Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Så er der spillet 7 kampe.
    Pointhøst: 5 ud af 21 mulige (0,71 pr. kamp)
    Målscore: 8-11
    OB har vundet 1 ud af de sidste 10 ligakampe

    Godkendt pointhøst med holdets forfatning in mente burde være 9-10 point i min optik.

    TB har jo selv forklaret pointtallet: dårlig indsats mod Slagelse og uheld mod Hobro, hvor statistikken var god nok - men den kamp jeg så var ikke god nok indstillingsmæssigt - tallene siger måske noget andet, men det var en sløj omgang set fra lægterne - man forsøgte på ingen måde at vise Hobro, at de var begyndt i en anden liga!

    Nu ser programmet på papiret noget lettere ud de næste mange kampe. Det er NU, at holdet skal til at indhente det forsømte - ikke mindst i de indbyrdes opgør mod SIF og EFB.

    SDJ Hjemme 1-3 point
    FCN ude 1 point
    SIF Hjemme 3 point
    EFB Ude 1-3 point

    8 point SKAL der hentes på disse fire kampe, fordi man smed min. 4-6 point mod Hobro og Slagelse tidligere. Det vil bringe holdet op på 13 point på 11 kampe (1,18 pr. kamp), hvilket ville kunne udløse 39 point i sidste ende = overlevelse!


    Det nytter ikke noget, at OB fortsætter med den lave pointhøst - så kan det pludselig ikke hentes!

    Bør TB have fyresedlen, hvis man ligger under stregen med mindre end 13 point efter 11 kampe? Det er i hvert fald ved at være kritisk. For så har man lige mødt de på papiret svageste hold uden det fornødne udbytte.

    Sidste år spillede OB relativt godt mod topholdene og hentede en del point (tænk bare på FCM-kampene) Det ser ikke ud til at være tilfældet i år. Pointene skal derfor falde mod de andre bundhold, ligner det.

    Jeg synes i hvert fald, at man skal gøre status og beslutte sig for hvad man vil i vinterpausen - der skal være en plan B på plads, hvis OB ligger under stregen med meget lavt pointtal.
    Selv for mig, er dét der godt nok at være tidligt ude...

    ... men jo, det bliver nok mere end nogen anden sæsonen hvor håbet skal klynges til den slags der... det plejer bare først at komme i den sidste 1/3 af sæsonen...

    8 point må i øvrigt betyde at vi kun må tabe en enkelt af de 4 kampe... det bliver svært...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Troels' præstation igår var mesterlig. Ironi IKKE anvendt. Rovfuglene manglede og det samme gjorde den klart bedste keeper, vi har. Alligevel fulgte vi resultatmæssigt rækkens tophold helt til dørs og var det ikke for et mere end tvivlsomt straffe, så havde vi fået et point med hjem fra en svær udebane. Jeg er meget tilhænger af 3-5-2/5-3-2, men Troels gjorde ret i at skifte igår. Vi stillede med et hold af leftovers, unge talenter og kun et par spillere, der kunne matche FCM. Det var en flot holdtaktisk præstation, hvor vi på teamspirit og taktisk indstilling forhindrede FCM i at udmåle den individuelle overlegenhed resultatmæssigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Så er der spillet 7 kampe.
        Pointhøst: 5 ud af 21 mulige (0,71 pr. kamp)
        Målscore: 8-11
        OB har vundet 1 ud af de sidste 10 ligakampe

        Godkendt pointhøst med holdets forfatning in mente burde være 9-10 point i min optik.

        TB har jo selv forklaret pointtallet: dårlig indsats mod Slagelse og uheld mod Hobro, hvor statistikken var god nok - men den kamp jeg så var ikke god nok indstillingsmæssigt - tallene siger måske noget andet, men det var en sløj omgang set fra lægterne - man forsøgte på ingen måde at vise Hobro, at de var begyndt i en anden liga!

        Nu ser programmet på papiret noget lettere ud de næste mange kampe. Det er NU, at holdet skal til at indhente det forsømte - ikke mindst i de indbyrdes opgør mod SIF og EFB.

        SDJ Hjemme 1-3 point
        FCN ude 1 point
        SIF Hjemme 3 point
        EFB Ude 1-3 point

        8 point SKAL der hentes på disse fire kampe, fordi man smed min. 4-6 point mod Hobro og Slagelse tidligere. Det vil bringe holdet op på 13 point på 11 kampe (1,18 pr. kamp), hvilket ville kunne udløse 39 point i sidste ende = overlevelse!

        Det nytter ikke noget, at OB fortsætter med den lave pointhøst - så kan det pludselig ikke hentes!

        Bør TB have fyresedlen, hvis man ligger under stregen med mindre end 13 point efter 11 kampe? Det er i hvert fald ved at være kritisk. For så har man lige mødt de på papiret svageste hold uden det fornødne udbytte.

        Sidste år spillede OB relativt godt mod topholdene og hentede en del point (tænk bare på FCM-kampene) Det ser ikke ud til at være tilfældet i år. Pointene skal derfor falde mod de andre bundhold, ligner det.

        Jeg synes i hvert fald, at man skal gøre status og beslutte sig for hvad man vil i vinterpausen - der skal være en plan B på plads, hvis OB ligger under stregen med meget lavt pointtal.
        det tror jeg også du godt kan regne med man gør....men medmindre vi bliver helt isoleret i bunden inden pausen, så sker der ikke noget før til jul....og selv i pausen tror jeg heller ikke vi ser en fyring, igen medmindre at spillet og pointhøsten er direkte forfærdelig....ser ud til man har acccepteret endnu en sæson på kanten af stregen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
          Troels' præstation igår var mesterlig. Ironi IKKE anvendt. Rovfuglene manglede og det samme gjorde den klart bedste keeper, vi har. Alligevel fulgte vi resultatmæssigt rækkens tophold helt til dørs og var det ikke for et mere end tvivlsomt straffe, så havde vi fået et point med hjem fra en svær udebane. Jeg er meget tilhænger af 3-5-2/5-3-2, men Troels gjorde ret i at skifte igår. Vi stillede med et hold af leftovers, unge talenter og kun et par spillere, der kunne matche FCM. Det var en flot holdtaktisk præstation, hvor vi på teamspirit og taktisk indstilling forhindrede FCM i at udmåle den individuelle overlegenhed resultatmæssigt.
          Jeg er faktisk enig. Jeg synes stadig Azer mangler lidt tænding, og der skal stadig ikke forlænges, men jeg mener at Troels præsterede tæt på optimalt med sit materiale mod FCM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Så er der spillet 7 kampe.
            Pointhøst: 5 ud af 21 mulige (0,71 pr. kamp)
            Målscore: 8-11
            OB har vundet 1 ud af de sidste 10 ligakampe

            Godkendt pointhøst med holdets forfatning in mente burde være 9-10 point i min optik.

            TB har jo selv forklaret pointtallet: dårlig indsats mod Slagelse og uheld mod Hobro, hvor statistikken var god nok - men den kamp jeg så var ikke god nok indstillingsmæssigt - tallene siger måske noget andet, men det var en sløj omgang set fra lægterne - man forsøgte på ingen måde at vise Hobro, at de var begyndt i en anden liga!

            Nu ser programmet på papiret noget lettere ud de næste mange kampe. Det er NU, at holdet skal til at indhente det forsømte - ikke mindst i de indbyrdes opgør mod SIF og EFB.

            SDJ Hjemme 1-3 point
            FCN ude 1 point
            SIF Hjemme 3 point
            EFB Ude 1-3 point

            8 point SKAL der hentes på disse fire kampe, fordi man smed min. 4-6 point mod Hobro og Slagelse tidligere. Det vil bringe holdet op på 13 point på 11 kampe (1,18 pr. kamp), hvilket ville kunne udløse 39 point i sidste ende = overlevelse!


            Det nytter ikke noget, at OB fortsætter med den lave pointhøst - så kan det pludselig ikke hentes!

            Bør TB have fyresedlen, hvis man ligger under stregen med mindre end 13 point efter 11 kampe? Det er i hvert fald ved at være kritisk. For så har man lige mødt de på papiret svageste hold uden det fornødne udbytte.

            Sidste år spillede OB relativt godt mod topholdene og hentede en del point (tænk bare på FCM-kampene) Det ser ikke ud til at være tilfældet i år. Pointene skal derfor falde mod de andre bundhold, ligner det.

