Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    http://www.fyens.dk/sport/Ingen-till...rtikel/2545105

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Ærligt... Dette er bare min mening - vi har alle vores.

      Ingen af jer debattører aner en dyt om af hvad der foregår bag lukkede døre. Okay - nogle ved måske, men de ytre sig selvfølgelig ikke.
      Alligevel brokker folk sig over det ene og det andet, aldrig tilfreds og ønsker storhedstider tilbage, uden at tænke på den økonomiske situation.
      Selvfølgelig var det sjovt med 3 x sølv og europæisk og med store dyre spillere. Men det gav blodrøde tal og det kan ikke drive en fodboldklub som ønsker at være tilstede om 5-10 år også.
      OB laver hele lortet om og er som mange andre en virksomhed drevet af mennesker med visioner og missioner samt ambitioner. JH har fået et budget at handle for og han er en forretningsmand - er spilleren 20% billigere om en uge, ja så venter han. Kan han presse prisen ved spin - ja så prøver han. Den er ikke meget længere.

      Fodbold er følelser - det er det for alle. Men man må også bare indse at OB idag er ved at tage et drastisk sving for at redde klubben. Pengemændene siger stop!! Så kan fans der brokker sig så urimeligt og til tider over så latterlige ting som ikke er mulige egentlig bare med til at øge den dårlige stemning.
      Hvis man indså det tog sin tid, indså vi har en masse u-19/u-20 spillere der buldrer frem og kommer til at blive en del af 'det nye ob', jamen var der så al den brok?
      Gu er det ej iorden at tabe til Hobro!!! Men det datme også et svært lod. Alle ville skuffe mod Hobro og Hobro havde alting at vinde! Ja FCK spillede 0-0 mod den anden oprykker og deres spillerbudget er odense x 10!!

      Vi starter fra scratch - indse det eller ej men det er realiteten.
      Hvis TB ikke præsterer bedre i denne sæson end forrige ryger han på porten.

      Enig i det hele. Godt skrevet.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #93
        http://www.ob.dk/artikel/seks-oberep...ndsholdet.aspx

        I denne tid skal vi også huske, at der trods alt er lidt gode nyheder. OB den klub med flest antal spillere på U-20 landsholdet.

        Comment


          #94
          Sensationspressen vil også lige ha' et ord med i debatten:
          http://ekstrabladet.dk/sport/fma/article4933751.ece

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af kbhob Se indlæg
            Sensationspressen vil også lige ha' et ord med i debatten:
            http://ekstrabladet.dk/sport/fma/article4933751.ece
            Men de har jo ret

            Comment


              #96
              Ingen penge er det samme som ingen ambitioner. Ingen ambitioner betyder snart ingen superliga fodbold på Fyn. Ingen superliga bold betyder ingen tilskuere. Ingen tilskuere betyder ingen grund til at der er et hold. Jeg håber da for guds skyld at der stadig er nogen der smider pengene i foretagendet for ellers kan man sgu ligeså godt trække stikket med det samme, istedet for at spilde spillernes og tilskuernes tid. Det er naivt og tro at man kan have et superligahold uden at der skal skydes penge i det. Det er virkeligt en sød tanke at have en superligahold primært med fynske spillere, men kan bare ikke lade sig gøre. Vi har pt én fynsk spiller der reelt set har superliganiveau (falk). Resten er kun gode nok i vores hoveder. Høegh, Toppel, Schoop er sgu ikke mere end 1. Divisionsspillere når det kommer til stykket, hvilket i den grad blev vist i søndags.
              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Ærligt... Dette er bare min mening - vi har alle vores.

                Ingen af jer debattører aner en dyt om af hvad der foregår bag lukkede døre. Okay - nogle ved måske, men de ytre sig selvfølgelig ikke.
                Alligevel brokker folk sig over det ene og det andet, aldrig tilfreds og ønsker storhedstider tilbage, uden at tænke på den økonomiske situation.
                Selvfølgelig var det sjovt med 3 x sølv og europæisk og med store dyre spillere. Men det gav blodrøde tal og det kan ikke drive en fodboldklub som ønsker at være tilstede om 5-10 år også.
                OB laver hele lortet om og er som mange andre en virksomhed drevet af mennesker med visioner og missioner samt ambitioner. JH har fået et budget at handle for og han er en forretningsmand - er spilleren 20% billigere om en uge, ja så venter han. Kan han presse prisen ved spin - ja så prøver han. Den er ikke meget længere.

