Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2024/2025

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Det skal lige siges, at jeg ikke selv var forbi stadion. Jeg var kun i Ådalen. Jeg kunne bare se på Twitter, at der var en, der havde lagt et billede op ude fra træningen på stadion.
    Fair nok. Jeg kunne også sagtens have sneget mig ind via VIP indgangen hvis det var. Der var åbent.
    Men det er jo ude af proportioner hvis det er/bliver nødvendigt. Hverken i, sport fyn eller SFÅ kan hellere være tjent med dette

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvis de begynder at sortere i hvem der bliver lukket ind til træninger og hvem der ikke gør så stikker det altså helt af for mig… OB ved jo at i(og mange andre) står der dag efter dag… Det er simpelthen at tage pis på dem der vil bruge noget af sin dag på at følge klubben og komme helt tæt på..
      Håber da der bliver stillet spørgsmål til ledelsen i klubben ved først kommende lejlighed.
      De har da fuldstændig fejlvurderet hvad sammenhold betyder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Fair nok. Jeg kunne også sagtens have sneget mig ind via VIP indgangen hvis det var. Der var åbent.
        Men det er jo ude af proportioner hvis det er/bliver nødvendigt. Hverken i, sport fyn eller SFÅ kan hellere være tjent med dette
        De træner i Ådalen idag

        Comment


          Roskilde og Horsens spiller mod hinanden - i Roskilde. Der er pause, de har en traktor til at køre på banen og vande den...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Roskilde og Horsens spiller mod hinanden - i Roskilde. Der er pause, de har en traktor til at køre på banen og vande den...
            Har de net i målene? ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              B93 har lige banket Køge 4-0
              mon kære overhovedet når 10 point i år.

              Comment


                Det ser ud som om at AaB kæmper lidt med at vende tilbage til SL. De skal da vidst være glade for at VB, LB og VFF ser uhyggeligt svage ud i år. AaB har lukket 16 mål ind i 6 kampe. Tre 4-0 nederlag på 6 kampe. Det er jo pinligt. Det bør være en reminder til OB om, at vi nok er milevidt fra top 6 i SL. Man skal ikke have afdankede Helenius-typer i truppen. Så bliver det ren overlevelse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det ser ud som om at AaB kæmper lidt med at vende tilbage til SL. De skal da vidst være glade for at VB, LB og VFF ser uhyggeligt svage ud i år. AaB har lukket 16 mål ind i 6 kampe. Tre 4-0 nederlag på 6 kampe. Det er jo pinligt. Det bør være en reminder til OB om, at vi nok er milevidt fra top 6 i SL. Man skal ikke have afdankede Helenius-typer i truppen. Så bliver det ren overlevelse.
                  Prøv lige og se på AaBs hold. Det er jo ikke så man sidder og er misundelig. De har også en træner der aldrig har trænet et senior hold.
                  De kommer til at kæmpe med de hold du nævner om at blive oppe.

                  Comment


                    Er der nogen der ved hvor man kan se karantæner og strafpoint for 1. Division.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB Larsen Se indlæg
                      Er der nogen der ved hvor man kan se karantæner og strafpoint for 1. Division.
                      fandt det her.
                      https://www.dbusjaelland.dk/resultat...arantaenepoint