            Jeg synes i hvert fald, at man skal gøre status og beslutte sig for hvad man vil i vinterpausen - der skal være en plan B på plads, hvis OB ligger under stregen med meget lavt pointtal.
            Jeg mener du overvurderer holdet evner. Kvalitet og talent er realt ikke tilstede i truppen. Falk og Emil er de eneste som har lidt format på det mest ringe hold man har set i OB i mange mange år. Hvis de 4 næste kampe giver 4 point er det er det godkendt, 6 point vil være en fantastisk. Kampene med både FCN og Esbjerg vil være en kamp for ikke at tabe med et par mål.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
              Troels' præstation igår var mesterlig. Ironi IKKE anvendt. Rovfuglene manglede og det samme gjorde den klart bedste keeper, vi har. Alligevel fulgte vi resultatmæssigt rækkens tophold helt til dørs og var det ikke for et mere end tvivlsomt straffe, så havde vi fået et point med hjem fra en svær udebane. Jeg er meget tilhænger af 3-5-2/5-3-2, men Troels gjorde ret i at skifte igår. Vi stillede med et hold af leftovers, unge talenter og kun et par spillere, der kunne matche FCM. Det var en flot holdtaktisk præstation, hvor vi på teamspirit og taktisk indstilling forhindrede FCM i at udmåle den individuelle overlegenhed resultatmæssigt.
              ha ha ha ha.....
              det er simpelthen en gang vås.... Der er masser af kvalitet i vores trup. Den har blot underpræsteret under den nuværende sportslige ledelse, så længe at folk er begyndt at tro at det er vores reelle niveau.
              vi fulgte ingen Lunde FCM til dørs og da slet ikke taktisk. Vi undgik at se pinlige ud de første 20 min. Men som altid uden taktisk substans fremad og uden taktisk organisation bagude. Vi blev inde i kampen på en dødbold og en personlig ergærrighed og fightervilje. Vi var på ingen måde med taktisk. Glem det vrøvl.
              Last edited by CDC5000; 14-09-2014, 14:14.

              Comment


                Der er ti runder tilbage inden vinterpausen, hvor vi har det måske mest taknemmelige skema, noget hold i vores position kunne drømme om.

                Kampprogrammet er:
                SDJ - Hjemme
                FCN - Ude
                Silkeborg - Hjemme
                Esbjerg - Ude
                Randers - Ude
                Hobro - Hjemme
                SDJ - Ude
                FCN - Hjemme
                SIF - Ude
                Og så slutter vi af med AAB hjemme.

                Disse ti kampe må og skal give 18-20 point ud af 30 mulige. Det er vores hold godt nok til, det er vores spillere gode nok til, og det må være det minimalt forventelige, når vi skal møde så mange nedrykningskandidater. Det ville bringe vores halvsæson-total op på 25-27 point. Det vil give os 16 runder at hente de 10-12 point vi skal bruge for (med statistisk sandsynlighed) at holde os over stregen. Til foråret bliver det nemlig noget sværere at hente point. Vi skal bl.a. spille seks kampe mod FCK, FCM og BIF, hvor sandsynligheden for point er minimal, hvis træneren stadig hedder Troels Bech.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Der er ti runder tilbage inden vinterpausen, hvor vi har det måske mest taknemmelige skema, noget hold i vores position kunne drømme om.

                  Kampprogrammet er:
                  SDJ - Hjemme
                  FCN - Ude
                  Silkeborg - Hjemme
                  Esbjerg - Ude
                  Randers - Ude
                  Hobro - Hjemme
                  SDJ - Ude
                  FCN - Hjemme
                  SIF - Ude
                  Og så slutter vi af med AAB hjemme.

                  Disse ti kampe må og skal give 18-20 point ud af 30 mulige. Det er vores hold godt nok til, det er vores spillere gode nok til, og det må være det minimalt forventelige, når vi skal møde så mange nedrykningskandidater. Det ville bringe vores halvsæson-total op på 25-27 point. Det vil give os 16 runder at hente de 10-12 point vi skal bruge for (med statistisk sandsynlighed) at holde os over stregen. Til foråret bliver det nemlig noget sværere at hente point. Vi skal bl.a. spille seks kampe mod FCK, FCM og BIF, hvor sandsynligheden for point er minimal, hvis træneren stadig hedder Troels Bech.
                  det lægger så også et pres på holdet - for som du siger så SKAL der point på kontoen da forårsprogrammet må se ret så skræmmende ud med ihvertffald 2 kampe mod hhv fck, bif og fcm...