                Fodbold er følelser - det er det for alle. Men man må også bare indse at OB idag er ved at tage et drastisk sving for at redde klubben. Pengemændene siger stop!! Så kan fans der brokker sig så urimeligt og til tider over så latterlige ting som ikke er mulige egentlig bare med til at øge den dårlige stemning.
                Hvis man indså det tog sin tid, indså vi har en masse u-19/u-20 spillere der buldrer frem og kommer til at blive en del af 'det nye ob', jamen var der så al den brok?
                Gu er det ej iorden at tabe til Hobro!!! Men det datme også et svært lod. Alle ville skuffe mod Hobro og Hobro havde alting at vinde! Ja FCK spillede 0-0 mod den anden oprykker og deres spillerbudget er odense x 10!!

                Vi starter fra scratch - indse det eller ej men det er realiteten.
                Hvis TB ikke præsterer bedre i denne sæson end forrige ryger han på porten.
                Der eneste jeg ønsker mig er at se 11 spillere give den max. gas i 90 minutter + det løse og på det grundlag vinde, tabe eller spille uafgjort, hvor alle efterfølgende ligger på græsset og ikke kan få luft - fordi de har givet ALT.

                Det har jeg ikke set i 3 år - op mod 100 kampe i træk. Så er den ikke længere - så kan jeg acceptere nedrykning og 8. pladser på stribe - jeg vil synge i 1. division og superligaen - hvis dette lille bitte ønske, som ikke kan være helt urimeligt at ønske af højt betalte top-idrætsfolk, kunne blive til virkelighed........

                Comment


                  #98
                  Tak til dem der gider tage debatten - vi er jo alle sammen forskellige, lige er vores følelser.

                  Med den sladderpresse til EB, som opblusser "krisen" ..... ARH! De pisser mig af!


                  .... Men for fanden... Hvor gad jeg godt at se Bo Henriksen som træner. Han virker som en satans makker der har styr på sine ting og så sympatisk!

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Tak til dem der gider tage debatten - vi er jo alle sammen forskellige, lige er vores følelser.

                    Med den sladderpresse til EB, som opblusser "krisen" ..... ARH! De pisser mig af!


                    .... Men for fanden... Hvor gad jeg godt at se Bo Henriksen som træner. Han virker som en satans makker der har styr på sine ting og så sympatisk!
                    Jo mere pressen og andre retter blikket mod vores klub og pointerer hvor syg en patient vi har og hvor meget varm luft direktøren lukker ud samt hvor lidt TB har udrettet siden ankomsten jo hurtigere kan det være der kommer handling .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jo mere pressen og andre retter blikket mod vores klub og pointerer hvor syg en patient vi har og hvor meget varm luft direktøren lukker ud samt hvor lidt TB har udrettet siden ankomsten jo hurtigere kan det være der kommer handling .
                      Det kommer da an på stædigheden .. pres avler modpres og hvis bestyrelsen mener at de har styr på det vil de blot stå mere fast og sammen .. og uro omkring holdet fører blot til uro på holdet ..

                      Al balladen omkring HC havde tabt omklædningsrummet blev hårdnakket afvist på trods af ugers pres i medier og blandt fans ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jo mere pressen og andre retter blikket mod vores klub og pointerer hvor syg en patient vi har og hvor meget varm luft direktøren lukker ud samt hvor lidt TB har udrettet siden ankomsten jo hurtigere kan det være der kommer handling .
                        Ja.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jo mere pressen og andre retter blikket mod vores klub og pointerer hvor syg en patient vi har og hvor meget varm luft direktøren lukker ud samt hvor lidt TB har udrettet siden ankomsten jo hurtigere kan det være der kommer handling .

