Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes det var helt i orden at folk buhede i går, sådan er det, ligesom at folk jo også klapper når noget er godt... ikke at man får ondt i hænderne af det som OB fan...

    Og så synes jeg det ville være fint, om OB snart viste noget nosser, en ting er at det ikke fungerer, men at man samtidig gemmer sig bag ved at det ikke fungerer, er uværdigt...
    Jeg synes også, det er meget trist at læse TB's udtalelser efter kampen. Sig nu for helvede "Det er for ringe af mig, af spillerne, af teamet omkring holdet. Vi skal vinde sådan en kamp. Undskyld til publikum" eller noget i den dur.
    Der er INGEN undskyldning for at tabe hjemme mod Hobro. Det er så ringe. Det er mere elendigt end sidste års 1-3 til FCV eller 3-6 til AGF.
    I går står for mig som lavmålet siden nedrykningen i 98. Jeg kan ikke huske en enkeltstående kamp, der har været mere ydmygende og elendig. Fy føj!
    (ok, vi havde engang en 0-4 hjemme til AGF, den var heller ikke rar)

    Comment


      #77
      Personligt synes jeg at, man efterhånden skal satse mere på de unge talenter vi har rendende i Ådalen. Inden kampen i går, havde jeg aldrig set Mikkel Dessler i aktion før. Men jeg synes han viste mandsmod; man kunne se han VIRKELIG brændte for at spille for OB! Jeg lagde mærke til hans store løbearbejde, både offensivt som defensivt. Man kunne se på hans kropssprog og råb at han virkelig var kommet på banen for yde den ekstra arbejds indsats, som vi nærmest ikke har set en OB'er udover Kadrii og Falk udøve i flere år.
      Han spillede ikke nogen fremrangende kamp, men jeg hvis man bare VISER at man faktisk godt gider spille fodbold for OB, så kan jeg bedre acceptere at man ikke præsterer på dagen.

      Til sammenligning kan jeg ikke se hvad der berettiger Emil Larsen en stor fed løncheck i Odense længere. Manden viser absolut intet når lokummet virkelig brænder, som det må siges at gøre lige for tiden. Bevares, Emil er en klassespiller (NÅR HAN GIDER), men hvis det ikke lige kører, så kan Diarra spiller en mere stabil venstre kant end ham.

      Slutteligt er jeg efterhånden også ved at være derhenne af hvor man skal overveje om Troels Bech virkelig har noget at bidrage med til vores klub, udover en masse flotte verber foran et tv-kamera. Jeg kan rigtig godt lide TB's fodboldfilosofi, men nogen gange må man bare bide i det sure æble, og så acceptere at ikke lever i den perfekte verden, og plan B, C eller måske D skal iværksættes. Så må man vente med den flotte og sagnopspundne plan A som vi pt. stadigvæk prøver at iværksætte i den drømmeverden OB lever i...
      Last edited by Gummi; 21-07-2014, 13:19.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
        Jeg synes også, det er meget trist at læse TB's udtalelser efter kampen. Sig nu for helvede "Det er for ringe af mig, af spillerne, af teamet omkring holdet. Vi skal vinde sådan en kamp. Undskyld til publikum" eller noget i den dur.
        Der er INGEN undskyldning for at tabe hjemme mod Hobro. Det er så ringe. Det er mere elendigt end sidste års 1-3 til FCV eller 3-6 til AGF.
        I går står for mig som lavmålet siden nedrykningen i 98. Jeg kan ikke huske en enkeltstående kamp, der har været mere ydmygende og elendig. Fy føj!
        (ok, vi havde engang en 0-4 hjemme til AGF, den var heller ikke rar)
        det er faktisk også noget af det jeg mangler efter den kamp i går, en træner der påtager sig sit ansvar og en anfører der står frem og beklager at indsatsen var laaangt under lavmålet og at truppen herefter har givet hinanden håndslag på at der kommer "andre boller på suppen" fremover. Jeg gider ikke høre flere fantasifulde grunde og bortforklaringer til de ydmygelser vi som fans udsættes for. Er det fordi der er intern uro med EL som kernen, som nævnt andre steder, må træneren fjerne problemet og lade dem komme til der vil arbejde for fællesskabet til alles bedste. En af TB's floskler er jo at det drejer sig ikke om hvad jeg kan gøre, men om hvad vi kan udrette sammen. Jeg erindre ikke at have set en lign. pinlig indsats som den i går i mine 41 år som OB fan...Jeg har hele vejen igennem bakket op om TB, men bægeret er ved at være fyldt op til kanten og der skal ske drastiske ændringer allerede til næste kamp på fredag, ellers bør det være slut....
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Jeg synes også, det er meget trist at læse TB's udtalelser efter kampen. Sig nu for helvede "Det er for ringe af mig, af spillerne, af teamet omkring holdet. Vi skal vinde sådan en kamp. Undskyld til publikum" eller noget i den dur.
          Der er INGEN undskyldning for at tabe hjemme mod Hobro. Det er så ringe. Det er mere elendigt end sidste års 1-3 til FCV eller 3-6 til AGF.
          I går står for mig som lavmålet siden nedrykningen i 98. Jeg kan ikke huske en enkeltstående kamp, der har været mere ydmygende og elendig. Fy føj!
          (ok, vi havde engang en 0-4 hjemme til AGF, den var heller ikke rar)
          Må indrømme jeg ikke har læst det, jeg har ikke helt nerverne til det længere...

