Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

    Toppel

    Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

    Falk - Azer - Ari - Emil

    Spelmann

    Lado


    Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

    Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.
    enig - start 11 ser bestemt fornuftig ud - men det gjorde den jo også sidste år og året før der, så ved ikke hvor meget jeg giver for det. Holdet (og troels) har gennem længere tid underpræsteret....og det skal der rettes op på, og bevises over en længere periode. Men ja der er blevet strammet op rent defessivt efter de første 2 runder, og om ikke andet virker det da til at der bliver kæmpet - også fra første fløjt af - så det er da bestemt positivt. Nu ser resten af efterårs programmet mere overkommeligt ud og så skal der ellers sættes point på kontoen....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      I gårsdagens FodboldFM blev truppen diskuteret. Tykke Anders mente, at OBs trup var på niveau med et middelgodt 1.divisionshold!?? Ove Pedersen mente, at det var lige hårdt nok, og betegnede truppen som god nok til at blive i superligaen, sådan på niveau med de øvrige hold under midten men over stregen.
      Jeg synes bestemt ikke, truppen er særlig god, men mener stadig, at TB har et megaansvar for sammensætningen af holdet, og økonomi er ikke en undskyldning, når man ser, hvad Sdr.Jyske og Hobro kan sammensætte med færre midler.
      <ret mig endelig hvis jeg tager fejl, for indrømmer, har ikke tjekket op på det. men husker dig umiddelbart som værende rimelig positiv over for Jesper Hansen, så vil du ikke prøve at forklare hvorfor du mener at troels ligefrem har et mega ansvar for sammensætningen af truppen? For har du ret, vil jeg mene at vi vi har noget der tenderer til en svag sportsdirektør. I min verden vil indkøbene og sammensætningen af truppen altid falde tilbage på sportsdirektøren, det er det han er ansat til. Træneren er ansat til at træne og få det optimale ud af truppen( og ja det kan diskuteres om han gør det). Selvfølgelig rådfører en sportsdirektør sig med træneren, men det er i sidste ende ham der bestemmer indkøbene, dikterer målsætninger , spillestil osv, selvfølgelig med ansvar over for den øverste ledelse. Ellers kunne vi jo lige så godt skære det led væk og ansætte en manager???

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

        Toppel

        Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

        Falk - Azer - Ari - Emil

        Spelmann

        Lado


        Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

        Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.
        Det er bare sjældent alle er på 100%, (eller at vi i det hele taget starter med de bedste 11) Emil spiller feks. langt fra 100%, og så er det jo ligesom det vi må forholde os til... Mod Hobro sad vi tungt på spillet, men fejlede, og jeg ved ikke hvad det er du hentyder til når du siger at truppen helt klart ikke var på plads, hvilke fordele skulle Hobro feks. have haft i forhold til os..? (Ja, vi manglede en angriber)
        Vi gjorde absolut en god figur mod AaB, men havde ikke fortjent mere mod de andre...

        Det synes jeg godt nok ikke den gør, en fuldstændig katastrofal start på sæsonen, vi er under stregen, på stort set alle parametre går det bagud for os... Pludselige 7 point indenfor 4 runder ville da glæde mig, men jeg tror ganske enkelt ikke på det... Tendenser har det med meget hurtigt at være væk igen i OB, der findes vel næppe perioder der strækker sig længere end 14 dage...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
          <ret mig endelig hvis jeg tager fejl, for indrømmer, har ikke tjekket op på det. men husker dig umiddelbart som værende rimelig positiv over for Jesper Hansen, så vil du ikke prøve at forklare hvorfor du mener at troels ligefrem har et mega ansvar for sammensætningen af truppen? For har du ret, vil jeg mene at vi vi har noget der tenderer til en svag sportsdirektør. I min verden vil indkøbene og sammensætningen af truppen altid falde tilbage på sportsdirektøren, det er det han er ansat til. Træneren er ansat til at træne og få det optimale ud af truppen( og ja det kan diskuteres om han gør det). Selvfølgelig rådfører en sportsdirektør sig med træneren, men det er i sidste ende ham der bestemmer indkøbene, dikterer målsætninger , spillestil osv, selvfølgelig med ansvar over for den øverste ledelse. Ellers kunne vi jo lige så godt skære det led væk og ansætte en manager???
          Citere lige mig selv, for efter ekstra gennemlæsning kan jeg godt se at jeg måske misforstår dig, hvis du mener ansvarlig for hvordan vores trup sættes sammen til de enkelte kampe, så ja, så er det 100% troels ansvar

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er jo ikke til at vide - det er jo fortsat ren spekulation....men bekymrende det syntes jeg nu det er...mensom andre har nævnt så ser resten af vores efterårs program noget mere overkommeligt ud - så der kan da selvfølgelig rettes op på det. Lad os håbe holdet gør præcis det.
            Det var også kun sådan rent statistisk set...

