Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2024/2025
Collapse
X
-
Det er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.
Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.
Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er fanme lige før jeg tænker det ikke er tilfældigt. Alle 3 møder hinanden i de første 3 runder.
Det kan jo ende ud i alt mellem meget stor spænding eller meget lidt spænding... og et hold der står tilbage som den store taber.
Det kan kun gå for langsomt med den landskamps pause!
mon ikke vi fortsætter med at spille 1-1...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
bare de to første runder - to nederlag så snakker vi tæt på katastrofe. 2 sejre så er den tæt på at være hjemme
mon ikke vi fortsætter med at spille 1-1...
Ja man bliver nøjsom som OB tilhænger nu til dags.
Comment
-
SK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i sin Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
Forhåbentlig er publikum i Odense klar over vigtigheden af denne kamp, så vi møder talstærkt op, og så bliver SK's opgave ellers at sætte holdet op, som da vi sidste forår slog Randers hjemme i en af de sidste kampe, hvor det desværre var for sent.
Lykkedes han ikke med det, tror jeg vi bliver spist og går et meget nervøst slutspil i møde, med endnu en nøglekamp ugen efter, imod et hold som vil gå igennem ild for at hale ind på os.
Der skal virkelig arbejdes seriøst og fokuseret på træningsbanen i de kommende halvanden uge op til Horsens-kampen!!Last edited by hankatten; 19-03-2025, 22:02.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i som Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
Forhåbentlig er publikum i Odense klar over vigtigheden af denne kamp, så vi møder talstærkt op, og så bliver SK's opgave ellers at sætte holdet op, som da vi sidste forår slog Randers hjemme i en af de sidste kampe, hvor det desværre var for sent.
Lykkedes han ikke med det, tror jeg vi bliver spist og går et meget nervøst slutspil i møde, med endnu en nøglekamp ugen efter, imod et hold som vil gå igennem ild for at hale ind på os.
Der skal virkelig arbejdes seriøst og fokuseret på træningsbanen i de kommende halvanden uge op til Horsens-kampen!!
Ærgerligt at vi har et lederteam der er mere bange for at tabe end har lyst til at vinde.
Frygten vil også sætte sig i spillerne, specielt på hjemmebane, så sindssygt vigtigt at fansene bærer holdet frem i stedet for at være stille eller negative …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSK skal være på stikkerne med at betone vittigheden af den første kamp imod Horsens. DN vil sætte 11 spillere op til kampen, der er vilde som gorillaer. De vil æde sig selv for at hale ind på storholdet, som i denne række er OB. Det var det han kunne i som Lyngby-tid, og det skal vi være klar til at håndtere.
Der skal virkelig arbejdes seriøst og fokuseret på træningsbanen i de kommende halvanden uge op til Horsens-kampen!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
også det jeg frygter lidt - kan Krogh sætte holdet ordenligt op. For Horsens vil kunne åbne hele slutspillet op med en sejr, sætte en streg under OBs dårlige og nedadgående form. Det bliver virkelig en test det her.
Fælles for Hillerød og Horsens er at de skal/skulle bruge en sejr. Hillerød kæmpede for at nå med i top 6 i forårets første kamp. De lagde energien og overmatchede os i 45 min. Man kan frygte Horsens lykkedes med det samme, men har den ekstra kvalitet, at vi denne gang ikke vinder vej tilbage i kampen.
Jeg er meget spændt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægHorsens er da klare favoritter i den kamp."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
Comment