Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Syntes du ikke det er mærkeligt, at TB som den træner med flest superligakampe - næsten altid underpræsterer med holdende.
    Vil du ikke være sød at uddybe i hvor høj grad TB har underpræsteret ift målsætningerne i sine tidligere ansættelser?

    I hvor høj grad underpræsterede TB i sine to første forløb hos OB?

    I hvor høj grad underpræsterede TB i sine tre sæsoner i EfB?

    I hvor høj grad underpræsterede TB i sine tre sæsoner i Silkeborg?

    Som jeg ser det underpræsterede han gevaldigt i sin sidste sæson i EfB. Ellers har han balanceret ganske fint omkring målsætningen i de øvrige forløb.

    Comment


      Hvordan man kan sige at vi har et middelmådigt 1.div mandskab forstår jeg intet af..
      Rasmus Falck, Emil Larsen, Lado, MD, Spellman, Ari, KL, DH (Bodul) er da alle spillere, som er over 1.div niveau. Vil så også mene LN er en af ligaens bedste forsvarer pt. Det er mig uforståeligt at man snakker sådan om truppen.
      Samtidig har vi u20 og u21 spillere i truppen også.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Hvordan man kan sige at vi har et middelmådigt 1.div mandskab forstår jeg intet af..
        Rasmus Falck, Emil Larsen, Lado, MD, Spellman, Ari, KL, DH (Bodul) er da alle spillere, som er over 1.div niveau. Vil så også mene LN er en af ligaens bedste forsvarer pt. Det er mig uforståeligt at man snakker sådan om truppen.
        Samtidig har vi u20 og u21 spillere i truppen også.
        Hvis du med MD mener Diarra har jeg svært ved at finde et andet superligahold han ville spille for. Bevares han har gjort det hæderligt i perioder, men han har, i mine øjne, ikke niveau til at spille fast for et hold med målsætning om Top 7 (!!!), og knap hellere til 8-12. Jeg kan heller ikke se at man kan forsvare, at Kasper Larsen har vist superliganiveau. Det store potentiale er på ingen måde blevet forløst, og manden virker totalt blottet for selvtillid i det defensive arbejde. At han så er begyndt at være farlig på de offensive dødbold tæller naturligvis på plussiden.

        Lasse Nielsen er jeg glad for. Men at kalde manden én af de bedste centrale forsvarsspillere i superligaen synes jeg er skudt over målet. Han er god i luften, i duelspillet og i det kommunikative. Kompetencer der gør sig godt på et hold der skal overleve på en struktureret defensiv og står dybt i banen. Altså er han god for os, ligesom han ville være god for SønderjydskE, Hobro osv. Han ville falde igennem på et hold med en mere risikabel og offensivt anlagt spillestil.

        Comment


          Ad trådens overskrift: Hvor lang tid skal han (Bech) have: Ikke længere. Hans smarte fremtoning og one liners hjælper ikke OB holdet. Hvis det skulle være undgået nogens opmærksomhed er vi altså på en nedrykningsplads og er parat / ender i 1. division…… hvis der ikke sker noget NU ! Et par 10. pladser eller noget i den retning, i den tid Bech har været i klubben burde vel - rent objektivtivt - have peget i den retning, nemlig ned…..! Han ER IKKE opgaven værdig og bør udskiftes øjeblikkeligt med en holdet har respekt for - Rent spillermæssigt hører vi ikke hjemme på en 11.- 12. plads seriøst…. OK vi har skader, jo tak men det har de andre hold også ! Spillerne mand for mand er imø alt for gode til at rykke ned og vi / de burde spille de andre bundhold ud af ligaen med højre fod/ben bundet op, men det sker tilsyneladende ikke - Trænerens skyld, ja langt hen ad vejen synes jeg. Den gang vi alle (næsten) skreg Olsen raus lå vi på en 2. 3. plads - nu roder vi for alvor rundt i bunden og jeg synes aldrig jeg hører Bech raus når jeg er på stadion - hvilket jeg oftere og oftere IKKE er - det lader jeg min trofaste OB hustru og datter om, de gi'r aldrig op, jeg er desværre på vej ned i den mørke zone hvor det hele kan være lige meget - ER JEG DEN ENESTE !

          Comment


            Som jeg ser det er det største problem, at Bech tilsyneladende ikke formår at analysere kampene.
            Han mener at vi KUN har spillet lige kampe og hvis du kun ser på resultaterne kunne det da godt se sådan ud, men kampforløbene har jo været stort set ens.
            Vi har været massivt underlegne i stort set hvert eneste kampforløb.
            Enten kan Bech ikke se det, eller også vil han ikke erkende........det sidste er lidt værre end det første, men begge ting kan gøre at han ikke handler på de kampforløb der hidtil har været og så ændrer intet sig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
              Her jeg jeg helt på linie med Anders, holdet mangler kvalitet. Jegmener det er svært at tale om TB ansvar, jeg mener bestemt han får meget ud af et hold som ikke har niveau til superligaen. Jeg håber at TB tordner løs internt for at få en bedre trup. Det er utroligt loyal af ham ikke at rejse kritik offentligt af den nærmest latterlige indkøbs politik som bliver ført.
              I indlægget lige over dit eget, udtaler manden ellers selv, at det ikke helt er tilfældet...

              ... men hvad er det så han får ud af holdet..? Spil, chancer, mål, psyke, form, resultater, motivation, kontuinitet...(indsæt selv flere).. er det jo ikke... så hvad så..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
                Ad trådens overskrift: Hvor lang tid skal han (Bech) have: Ikke længere. Hans smarte fremtoning og one liners hjælper ikke OB holdet. Hvis det skulle være undgået nogens opmærksomhed er vi altså på en nedrykningsplads og er parat / ender i 1. division…… hvis der ikke sker noget NU ! Et par 10. pladser eller noget i den retning, i den tid Bech har været i klubben burde vel - rent objektivtivt - have peget i den retning, nemlig ned…..! Han ER IKKE opgaven værdig og bør udskiftes øjeblikkeligt med en holdet har respekt for - Rent spillermæssigt hører vi ikke hjemme på en 11.- 12. plads seriøst…. OK vi har skader, jo tak men det har de andre hold også ! Spillerne mand for mand er imø alt for gode til at rykke ned og vi / de burde spille de andre bundhold ud af ligaen med højre fod/ben bundet op, men det sker tilsyneladende ikke - Trænerens skyld, ja langt hen ad vejen synes jeg. Den gang vi alle (næsten) skreg Olsen raus lå vi på en 2. 3. plads - nu roder vi for alvor rundt i bunden og jeg synes aldrig jeg hører Bech raus når jeg er på stadion - hvilket jeg oftere og oftere IKKE er - det lader jeg min trofaste OB hustru og datter om, de gi'r aldrig op, jeg er desværre på vej ned i den mørke zone hvor det hele kan være lige meget - ER JEG DEN ENESTE !
                Du er formentligt ikke den eneste - men personer der boykotter stadion og holdet pga. en forkert træner hører imo heller ikke hjemme på stadion - så bliv du bare væk :-)

                OT: Jeg mener, at vi er nået til et punkt, hvor alle og enhver - internt såvel som uden for OB - udemærket godt ved, at økonomien i disse dage ikke rækker langt. Det kommer vi til at leve med i lang tid formentligt.
                Så kan man altid diskutere om spillermaterialet er godt nok eller ej. Det bliver vi sikkert aldrig helt enige om. Men vi har nu engang de spillere vi har.
                Jeg tror ikke længere på, at Troels er den rigtige mand til at flytte os i den rigtige retning. Hvem der så er skal jeg lade være usagt - for hvis jeg kendte det svar tilbød OB mig nok et job et sted i organisationen.
                Det essentielle er for mig, at man hurtigt finder et alternativ, og at man ikke tager nogle drastiske beslutninger førend det alternativ er fundet.
                Vi har jo alle set hvor lang tid det kunne tage at finde skærmtrolden Poul Hansen - det behøver vi ikke at gøre om igen, altså på trænerposten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  I indlægget lige over dit eget, udtaler manden ellers selv, at det ikke helt er tilfældet...

