Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Der er ti runder tilbage inden vinterpausen, hvor vi har det måske mest taknemmelige skema, noget hold i vores position kunne drømme om.

    Kampprogrammet er:
    SDJ - Hjemme
    FCN - Ude
    Silkeborg - Hjemme
    Esbjerg - Ude
    Randers - Ude
    Hobro - Hjemme
    SDJ - Ude
    FCN - Hjemme
    SIF - Ude
    Og så slutter vi af med AAB hjemme.

    Disse ti kampe må og skal give 18-20 point ud af 30 mulige. Det er vores hold godt nok til, det er vores spillere gode nok til, og det må være det minimalt forventelige, når vi skal møde så mange nedrykningskandidater. Det ville bringe vores halvsæson-total op på 25-27 point. Det vil give os 16 runder at hente de 10-12 point vi skal bruge for (med statistisk sandsynlighed) at holde os over stregen. Til foråret bliver det nemlig noget sværere at hente point. Vi skal bl.a. spille seks kampe mod FCK, FCM og BIF, hvor sandsynligheden for point er minimal, hvis træneren stadig hedder Troels Bech.
    ...Men fordelen ved det "svage" program, er at ledelsen med ét blik kan se, om der er fremskridt i spillet og ikke mindst pointene til vinter. Har vi ikke fået mindst de 18 point inden da, så må og skal Troels fyres, så en anden træner kan komme ind i vinterpausen og rette op på skuden. I modsat fald er nedrykningen en alvorlig risiko.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Jeg kan slet ikke forestille mig vi henter 18-20 point i de næste ti runder... det sker jo ikke, men enig i at det er det der skal til...

      Det ville betyde at pointgennemsnittet på 0.7 skal tre-dobles... at TB simpelthen vil sætte en klar ny rekord for point-gennemsnit......

      .... never gonna happen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
        Jeg ved næsten ikke, om jeg orker det, men masser af kvalitet individuelt? Ahr, vi stiller med spillere samlet op i sekundære rækker og talenter, der bortset fra den fraværende Falk næppe kan kaldes profiler i suppen. Så, jeg ved ikke, hvor du får det der "masser af kvalitet" fra. På den baggrund kan man næppe forvente meget mere af træner og hold end det de leverede i fredags i den nuværende forfatning.
        Det er sandt at truppen ikke er fremragende pt. og ikke til meget mere end at holde sig over stregen.
        Men det er også sandt at Bech har et kæmpe ansvar for hvem der ER i truppen.
        Samtidig er det også sandt at FCM havde flere gigantiske chancer, hvor de kunne have lukket kampen langt tidligere......samtidig har vi en afleveringsprocent på 47%......der var simpelthen ikke meget godt ved den kamp.
        Vi holdt ikke uafgjort til overtiden fordi vi spillede til det, men fordi FCM ikke udnyttede de gigantchancer de havde, når OB var udspillet.
        Samtidig producerer vi stort set intet, bortset fra de 2 heldige mål.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          ...Men fordelen ved det "svage" program, er at ledelsen med ét blik kan se, om der er fremskridt i spillet og ikke mindst pointene til vinter. Har vi ikke fået mindst de 18 point inden da, så må og skal Troels fyres, så en anden træner kan komme ind i vinterpausen og rette op på skuden. I modsat fald er nedrykningen en alvorlig risiko.
          Meget enig
          Last edited by Ricardo; 16-09-2014, 08:27.

