Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Problemet er vel at selv om OB melder ud at de skal kæmpe for overlevelse i superligaen og de så går hen og vinder 2 kampe i træk, så tror de straks de er bedre end det de har meldt ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
      Problemet er vel at selv om OB melder ud at de skal kæmpe for overlevelse i superligaen og de så går hen og vinder 2 kampe i træk, så tror de straks de er bedre end det de har meldt ud.
      det er nu nok snarere os fans der er gode til den slags, OB/OS&E har da stædigt holdt fast i deres strategi og krav til til klubben, selvom det er tydeligt at det det ikke kan holde vand pt.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere artiklen, men tænkte at dette kunne være et sted. Er ikke for at rive op i tidligere debatter om ledelseskulturen, men måske mere et indspark til kulturen blandt spillerne.

        http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...d#.U-SSFpp1Bwk

        Det er vores tidligere lejesvend Mos der udtaler sig om miljøet/kulturen i truppen.

        "At de kollektive bidragene verdsettes, er noe som er viktig for 26-åringen. Slik var det nemlig ikke i samme grad da Mos var i Danmark og Odense.– Det er en helt annen holdning i Danmark. Der må man klare seg selv og være mer ego i hodet. Konkurransen var knalltøff, og i stedet for å sentre på trening, prøvde mange på det umulige. Det var en egoisme som ikke passet meg, sier Mos."

        Om det er godt/skidt med egoisme vil jeg ikke blande mig i, men jeg har også ad omveje hørt lidt om en måske ikke helt optimal kultur spillerne iblandt.
        Er der brug for et socialt samlingspunkt i truppen, eller er vedkommende allerede til stede og Mos forkert på den?


        Comment


          Er der nogen der har en historie, eller på anden måde har hørt om et tidspunkt hvor der skulle være en god stemning og kultur i klubben..? Før murens fald..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
            Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere artiklen, men tænkte at dette kunne være et sted. Er ikke for at rive op i tidligere debatter om ledelseskulturen, men måske mere et indspark til kulturen blandt spillerne.

            http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...d#.U-SSFpp1Bwk

            Det er vores tidligere lejesvend Mos der udtaler sig om miljøet/kulturen i truppen.

            "At de kollektive bidragene verdsettes, er noe som er viktig for 26-åringen. Slik var det nemlig ikke i samme grad da Mos var i Danmark og Odense.– Det er en helt annen holdning i Danmark. Der må man klare seg selv og være mer ego i hodet. Konkurransen var knalltøff, og i stedet for å sentre på trening, prøvde mange på det umulige. Det var en egoisme som ikke passet meg, sier Mos."

            Om det er godt/skidt med egoisme vil jeg ikke blande mig i, men jeg har også ad omveje hørt lidt om en måske ikke helt optimal kultur spillerne iblandt.
            Er der brug for et socialt samlingspunkt i truppen, eller er vedkommende allerede til stede og Mos forkert på den?


            For meget og for lidt, det kan jeg bestemt ikke vurdere.

            Bed dog mærke i en kommentar fra Esben Hansen, i forbindelse med noget snak om Ruud og Kryger. Esben var meget klar i mælet om at Ruud bare passede sin egen butik i truppen og helt klart var en bedre højre back end Kryger, til gengæld ville Kryger være en stærk figur indadtil i truppen.

            Det tror jeg faktisk godt Jesper H. er klar over.

            Kryger må da selvfølgelig gerne få en højere succesrate i afleveringerne, når han er klar igen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Er der nogen der har en historie, eller på anden måde har hørt om et tidspunkt hvor der skulle være en god stemning og kultur i klubben..? Før murens fald..?
              De træninger jeg har set de seneste par sæsoner har det virket som om der har været rigtig god stemning - og det synes jeg egentlig også man tit får indtrykket af i interviews mv.
              Men kultur og stemning er jo ikke nødvendigvis det samme og jeg kan tvivle mere på kulturen - om end jeg tror den er bedre nu end de sidste par år under LO.

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-samme-traener

                "I forhold til Troels’ situation må vi bare erkende, at lige nu og her kigger vi ikke så langt frem, og det har vi ikke gjort hverken med spillere eller trænerteam. Der kører vi med et kortere tidsperspektiv pt., tilføjer han."

                Ikke om jeg begriber ovenstående citat. Jeg synes det virker mere og mere som om, at man lukker øjnene i ledelsen og så krydser alle fingre i håb om, at truppen kan klare skærene i indeværende sæson.
                Klubben skal åbenbart starte fra nul, og det virker ikke som om, at Troels Bech er i klubben meget længere:
                "
                Men nogle gange er tre år også en passende periode i forhold til nogle ting, og i forhold til den strategi, vi har lagt for tingene, kommer vi på et eller andet tidspunkt til at sige ”Skal den fortsætte, eller skal der nyt blod ind?” og så skabe noget derfra. Men der er vi ikke endnu."

                Jeg lægger hovedet på blokken og siger, at Rasmus Falk ikke er i klubben 1. september.