          For mig har projektet også ramt bunden...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Må indrømme at jeg var med på Buhe-holdet på Stiften i går efter kampen. Det skal man ellers ikke, men var fandme så frustreret. Det kan ikke passe, at vi kan få Hobro til at se godt ud; det er jo nærmest en negativ superpræstation i sig selv. En relativt langsom Mads Justesen lignede jo Cannevaro i sine velmagtsdage... fordi spillet var så nemt at læse.

            Vi kan konstatere, at der er ikke er rykket noget i forhold til at OB er vanvittigt sårbare imod hold, der forsvarer godt organiseret og har bare en smule omtanke og speed i omstillinger. Man har derfor ikke de fede forventninger til kampen på fredag; FCV har samme stil som Hobro, de er bare bedre....

            Jeg er enig i, at der mangler et koncept, der kan fungere. Jeg er ikke enig i, at alle spillerne er elendige; Lasse Kryger så skidt ud, og Toppel er gennemført elendig med fødderne, men ellers var jeg sådan set ok tilfreds. Derimod er det tydeligt at:
            1) OB offensivt søger ind i nogle meget små rum, som er relativt nemme at lukke ned, med mindre Falk laver noget genialt. Han lykkedes ikke med så meget i går, men han skulle også skabe stort set alt selv (igen). Vi har vanvittigt mange folk i samme side konstant (gerne højre side, sikkert fordi Falk kan spille småspillet), og det er relativt let at læse, hvad der sker.
            2) Der mangler sikkerhed og automatik i opspil; der er for tit for mange berøringer på bolden. Jeg har det fint med kedeligt spil, indtil folk er i position og der kan ske temposkift, men de lykkes slet ikke i går, og de bliver nærmest annonceret på storskærmen minutter i forvejen, så forsvarerne kan forberede sig på dem.
            3) Vi er stadigvæk voldsomt sårbare på omstillinger, hvor vi ser ufatteligt dårligt organiseret ud.

            Summa Sum: Vi prøver at spille en gang fodbold, som vi ikke magter pt.
            Det er en rigtig lorte-situation, som der næppe er en hurtig løsning på; heller ikke ved et trænerskifte. Men derfor hælder jeg nok også til den side, at det er bedre at skifte træner nu, hvis man altså kan finde den rigtige løsning. Ellers bliver holdet bare ved med at slå hovedet ind i den samme mur for længe.
            Der er ikke noget i vejen med at buhe, så længe det er af holdet, og ikke enkeltpersoner på holdet... Og især ikke efter kampen.

            Comment


              #81
              Jeg kan egentlig godt lide TB, og er meget usikker på, om en fyring er vejen frem! Når jeg alligevel begynder at tænke i de baner, skyldes det ikke så meget nederlaget i går, men mere de tvivlsomme tranfers der er lavet gennem de sidste mange vinduer! Jeg har desværre ikke nok indsigt til at vide, hvordan relationen er mellem TB og JH. Så jeg antager, at de spillere der hentes ind er med TB's velsignelse, alt andet vil være forrykt! Måske der er nogle på forum der har indsigt i det forhold?

              Lasse Kryger er for mig et eksempel på en transfer som er helt ude i skoven, og det er ikke for at genere LK, men han havde heller ikke Superliga klasse i EFB, Viborg og Horsens!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Der er ikke noget i vejen med at buhe, så længe det er af holdet, og ikke enkeltpersoner på holdet... Og især ikke efter kampen.
                Jeg buhede af Troels; jeg har aldrig været imponeret af ham, og det er simpelthen for ringe ikke at kunne lægge mere pres på Hobro i deres første superligakamp nogensinde. Så er holdet ikke sat godt nok op, hverken taktisk eller mht motivation

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg buhede af Troels; jeg har aldrig været imponeret af ham, og det er simpelthen for ringe ikke at kunne lægge mere pres på Hobro i deres første superligakamp nogensinde. Så er holdet ikke sat godt nok op, hverken taktisk eller mht motivation
                  Jeg sad med en følelse af, at vi med vores erfaring og niveau, ville kunne mose dem de sidste 20 minutter af kampen. Da Larsen så scorede tænkte jeg, at jeg fik ret, men kort efter lignede det, at det var os der var nyoprykkere der urutineret pissede point væk, dybt beskæmmende, og der findes ingen valide undskyldninger for det. Bech burde påtage sig det entydige ansvar, istedet for at tude over spillernes manglende evne til, at følge hans oplæg.

                  Comment


                    #84
                    Esben Hansens analyse- rammer det meget godt http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4932112.ece

                    TB har et hovedansvar.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Esben Hansens analyse- rammer det meget godt http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4932112.ece

                      TB har et hovedansvar.
                      Har EH egentligt spillet under TB, da han var i OB sidste gang?

