Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Hvilke målsætninger har JH for sit job?
    Umiddelbart vil jeg tro at hans målsætning er at styrke truppen , hente spillere som kan give kontinuitet , erstatte solgte/afgående spillere med nogenlunde tilsvarende kvalitet , i samarbejde med cheftræneren sammensætte en en trup med rette spillere på rette pladser . Altsammen indenfor et udstukket økonomisk råderum .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Hvorfor kan en målmand som Radza ikke få en kamp mod Hobro, hvis det er ham man satser på, så skal der også være plads til at han kan få nogle kampe denne sæson.
      OB burde satse hele butikken og spille med alle de unge talenter, så de får denne sæson sammen, holder det så ikke og vi rykker ned, hvilket vi nok gør alligevel med den nuværende start 11, ja så er de spillet sammen og kan bruge 1division, til at gøre spillet endnu mere lækkert og levende.
      Esbjerg havde jo godt af turen dernede og fik trimmet truppen og flere egne talenter slog til, da de fik chancen.

      Comment


        #33
        Jesper Thygesen ser også en syg klub/trup

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/blog/...vaeret-laenge/

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...j-vaek-fra-ob/

        Comment


          #34
          Jeg har forståelse for vi sælger Kadrii til FCK fordi vi mangler penge.

          Kæden hopper dog helt af for mig når vi ikke har en afløser klar. Det kan da ikke have været tvingende nødvendigt for FCK at hente en 94% fit Kadrii nu. De har Cornelius, De Ridder, N. Jørgensen, tuttut, Pourie plus sikkert lidt til, til de offensive pladser.

          Jeg fatter ikke, at det ikke kunne vente en uge eller to.

          Comment


            #35
            Jeg tænkte da også lidt at der var noget i vente, da Kadrii røg før weekenden, men vi er jo selvfølgelig ikke nødvendigvis selv været herre over salgstidspunktet, selvom jeg da også har lidt svært ved at se FcK skulle have brug for at tvinge det igennem hurtigt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Jeg har forståelse for vi sælger Kadrii til FCK fordi vi mangler penge.

              Kæden hopper dog helt af for mig når vi ikke har en afløser klar. Det kan da ikke have været tvingende nødvendigt for FCK at hente en 94% fit Kadrii nu. De har Cornelius, De Ridder, N. Jørgensen, tuttut, Pourie plus sikkert lidt til, til de offensive pladser.

              Jeg fatter ikke, at det ikke kunne vente en uge eller to.
              100% enig

              Comment


                #37
                At have afløsere klar, generelt det at have en plan B, det er ikke noget vi bruger så meget i OB.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                  At have afløsere klar, generelt det at have en plan B, det er ikke noget vi bruger så meget i OB.
                  kunne man bare sige bundklub's mentalitet. Men selv de har Plan B klar

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                    At have afløsere klar, generelt det at have en plan B, det er ikke noget vi bruger så meget i OB.
                    Nej hvorfor skulle vi dog også det. Lige nu kører plan A jo perfekt

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      kunne man bare sige bundklub's mentalitet. Men selv de har Plan B klar
                      ... og en form for fundament, en rød tråd, og noget de, trods alt, er gode til...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                        At have afløsere klar, generelt det at have en plan B, det er ikke noget vi bruger så meget i OB.
                        Især dette citat fra Jesper Hansen i Fyens Stiftidende i dag skriger til himlen. Med sådan en udmelding virker de håbløst uforberedte i Ådalen. Det kunne være kønt, hvis vi for én gangs skyld havde erstatningen klar i kulissen eller i truppen inden vi sælger ud af guldet. Det er så tungt at være OB-fan i øjeblikket.

                        "Vi får rigtig mange tilbudt, og som team skal vi være enige om, hvad vi skal arbejde videre med. Det er også en af grundene til, at det har trukket ud,"

                        I Aab er der styr på den slags inden transfervinduet åbnes. Så kan de glubske ulve bare komme og hente af guldet. AaB har de næste klar til at tage over.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Især dette citat fra Jesper Hansen i Fyens Stiftidende i dag skriger til himlen. Med sådan en udmelding virker de håbløst uforberedte i Ådalen. Det kunne være kønt, hvis vi for én gangs skyld havde erstatningen klar i kulissen eller i truppen inden vi sælger ud af guldet. Det er så tungt at være OB-fan i øjeblikket.

                          "Vi får rigtig mange tilbudt, og som team skal vi være enige om, hvad vi skal arbejde videre med. Det er også en af grundene til, at det har trukket ud,"

                          I Aab er der styr på den slags inden transfervinduet åbnes. Så kan de glubske ulve bare komme og hente af guldet. AaB har de næste klar til at tage over.
                          Tja... Hvis økonomien er så stram, at en handel der falder på jorden (som med Emil) samtidig med at vi har hentet erstatningen for de penge vi forventede at få i kassen, gør at vi ikke kan udbetale løn, så er det sgu ikke nemt at udvise rettidig omhu...

                          Men jeg tvivler på at kassen er SÅ tom, eller rettere, jeg håber det godt nok ikke...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Tja... Hvis økonomien er så stram, at en handel der falder på jorden (som med Emil) samtidig med at vi har hentet erstatningen for de penge vi forventede at få i kassen, gør at vi ikke kan udbetale løn, så er det sgu ikke nemt at udvise rettidig omhu...

                            Men jeg tvivler på at kassen er SÅ tom, eller rettere, jeg håber det godt nok ikke...
                            Nej, det har jo så tydeligvis heller ikke været tilfældet? Eller er det mig, der er blind og ikke kan se erstatningen for Kadrii? Lucas Jensen tør jeg godt stole på som erstatning for Emil Larsen, men jeg kan så til gengæld heller ikke se erstatningen for Falk?

                            Hvor er erstatningen for Skoubo? Hvor var erstatningen for Chris Sørensen? Hvor er erstatningen for Ruud?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Især dette citat fra Jesper Hansen i Fyens Stiftidende i dag skriger til himlen. Med sådan en udmelding virker de håbløst uforberedte i Ådalen. Det kunne være kønt, hvis vi for én gangs skyld havde erstatningen klar i kulissen eller i truppen inden vi sælger ud af guldet. Det er så tungt at være OB-fan i øjeblikket.

                              "Vi får rigtig mange tilbudt, og som team skal vi være enige om, hvad vi skal arbejde videre med. Det er også en af grundene til, at det har trukket ud,"

                              I Aab er der styr på den slags inden transfervinduet åbnes. Så kan de glubske ulve bare komme og hente af guldet. AaB har de næste klar til at tage over.
                              Komiske Ali's 3 seneste meldinger har været : vi leder , vi håber og vi diskuterer ...

                              Snak om udvikling , ambitioner og at forstærke truppen minder jo om Kejserens nye klær..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Hvem er Komiske Ali? (Undskyld min uvidenhed)

                                Comment

                                Working...
                                X