          Comment


            I gårsdagens FodboldFM blev truppen diskuteret. Tykke Anders mente, at OBs trup var på niveau med et middelgodt 1.divisionshold!?? Ove Pedersen mente, at det var lige hårdt nok, og betegnede truppen som god nok til at blive i superligaen, sådan på niveau med de øvrige hold under midten men over stregen.
            Jeg synes bestemt ikke, truppen er særlig god, men mener stadig, at TB har et megaansvar for sammensætningen af holdet, og økonomi er ikke en undskyldning, når man ser, hvad Sdr.Jyske og Hobro kan sammensætte med færre midler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              I gårsdagens FodboldFM blev truppen diskuteret. Tykke Anders mente, at OBs trup var på niveau med et middelgodt 1.divisionshold!?? Ove Pedersen mente, at det var lige hårdt nok, og betegnede truppen som god nok til at blive i superligaen, sådan på niveau med de øvrige hold under midten men over stregen.
              Jeg synes bestemt ikke, truppen er særlig god, men mener stadig, at TB har et megaansvar for sammensætningen af holdet, og økonomi er ikke en undskyldning, når man ser, hvad Sdr.Jyske og Hobro kan sammensætte med færre midler.
              Ja det er da positivt at det er den fagligt anerkendte fodboldekspert (Ove P.) der har mest tiltro til os og ikke den lille tykke medieluder som aldrig rigtig har præsteret noget som helst hverken på eller udenfor fodboldbanen.
              At Troels så har svært ved at få det optimale ud af sin trup er så en anden sag.
              personligt tror jeg simpelthen ikke på at vi forlænger med Troels bl.a. af den grund at han jo var en af de sidste signinger fra Excel-Poul og sandsynligvis hive en løn som ligger pænt over hvad vores nuværende lønbudget tillader. En klassisk OB-løsning vil så være at lade Joakim M. overtage senest til sommer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                I gårsdagens FodboldFM blev truppen diskuteret. Tykke Anders mente, at OBs trup var på niveau med et middelgodt 1.divisionshold!?? Ove Pedersen mente, at det var lige hårdt nok, og betegnede truppen som god nok til at blive i superligaen, sådan på niveau med de øvrige hold under midten men over stregen.
                Jeg synes bestemt ikke, truppen er særlig god, men mener stadig, at TB har et megaansvar for sammensætningen af holdet, og økonomi er ikke en undskyldning, når man ser, hvad Sdr.Jyske og Hobro kan sammensætte med færre midler.
                Nemlig, pengene er tydeligvis ikke blevet forvaltet ret godt og det har TB også sin del af ansvaret for.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Ja det er da positivt at det er den fagligt anerkendte fodboldekspert (Ove P.) der har mest tiltro til os og ikke den lille tykke medieluder som aldrig rigtig har præsteret noget som helst hverken på eller udenfor fodboldbanen.
                  At Troels så har svært ved at få det optimale ud af sin trup er så en anden sag.
                  personligt tror jeg simpelthen ikke på at vi forlænger med Troels bl.a. af den grund at han jo var en af de sidste signinger fra Excel-Poul og sandsynligvis hive en løn som ligger pænt over hvad vores nuværende lønbudget tillader. En klassisk OB-løsning vil så være at lade Joakim M. overtage senest til sommer.
                  jeg tror heller ikke vi forlænger med Troels - men tror simpelthen ikke hans løn er en afgørende faktor - nu husker jeg det ikke præcist men blev der ikke snakket ca 1,5 mill om året? det er 125K/mdr, det er vel hvad vi giver en af de bedre spillere i truppen efterhånden - så det kan jeg ikke forestille mig bliver afgørende. Hvis ellers det er den rigtige træner så må vi kunne svare sådan en løn.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jeg tror heller ikke vi forlænger med Troels - men tror simpelthen ikke hans løn er en afgørende faktor - nu husker jeg det ikke præcist men blev der ikke snakket ca 1,5 mill om året? det er 125K/mdr, det er vel hvad vi giver en af de bedre spillere i truppen efterhånden - så det kan jeg ikke forestille mig bliver afgørende. Hvis ellers det er den rigtige træner så må vi kunne svare sådan en løn.
                    det tror jeg også er scenariet, dog ved vi jo stadig ikke om TB er "præstationslønnet" således at hans løn afspejler placeringen ved sæsonslutningen. Jeg husker at ved TBs ansættelse blev der snakket om at FCN havde brugt 6-7 år om at nå dertil hvor, lidt overraskende, blev danske mestre. Her blev der også snakket om at det var besluttet at "så lang må det ikke tage for os" det kommer det nu nok til alliwl (måske også længere tid) men derfor tanken om en præstations/placeringsløn til TB.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Det værste er næsten ikke at der ikke kommer point nok på tavlen, det er jo mere det, at de grundlæggende ting for at få de point, går den gale vej...