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Tak til dem der gider tage debatten - vi er jo alle sammen forskellige, lige er vores følelser.

                            Med den sladderpresse til EB,som opblusser "krisen" ..... ARH! De pisser mig af!


                            .... Men for fanden... Hvor gad jeg godt at se Bo Henriksen som træner. Han virker som en satans makker der har styr på sine ting og så sympatisk!
                            Nu er det jo ellers ham du gerne ser som træner der udtaler sig..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Ærligt... Dette er bare min mening - vi har alle vores.

                              Ingen af jer debattører aner en dyt om af hvad der foregår bag lukkede døre. Okay - nogle ved måske, men de ytre sig selvfølgelig ikke.
                              Alligevel brokker folk sig over det ene og det andet, aldrig tilfreds og ønsker storhedstider tilbage, uden at tænke på den økonomiske situation.
                              Selvfølgelig var det sjovt med 3 x sølv og europæisk og med store dyre spillere. Men det gav blodrøde tal og det kan ikke drive en fodboldklub som ønsker at være tilstede om 5-10 år også.
                              OB laver hele lortet om og er som mange andre en virksomhed drevet af mennesker med visioner og missioner samt ambitioner. JH har fået et budget at handle for og han er en forretningsmand - er spilleren 20% billigere om en uge, ja så venter han. Kan han presse prisen ved spin - ja så prøver han. Den er ikke meget længere.

                              Fodbold er følelser - det er det for alle. Men man må også bare indse at OB idag er ved at tage et drastisk sving for at redde klubben. Pengemændene siger stop!! Så kan fans der brokker sig så urimeligt og til tider over så latterlige ting som ikke er mulige egentlig bare med til at øge den dårlige stemning.
                              Hvis man indså det tog sin tid, indså vi har en masse u-19/u-20 spillere der buldrer frem og kommer til at blive en del af 'det nye ob', jamen var der så al den brok?
                              Gu er det ej iorden at tabe til Hobro!!! Men det datme også et svært lod. Alle ville skuffe mod Hobro og Hobro havde alting at vinde! Ja FCK spillede 0-0 mod den anden oprykker og deres spillerbudget er odense x 10!!

                              Vi starter fra scratch - indse det eller ej men det er realiteten.
                              Hvis TB ikke præsterer bedre i denne sæson end forrige ryger han på porten.
                              for mig at se er det store problem jo netop at der ikke bliver meldt ordenligt ud - står det så galt til, så må man tone rent flag og erkende vi er et bundhold der kæmper for overlevelse mens vi genopbygger klubben - er det sagen så fint nok, jeg støtter klubben alligevel.
                              Men måden der bliver handlet på passer for mig at se ikke helt ind i det billed - man kunne sagtens finde en eller to angribere der kunne styrke os, af en lidt lavere kvalitet - det er eks. lykkedes for Hobro, men alligevel man forsøger at hive spillere fra en lidt højere hylde til klubben, ved lige at trække den lidt - som du selv siger godt købmandsskab - så kan det vel trods alt ikke stå så slemt til med økonomien.

                              Men meld ud vi er bundhold, kæmper for vores superliga overlevelse, og er i gang med en grundig genopbygning - og giv mig så et hold der er klar fra start og kæmper hele vejen igennem (lidt ala Hobro i søndags måske) - så klare jeg langt bedre de nederlag der naturligt vil følge - for så står det klart hvad der foregår og hvor vi er på vej hen - lige nu prøver klubben at fedtspille ifht ambitioner og målsætninger, kommunikationen bliver uklar og vi som fans aner ikke hvad vi kan/skal forvente. Og så er det sgu da ikke så underligt det bliver svært at trække ambitiøse sportsfolk til hvis du hverken kan byde de høje lønninger eller inspirere dem med nogle mål og drømme....

                              Comment


                                Ja.

                                Nå ja, det kan være svært at se hvad svarer ja til men det er det om at EBs panel har ret (Bo og Jan)
                                Last edited by Tåhyler; 22-07-2014, 23:02.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X