioner. Du kan sagtens mene trøjen er fed, men den har intet med en OB trøje at gøre.
Og jeg vil gerne moderere mit tidligere udsagn: Du accepterer ikke ALT fra OSE, men i dette tilfælde accepterer du simpelthen for meget, imo.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Du accepterer bare alt, der kommer fra OSE? Betyder traditioner intet for dig, så?
MvH ChrisOB
2. Jo, traditioner betyder noget for mig. Men ikke så meget, at man ikke kan bryde med dem eller udfordre dem i ny og næ.
3. Slap dog af.
- Likes 8
Leave a comment:
-
Een bred stribe kunne det blive til - det er satme smalle tider
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg synes helt ærligt den er ret fed! Ikke klassisk OB eller stilren, men den har noget 80’er-tjubang over sig. Tror godt den kan gå hen og blive kult. Og når nu det ikke er en klassisk OB sæson vi skal have gang i, synes jeg også det et fint med en trøje, der er lidt off. Så kan de smukke striber vende tilbage, hvor de hører til, når vi vender tilbage, hvor vi hører til.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Og OSE bliver bare ved og ved og ved med at sætte nye standarder for gigantiske fuck ups. En OB trøje skal være STRIBET! Og logoet skal sidde på hjertet og ikke midt på. Hvad helvede tænker de på??? OSE fatter bjælde af traditioner. Træk det makværk tilbage. Omgående.
MvH ChrisOB
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg synes helt ærligt den er ret fed! Ikke klassisk OB eller stilren, men den har noget 80’er-tjubang over sig. Tror godt den kan gå hen og blive kult. Og når nu det ikke er en klassisk OB sæson vi skal have gang i, synes jeg også det et fint med en trøje, der er lidt off. Så kan de smukke striber vende tilbage, hvor de hører til, når vi vender tilbage, hvor vi hører til.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvor er striberne.? Og logoet i midten...
Tror lige jeg skal sunde mig
Leave a comment:
Leave a comment: