Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Jeg tror alle er taknemlige for den økonomi hver og en af vores investorer har tilvejebragt for vores klub. Det der anfægtes her er, at penge ikke er lig med forstand på at drive en fodboldklub.

    Massakren på ledelsen i 2010, var helt entydigt med det formål at aftvinge sig den absolut enerådige beslutningsdygtighed, i alle henseender om klubben. Det er vist ret tydeligt, at det ikke var i klubbens bedste og derfor burde Thorborg i en helvedes fart beslutte om han 1. Kun vil være engageret i klubben hvis han har det sidste ord i alt, som jeg tror det forholder sig (og i så fald rydde skrivebordet) 2. Tage plads på bagsædet og overlade det at drive en fodboldforretning, til folk der reelt har forstand på det - med andre ord, hold kæft og betal for din VIP plads, men bland dig lige uden om driften.

    Vores trup er fuldkommen skamferet over 4 år nu, to 10. pladser og en 8. - vi skiller os yderligere af med en række stamspillere denne sommer og alligevel har den sportslige ledelse frækheden til at stå for åben skærm og forsøge at bilde os ind at vi er styrket med 3 1. divisionsspillere. Seriøst - hvad fanden sker der?

    Løftet i henhold til den nye strategi fra topledelsen, var unge talenter krydret med A+ spillere. Der er såvidt jeg kan se, ikke tilført sidstnævnte i 2 eller 3 sæsoner nu.

    Sæt i gang.
    Sad but true! !
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Jeg tror alle er taknemlige for den økonomi hver og en af vores investorer har tilvejebragt for vores klub. Det der anfægtes her er, at penge ikke er lig med forstand på at drive en fodboldklub.

      Massakren på ledelsen i 2010, var helt entydigt med det formål at aftvinge sig den absolut enerådige beslutningsdygtighed, i alle henseender om klubben. Det er vist ret tydeligt, at det ikke var i klubbens bedste og derfor burde Thorborg i en helvedes fart beslutte om han 1. Kun vil være engageret i klubben hvis han har det sidste ord i alt, som jeg tror det forholder sig (og i så fald rydde skrivebordet) 2. Tage plads på bagsædet og overlade det at drive en fodboldforretning, til folk der reelt har forstand på det - med andre ord, hold kæft og betal for din VIP plads, men bland dig lige uden om driften.

      Vores trup er fuldkommen skamferet over 4 år nu, to 10. pladser og en 8. - vi skiller os yderligere af med en række stamspillere denne sommer og alligevel har den sportslige ledelse frækheden til at stå for åben skærm og forsøge at bilde os ind at vi er styrket med 3 1. divisionsspillere. Seriøst - hvad fanden sker der?

      Løftet i henhold til den nye strategi fra topledelsen, var unge talenter krydret med A+ spillere. Der er såvidt jeg kan se, ikke tilført sidstnævnte i 2 eller 3 sæsoner nu.

      Sæt i gang.
      ENIG...... det var starten på enden med den fyring af den sportslige ledelse i 2010 uden nogen plan B - siden har alt sejlet i deres setup, lige fra sportsdirektør til trænere og spillertrup !! Der er købt dyre middelmådige spillere ind (for langt mellem de gode indkøb) og man kan konstatere, at specielt TC samt PH har været alt for dyre bekendtskaber for vores klub.

      Comment


        #18
        Hej Thomsen

        Oprindeligt indsendt af THOMSEN Se indlæg
        Nu vil jeg for første gang i flere år,lige lufte ud.. Vores klub er SYG,og det er fra ejerkreds til bolddrenge!!
        Der skal renses ud,og man kan starte med at skære i antallet,af ledere og Direktører.. Hvad skal vi med dem?? Foreløbigt,så har de præsenteret en uendelig strøm,af lorteregnskaber og skabt et fodboldhold,uden nogen former for sammenhæng.. Halvdelen af holdet tror de spiller i Barca,og leger hæl og tå.. Resten losser bolden af helvede til,ved først given lejlighed.. Gejst og vilje er umuligt at få øje på,og kan ikke tyde det taktiske oplæg overhovedet.. Kan ikke gennemskue om det er Thorborg der håndplukker en masse venner,og parkere dem på de forskellige poster,og så diktere,hvad der skal gøres,og hvem de skal ansætte?? Noget er HELT galt,og træneren står først for efter i dag!!
        NU kunne jeg ikke holde mig i ro mere,for min "klub" er i frit fald
        Hej Thomsen - det er snart mange år siden, vi to diskuterede problemerne i vores fælles hjerteklub OB fra hver sin sygeseng på OUH, så ved du hvem jeg er.
        Derfor behøver vi jo ikke at være enige. Jeg har set og ser stadig megen træning og træningskampe, men kan ikke få øje på Thorborgs indblanding i den daglige drift. Det jeg ser, opfatter jeg som interesse for vor klub, jeg ved ikke bedre. At han er træt af at kaste flere millioner i vor klub forstår jeg godt. Det er svært at tro på efter to 10. og en 8. plads
        Til gengæld er jeg ikke i tvivl at Thomas K. og Poul Hansen har haft en særdeles dårlig indflydelse på vor klub og de beslutninger, der er truffet de senere år. Hvis vi kikker på vores trup i dag er der vel kun Jesper C., Diarra og Bodul
        tilbage fra den periode. Der er ikke tvivl om, at Jesper Hansen har meget få midler i sit budget, og derfor må vente med indkøb til sidst i vinduet. Den sportslige ledelse ligger i hænderne på JH uden indblanding fra den adm. direktør, så vidt jeg ved, hvilket må være helt rigtigt. Troels B. er sikkert en god træner, men mangler i den grad at kunne sætte sit hold op mod "lette" modstandere. Det går straks bedre mod FCK, Brøndby og FCM. Vi så det tydeligt i dag, hvor alt for mange spillede hæl og tå og enkelte helt amatøragtigt. Jeg tænker her på stakkels Kasper Larsen, som 5 minutter efter et strålende mål, undlader at lave et frispark/tage et kort på Antipas. Det kostede points i dag. Jeg tror dog stadig på vor klub, men i øjeblikket mangler vi angribere og rigtig attitude fra træner og spillere, og tid til at udvikle de unge til superliganiveau. Kort sagt jeg tror på en bedre fremtid men det kræver tålmodighed.
        Mvh PNL

        Comment


          #19
          "Hold kæft og betal for din VIP plads" ...livet er lidt nemmere hvis erfaring fra fodbold og forretningsverdenen hentes i FIFA11. Er du ikke ældre end mine sønner på 5-12 år er du selvfølgelig undskyldt!
          Medarbejdere og ledere, der performer til virksomhedens bedste, med de muligheder som markedet tilbyder, får den plads og støtte, der er nødvendig fra Thorborg, når han er i bestyrelsen. Har man skabt en syg kultur, fejlet i mesterskabskampen flere år trods massiv satsning + satset på en sådan måde, så der ikke er nogen vej tilbage, ja så ryger man ud på røv og albuer - også i OB.
          Finder du nogen på Fyn, der vil overtage Thorborgs 80-90 % + løbende hoved- og tribunesponsorater så hold dig ikke tilbage, men gør det uden at trampe for hårdt på det netværk, som er opbygget de seneste årtier, for ellers kan VIP arrangementerne holdes på herretoilettet bag Stiften tribunen, hvilket naturligvis også kan være hyggeligt.
          Uden at vide meget om det, så synes strategien med at finde uopdagede stjerner, der kan sælges videre for de beløb agenter braldrer op om, at være fortid i de fleste fodboldklubber. Trykker man selv sine egne penge eller kan man vaske beskidte ting hvide, så er det nemmere at leve med, at ikke alle lottokuponer giver gevinst.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg
            "Hold kæft og betal for din VIP plads" ...livet er lidt nemmere hvis erfaring fra fodbold og forretningsverdenen hentes i FIFA11. Er du ikke ældre end mine sønner på 5-12 år er du selvfølgelig undskyldt!
            Medarbejdere og ledere, der performer til virksomhedens bedste, med de muligheder som markedet tilbyder, får den plads og støtte, der er nødvendig fra Thorborg, når han er i bestyrelsen. Har man skabt en syg kultur, fejlet i mesterskabskampen flere år trods massiv satsning + satset på en sådan måde, så der ikke er nogen vej tilbage, ja så ryger man ud på røv og albuer - også i OB.
            Finder du nogen på Fyn, der vil overtage Thorborgs 80-90 % + løbende hoved- og tribunesponsorater så hold dig ikke tilbage, men gør det uden at trampe for hårdt på det netværk, som er opbygget de seneste årtier, for ellers kan VIP arrangementerne holdes på herretoilettet bag Stiften tribunen, hvilket naturligvis også kan være hyggeligt.
            Uden at vide meget om det, så synes strategien med at finde uopdagede stjerner, der kan sælges videre for de beløb agenter braldrer op om, at være fortid i de fleste fodboldklubber. Trykker man selv sine egne penge eller kan man vaske beskidte ting hvide, så er det nemmere at leve med, at ikke alle lottokuponer giver gevinst.
            Var der ikke noget med at Bent Jensen fra T-Hansen forsøgte at købe Thorborgs andel sidste år?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
              Var der ikke noget med at Bent Jensen fra T-Hansen forsøgte at købe Thorborgs andel sidste år?
              Bent J er måske en bedre mand som storaktionæren/best.formanden men uanset er problemet stadig at spillerne ikke virker til at have nok organisation. Jeg er sikker på at truppen ikke er superligaens mest intelligente spillere, men de er altså intelligente nok til at burde kunne forstå og praktisere en eller form for organisation og med fungerende løbemønstre og god taktik.
              Derfor peger min pil primært på træneren - og derfor er jeg nødt til at ønske, at Troels erstattes nu . fint nok med en livredder som Overne, Det hedder 1. division ellers. Og selvfølgelig skal holdet have en god angriber uanset. Et hold med Bodul i startopstillingen er et 1. divisionshold. Det så vi også i dag.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Er meget enig med mange af de betragtninger der er kommet frem i tråden. Jeg vil undlade at kommentere på klubbens faglige ledelse, da jeg er for langt fra Odense til at have nogen form for indsigt. I forhold til spillet et det helt store problem at vi ikke har nogen form for kulturbærer i omklædningsrummet. Vi har en gang egoister som nr 7 og Bodil der på ingen måde ønsker at kæmpe for klubben. De virker som kræftknuder på holdet og suger al energi og vilje ud af holdet med deres indstilling og arrogance. Det bedste vi kunne gøre er at sende sådanne spillere væk fra truppen og lade de folk der vil ofte sig komme til. Jeg acceptere at holdet taber hvis de har givet ALT de har i sig, hvilket vi har haft alt for mange der ikke gider. Det problem falder tilbage på elendig scouting og for ringe mandskabshåndtering af trænerteamet. Der mangler i den grad sjæl på holdet og er rigtig bange for at toget er kørt for bestandigt på den konto. Er meget bekymret for klubbens fremtid, da jeg efterhånden har meget svært ved at identificere mig med den...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Studenten Se indlæg
                  Er meget enig med mange af de betragtninger der er kommet frem i tråden. Jeg vil undlade at kommentere på klubbens faglige ledelse, da jeg er for langt fra Odense til at have nogen form for indsigt. I forhold til spillet et det helt store problem at vi ikke har nogen form for kulturbærer i omklædningsrummet. Vi har en gang egoister som nr 7 og Bodil der på ingen måde ønsker at kæmpe for klubben. De virker som kræftknuder på holdet og suger al energi og vilje ud af holdet med deres indstilling og arrogance. Det bedste vi kunne gøre er at sende sådanne spillere væk fra truppen og lade de folk der vil ofte sig komme til. Jeg acceptere at holdet taber hvis de har givet ALT de har i sig, hvilket vi har haft alt for mange der ikke gider. Det problem falder tilbage på elendig scouting og for ringe mandskabshåndtering af trænerteamet. Der mangler i den grad sjæl på holdet og er rigtig bange for at toget er kørt for bestandigt på den konto. Er meget bekymret for klubbens fremtid, da jeg efterhånden har meget svært ved at identificere mig med den...
                  Fuldstændig enig - det er uhyggeligt at en "leder" ikke kan se at Emil Larsen-typer skader mere end de gavner. Nuvel han kan score et mål engang imellem. Men resten af tiden skaber hans indstilling kollektivt kollaps, som over en hel sæson - ja for klubben generelt er ekstremt nedbrydende. Vi har været vidne til det i mere end en sæson - OB må være til grin i de andre klubbers øjne efterhånden, når OB begår så grundlæggende mandskabsmæssige fejl og ikke er i stand til selv at se dem. Vi er mange som har påpeget det i mange måneder.

                  Comment


                    #24
                    OB har i mine øjne sat sig mellem to stole:
                    Man har bevidst valgt at ville gå fra en fysisk betonet spillestil, som OB i mange, mange år var kendt for, og så til at ville spille "poleret" fodbold. Samtidig har man skåret helt ind til benet rent økonomisk. Jeg må sige, at man kan altså ikke begge dele, hvis man vil bevare sin plads i superligaen. De spillere, der har niveauet til at bære den ønskede spillestil i hus og bevare OB som en "storklub" i superligaen, de koster knaster. Det kræver bare dygtigere fodboldspillere - og de koster. De penge har OB ikke (eller vil OB ikke bruge). Modsat er det imo lettere og billigere at finde spillere, der kan "det andet", som OB tidligere var kendt for.

                    En anden ting er målsætningen: Jeg skulle lige være den, der i min tid som leder, sagde til min chef, at jeg lige vil vente med at komme med min målsætning for året, til jeg har set de første par måneder an, så jeg kan se, hvor det bærer henad. Det ville efterlade os alle i et tomrum uden at vide, hvor der skal sættes ind. Lige nu handler Jesper H ind efter forgodtbefindende. Uden målsætning aner han ikke, hvilken hylde han skal vælge spillere fra, for at opfylde målsætningen....nå nej, der er slet ikke nogen målsætning. Skal han hente spillere, der kan føre OB i Europa? Skal han hente spillere, der blot kan sikre en forbliven i superligaen? Det efterlader ham, spillerne, fansene og alle i og omkring klubben med tanker om, at man i OB bare tænker, at "vi må se, hvordan det går", i stedet for at erklære, at det er her på det her stadie, vi befinder os, og det er det, vi satser på. Lige nu ved ingen, hvad der satses på. Satses der på at undgå nedrykning? Satses der på at lande midt i feltet? Satses der på at nå Europa? Eller er man begyndt at geare ned, så hele setuppet er klar til 1. div., fordi det er det, der er råd til i fremtiden i OB? Ingen ved det - udadtil i hvert fald. Det kan ganske enkelt ikke undgås at det sætter sine spor. Og det er jeg bange for også kan forplante sig ud til potentielle sponsorer. Der er sgu ingen, der vil binde penge efter en klub, der ikke har et erklæret mål og handler efter dette. Det er uambitiøst.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      OB har i mine øjne sat sig mellem to stole:
                      Man har bevidst valgt at ville gå fra en fysisk betonet spillestil, som OB i mange, mange år var kendt for, og så til at ville spille "poleret" fodbold. Samtidig har man skåret helt ind til benet rent økonomisk. Jeg må sige, at man kan altså ikke begge dele, hvis man vil bevare sin plads i superligaen. De spillere, der har niveauet til at bære den ønskede spillestil i hus og bevare OB som en "storklub" i superligaen, de koster knaster. Det kræver bare dygtigere fodboldspillere - og de koster. De penge har OB ikke (eller vil OB ikke bruge). Modsat er det imo lettere og billigere at finde spillere, der kan "det andet", som OB tidligere var kendt for.

                      En anden ting er målsætningen: Jeg skulle lige være den, der i min tid som leder, sagde til min chef, at jeg lige vil vente med at komme med min målsætning for året, til jeg har set de første par måneder an, så jeg kan se, hvor det bærer henad. Det ville efterlade os alle i et tomrum uden at vide, hvor der skal sættes ind. Lige nu handler Jesper H ind efter forgodtbefindende. Uden målsætning aner han ikke, hvilken hylde han skal vælge spillere fra, for at opfylde målsætningen....nå nej, der er slet ikke nogen målsætning. Skal han hente spillere, der kan føre OB i Europa? Skal han hente spillere, der blot kan sikre en forbliven i superligaen? Det efterlader ham, spillerne, fansene og alle i og omkring klubben med tanker om, at man i OB bare tænker, at "vi må se, hvordan det går", i stedet for at erklære, at det er her på det her stadie, vi befinder os, og det er det, vi satser på. Lige nu ved ingen, hvad der satses på. Satses der på at undgå nedrykning? Satses der på at lande midt i feltet? Satses der på at nå Europa? Eller er man begyndt at geare ned, så hele setuppet er klar til 1. div., fordi det er det, der er råd til i fremtiden i OB? Ingen ved det - udadtil i hvert fald. Det kan ganske enkelt ikke undgås at det sætter sine spor. Og det er jeg bange for også kan forplante sig ud til potentielle sponsorer. Der er sgu ingen, der vil binde penge efter en klub, der ikke har et erklæret mål og handler efter dette. Det er uambitiøst.
                      helt enig. Det er en skidt og uambitiøs tilgang at have.

                      mht. spillerindkøb/målsætning - så lagde jeg mærke til at flere herinde nævnte Hobros evne til at tiltrække et par angribere....mens vi ingen har i truppen, har lidt svært ved at se det som andet end resultatet af at JH og sikkert TB håber/tror/regner med at de kan tiltrække angribere fra en højere hylde - hvis bare de venter længe nok. Hobro har derimod erkendt hvor de befinder sig i fødekæden og henter en angriber fra en lavere hylde (var det fra brønshøj?) Men de har dog angribere i truppen.
                      - ikke at jeg tror det havde ændret meget for os i går.....pinlig indsats igen igen, og det ændre selv en top angriber næppe på

                      Comment


                        #26
                        Bestyrelsen har det fulde ansvar for OB's deroute.


                        Om to måneder er det fire år siden at bestyrelsen eksekverede "Blodbadet i Odense". Lige siden har klubben skrantet på alle planer.


                        "- OB har gennemgået en positiv udvikling gennem de seneste ti år. Den udvikling har Kim Brink været en meget stor del af, og i de seneste tre år har Lars Olsen og Viggo Jensen ligeledes medvirket til at løfte de sportslige resultater til et meget højt niveau. Med den hastighed, vi har udviklet os, er det naturligt, at der kommer et punkt, hvor tingene går lidt i stå, og hvor man derfor må forsøge at se tingene med nye øjne. Og ud fra en samlet vurdering af udviklingen og de sportslige resultater i 2010 har vi valgt at sammensætte en ny sportslig ledelse, og det er årsagen til, at Kim Brink , Lars Olsen og Viggo Jensen er fritstillet, siger bestyrelsesformand Niels Thorborg i en pressemeddelelse."
                        (Tipsbladet, 14 september 2010)


                        Da bestyrensen begik folkemord på klubben i 2010, skete det efter at klubben havde sikret sig sølv i tre år i træk, og netop havde kvalificeret sig til Europa League (sølvmedaljer gav jo kun adgang til Europa League dengang). Og dette til trods for, at den økonomiske recession havde buldret afsted i to år på dét tidspunkt.
                        Så hvis bestyrelsen dengang mente at tingene var "gået lidt i stå" (citat slut), så kunne det være interessant at vide hvor de mener at klubben befinder sig i dag.


                        Undervejs i aflivningen af klubben har Thomas Christiansen bl.a. sløret problemet ved at fylde pressens notesblokke med snak om "processer", og har vist sin og bestyrelsens manglende indsigt i det spotslige aspekt, ved at gå ud og hylde den inkompetente cheftræner Henrik Clausen som Danmarks bedste træner...!!!


                        Man kan godt argumentere for at Kim Brink brugte mange penge, men efterforløbet har bare vist at det har været dyrere at følge OB-bestyrelsens linje.
                        Når det blæser op, kan man vælge at søge læ, eller også kan man løbe ud og bygge vindmøller. OB's bestyrelse valgte personligt at søge læ i 2010, ved at kalde klubbens stabile succes for "stilstand", og give den sportslige ledelse skylden. Og bestyrelsen sidder i læ den dag i dag, imens resten af OB blæser omkuld om ørerne på dem.