                  ... men hvad er det så han får ud af holdet..? Spil, chancer, mål, psyke, form, resultater, motivation, kontuinitet...(indsæt selv flere).. er det jo ikke... så hvad så..?
                  Så præcis som jeg skriver er TB total loyal og udtrykker tro på sine spillere, men det ændre jo ikke på at holdet bare ikke er godt nok til superligaen. Det er jo umuligt at udvikle spil, chancer med mere når holdet er så meget dårligere end modstanderne. Hvis man ser på de spillere som har deltage i de første kampe er det efter min mening kun Falk, Emil, Spelmann og tildels skúlason som kan gøre sig på et top 6 hold. Der ud over er der Nielsen som kan begå sig på et top 10 hold, resten er bare ikke bedre end hvad der findes i andre klubber. Så at holdet har ligget over stregen indtil nu er at få meget ud af truppen. Man kan nu engang ikke bygge et Lego-hus hvis man ikke har nogle Lego-klodser.
                  Måske Ledo og Ruud er præcis nok til at løfte holdet sådan at lige er mere end et halvt hold som er godt nok til at være i top 10.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                    Så præcis som jeg skriver er TB total loyal og udtrykker tro på sine spillere, men det ændre jo ikke på at holdet bare ikke er godt nok til superligaen. Det er jo umuligt at udvikle spil, chancer med mere når holdet er så meget dårligere end modstanderne. Hvis man ser på de spillere som har deltage i de første kampe er det efter min mening kun Falk, Emil, Spelmann og tildels skúlason som kan gøre sig på et top 6 hold. Der ud over er der Nielsen som kan begå sig på et top 10 hold, resten er bare ikke bedre end hvad der findes i andre klubber. Så at holdet har ligget over stregen indtil nu er at få meget ud af truppen. Man kan nu engang ikke bygge et Lego-hus hvis man ikke har nogle Lego-klodser.
                    Måske Ledo og Ruud er præcis nok til at løfte holdet sådan at lige er mere end et halvt hold som er godt nok til at være i top 10.
                    Og sjovt nok så klare Hobro sig pt glimrende med en trup der vel ret beset er af ringere kvalitet end OBs. Trænerens job er vel at få mere ud af sin trup end kvaliteten af den enkelte spiller tilsiger....altså 2+2 skulle gerne give 5.....og her mangler tb altså noget. Mangler truppen kvalitet - ja men mener ikke det undskylder troels....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                      Så præcis som jeg skriver er TB total loyal og udtrykker tro på sine spillere, men det ændre jo ikke på at holdet bare ikke er godt nok til superligaen. Det er jo umuligt at udvikle spil, chancer med mere når holdet er så meget dårligere end modstanderne. Hvis man ser på de spillere som har deltage i de første kampe er det efter min mening kun Falk, Emil, Spelmann og tildels skúlason som kan gøre sig på et top 6 hold. Der ud over er der Nielsen som kan begå sig på et top 10 hold, resten er bare ikke bedre end hvad der findes i andre klubber. Så at holdet har ligget over stregen indtil nu er at få meget ud af truppen. Man kan nu engang ikke bygge et Lego-hus hvis man ikke har nogle Lego-klodser.
                      Måske Ledo og Ruud er præcis nok til at løfte holdet sådan at lige er mere end et halvt hold som er godt nok til at være i top 10.
                      Truppen er godt nok ikke til top 3 eller lignende, men den er bestemt heller ikke til nedrykning.
                      I hvor stor grad vil du mene, at Bech har været medbestemmende i hvad der er blevet hentet ind?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Truppen er godt nok ikke til top 3 eller lignende, men den er bestemt heller ikke til nedrykning.
                        I hvor stor grad vil du mene, at Bech har været medbestemmende i hvad der er blevet hentet ind?
                        I mine øjne ser det ikke ud til at Bech har meget at gøre med de spillere som bliver hentet. Den type spil som Bech giver udtryk for han gerne vil spille som som blev praktiseret i Silkeborg (dog mere direkte) er ikke de spillere som er hentet. Men man kan sagtens diskuterer om Bech er den rigtige når holdet ikke er godt nok til den type bold, om Bech er den type træner som kan redde et hold fra truende nedrykning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                          Så præcis som jeg skriver er TB total loyal og udtrykker tro på sine spillere, men det ændre jo ikke på at holdet bare ikke er godt nok til superligaen. Det er jo umuligt at udvikle spil, chancer med mere når holdet er så meget dårligere end modstanderne. Hvis man ser på de spillere som har deltage i de første kampe er det efter min mening kun Falk, Emil, Spelmann og tildels skúlason som kan gøre sig på et top 6 hold. Der ud over er der Nielsen som kan begå sig på et top 10 hold, resten er bare ikke bedre end hvad der findes i andre klubber. Så at holdet har ligget over stregen indtil nu er at få meget ud af truppen. Man kan nu engang ikke bygge et Lego-hus hvis man ikke har nogle Lego-klodser.
                          Måske Ledo og Ruud er præcis nok til at løfte holdet sådan at lige er mere end et halvt hold som er godt nok til at være i top 10.
                          Jeg synes ellers han er ude og efterlyse evner hos truppen efter stort set hver eneste kamp, han har heller ikke været bange for at udtale sig om mangler i truppen her hen over sommeren... og det er også fint nok, og heller ikke ensbetydende med han ikke også udtrykker tro på tingene, for det gør han selvfølgelig, men specielt lyserødt ser jeg det nu ikke som... men er det ellers hvad du mener han får ud af det..?

