Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvad ved du om det?

TB udtaler, at kulturen - som benævnes som destruktiv under BW - at vendt på rekordfart. At være en del af et ordentligt omklædningsrum - mon ikke det betyder noget for dem type af spillere, vi gerne vil tiltrække?

Det tror jeg.
    Jeg følte mig faktisk opløftet efter Troels' optræden i SFÅ.
    Hvis man faktisk gør det man siger, så tror jeg vi er på vej et bedre sted hen.
    Min opløftede tro til projektet skal måske findes i at jeg ikke arbejder med marketing og kommunikation, men med mennesker.
    Jeg ved hvor meget det kan løfte og ændre, hvis der er den rette moral i et team - og omvendt hvor meget det kan ødelægge hvis det modsatte er tilfældet.

Comment

Har svært ved at formulere det præcist, men jeg er overvejende positiv omkring Troels.

Jeg føler mig overbevist om, at han har skabt en mere harmonisk gruppe, både på banen og i staben. Det er noget han har skabt. Den synes jeg ikke man kan tage fra ham.

Nu skal vi så løftes ind i superligaen igen og opnå et niveau, hvor vi ikke er en af de 2-3 første, der nævnes som nedrykningskandidat. Det skal gøres nu i dette vindue og i det næste. Det hele kan ikke vente til sommer.

Stort fokus på transition, det giver mening. Vi har hele fyn at rekruttere fra. Vi har også en velfungerende ungdomsafdeling allerede. Det er et område der skal dyrkes, det giver mening også i forhold til, at forsætte med at være en harmonisk trup.

Vi har været lort i over 10 år, jeg har ikke brug for meldinger om top6 inden en specifik dato. Synes det er klogt af Troels. Han vil jo også derhen, på et tidspunkt.

Lidt malurt. Troels er dygtig til, at kommunikere, derfor ærgrer det mig lidt, at han stanger et “Djemba-Djemba kort” ud i interviewet med SFÅ, det var ikke nødvendigt, det var lidt plat. Jeg kan heller ikke lide kommunikationen omkring Slots, hvorfor siger man ikke bare “vi tænker på, hvad der er bedst både på kort og langt sigt”. I stedet for at sige Slots ikke er en af de to bedste centerbacks, det ved alle jo, at han er. Derfor kan det jo godt give mening at spille Gomez, for han skal være så klar som mulig, til næste sæson. Så er der det omkring træningsfaciliteter. Jeg sidder med en fornemmelse af Niels har givet Troels et diktat, fordi Niels vil presse kommunekassen, igen. Det var meget overraskende at Troels ikke synes det var interessant, allerede på første arbejdsdag. Der må stikke noget under.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg følte mig faktisk opløftet efter Troels' optræden i SFÅ.
        Hvis man faktisk gør det man siger, så tror jeg vi er på vej et bedre sted hen.
        Min opløftede tro til projektet skal måske findes i at jeg ikke arbejder med marketing og kommunikation, men med mennesker.
        Jeg ved hvor meget det kan løfte og ændre, hvis der er den rette moral i et team - og omvendt hvor meget det kan ødelægge hvis det modsatte er tilfældet.
        Jeg har det (hovedsageligt) på samme måde.

Jeg er dog gerne floskler som “vi skal træne os bedre” foruden. Den slags gav måske mening for 25 år siden. Ikke i 2024.

Comment

Hørte lige i Medianos 1.division udsendelse, at FCN skulle havde budt på Luca i sommer, som afløser for Harder.
          Sammenholdt med at Owuso også havde tilbud fra superligaen i sommer.

Så må Troels alligevel være dygtig til at sælge projektet internt, siden de begge er blevet, uden brok og som klare profiler.

Jeg har de på samme måde som nogle af jer andre, at jeg er positiv stemt overfor Trols og projektet, men ikke solgt 100%.
          Der er stadig nogle trælse vendinger og kommunikation der er svært at døje, som f.eks:

Ja alle der holder med OB må og SKAL være skuffede over at spille 3-3 mod B93 på hjemmebane, især når de var inde i en super dårlig stime.
          Og det er upåagtet om man har 2 eller 5 talenter på banen.

Nej der er ingen der forventer at OB skal hente Djemba-Djemba eller Caroll til sommer.
          Langt de fleste fans er bare mættet af lotto kuponer og for dårlige spillere, tror jeg snakker for mange, når jeg siger at man gerne ser et par sikre superliga spillere med niveau til top 5-8 træde ind af døren til sommer.

