Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jesper Thygesen er dummere end snot; jeg giver intet for noget af, hvad han siger. Det er en blanding af totale selvfølgeligheder - Falk og Emil vil gerne væk fra et bundhold/ OB er svækket - undskyld: no shit, Sherlock??! Hvor meget skal man have for at sige, at 2 + 2 er 4? - og så vedtagne klichéer, som han har hørt fra andre journalister (Troels Bech er en dygtig træner). Ingen begrundelser, ingen observationer, ingen selvstændig analyse; manden er dum og kan intet.
    Jeg var nu bare mere glad for at han får det frem i medierne. Det vi fans tænker. Selvfølgeligheder eller ej

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Vi er helt enige... But beggars can't be choosers...
      True that. Jeg er bare SYGT skuffet.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        True that. Jeg er bare SYGT skuffet.
        You, me and a bunch others brother

        Comment


          #64
          Vi har forhåbentlig været på angriber jagt længe før Kadrii salget, men dén angriber er der heller ikke tegn på er på vej, og det er mere bekymrende...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Vi har forhåbentlig været på angriber jagt længe før Kadrii salget, men dén angriber er der heller ikke tegn på er på vej, og det er mere bekymrende...
            Nemlig. Også det jeg mener. Vi har ikke engang hentet den første som vi har ledt efter i 1-2.måneder...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi har forhåbentlig været på angriber jagt længe før Kadrii salget, men dén angriber er der heller ikke tegn på er på vej, og det er mere bekymrende...
              Enig. Det vil altså sige erstatningen(erne) for Skoubo og Abdellaoue. Endnu mere amatøragtigt, at han/de end ikke er fundet endnu.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Enig. Det vil altså erstatningen(erne) for Skoubo og Abdellaoue. Endnu mere amatøragtigt, at han/de end ikke er fundet endnu.
                Mon ikke at JH vil dække sig ind under at Mos kun blev hentet pga Kadrii's skade..
                men fakta er at vi har mistet 4 angribere i 2014 og fået 0 ind

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Enig. Det vil altså sige erstatningen(erne) for Skoubo og Abdellaoue. Endnu mere amatøragtigt, at han/de end ikke er fundet endnu.
                  Altså det var i hvert fald i den forstand jeg forestillede mig der var noget i vente, siden salget af Kadrii faldt før weekenden...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon ikke at JH vil dække sig ind under at Mos kun blev hentet pga Kadrii's skade..
                    men fakta er at vi har mistet 4 angribere i 2014 og fået 0 ind
                    Jo, men salget af Kadrii kommer nok ikke som en overraskelse for JH. Det er i hvert fald helt hul i hovedet, hvis JH ikke har forberedt sig på, at det kunne ske. Og dermed må han have forberedt sig på at skulle finde erstatninger for Skoubo og Abdellaoue/Kadrii.

                    Ellers skræmmende fakta du oplister :)
                    Last edited by jonashj0305; 22-07-2014, 15:37.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Altså det var i hvert fald i den forstand jeg forestillede mig der var noget i vente, siden salget af Kadrii faldt før weekenden...
                      Det var nok også sket i en hvilken som helst anden klub :) Ellers havde man peget på den åbenlyse erstatning på bænken!

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                        Jo, men salget af Kadrii kommer nok ikke som en overraskelse for JH. Det er i hvert fald helt hul i hovedet, hvis JH ikke har forberedt sig på, at det kunne ske. Og dermed må han have forberedt sig på at skulle finde erstatninger for Skoubo og Abdellaoue/Kadrii.
                        jeg er slet ikke uenig Jonas. Slet ikke

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Det var nok også sket i en hvilken som helst anden klub :) Ellers havde man peget på den åbenlyse erstatning på bænken!
                          Vi har jo prøvet det før
                          Dengang Mads Tiim var spidsangriber.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            jeg er slet ikke uenig Jonas. Slet ikke
                            Det troede jeg heller ikke :) Får bare luft for min utilfredshed. Diskuterer egentlig bare for at få aggressionerne ud.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Vi har jo prøvet det før
                              Dengang Mads Tiim var spidsangriber.
                              Puha - don't remind me. Men det var trods alt lettere at æde, fordi vi skulle spille europæisk fodbold, og endda slog Hertha Berlin på mål af Timm.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Det troede jeg heller ikke :) Får bare luft for min utilfredshed. Diskuterer egentlig bare for at få aggressionerne ud.
                                sammer her
                                Dejligt at have nogen at dele det med

                                Comment

                                Working...
                                X