                  Comment


                    Når man ser hvad CT får ud af Randers kan man ikke andet end tænke på denne tråds overskift

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det lægger så også et pres på holdet - for som du siger så SKAL der point på kontoen da forårsprogrammet må se ret så skræmmende ud med ihvertffald 2 kampe mod hhv fck, bif og fcm...
                      "Uhh. Vi skal kun møde middelmådige hold fra nu, af hvor vi kun kan skuffe. Hvor nederen."

                      - Det er nogenlunde verdens dårligste undskyldning. Men at de sagtens kan skuffe, er jeg helt med på
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        "Uhh. Vi skal kun møde middelmådige hold fra nu, af hvor vi kun kan skuffe. Hvor nederen."

                        - Det er nogenlunde verdens dårligste undskyldning. Men at de sagtens kan skuffe, er jeg helt med på
                        helt enig - det er en dårlig undskyldning......jeg frygter bare lidt at det er der den ender - især med de sidste par år in mente.

                        Men ja det er netop mod de hold vi bør hente en stor del af vores point hvis vi vil gøre os noget håb om overlevelse

                        edit: og så lægger vi ellers under stregen....ikke i sig selv katastrofalt men gør næste runde så meget mere vigtig - der skal holdes snor i de sønderjyder

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                          ha ha ha ha.....
                          det er simpelthen en gang vås.... Der er masser af kvalitet i vores trup. Den har blot underpræsteret under den nuværende sportslige ledelse, så længe at folk er begyndt at tro at det er vores reelle niveau.
                          vi fulgte ingen Lunde FCM til dørs og da slet ikke taktisk. Vi undgik at se pinlige ud de første 20 min. Men som altid uden taktisk substans fremad og uden taktisk organisation bagude. Vi blev inde i kampen på en dødbold og en personlig ergærrighed og fightervilje. Vi var på ingen måde med taktisk. Glem det vrøvl.
                          Jeg ved næsten ikke, om jeg orker det, men masser af kvalitet individuelt? Ahr, vi stiller med spillere samlet op i sekundære rækker og talenter, der bortset fra den fraværende Falk næppe kan kaldes profiler i suppen. Så, jeg ved ikke, hvor du får det der "masser af kvalitet" fra. På den baggrund kan man næppe forvente meget mere af træner og hold end det de leverede i fredags i den nuværende forfatning.

                          Comment


                            De foregående 3 skræksæsoner, efter 6 runder:

                            11/12:

                            1. FC København 6 5 1 0 13-4 9 16
                            2. AaB 6 3 3 0 10-7 3 12
                            3. OB 6 3 2 1 12-8 4 11
                            12/13:

                            1. FC København 6 4 2 0 14-5 9 14
                            2. OB 6 4 1 1 7-4 3 13
                            13/14:

                            1. FC Midtjylland 6 5 1 0 14-5 9 16
                            2. OB 6 2 4 0 8-5 3 10
                            -----

                            Denne "Hygge hygge, det skal nok gå, vi har Falk og Desler" sæson, 14/15:

                            1. FC Midtjylland 6 5 0 1 13-6 7 15
                            2. Hobro IK 6 4 1 1 11-4 7 13
                            3. Brøndby IF 6 3 1 2 9-6 3 10
                            4. FC Nordsjælland 6 3 1 2 9-10 -1 10
                            5. Randers FC 6 3 1 2 6-7 -1 10
                            6. FC København 6 2 2 2 6-8 -2 8
                            7. AaB 6 1 4 1 7-6 1 7
                            8. FC Vestsjælland 6 2 1 3 10-10 0 7
                            9. SønderjyskE 6 1 3 2 5-7 -2 6
                            10. OB 6 1 2 3 6-8 -2 5
                            Værd at bemærke!

                            "Over the hill" spillerne, som vi nu er kommet af med, stod for 11 scoringer i de 3 x 6 kampe sæsonerne før... Skoubo, HHA, osv...

                            I de sidste sæsoner her så vi aldrig hvad det måske kunne været blevet til med de spillere, men måske ser vi nu til gengæld hvad der sker UDEN dem..?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Rettelse.. vi er under stregen ? på 11 pladsen (ups vi er i runde 7... det gør det dog ikke mindre skræmmende... )

                              Comment


                                Pointgennemsnit so far: 0,71 , og skræmmende at vi har lukket 11 mål ind allerede.
                                Måske man lige venter og ser om der kommer en Espen Ruud effekt i forsvaret, ellers må der være nogle meget røde lamper, der blinker et eller andet sted.
                                This is what you have been trained for, makes us proud!

                                Comment

                                Working...
                                X