                      Sidste sæson var der i det mindste lidt fremgang med boldprocenten, det føles allerede som århundreder siden nu... På trods af vi ellers havde et enormt overtag på det punkt mod Hobro, så er vi bare kørt bagud i statistikken 6 kampe senere... der må efterfølgende godt nok have været ringe kampe fra vores side på det punkt(Har ikke helt tjek på procentfordelingerne)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det værste er næsten ikke at der ikke kommer point nok på tavlen, det er jo mere det, at de grundlæggende ting for at få de point, går den gale vej...

                        Sidste sæson var der i det mindste lidt fremgang med boldprocenten, det føles allerede som århundreder siden nu... På trods af vi ellers havde et enormt overtag på det punkt mod Hobro, så er vi bare kørt bagud i statistikken 6 kampe senere... der må efterfølgende godt nok have været ringe kampe fra vores side på det punkt(Har ikke helt tjek på procentfordelingerne)
                        og så også det faktum af nogle af de hold vi skal håbe på at holde bag os....de henter point.

                        Hobro har efter 7 runder skaffet sig 14 point - leger man med de ca 33p for at sikre overlevelse er de næsten halvvejs allerede.....tror vi får meget svært ved at overhale dem....og hvem er der så tilbage; SIF virker som et oplagt bud men derefter begynder flaskehalsen snart at pege på os...

                        Comment


                          Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

                          Toppel

                          Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

                          Falk - Azer - Ari - Emil

                          Spelmann

                          Lado


                          Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

                          Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            og så også det faktum af nogle af de hold vi skal håbe på at holde bag os....de henter point.

                            Hobro har efter 7 runder skaffet sig 14 point - leger man med de ca 33p for at sikre overlevelse er de næsten halvvejs allerede.....tror vi får meget svært ved at overhale dem....og hvem er der så tilbage; SIF virker som et oplagt bud men derefter begynder flaskehalsen snart at pege på os...
                            Det har du helt sikkert en pointe i, men jeg mener nu ikke det på den front ser værre ud end sidste sæson... FcV og Viborg lå med 10 point efter 7 runder, AGF med 13 point, de rykkede for i øvrigt ned...

                            Vi har fået 6-7 point mindre end vi plejer ved denne tid, det er de point der ca. plejer at være afstanden ned til stregen efter 33 runder, så vi skal ud og hente de 6-7 point nu, ud over dem vi skal have i forvejen... så jeg kan da også kun være enig med dig, der er snart ikke mange andre steder den kan blive ved med at pege...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

                              Toppel

                              Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

                              Falk - Azer - Ari - Emil

                              Spelmann

                              Lado


                              Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

                              Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.
                              Er for så vidt enig med dig men lidt svær at vurdere Lado allerede .. udfordringen er vel at vi sjældent har alle 11 til rådighed på samme tid .

                              http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...lang-snor-i-ob
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det har du helt sikkert en pointe i, men jeg mener nu ikke det på den front ser værre ud end sidste sæson... FcV og Viborg lå med 10 point efter 7 runder, AGF med 13 point, de rykkede for i øvrigt ned...

                                Vi har fået 6-7 point mindre end vi plejer ved denne tid, det er de point der ca. plejer at være afstanden ned til stregen efter 33 runder, så vi skal ud og hente de 6-7 point nu, ud over dem vi skal have i forvejen... så jeg kan da også kun være enig med dig, der er snart ikke mange andre steder den kan blive ved med at pege...
                                det er jo ikke til at vide - det er jo fortsat ren spekulation....men bekymrende det syntes jeg nu det er...mensom andre har nævnt så ser resten af vores efterårs program noget mere overkommeligt ud - så der kan da selvfølgelig rettes op på det. Lad os håbe holdet gør præcis det.

                                Comment

                                Working...
                                X