Og så den sidste, som for mig er den værste.
          Jeg er så evindelig træt af at høre at OB har de mest kritiske fans i kongeriget Danmark.
          Det er simpelthen noget, som de har fået talt hinanden op i nede i ådalen.
          Forventningerne og kravene er mindst lige så store i alle andre traditionsklubber i Skandinavien, uanset om det er Aab, AGF, eller Goteborg

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Der bliver fra TB’s side ihvertfald ikke lagt skjul på at OB er en uattraktiv klub pt. for spillere, fordi vi er i NordicBet ligaen.
            Fint nok at vi skal være Danmarks bedste til transission, men det er så også et vanskeligt parameter at måle på. Men den kan jeg godt købe ind på, hvis bare det følges op med handling.
            TB bruger meget tid på at snakke om at vi skal forbedre forudsætningerne for denne transision, men jeg synes det er ærgerligt at han så nægter at tale om vores træningsfaciliteter, da dette i mine øjne er det åbenlyse parameter vi som klub kan forbedre os på pt. nu hvor vi ifølge TB er så lavt i hierakiet på transfermarkedet.
            Hele det interview er en lang negativ monolog. Synes faktisk han taler klubben ned på et niveau hvor den ikke hører hjemme.
            Man kan roligt sige han ikke er den fødte billetsælger.

Han slutter så lige af med at sige han ikke gider høre mere om dårlige faciliteter. Tak for kaffe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Har svært ved at formulere det præcist, men jeg er overvejende positiv omkring Troels.

Jeg føler mig overbevist om, at han har skabt en mere harmonisk gruppe, både på banen og i staben. Det er noget han har skabt. Den synes jeg ikke man kan tage fra ham.

Nu skal vi så løftes ind i superligaen igen og opnå et niveau, hvor vi ikke er en af de 2-3 første, der nævnes som nedrykningskandidat. Det skal gøres nu i dette vindue og i det næste. Det hele kan ikke vente til sommer.

Stort fokus på transition, det giver mening. Vi har hele fyn at rekruttere fra. Vi har også en velfungerende ungdomsafdeling allerede. Det er et område der skal dyrkes, det giver mening også i forhold til, at forsætte med at være en harmonisk trup.

Vi har været lort i over 10 år, jeg har ikke brug for meldinger om top6 inden en specifik dato. Synes det er klogt af Troels. Han vil jo også derhen, på et tidspunkt.

Lidt malurt. Troels er dygtig til, at kommunikere, derfor ærgrer det mig lidt, at han stanger et “Djemba-Djemba kort” ud i interviewet med SFÅ, det var ikke nødvendigt, det var lidt plat. Jeg kan heller ikke lide kommunikationen omkring Slots, hvorfor siger man ikke bare “vi tænker på, hvad der er bedst både på kort og langt sigt”. I stedet for at sige Slots ikke er en af de to bedste centerbacks, det ved alle jo, at han er. Derfor kan det jo godt give mening at spille Gomez, for han skal være så klar som mulig, til næste sæson. Så er der det omkring træningsfaciliteter. Jeg sidder med en fornemmelse af Niels har givet Troels et diktat, fordi Niels vil presse kommunekassen, igen. Det var meget overraskende at Troels ikke synes det var interessant, allerede på første arbejdsdag. Der må stikke noget under.
              Jeg er helt på linje her. Det blev for skingert og overdrevet at hive DD ind i snakken om transfers. Der er mindst et par niveauer imellem ham og 1. Division, hvor jeg vil mene vi kan supplere truppen fint.
              Jeg er også overrasket over kommunikationen omkring træningsfaciliteter, når han samtidig plædere for at vi som hold skal blive bedre via arbejdet på træningsbanen. Vi er fortsat i en situation, hvor vi iler odense kommune rundt for at finde bare en anstændig træningsbane i de kolde måneder. Det kan og skal man være kategorisk kritisk overfor. Der er noget mystisk ved Troels måde at angribe spørgsmål i den henseende på jeg heller ikke kan gennemskue.

Comment

TBs pointe med træningsforholdene er, at det for nuværende - desværre - er et vilkår, og derfor fjerner det fokus at tale om det hele tiden. I stedet skal vi oparbejde en hårdhed og en “vi vinder sgu alligevel-attitude”.

Det følger jeg egentligt fint. TB er uden tvivl enormt træt af forholdene, og jeg håber, at han internt presser på. Jeg nægter at tro på, at man ikke kan give Ådalen den helt store tur - kommune og forhold til trods - hvis viljen og pengene virkelig er til stede.

