Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Syg klub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
    Jeg håber at se et rask hold på banen søndag.
    Et andet udtryk for denne "syge" klub, er de meget negative fans.
    Jeg kan forstå man bliver pissed, når ledelsen fejler som det er sket.
    Men det er også en negativ spiral hvor det virker som om det er bedøvende ligegyldigt hvilke tiltag der tages for at rette skuden op.
    Jeg sad sidste år på langsiden c2. Fuck DE var negative men det er måske de samme mennesker der sidder her og skriver. Nu er jeg tilbage på stiften, gider sku da ikke høre på kritik hele tiden. Ja de spillede som en pose nødder ....
    Jeg ved alle her brænder for OB, men for helvede se lige Thomas Mikkelsen tråden. Manden har ikke trænet for holdet endnu og han er allerede lort på lort. Klubben har set bedre dage for at sige det mildt. Men det kan også blive til en kultur at brokke sig.
    +1

    Havde også kort til langsiden en gang. Hold kæft nogle negative "fans"! Svinede flere OB spillere til end modstandernes - konstant!?!
    Mener at have hørt/læst en gang, at Borring altid bad om, at starte 1. halvleg væk fra langsiden, fordi han fik så mange negative tilråb?!! Hvis det er rigtigt, så er det jo helt gak-gak på egen hjemmebane...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
      +1

      Havde også kort til langsiden en gang. Hold kæft nogle negative "fans"! Svinede flere OB spillere til end modstandernes - konstant!?!
      Mener at have hørt/læst en gang, at Borring altid bad om, at starte 1. halvleg væk fra langsiden, fordi han fik så mange negative tilråb?!! Hvis det er rigtigt, så er det jo helt gak-gak på egen hjemmebane...
      Der er helt vildt mange idioter der sidder og brokker sig...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Hvad er det du ønsker? Lange kontrakter med alle mand?

        Udover Azer - hvilke spillere vil du så gerne have ikke udløber om et år?

        Ja, der er nogen der udløber om 2 år. Men det giver da også rigtig god tid til at forlænge eller sælge, hvis de er så dygtige, at de naturligt ryger videre.

        Jeg kan sagtens følge din pointe om, at det er et problem, når for mange af de bærende spilleres kontrakter udløber, som det skete i sommer. Men det var jo helt bevidst, fordi de pågældende spillere havde alt for dyre kontrakter. Det er jo netop de dyre kontrakter, der er en væsentlig grund til, at vi har så svært ved at handle nu.

        Det der med man ikke tænker længere frem end januar er jo bare at lægge ord i munden på Jesper Hansen. Vil du have han på nuværende tidspunt skal sige:

        Vi er sgu ikke så glade for TB, så vi dropper ham til sommer.

        Eller:

        Ja, resultaterne har ikke lige været som forventet, men mon ikke de kommer de næste måneder, så jeg har lige forlænget med TB.

        Det er da helt logisk man lige ser tingene an, når man ikke har leveret overbevisende resultater.

        Af samme grund forventer jeg, at man ser tiden an og overvejer andre løsninger ift nogle af de spillere som har kontraktudløb til sommer og som ikke har leveret varen. Alt andet ville da være helt håbløst.
        Der er under 4 måneder til at de kan forhandle til anden side, der er under 16 til de andre kan, vi aner ikke hvem der skal være træner, vi aner ikke hvem staben omkring ham skal være, vi aner ikke hvem en evt. nye træner vil satse på, og vi aner ikke om de spillere så er til at forlænge med... og så hiver vi et ubeskrevet blad ind idag, og giver ham en kontrakt der ikke er set så lang siden vi alle røg bagover fordi man tilbød det til CnK... Det og meget andet gør det overhovedet ikke hænger sammen, set fra min stol, og jeg har svært ved at se hvordan vi skal starte kunne starte forfra til sommer, for vi står midt i en kæmpe kabale, jeg tror ikke vi har haft så mange udløb indenfor så kort en periode før... Det kan godt være man regner med økonomien til næste sommer når et punkt, hvor det begyndet at hænge sammen igen, men hvor lang tid kan man vide sig sikker på den gør det, eller om det overhovedet sker, for det bliver da bestemt ikke billigt at skal forlænge med, og eller købe, over 2/3 af et hold, samt det meste af trænerstaben, og det bliver bestemt ikke nemmere hvis vi allerede her ved 11 runde får den første skuffende tv-bonus...

        Jeg er selvfølgelig klar over, at lige præcis det jeg nævner her, er med til at gøre at JH ikke bare fiser ud og køber den første og bedste angriber nu og her, han har både fortiden og fremtiden at skal vise hensyn til... Jeg vil hellere end gerne bakke ham op, det gør jeg jo i sidste ende alligevel, hvor kritisk det end kan blive, men jeg vil også forvente at den røde tråd, hvis den er der, bliver meget tydeligere fremover, og det er hele vejen rundt i klubben... men det kan jo også være en tid der kommer nu selvfølgelig, JH æraen, at han bare lige skulle ordentlig i gang, prøve igen om man vil... det ville sgu være fantastisk... men han kommer på arbejde...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Der er under 4 måneder til at de kan forhandle til anden side, der er under 16 til de andre kan, vi aner ikke hvem der skal være træner, vi aner ikke hvem staben omkring ham skal være, vi aner ikke hvem en evt. nye træner vil satse på, og vi aner ikke om de spillere så er til at forlænge med... og så hiver vi et ubeskrevet blad ind idag, og giver ham en kontrakt der ikke er set så lang siden vi alle røg bagover fordi man tilbød det til CnK... Det og meget andet gør det overhovedet ikke hænger sammen, set fra min stol, og jeg har svært ved at se hvordan vi skal starte kunne starte forfra til sommer, for vi står midt i en kæmpe kabale, jeg tror ikke vi har haft så mange udløb indenfor så kort en periode før... Det kan godt være man regner med økonomien til næste sommer når et punkt, hvor det begyndet at hænge sammen igen, men hvor lang tid kan man vide sig sikker på den gør det, eller om det overhovedet sker, for det bliver da bestemt ikke billigt at skal forlænge med, og eller købe, over 2/3 af et hold, samt det meste af trænerstaben, og det bliver bestemt ikke nemmere hvis vi allerede her ved 11 runde får den første skuffende tv-bonus...

          Jeg er selvfølgelig klar over, at lige præcis det jeg nævner her, er med til at gøre at JH ikke bare fiser ud og køber den første og bedste angriber nu og her, han har både fortiden og fremtiden at skal vise hensyn til... Jeg vil hellere end gerne bakke ham op, det gør jeg jo i sidste ende alligevel, hvor kritisk det end kan blive, men jeg vil også forvente at den røde tråd, hvis den er der, bliver meget tydeligere fremover, og det er hele vejen rundt i klubben... men det kan jo også være en tid der kommer nu selvfølgelig, JH æraen, at han bare lige skulle ordentlig i gang, prøve igen om man vil... det ville sgu være fantastisk... men han kommer på arbejde...
          Der er under 4 måneder til Toppel, Ousager, Bodul, Schoop og Azer kan forhandle frit med andre klubber.

          Azer er vigtig. Schoop er god, når han er klar, men er ofte skadet. De øvrige ser jeg ikke det store problem i ikke fortsætter.

          Derudover har Emil P. Jørgensen, Anders Thomsen og Greve udløb til sommer. Det er vel fint, at de dygtigste unge får lange kontrakter mens andre skal vise lidt mere før de får en lang kontrakt.

          Der er som sagt allerede to unge klar til at træde ind i førsteholdstruppen næste sommer. JJ Thomasen har fået en treårig kontrakt, og ud fra det jeg har set er det bestemt ikke tilfældigt.

          Så der er allerede sørget for at nye unge overtager pladsen for de nuværende unge, hvis de ikke fortsætter. Og hvis Thomsen, EPJ og/eller Greve viser sig gode nok og får forlænget er det jo bare fint.

          De øvrige spillere er her minimum til sommeren 2016. Det giver væsentligt mere ro på bagsmækken, end der har været de seneste år.

          I øvrigt vil jeg anbefale dig og alle andre at købe dagens udgave af Tipsbladet. Her får man et fint indblik i, hvad det er for en rodebutik Jesper Hansen har overtaget. Artiklen styrker kun min overbevisning om, at vi har valgt helt rigtigt ved at få ham, og så kan man kun græde snot over, at TC, PH og andre fantaster har kørt klubben så langt ned

          Jeg husker stadig, hvordan TC ovenpå et stort minus i 2011 prøvede at forklare, at det nærmest var en underskudsforretning at være med i Europa League. Derefter ansatte han PH, der ifølge eget udsagn ikke var så glad for Excel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Der er under 4 måneder til Toppel, Ousager, Bodul, Schoop og Azer kan forhandle frit med andre klubber.

            Azer er vigtig. Schoop er god, når han er klar, men er ofte skadet. De øvrige ser jeg ikke det store problem i ikke fortsætter.

            Derudover har Emil P. Jørgensen, Anders Thomsen og Greve udløb til sommer. Det er vel fint, at de dygtigste unge får lange kontrakter mens andre skal vise lidt mere før de får en lang kontrakt.

            Der er som sagt allerede to unge klar til at træde ind i førsteholdstruppen næste sommer. JJ Thomasen har fået en treårig kontrakt, og ud fra det jeg har set er det bestemt ikke tilfældigt.

            Så der er allerede sørget for at nye unge overtager pladsen for de nuværende unge, hvis de ikke fortsætter. Og hvis Thomsen, EPJ og/eller Greve viser sig gode nok og får forlænget er det jo bare fint.

            De øvrige spillere er her minimum til sommeren 2016. Det giver væsentligt mere ro på bagsmækken, end der har været de seneste år.

            I øvrigt vil jeg anbefale dig og alle andre at købe dagens udgave af Tipsbladet. Her får man et fint indblik i, hvad det er for en rodebutik Jesper Hansen har overtaget. Artiklen styrker kun min overbevisning om, at vi har valgt helt rigtigt ved at få ham, og så kan man kun græde snot over, at TC, PH og andre fantaster har kørt klubben så langt ned

            Jeg husker stadig, hvordan TC ovenpå et stort minus i 2011 prøvede at forklare, at det nærmest var en underskudsforretning at være med i Europa League. Derefter ansatte han PH, der ifølge eget udsagn ikke var så glad for Excel.
            Det er sjovt man kan læse det samme så forskelligt! Jeg har læst Tipsbladet i dag, og det bestyrker desværre bare mine anelser om JH.
            At nedgøre sine forgængere er bare dårlig stil, og for dække ens egne mangler af! Tiden med TC og KB er fra en anden tid, hvor pengene generelt bare var større. Det fritaget jo ikke JH for at kunne finde noget på et lidt højere niveau end det vi nu ser.
            Men du har da ret i, at artiklen giver det billede, at vi ikke skal forvente noget overhovedet. Synes også den giver et fingerpeg om, at TB er snart et overstået kapitel.

            Så mangler jeg i øvrigt stadig at forstå, hvilke midler det er vi får til rådighed fra sommeren 2015? Hvilke dyre kontrakter ophører der?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
              Det er sjovt man kan læse det samme så forskelligt! Jeg har læst Tipsbladet i dag, og det bestyrker desværre bare mine anelser om JH.
              At nedgøre sine forgængere er bare dårlig stil, og for dække ens egne mangler af! Tiden med TC og KB er fra en anden tid, hvor pengene generelt bare var større. Det fritaget jo ikke JH for at kunne finde noget på et lidt højere niveau end det vi nu ser.
              Men du har da ret i, at artiklen giver det billede, at vi ikke skal forvente noget overhovedet. Synes også den giver et fingerpeg om, at TB er snart et overstået kapitel.

              Så mangler jeg i øvrigt stadig at forstå, hvilke midler det er vi får til rådighed fra sommeren 2015? Hvilke dyre kontrakter ophører der?
              Vi leverede et kæmpeunderskud i 2011 selvom vi fik 30 millioner eller mere fra Europa Cup. Det er sgu rigtig, rigtig skidt, og vidner om, man overhovedet ikke har haft styr på økonomien.

              Jeg synes ikke JH håner nogen. Han fortæller ret nøgternt om, hvad det er han har overtaget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Vi leverede et kæmpeunderskud i 2011 selvom vi fik 30 millioner eller mere fra Europa Cup. Det er sgu rigtig, rigtig skidt, og vidner om, man overhovedet ikke har haft styr på økonomien.

                Jeg synes ikke JH håner nogen. Han fortæller ret nøgternt om, hvad det er han har overtaget.
                Jeg mener ikke, at man kan drage den konklusion, at der ikke var styr på økonomien, for det var med selvsamme bestyrelse's accept det der foregik. Det er fair nok, at man nu vil spare og vælger en anden vej! Men i hele denne debat, synes jeg ikke, at man medtager den pointe, at prisniveauet på spillere generelt har været nedadgående. Når nu pengene er små, skal de selvfølgelig bruges med omhu, derfor er det også uforstående, at vi ikke kan hente andet end danske spillere. SDR. Jydske fandt sidste sæson en Okotie, som ingen vel havde hørt om, så de kan jo findes derude. Jeg tror bare ikke JH er manden til det, og det er det der er hele min anke, og ikke specifikt Thomas Mikkelsen, som jeg da håber overrasker!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Der er under 4 måneder til Toppel, Ousager, Bodul, Schoop og Azer kan forhandle frit med andre klubber.

                  Azer er vigtig. Schoop er god, når han er klar, men er ofte skadet. De øvrige ser jeg ikke det store problem i ikke fortsætter.

                  Derudover har Emil P. Jørgensen, Anders Thomsen og Greve udløb til sommer. Det er vel fint, at de dygtigste unge får lange kontrakter mens andre skal vise lidt mere før de får en lang kontrakt.

                  Der er som sagt allerede to unge klar til at træde ind i førsteholdstruppen næste sommer. JJ Thomasen har fået en treårig kontrakt, og ud fra det jeg har set er det bestemt ikke tilfældigt.

                  Så der er allerede sørget for at nye unge overtager pladsen for de nuværende unge, hvis de ikke fortsætter. Og hvis Thomsen, EPJ og/eller Greve viser sig gode nok og får forlænget er det jo bare fint.

                  De øvrige spillere er her minimum til sommeren 2016. Det giver væsentligt mere ro på bagsmækken, end der har været de seneste år.

                  I øvrigt vil jeg anbefale dig og alle andre at købe dagens udgave af Tipsbladet. Her får man et fint indblik i, hvad det er for en rodebutik Jesper Hansen har overtaget. Artiklen styrker kun min overbevisning om, at vi har valgt helt rigtigt ved at få ham, og så kan man kun græde snot over, at TC, PH og andre fantaster har kørt klubben så langt ned

                  Jeg husker stadig, hvordan TC ovenpå et stort minus i 2011 prøvede at forklare, at det nærmest var en underskudsforretning at være med i Europa League. Derefter ansatte han PH, der ifølge eget udsagn ikke var så glad for Excel.
                  Ja, som sagt, under 4 måneder... Spændende hvad vi gør på målmandsposten... 2 centrale midtbane folk også, og den ene af de 2 angribere vi har... Vi må jo håbe der er penge til at forlænge med de rigtige, og at der ikke er andre der begynder at gøre tilnærmelser de næste måneder, det ville jo i så fald næsten kun kunne komme fra en klub i en bedre position...

                  Jeg er selvfølgelig positivt stemt omkring de unge, og det er helt rigtigt som du også siger det... Jeg kender ikke lige meget til dem alle sammen, men det er under alle omstændigheder godt der står ung fynsk blod parat, om ikke andet så til at få chancen ja...

                  Jeg vil lige prøve om jeg kan opstøve et eksemplar, det ser jo ud til den kan opfattes ret forskelligt, det afhænger jo nok bla. af humøret, så jeg må lige stramme op inden jeg kaster mig over den...
                  Last edited by Kaspernon; 08-08-2014, 22:26.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Der er under 4 måneder til Toppel, Ousager, Bodul, Schoop og Azer kan forhandle frit med andre klubber.

                    Azer er vigtig. Schoop er god, når han er klar, men er ofte skadet. De øvrige ser jeg ikke det store problem i ikke fortsætter.

                    Derudover har Emil P. Jørgensen, Anders Thomsen og Greve udløb til sommer. Det er vel fint, at de dygtigste unge får lange kontrakter mens andre skal vise lidt mere før de får en lang kontrakt.

                    Der er som sagt allerede to unge klar til at træde ind i førsteholdstruppen næste sommer. JJ Thomasen har fået en treårig kontrakt, og ud fra det jeg har set er det bestemt ikke tilfældigt.

                    Så der er allerede sørget for at nye unge overtager pladsen for de nuværende unge, hvis de ikke fortsætter. Og hvis Thomsen, EPJ og/eller Greve viser sig gode nok og får forlænget er det jo bare fint.

                    De øvrige spillere er her minimum til sommeren 2016. Det giver væsentligt mere ro på bagsmækken, end der har været de seneste år.

                    I øvrigt vil jeg anbefale dig og alle andre at købe dagens udgave af Tipsbladet. Her får man et fint indblik i, hvad det er for en rodebutik Jesper Hansen har overtaget. Artiklen styrker kun min overbevisning om, at vi har valgt helt rigtigt ved at få ham, og så kan man kun græde snot over, at TC, PH og andre fantaster har kørt klubben så langt ned

                    Jeg husker stadig, hvordan TC ovenpå et stort minus i 2011 prøvede at forklare, at det nærmest var en underskudsforretning at være med i Europa League. Derefter ansatte han PH, der ifølge eget udsagn ikke var så glad for Excel.
                    TC var i mine øjne et ekstremt dyrt bekendtskab, og skulle efter min mening have været sendt hen hvor peberet gro, da man fyrede Kim Brink og Co. Man skal ikke glæde sig over andres ulykke/sygdom, men for satan jeg var glad da han tak sig.
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere artiklen, men tænkte at dette kunne være et sted. Er ikke for at rive op i tidligere debatter om ledelseskulturen, men måske mere et indspark til kulturen blandt spillerne.

                      http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...d#.U-SSFpp1Bwk

                      Det er vores tidligere lejesvend Mos der udtaler sig om miljøet/kulturen i truppen.

                      "At de kollektive bidragene verdsettes, er noe som er viktig for 26-åringen. Slik var det nemlig ikke i samme grad da Mos var i Danmark og Odense.– Det er en helt annen holdning i Danmark. Der må man klare seg selv og være mer ego i hodet. Konkurransen var knalltøff, og i stedet for å sentre på trening, prøvde mange på det umulige. Det var en egoisme som ikke passet meg, sier Mos."

                      Om det er godt/skidt med egoisme vil jeg ikke blande mig i, men jeg har også ad omveje hørt lidt om en måske ikke helt optimal kultur spillerne iblandt.
                      Er der brug for et socialt samlingspunkt i truppen, eller er vedkommende allerede til stede og Mos forkert på den?

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/misforstaaet-mos-en-rigtig-god-tid-i-ob
                      Nu går fremad

                      Comment


                        Og her er artiklen hvor han trækker udsagnene tilbage - eller i hvert fald erklærer at det ikke er gengivet i den korrekte sammenhæng:

                        http://www.fyens.dk/sport/Om-OB-Abde...rtikel/2554713

                        Comment


                          Vidste ikke lige hvor jeg skulle placere denne men syg klub passer vel bedst

                          http://www.bt.dk/fodbold/tidligere-o...umor-i-hjernen

                          kan simpelthen ikke huske ham

                          Comment


                            Husker ham godt blev aldrig den store succes, var her i 2004. Men god bedring til Pontus!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                              Husker ham godt blev aldrig den store succes, var her i 2004. Men god bedring til Pontus!
                              Husker ham også... Var fantastisk i de kampe han fik... Han ville dog ikke forlænge. Var vist noget med kæresten ville hjem og gøre uddannelse færdig.. Men OB var vist nok stærkt interesseret i at forlænge...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kmb Se indlæg
                                Husker ham også... Var fantastisk i de kampe han fik... Han ville dog ikke forlænge. Var vist noget med kæresten ville hjem og gøre uddannelse færdig.. Men OB var vist nok stærkt interesseret i at forlænge...
                                sådan husker jeg ham også. Da han var i OB var han jo meget ung sammenlignet med gennemsnitsalderen i den daværende trup, og jeg var i hvert fald træt af vi ikke fin forlænget med ham, selvom han så vidt jeg husker trak et ret dumt direkte rødt kort i en af hans sidste, hvis ikke den sidste kamp han fik.
                                God bedring herfra også i hvert fald :-)

                                Comment

                                Working...
                                X