                      Du kan også finde rækken

                      https://www.dbusjaelland.dk/resultat...54/karantaener

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det ser ud som om at AaB kæmper lidt med at vende tilbage til SL. De skal da vidst være glade for at VB, LB og VFF ser uhyggeligt svage ud i år. AaB har lukket 16 mål ind i 6 kampe. Tre 4-0 nederlag på 6 kampe. Det er jo pinligt. Det bør være en reminder til OB om, at vi nok er milevidt fra top 6 i SL. Man skal ikke have afdankede Helenius-typer i truppen. Så bliver det ren overlevelse.
                        Nej. Det bliver et stort tema i OB. Dels er der nok en Bjørn Paulsen, som er en nøglespiller pt. Steppet op i superligaen gør nok at vi må erkende at vi skal have en forsvarsstyrmand på en højere hylde.
                        Derudover har vi de unge. En spiller som Marcus skal udvikle sig et godt stykke i løbet af denne sæson, før han bliver starter i SL. Ejdum skal fortsætte sin udvikling, så han undgår for mange udfald. Og så har vi de helt unge som Hansborg og Martin, der skal tage steps i løbet af sæsonen, hvis de skal komme i betragtning.
                        Det er også årsagen til at jeg er rimelig fortrøstningsfuld omkring de få handler vi indtil videre har foretaget. Bonde og Trybull er fine. Dem tror jeg nok skal gøre sig gældende i SL. Kan vi dog fortsætte med at hente fra den hylde, eller risikere vi at brænde inde med Mouritsen-typer, hvis vi pludselig skal ud og hente erstatninger ind for eksempelvis Fenger eller Deedson, der kunne være spillere vi får solgt her i slutningen af vinduet.
                        Begge spillere håber jeg vi kan holde minimum et halvt år endnu, hvor vi vil stå noget mere attraktive for nye spillere, med formodet udsigt til SL indenfor kort tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det ser ud som om at AaB kæmper lidt med at vende tilbage til SL. De skal da vidst være glade for at VB, LB og VFF ser uhyggeligt svage ud i år. AaB har lukket 16 mål ind i 6 kampe. Tre 4-0 nederlag på 6 kampe. Det er jo pinligt. Det bør være en reminder til OB om, at vi nok er milevidt fra top 6 i SL. Man skal ikke have afdankede Helenius-typer i truppen. Så bliver det ren overlevelse.
                          Jeg så det meste af AaB-AGF og jeg synes at AaB i slutningen af 1. halvleg spillede fint og søgte en reducering som ikke kom. 2 halvleg var jævnbyrdig, sikkert fordi AaB havde vinden i ryggen og GF stod lidt længere tilbage og satsede lidt mede på kontra. Hvis jeg var AaB-fan ville jeg være bekymret over at de tilsyneladende forsøger (med en ny træner) at indføre en spillestilsændring i fht. sidste sæson. Jeg håber da at OB får tilrettet stilen i denne sæson og så evner at forfine og udvikle, og ikke mindst forholde sig til hvilke positioner der skal forstærkes til næste sæson i SL så vi ikke er "bagud på point" inden sæsonstart.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Det ser ud som om at AaB kæmper lidt med at vende tilbage til SL. De skal da vidst være glade for at VB, LB og VFF ser uhyggeligt svage ud i år. AaB har lukket 16 mål ind i 6 kampe. Tre 4-0 nederlag på 6 kampe. Det er jo pinligt. Det bør være en reminder til OB om, at vi nok er milevidt fra top 6 i SL. Man skal ikke have afdankede Helenius-typer i truppen. Så bliver det ren overlevelse.

                            Jeg håber ikke der findes en eneste i og omkring OB som har den fjerneste tanke om OB i top 6.
                            Med vores nuværende trup og trænerstab vil vi også skulle have et mål om blot at overleve.
                            Har også set et par AGF, og BIF kampe i denne sæson, og hold da fast hvor er vi langt efter top 4, det virker pt som om de fire hold er urørlige, og at SIF og FCN ligger i næste lag, derfra er der et stykke til de bedste i bund 6 og langt til de dårligste, hvor vi desværre ville befinde os med nuværende trup.