            Jeg ved ikke hvad overkommeligt det er... Den lette start på sæsonen kiksede, at vi kun kan vinde mod tophold kiksede...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

              Toppel

              Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

              Falk - Azer - Ari - Emil

              Spelmann

              Lado


              Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

              Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.
              Jeg er faktisk helt enig med dig - jeg er ikke så nervøs éndnu.
              MEN skulle vi gå hen og ikke vise bedre takter og få min. 6 point, så er jeg nervøs.
              Vi har først nu (IMO) en rigtig spændene start11'er, som jeg mener er vores hidtil mest faretruende opstilling.

              Har aldrig fundet HØ-tyven frem og har egentlig heller ikke planer om det, men hvis vi ikke henter de point i de næste kampe..... Så...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Synes nu egentlig vi har en ganske fornuftig start 11'er, hvis alle er på 100 %.

                Toppel

                Ruud - Nielsen - Høegh/Larsen - JBL/Kirkeskov

                Falk - Azer - Ari - Emil

                Spelmann

                Lado


                Synes denne start 11'er er klart bedre end både SjE, Silkeborg, FCV og Hobro. Og vil vurdere den til at være på niveau med Esbjerg og Randers. Vi skal så også passe lidt på med at kigge for meget på pointene (selvom jeg udemærket er klar over det er dem som tæller), da hvis vi tager de to første kampe væk, hvor truppen helt klart ikke var på plads, har mødt AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h) og FCM (u) (ikke nemme kampe, havde det heller ikke været for 3-4 år siden). I de seneste 5 kampe har vi fået 5 point, og havde fortjent mere både mod AaB, FCK og FCM.

                Synes pilen peger i den rigtige retning, med hensyn til overlevelse, og vi mangler stadig at møde SIF, SjE og Esbjerg, 3 kampe hvor jeg tror vi henter 7 point, og så er vi godt med i midterfeltet igen. Skuffer vi i de 3 kampe, ja så ser det straks mere alvorligt ud. Men lige nu er jeg ikke så nervøs, da vi har bedre tendenser i spillet end i starten af sæsonen. Derudover har vi fået Lado og Ruud ind, samt at Falk forhåbentlig snart er tilbage igen.
                Hvor ser du forbedringen i spillet?
                Kamp 1.
                Vi skaber alt for lidt og taber en lige kamp (Hobro).
                Kamp 2.
                Helt helt håbløs (FCV).
                Kamp 3.
                Vi spiller vel egentlig okay og kontraerne virker i første halvleg, men i anden er AAB klart bedst.
                Kamp 4.
                Vi er ubegribeligt heldige med at få uafgjort....spiller helt håbløst og er BIF klart underlegne.
                Kamp 5.
                Vi er igen afsindigt heldige, Randers får eksempelvis annulleret en helt korrekt scoring, spiller håbløst og scorer vel på det eneste vi har (Randers).
                Kamp 6.
                Vi spiller igen helt skidt mod en historisk ringe udgave af FCK...der sker intet fremad.
                Kamp 7.
                FCM kan jo vinde denne kamp med flere mål og kun manglende effektivitet og et par tilfældige mål til os forhindrer det.
                Igen sker der meget lidt fremad og en afleveringsprocent på 47% indikerer ikke forbedringer i spillet.

                Jeg kan simpelthen ikke få øje på forbedringerne.....
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Jeg er faktisk helt enig med dig - jeg er ikke så nervøs éndnu.
                  MEN skulle vi gå hen og ikke vise bedre takter og få min. 6 point, så er jeg nervøs.
                  Vi har først nu (IMO) en rigtig spændene start11'er, som jeg mener er vores hidtil mest faretruende opstilling.