Men jeg forstår også fint jeres anke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  TBs pointe med træningsforholdene er, at det for nuværende - desværre - er et vilkår, og derfor fjerner det fokus at tale om det hele tiden. I stedet skal vi oparbejde en hårdhed og en “vi vinder sgu alligevel-attitude”.

Det følger jeg egentligt fint. TB er uden tvivl enormt træt af forholdene, og jeg håber, at han internt presser på. Jeg nægter at tro på, at man ikke kan give Ådalen den helt store tur - kommune og forhold til trods - hvis viljen og pengene virkelig er til stede.

Men jeg forstår også fint jeres anke.
                  Den er jeg også med på. Naturligvis skal fokus ikke være på det. Men hvis der ikke bliver arbejdet på højtryk i ledelsen for at løse det problem, så giver jeg 0% for deres ord og det gælder både Enrico og TB. Thorborgs ord kan jeg af gode grunde også kun give 0% på, fordi han kommer lige præcis 0% ord fra ham offentligt omkring OB.
                  Ja det er et vilkår, men det er jo en kæmpe joke hver gang OB's førstehold skal låne bane rundt omkring i byen og det har stået på alt for længe.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Den er jeg også med på. Naturligvis skal fokus ikke være på det. Men hvis der ikke bliver arbejdet på højtryk i ledelsen for at løse det problem, så giver jeg 0% for deres ord og det gælder både Enrico og TB. Thorborgs ord kan jeg af gode grunde også kun give 0% på, fordi han kommer lige præcis 0% ord fra ham offentligt omkring OB.
                    Ja det er et vilkår, men det er jo en kæmpe joke hver gang OB's førstehold skal låne bane rundt omkring i byen og det har stået på alt for længe.
                    Jeg kunne ikke være mere enig. Det skulle være løst for år siden. Min største anke mod NT er også netop, at han er tavs som graven. Der kommer intet fra ham.

Og netop derfor forstår jeg godt, at TB udtaler sig, som han gør. De dårlige forhold kan han jo ikke gøre noget ved - udover at lægge markant pres på ejerkreds. Og så længe der ikke sker noget, er det jo bare præmissen for OB.

Comment

For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
                      https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        For de som er utilfreds med TB. BW på markedet igen.
                        https://fyens.dk/ob/wesstrom-faerdig-i-indien
                        tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tja - jeg savner nu stadig hans kommunikation - ikke så bange for at sige tingene lidt mere direkte.

Troels giver mere politiker svar, vinkler og snakker udenom, sætter stråmandsargumenter op - senest hvor han bringer Djemba Djemba op i en snak om transfers, for det er jo den slags forventninger vi alle har må vi forstå.
                          Helt enig. Bjørn Wesstrøm talte lige ud af posen, imens TB væver rundt i floskler som ingen forstår.
                          Det er virkelig en nedgradering der er til at få øje år.

Comment

Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
                            Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som da BW sagde "man up"(læs: ta' jer sammen) til kritikerne, imens hele læsset væltede for øjnene af os.
                              Sådan kan man jo også tale udenom, på en direkte måde.
                              har faktisk ikke det store problem med den udtalelse. Hvad skulle han sige - han har lige lukket vinduet på det tidspunkt, næppe der man begynder at tale sin trup og nye signings ned. Jeg siger jo heller ikke at BW altid bare talte rent ud af posen - der vil altid være ting de skal holde internt. Men den lidt mere direkte måde at udtale sig på, ikke være så bange for at sige noget forkert - noget man kan blive "fanget" i senere. Det tiltaler mig bare mere end den form TB har - jeg syntes den er meget tilbageholdende og defenssiv.

Comment

har faktisk ikke det store problem med den udtalelse. Hvad skulle han sige - han har lige lukket vinduet på det tidspunkt, næppe der man begynder at tale sin trup og nye signings ned. Jeg siger jo heller ikke at BW altid bare talte rent ud af posen - der vil altid være ting de skal holde internt. Men den lidt mere direkte måde at udtale sig på, ikke være så bange for at sige noget forkert - noget man kan blive "fanget" i senere. Det tiltaler mig bare mere end den form TB har - jeg syntes den er meget tilbageholdende og defenssiv.
                                I begge tilfælde er der "kun" tale om retorik fra de siddende sportschefer og jeg lever fint med begge former, men jeg bruger også ofte den gode gamle talemåde som siger: "Man skal ikke høre så meget på hvad de siger - man skal mere se hvad de gør"

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X