                            Derfor skal vi heller ikke ud og købe i vildskab pt, for det er tæt på umuligt at finde nogle som er gode nok til også at være en forstærkning, når vi er i superligaen næste sæson. Der er ingen grund til allerede nu at sikre os at den igen står på oprydning næste sæson.
                            Last edited by Magge; 25-08-2024, 09:18.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg så det meste af AaB-AGF og jeg synes at AaB i slutningen af 1. halvleg spillede fint og søgte en reducering som ikke kom. 2 halvleg var jævnbyrdig, sikkert fordi AaB havde vinden i ryggen og GF stod lidt længere tilbage og satsede lidt mede på kontra. Hvis jeg var AaB-fan ville jeg være bekymret over at de tilsyneladende forsøger (med en ny træner) at indføre en spillestilsændring i fht. sidste sæson. Jeg håber da at OB får tilrettet stilen i denne sæson og så evner at forfine og udvikle, og ikke mindst forholde sig til hvilke positioner der skal forstærkes til næste sæson i SL så vi ikke er "bagud på point" inden sæsonstart.
                              ud over målmand (hvor der sikkert også skal findes en løsning med 3. keeper - og måske endda 2. keeper) Så er det jo over hele linjen der skal hentes ind. Vi mangler bredde til at kunne klare os i superligaen. Vi mangler kvalitet og så er der udløb - og mulige salg.
                              BP har udløb - gør det fantastisk for os - men jeg har godt nok svært ved at se ham som starter næste sæson. Forlængelse - som backup. Ivan har udløb - mon ikke han drager videre. Mickelson har udløb - han er nok også fortid. Så en venstrebenet VB skal der ind. Midten har vi en del brikker- men Manneh har udløb (jeg så gerne en forlængelse - men er det muligt) Angreb og kant; Fenger har udløb - har allerede været på vej ud af døren i dette vindue - så han er væk. Don D har selv udtrykt ønske om at prøve noget nyt - kommer der et bud så er han også fortid. Jenner gør det fint - men skal virkeligt tage et step op i denne sæson. Og i forvejen mangler vi noget bredde i angrebet.
                              Og fortsætter Luca sin gode målform så stiger risikoen også for at han sælges næste sommer.

                              Der vil seriøst være mange pladser der skal skiftes på - og rigtigt mange nye der skal ind. Også derfor jeg ikke forstår man ikke går hårdere efter at bringe et par folk ind nu. Vi kunne godt bruge lidt bredde nu - bruge tiden på at spille de nye ind, de vil under alle omstændigheder skulle bruge noget tid til at falde til.

                              Jeg er med på det ikke er let at hente de rigtige ind nu. Men der bliver SÅ meget at se til over de kommende to vinduer.

                              Myhra (MH?) og ny 3. keeper?

                              Owusu og McCoy

                              Gomez og Julius Berthel (måske BP)

                              Grubbe

                              Ejdum, TT, Bonde og Juul-Sandberg

                              Luca og Jenner ( måske Don D) Hansborg og Martin

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                                Jeg håber ikke der findes en eneste i og omkring OB som har den fjerneste tanke om OB i top 6.
                                Med vores nuværende trup og trænerstab vil vi også skulle have et mål om blot at overleve.
                                Har også set et par AGF, og BIF kampe i denne sæson, og hold da fast hvor er vi langt efter top 4, det virker pt som om de fire hold er urørlige, og at SIF og FCN ligger i næste lag, derfra er der et stykke til de bedste i bund 6 og langt til de dårligste, hvor vi desværre ville befinde os med nuværende trup.

                                Derfor skal vi heller ikke ud og købe i vildskab pt, for det er tæt på umuligt at finde nogle som er gode nok til også at være en forstærkning, når vi er i superligaen næste sæson. Der er ingen grund til allerede nu at sikre os at den igen står på oprydning næste sæson.
                                jeg er langt hen af vejen enig. Og nej vi skal ikke ud og "købe ind i vildskab"

                                Men hvis det er muligt så mener jeg man bør tage hul på de udskiftnigner der vil komme - og bringe et par spillere ind. VB og kant/angriber er oplagt.

                                Det er helt sikkert svært at finde de rette - der også kan bruges om et år. Men jeg håber virkeligt at de prøver.

                                Comment

                                Working...
                                X