                  Har aldrig fundet HØ-tyven frem og har egentlig heller ikke planer om det, men hvis vi ikke henter de point i de næste kampe..... Så...
                  EFB spiller langt bedre end os.
                  Sønderjyske er gode til at være i knibe og har fået Pourie.....ham og Bechmann giver problemer mod vores langsomme forsvar.
                  SIF er ikke skide gode og der SKAL der være 3 point.
                  Samlet tipper jeg at vi får 2-4 point.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det var også kun sådan rent statistisk set...

                    Jeg ved ikke hvad overkommeligt det er... Den lette start på sæsonen kiksede, at vi kun kan vinde mod tophold kiksede...
                    nej jeg sgu heller ikkehvor overkommeligt det er....men igen; på papiret ser resten af efteråret mere spiseligt ud....sif og sønderjydske lyder trods alt lidt mere som point end fck og fcm....og skaffer vi os ikke tilstrækkeligt med point der så kommer det fandme til at se tungt ud

                    Comment


                      Farvel
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Jeg er da glad for så mange har valgt at kommentere mit indlæg, både de positive og negative. Det ser ud til forummet er næsten ligeligt splittet, mellem optimisme eller ikke optimisme, er glasset halvt tomt eller halvt fyldt. Kan godt forstå jer, som ikke deler min lille optimisme, men jeg er bare ikke noget dertil, hvor jeg er vanvittig nervøs for en nedrykning, var faktisk mere nervøs sidste sæson. Jeg siger ikke, jeg slet ikke er nervøs for vi ikke rykker ned, det ville jo være naivt, for vi er bestemt blandt kandidaterne. Jeg synes bare ikke der er de samme tendenser med at holdet falder sammen i denne sæson, som man har set det i de 2-3 forgangne sæsoner.

                        Comment


                          Når vi snakker om resultater og sidste sæson, så kan jeg fortælle at samme tid sidste sæson havde Brøndby 3 point.

                          Jeg mener ikke at vi skal se så skidt på det. Vi har mødt top 4 fra sidste sæson. og ud fra dem har vi fået eller været tæt på point.

                          At vi svinger i præstationerne er vel meget logisk når vi får 8 nye spillere ind, også selv om nogen af dem kun er reserver.

                          Men der er vel kommet en ny ind til hver eneste kæde, så derfor er det jo logisk at det tager lidt tid at spille dem sammen :)

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-ha...aeret-gode-nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              I gårsdagens FodboldFM blev truppen diskuteret. Tykke Anders mente, at OBs trup var på niveau med et middelgodt 1.divisionshold!?? Ove Pedersen mente, at det var lige hårdt nok, og betegnede truppen som god nok til at blive i superligaen, sådan på niveau med de øvrige hold under midten men over stregen.
                              Jeg synes bestemt ikke, truppen er særlig god, men mener stadig, at TB har et megaansvar for sammensætningen af holdet, og økonomi er ikke en undskyldning, når man ser, hvad Sdr.Jyske og Hobro kan sammensætte med færre midler.
                              Her jeg jeg helt på linie med Anders, holdet mangler kvalitet. Jeg mener det er svært at tale om TB ansvar, jeg mener bestemt han får meget ud af et hold som ikke har niveau til superligaen. Jeg håber at TB tordner løs internt for at få en bedre trup. Det er utroligt loyal af ham ikke at rejse kritik offentligt af den nærmest latterlige indkøbs politik som bliver ført.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                                Her jeg jeg helt på linie med Anders, holdet mangler kvalitet. Jeg mener det er svært at tale om TB ansvar, jeg mener bestemt han får meget ud af et hold som ikke har niveau til superligaen. Jeg håber at TB tordner løs internt for at få en bedre trup. Det er utroligt loyal af ham ikke at rejse kritik offentligt af den nærmest latterlige indkøbs politik som bliver ført.
                                Syntes du ikke det er mærkeligt, at TB som den træner med flest superligakampe - næsten altid underpræsterer med holdende. Desuden er han ikke uden ansvar for indkøb. Holdet kan blive nr. 7 hvis vi skifter TB - ellers 11 eller 12 desværre.

                                Comment

                                Working...
                                X