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                  Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere artiklen, men tænkte at dette kunne være et sted. Er ikke for at rive op i tidligere debatter om ledelseskulturen, men måske mere et indspark til kulturen blandt spillerne.

                  http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...d#.U-SSFpp1Bwk

                  Det er vores tidligere lejesvend Mos der udtaler sig om miljøet/kulturen i truppen.

                  "At de kollektive bidragene verdsettes, er noe som er viktig for 26-åringen. Slik var det nemlig ikke i samme grad da Mos var i Danmark og Odense.– Det er en helt annen holdning i Danmark. Der må man klare seg selv og være mer ego i hodet. Konkurransen var knalltøff, og i stedet for å sentre på trening, prøvde mange på det umulige. Det var en egoisme som ikke passet meg, sier Mos."

                  Om det er godt/skidt med egoisme vil jeg ikke blande mig i, men jeg har også ad omveje hørt lidt om en måske ikke helt optimal kultur spillerne iblandt.
                  Er der brug for et socialt samlingspunkt i truppen, eller er vedkommende allerede til stede og Mos forkert på den?


                  Nu skriver forfatteren godt nok OB, men jeg læser mere Mos' svar som om det er generelt i dansk fodbold.. At det gælder både OB og FCK..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-samme-traener

                    "I forhold til Troels’ situation må vi bare erkende, at lige nu og her kigger vi ikke så langt frem, og det har vi ikke gjort hverken med spillere eller trænerteam. Der kører vi med et kortere tidsperspektiv pt., tilføjer han."

                    Ikke om jeg begriber ovenstående citat. Jeg synes det virker mere og mere som om, at man lukker øjnene i ledelsen og så krydser alle fingre i håb om, at truppen kan klare skærene i indeværende sæson.
                    Klubben skal åbenbart starte fra nul, og det virker ikke som om, at Troels Bech er i klubben meget længere:
                    "
                    Men nogle gange er tre år også en passende periode i forhold til nogle ting, og i forhold til den strategi, vi har lagt for tingene, kommer vi på et eller andet tidspunkt til at sige ”Skal den fortsætte, eller skal der nyt blod ind?” og så skabe noget derfra. Men der er vi ikke endnu."

                    Jeg lægger hovedet på blokken og siger, at Rasmus Falk ikke er i klubben 1. september.


                    Jeg er selv for TB, men jeg synes det er helt naturligt, at man vil se den kommende sæson an, inden man træffer en beslutning.

                    Han giver TB ros for det, han skal have ros for og ris for det, han skal have ris for. Det vil fair nok at se på, om der kommer mere af det gode eller skidte den kommende periode.

                    Comment


                      Fra sommeren 15, er vi klar til at starte fra scratch... vi aner bare overhovedet ikke en skid om hvordan noget som helst ser ud på det tidspunkt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Fra sommeren 15, er vi klar til at starte fra scratch... vi aner bare overhovedet ikke en skid om hvordan noget som helst ser ud på det tidspunkt...
                        Vi stillede i weekenden et hold, der mere eller mindre lignede en idealopstilling.

                        8 af de 11 startere har minimum kontrakt i to år.

                        De 3 forsvarsspillere har alle minimum 2 år tilbage.

                        Blandt de øvrige markspillere var det kun Azer og Bodul, der udløber til sommer. Azer forlænges forhåbentlig. Bodul bliver erstattet inden for de næste uger.

                        Toppel udløber også til sommer. Det åbner en mulighed for at styrke en position, vi har haft svært ved at styrke så længe Jesper Christiansen har været her, og det lave transferbudget har vel gjort man ikke kunne gøre det i denne omgang.

                        Schoop udløber til sommer. Det er vel kun fint at have muligheden for at lade ham smutte, hvis han fortsætter med at være skadet.

                        Vi har også kontraktudløb med nogle af de unge. Det er vel også fint, de skal bevise, om de er værd at satse på.

                        Vi har allerede kørt to spændende unge spillere i Magnus Pedersen og JJ Thomasen i stilling fra næste sæson.

                        Så er det da muligt at Falk og Emil ikke er her i næste sæson. Men i så fald er der penge til kassen. Og næste år vil det formentlig være lettere at give transferindtægter ben at gå på, fordi man i øjeblikket udviser det økonomiske ansvar, man burde have sat ind med noget før.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Vi stillede i weekenden et hold, der mere eller mindre lignede en idealopstilling.

                          8 af de 11 startere har minimum kontrakt i to år.

                          De 3 forsvarsspillere har alle minimum 2 år tilbage.

                          Blandt de øvrige markspillere var det kun Azer og Bodul, der udløber til sommer. Azer forlænges forhåbentlig. Bodul bliver erstattet inden for de næste uger.

                          Toppel udløber også til sommer. Det åbner en mulighed for at styrke en position, vi har haft svært ved at styrke så længe Jesper Christiansen har været her, og det lave transferbudget har vel gjort man ikke kunne gøre det i denne omgang.

                          Schoop udløber til sommer. Det er vel kun fint at have muligheden for at lade ham smutte, hvis han fortsætter med at være skadet.

                          Vi har også kontraktudløb med nogle af de unge. Det er vel også fint, de skal bevise, om de er værd at satse på.

                          Vi har allerede kørt to spændende unge spillere i Magnus Pedersen og JJ Thomasen i stilling fra næste sæson.

                          Så er det da muligt at Falk og Emil ikke er her i næste sæson. Men i så fald er der penge til kassen. Og næste år vil det formentlig være lettere at give transferindtægter ben at gå på, fordi man i øjeblikket udviser det økonomiske ansvar, man burde have sat ind med noget før.
                          og og ikke at forglemme mulighed for at komme af med TB uden ledelsen (igen!)behøver at tabe ansigt......sweet
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Vi stillede i weekenden et hold, der mere eller mindre lignede en idealopstilling.

                            8 af de 11 startere har minimum kontrakt i to år.

                            De 3 forsvarsspillere har alle minimum 2 år tilbage.

                            Blandt de øvrige markspillere var det kun Azer og Bodul, der udløber til sommer. Azer forlænges forhåbentlig. Bodul bliver erstattet inden for de næste uger.

                            Toppel udløber også til sommer. Det åbner en mulighed for at styrke en position, vi har haft svært ved at styrke så længe Jesper Christiansen har været her, og det lave transferbudget har vel gjort man ikke kunne gøre det i denne omgang.

                            Schoop udløber til sommer. Det er vel kun fint at have muligheden for at lade ham smutte, hvis han fortsætter med at være skadet.

                            Vi har også kontraktudløb med nogle af de unge. Det er vel også fint, de skal bevise, om de er værd at satse på.

                            Vi har allerede kørt to spændende unge spillere i Magnus Pedersen og JJ Thomasen i stilling fra næste sæson.

                            Så er det da muligt at Falk og Emil ikke er her i næste sæson. Men i så fald er der penge til kassen. Og næste år vil det formentlig være lettere at give transferindtægter ben at gå på, fordi man i øjeblikket udviser det økonomiske ansvar, man burde have sat ind med noget før.
                            Det er 27 gange hurtigere lige at linke til den her http://www.superstats.dk/spillere/kontrakt-hold?id=7 og så ellers konstatere, at stort set hele lortet er udløbet om 21-22 måneder, også det man ikke kan se der, assistent træneren osv... det bliver ikke billigt, og det bliver ikke nemt, især ikke hvis man ikke allerede nu tænker længere frem end til Januar...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det er 27 gange hurtigere lige at linke til den her http://www.superstats.dk/spillere/kontrakt-hold?id=7 og så ellers konstatere, at stort set hele lortet er udløbet om 21-22 måneder, også det man ikke kan se der, assistent træneren osv... det bliver ikke billigt, og det bliver ikke nemt, især ikke hvis man ikke allerede nu tænker længere frem end til Januar...
                              Hvad er det du ønsker? Lange kontrakter med alle mand?

                              Udover Azer - hvilke spillere vil du så gerne have ikke udløber om et år?

                              Ja, der er nogen der udløber om 2 år. Men det giver da også rigtig god tid til at forlænge eller sælge, hvis de er så dygtige, at de naturligt ryger videre.

                              Jeg kan sagtens følge din pointe om, at det er et problem, når for mange af de bærende spilleres kontrakter udløber, som det skete i sommer. Men det var jo helt bevidst, fordi de pågældende spillere havde alt for dyre kontrakter. Det er jo netop de dyre kontrakter, der er en væsentlig grund til, at vi har så svært ved at handle nu.

                              Det der med man ikke tænker længere frem end januar er jo bare at lægge ord i munden på Jesper Hansen. Vil du have han på nuværende tidspunt skal sige:

                              Vi er sgu ikke så glade for TB, så vi dropper ham til sommer.

                              Eller:

                              Ja, resultaterne har ikke lige været som forventet, men mon ikke de kommer de næste måneder, så jeg har lige forlænget med TB.

                              Det er da helt logisk man lige ser tingene an, når man ikke har leveret overbevisende resultater.

                              Af samme grund forventer jeg, at man ser tiden an og overvejer andre løsninger ift nogle af de spillere som har kontraktudløb til sommer og som ikke har leveret varen. Alt andet ville da være helt håbløst.

                              Comment


                                Jeg håber at se et rask hold på banen søndag.
                                Et andet udtryk for denne "syge" klub, er de meget negative fans.
                                Jeg kan forstå man bliver pissed, når ledelsen fejler som det er sket.
                                Men det er også en negativ spiral hvor det virker som om det er bedøvende ligegyldigt hvilke tiltag der tages for at rette skuden op.
                                Jeg sad sidste år på langsiden c2. Fuck DE var negative men det er måske de samme mennesker der sidder her og skriver. Nu er jeg tilbage på stiften, gider sku da ikke høre på kritik hele tiden. Ja de spillede som en pose nødder ....
                                Jeg ved alle her brænder for OB, men for helvede se lige Thomas Mikkelsen tråden. Manden har ikke trænet for holdet endnu og han er allerede lort på lort. Klubben har set bedre dage for at sige det mildt. Men det kan også blive til en kultur at brokke sig.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X