                      Hvad mener han mon med:

                      - Det er et specielt sted at være som fodboldspiller, hvor selvforståelsen i perioder slet, slet ikke står mål med virkeligheden. Det er tungt at tabe kampe i Odense, og jeg kan da blive lidt nervøs for en mand som Lasse Nielsen, der nok skal gøre det godt og har nogle af de leder-egenskaber, der tit savnes på holdet. Bare han ikke mister pusten - han virkede rystet til sidst, siger Esben Hansen.

                      Er det fansnes selvforståelse, der hentydes til, eller er det klubbens?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Har EH egentligt spillet under TB, da han var i OB sidste gang?

                        Hvad mener han mon med:

                        - Det er et specielt sted at være som fodboldspiller, hvor selvforståelsen i perioder slet, slet ikke står mål med virkeligheden. Det er tungt at tabe kampe i Odense, og jeg kan da blive lidt nervøs for en mand som Lasse Nielsen, der nok skal gøre det godt og har nogle af de leder-egenskaber, der tit savnes på holdet. Bare han ikke mister pusten - han virkede rystet til sidst, siger Esben Hansen.

                        Er det fansnes selvforståelse, der hentydes til, eller er det klubbens?
                        Esben har lige præcis spillet under Verbal-Orglet TB. Så han ved om nogen, hvad han taler ham - Godaws forår 2005....

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                          Esben har lige præcis spillet under Verbal-Orglet TB. Så han ved om nogen, hvad han taler ham - Godaws forår 2005....
                          Jeg tænkte det nok - EH ved præcis, hvad TB ikke kunne dengang og kan nu se at han stadig ikke kan! Få nu ham distanceblænderen TB fyret! Bid det i jer - ledelse og bestyrelse - I har fucked up endnu engang - det ville aftvinge respekt fra min side og ingen, "hvad sagde jeg", hvis i får ham væk fra vores klub.

                          Comment


                            #88
                            Men hvorfor er det reelt kun fans og Esben Hansen, der rejser disse åbenlyse problemer ? Hvor er den lokale presse i det her ?

                            Niels Abildtrup kan jo ikke kalde sig en habil og seriøs sports redaktør, hvis han ikke forholder sig kritisk til, hvad der foregår bag kulisserne.
                            Hvor er den journalistiske integritet, hvis man ikke tør udfordre strukturen og skabe debat i lokalsamfundet, som vel er hovedformålet ?
                            Hvis man udelukkende kan formidle og recitere, så evner man ikke at forstå sin pligt som redaktør.

                            Man ønsker sig næsten en Jan Schouby fra Aarhus Stift, der gennem længere tid har været på nakken af AGF og hele det cirkus de har haft.
                            Det har uden tvivl skabt en del uro, men han har haft hjertet med, og nu er de rigtige stillinger endelig skiftet ud.

                            Abildtrup tør ikke tage sit ansvar af frygt for at han mister adgangen til buffet´en på spille dagen. Pinligt pressedækning.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Casperzinho Se indlæg
                              Men hvorfor er det reelt kun fans og Esben Hansen, der rejser disse åbenlyse problemer ? Hvor er den lokale presse i det her ?

                              Niels Abildtrup kan jo ikke kalde sig en habil og seriøs sports redaktør, hvis han ikke forholder sig kritisk til, hvad der foregår bag kulisserne.
                              Hvor er den journalistiske integritet, hvis man ikke tør udfordre strukturen og skabe debat i lokalsamfundet, som vel er hovedformålet ?
                              Hvis man udelukkende kan formidle og recitere, så evner man ikke at forstå sin pligt som redaktør.

                              Man ønsker sig næsten en Jan Schouby fra Aarhus Stift, der gennem længere tid har været på nakken af AGF og hele det cirkus de har haft.
                              Det har uden tvivl skabt en del uro, men han har haft hjertet med, og nu er de rigtige stillinger endelig skiftet ud.

                              Abildtrup tør ikke tage sit ansvar af frygt for at han mister adgangen til buffet´en på spille dagen. Pinligt pressedækning.
                              100% enig

                              Comment


                                #90
                                Har vi reelt set en eneste kritisk artikel fra Fyens Stift efter nederlaget til Hobro eller har de bare copy pastet Ritzau?
                                Nu har jeg ikke den fysiske avis, så jeg kan ikke se om der overhovedet er skrevet noget.
                                Eller mener Abildtrup at hans tarvelige twitter opdateringer er nok arbejde, nu hvor andre medier klarer referat og opsummeringen for ham..

                                Sjovt nok er det eneste de bidrager med på netavisen en fuldstændig malplaceret praktikant artikel om hvor mange penge man nu kan vinde ved at spille på OB som mester - http://www.fyens.dk/sport/OB-vinder-...rtikel/2544463

                                TARVELIGT MEDIE !
                                Last edited by Casperzinho; 21-07-2014, 22:09.

                                Comment

                                Working...
                                X