                        Nu står vi med en klub, der hører til i Superligaens nederste trekløver. Og der er ikke udsigt til bedring.


                        Det kunne være på sin plads at bestyrelsen kommer med en tidsplan for deres projekt, så vi kan drage nogle slut-konklusioner på deres indsats.

                        Comment


                          #27
                          Det værste er at OB som Brand er gået fra at være et super flot produkt, til et middelmådigt produkt, masser af negativ omtale, og dårlig lokal opbakning.

                          Man føler sig så snydt med de falske udmeldinger der kom om et nyt OB, troede virkeligt på det.

                          Hvis Thorborg slipper handske med et ødelagt OB i første division bliver det særdeles svært at finde nye attraktive investorer.

                          Det er en dødsejler der sejler nu, decimeret tv-penge, decimeret entreindtægter, decimeret chance for europa, decimeret mulighed for sponsorer og reklameindtægter.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Det værste er at OB som Brand er gået fra at være et super flot produkt, til et middelmådigt produkt, masser af negativ omtale, og dårlig lokal opbakning.

                            Man føler sig så snydt med de falske udmeldinger der kom om et nyt OB, troede virkeligt på det.

                            Hvis Thorborg slipper handske med et ødelagt OB i første division bliver det særdeles svært at finde nye attraktive investorer.

                            Det er en dødsejler der sejler nu, decimeret tv-penge, decimeret entreindtægter, decimeret chance for europa, decimeret mulighed for sponsorer og reklameindtægter.

                            What? Hvis der er en ting vores ledelse har været rigtig god til så er det sku da at finde kroner til klubkassen. Jeg har ingen grund til at tro vi ikke har lavet gode aftaler med TRE-FOR, Carlsberg, Puma, tribune sponsorer mv.. og hvis det ikke rækker i slutningen af året så smider de selv de kroner i kassen der mangler.

                            Se bare på FCK, BIF og alle de andre klubber der har brugt lang tid og faktisk haft flere sæsoner ude fx trøje og stadion sponsor som er det dyreste sponsorrater en klub kan sælge. Selv efter så mange år med dårlige resultater har vi store virksomheder der smider penge i kassen.

                            Drop nu at gå efter ejerne, de gør det fint efter MIN mening... Er man sur så gå efter TB og JH, i sær JH der tydeligvis har fået penge til spillere men stadig ikke har fundet et par angribere vi mangler.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                              What? Hvis der er en ting vores ledelse har været rigtig god til så er det sku da at finde kroner til klubkassen. Jeg har ingen grund til at tro vi ikke har lavet gode aftaler med TRE-FOR, Carlsberg, Puma, tribune sponsorer mv.. og hvis det ikke rækker i slutningen af året så smider de selv de kroner i kassen der mangler.

                              Se bare på FCK, BIF og alle de andre klubber der har brugt lang tid og faktisk haft flere sæsoner ude fx trøje og stadion sponsor som er det dyreste sponsorrater en klub kan sælge. Selv efter så mange år med dårlige resultater har vi store virksomheder der smider penge i kassen.

                              Drop nu at gå efter ejerne, de gør det fint efter MIN mening... Er man sur så gå efter TB og JH, i sær JH der tydeligvis har fået penge til spillere men stadig ikke har fundet et par angribere vi mangler.
                              Jeg er enig i at mange glemmer at kigge på JH . De spillere han har hentet har ikke flyttet os en tøddel .
                              Det ser for mig ud til at JH ikke har et tilstrækkeligt netværk eller indsigt i hvad der skal til for at styrke truppen . I stedet bliver det til lappeløsninger og discount spillere .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jeg er enig i at mange glemmer at kigge på JH . De spillere han har hentet har ikke flyttet os en tøddel .
                                Det ser for mig ud til at JH ikke har et tilstrækkeligt netværk eller indsigt i hvad der skal til for at styrke truppen . I stedet bliver det til lappeløsninger og discount spillere .
                                Hvilke målsætninger har JH for sit job?

                                Comment

                                Working...
                                X