                          Det kan du jo ikke 100% afvise det er, og ellers er der andet at gå i gang med, som jeg også nævnte...

                          Hvor kommer top-6 ind i billedet..?

                          ... nææ, men så kunne man jo prøve at bygge et hus ud af det man nu engang har... Desværre har vi en journalist som sjakbajs, og ikke en håndværker...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Så er hele interviewet kommet...

                            http://www.bt.dk/superligaen/utilfre...ielt-godt-i-ob
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Syntes sådan set det er et fint interview. Og en slet skjult kritik af ledelsen og klubben fornemmer man da til sidst. Læser lidt som om betingelserne for holdet har ændret sig markant ifht hvad de var da troels skrev kontrakt....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Balor Se indlæg
                                I mine øjne ser det ikke ud til at Bech har meget at gøre med de spillere som bliver hentet. Den type spil som Bech giver udtryk for han gerne vil spille som som blev praktiseret i Silkeborg (dog mere direkte) er ikke de spillere som er hentet. Men man kan sagtens diskuterer om Bech er den rigtige når holdet ikke er godt nok til den type bold, om Bech er den type træner som kan redde et hold fra truende nedrykning.
                                Jeg kan ikke forestille mig andet end at sportschef og træner taler sammen om indkøbene, det er da også det vi har hørt indikationer (som jeg husker det).
                                Men vi har altså et meget større budget og vel også bedre navne end de mindste klubber i suppen.

                                Falk, Emil, Dvalishvili, Lasse N, godt nok sammen med en del halvskidt, burde være nok til at blive oppe.

                                Hvor er det du mener at Bech præsterer?
                                Vi spiller skidt og er underlegne i de fleste kampe også mod hold med et mindre budget.......hverken spil eller resultater er prangende.......hvor er det han har gjort det godt?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X