Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Nej, det har jo så tydeligvis heller ikke været tilfældet? Eller er det mig, der er blind og ikke kan se erstatningen for Kadrii? Lucas Jensen tør jeg godt stole på som erstatning for Emil Larsen, men jeg kan så til gengæld heller ikke se erstatningen for Falk?

    Hvor er erstatningen for Skoubo? Hvor var erstatningen for Chris Sørensen? Hvor er erstatningen for Ruud?
    arghhh. Tror ikke du skal satse på at LJ BARE lige overtager EL's plads.
    Hvad jeg har set mangler han stadig en del og det er jo på højrekanten at han skulle være bedst

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Hvem er Komiske Ali? (Undskyld min uvidenhed)
      Tror der menes Jesper Hansen

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Nej, det har jo så tydeligvis heller ikke været tilfældet? Eller er det mig, der er blind og ikke kan se erstatningen for Kadrii? Lucas Jensen tør jeg godt stole på som erstatning for Emil Larsen, men jeg kan så til gengæld heller ikke se erstatningen for Falk?

        Hvor er erstatningen for Skoubo? Hvor var erstatningen for Chris Sørensen? Hvor er erstatningen for Ruud?
        Det jeg prøvede at formulere, var at man måske ikke har pengene til at hente Kadriis afløser, før der kommer en overførsel fra KB03... Og derfor ikke kan begynde seriøse forhandlinger i sidste uge, da Kadrii-handlen jo KAN falde på gulvet i sidste øjeblik...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Det jeg prøvede at formulere, var at man måske ikke har pengene til at hente Kadriis afløser, før der kommer en overførsel fra KB03... Og derfor ikke kan begynde seriøse forhandlinger i sidste uge, da Kadrii-handlen jo KAN falde på gulvet i sidste øjeblik...
          Nu var vi jo på angriber jagt i forvejen så kan ikke se at dette skulle være grunden

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            arghhh. Tror ikke du skal satse på at LJ BARE lige overtager EL's plads.
            Hvad jeg har set mangler han stadig en del og det er jo på højrekanten at han skulle være bedst
            Jeg tror heller ikke han bare lige overtager, men han er en driblestærk og hurtig kantspiller. Hvis Emil Larsen ikke er med i næste kamp på grund af skade, så er han da bedste bud som starter i stedet for? Det er det jeg mener med at have erstatningen klar. Mathias Thrane overtager jo heller ikke bare lige for Kusk, men føj han var god i SønderjyskE og desuden havde de jo allerede Enevoldsen klar inden Kusk røg til Twente.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Hvem er Komiske Ali? (Undskyld min uvidenhed)
              JH . Syntes hans snak om forstærkinnger , ambitioner og amdet der kommer ud af hovedet på ham er varm luft . Lige som TB snak om fremgang iøvrigt ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Det jeg prøvede at formulere, var at man måske ikke har pengene til at hente Kadriis afløser, før der kommer en overførsel fra KB03... Og derfor ikke kan begynde seriøse forhandlinger i sidste uge, da Kadrii-handlen jo KAN falde på gulvet i sidste øjeblik...
                Og det er jo så her det nærmest amatøragtige forekommer, hvis dette scenario passer. Hvorfor så overhovedet sælge sin største profil, hvis der er fare for at man svækker holdet så markant, og desuden ikke allerede har en profil sikret til at tage over? Enten i form af et specielt talent i truppen eller en nytilkommen, som er udset som afløser på forhånd.

                Comment


                  #53
                  Ja, de påstod at de var på angriberjagt... Men da der ikke blev hentet nogen, kan det jo hænge sammen med manglende midler. Jeg aner det ikke, vil jeg lige understrege, jeg gætter blot...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    JH . Syntes hans snak om forstærkinnger , ambitioner og amdet der kommer ud af hovedet på ham er varm luft . Lige som TB snak om fremgang iøvrigt ..
                    I så fald tilslutter jeg mig dit statement.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Og det er jo så her det nærmest amatøragtige forekommer, hvis dette scenario passer. Hvorfor så overhovedet sælge sin største profil, hvis der er fare for at man svækker holdet så markant, og desuden ikke allerede har en profil sikret til at tage over? Enten i form af et specielt talent i truppen eller en nytilkommen, som er udset som afløser på forhånd.
                      Fordi vi skulle bruge pengene, og Kadrii VILLE væk? Jeg aner det ikke...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Ja, de påstod at de var på angriberjagt... Men da der ikke blev hentet nogen, kan det jo hænge sammen med manglende midler. Jeg aner det ikke, vil jeg lige understrege, jeg gætter blot...
                        Det er helt cool, men vil du ikke give mig ret i, hvor usammenhængende og useriøst det virker at agere sådan i et transfervindue? I realiteten har vi betalt Kadriis løn i et år; behandlet hans skader, fået ham tilbage i topform og så sagt til FC København: "Nu er han sgu klar til at spille igen, han nærmer sig toppen og skaden er væk. Vil i ikke overtage ham nu (billigt?) og dermed svække vores hold markant?"

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Jeg tror heller ikke han bare lige overtager, men han er en driblestærk og hurtig kantspiller. Hvis Emil Larsen ikke er med i næste kamp på grund af skade, så er han da bedste bud som starter i stedet for? Det er det jeg mener med at have erstatningen klar. Mathias Thrane overtager jo heller ikke bare lige for Kusk, men føj han var god i SønderjyskE og desuden havde de jo allerede Enevoldsen klar inden Kusk røg til Twente.
                          okey

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jesper Thygesen er dummere end snot; jeg giver intet for noget af, hvad han siger. Det er en blanding af totale selvfølgeligheder - Falk og Emil vil gerne væk fra et bundhold/ OB er svækket - undskyld: no shit, Sherlock??! Hvor meget skal man have for at sige, at 2 + 2 er 4? - og så vedtagne klichéer, som han har hørt fra andre journalister (Troels Bech er en dygtig træner). Ingen begrundelser, ingen observationer, ingen selvstændig analyse; manden er dum og kan intet.

                            Comment


                              #59
                              Vi er helt enige... But beggars can't be choosers...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Fordi vi skulle bruge pengene, og Kadrii VILLE væk? Jeg aner det ikke...
                                Det er for så vidt sagen uvedkommende om Kadrii vil væk. Han har underskrevet kontrakt med klubben. Og hvis det står så slemt til, at økonomien afhænger af et salg af en mand med 1 år tilbage af kontrakten, så kan vi lige så godt give op og erkende nedrykningen med det samme.

                                Comment

                                Working...
                                X