Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Esben Hansens analyse- rammer det meget godt http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4932112.ece

    TB har et hovedansvar.
    rart at der er andre end os der kan se noget er helt galt....en enkelt ting undre jeg mig dog over, for her virker det som om EH mener holdet fungerede sidste sæson - og derfor burde kunne køre videre når nu der ikke er blevet skiftet mere ud....

    "Nerven på holdet burde være intakt, når man kun har skiftet en central forsvarer og en højre back, og med ugers forberedelse burde holdet være i stand til at slå en oprykker som Hobro på hjemmebane."

    Men sagen er vel netop at kampen mod Hobro jo sådan set lægger i god forlængelse af sidste sæsons præstationer

    Comment


      #92
      Nåhmen, bare lige for at summere lidt op på tråden: Bech Raus. Den er ikke længere.

      MvT - out.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        rart at der er andre end os der kan se noget er helt galt....en enkelt ting undre jeg mig dog over, for her virker det som om EH mener holdet fungerede sidste sæson - og derfor burde kunne køre videre når nu der ikke er blevet skiftet mere ud....

        "Nerven på holdet burde være intakt, når man kun har skiftet en central forsvarer og en højre back, og med ugers forberedelse burde holdet være i stand til at slå en oprykker som Hobro på hjemmebane."

        Men sagen er vel netop at kampen mod Hobro jo sådan set lægger i god forlængelse af sidste sæsons præstationer
        Han var også efter OB og TB i sidste sæson. Så jeg tror ikke, at man skal lægge så meget i den formulering.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nåhmen, bare lige for at summere lidt op på tråden: Bech Raus. Den er ikke længere.

          MvT - out.
          er den nu ikke længere end det MvT, avisen idag har en kritisk leder i sporten om situationen i OB d.d. Ganske rigtigt var spillet elendigt, langsomt, ensporet og fantasiløst, men hvilke arbejdsbetingelser er det der bliver budt TB, deter alt for let at dæmme op for OB's berømmede kantspil når modstanderen ved at der ikke er angribere foran målet. Avisen sammenligner TB's situation med Stevie Wonder uden klaver og kun en mundharpe til at lave en koncert og det er en ganske vanskelig opgave. OB har i flere år ikke haft en reel angriber og når der er en bliver han solgt til en anden dansk klub....håbløst. Giv TB et par angribere og vurder ham derefter sammen med det øvrige personale der er på spillerfronten
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            er den nu ikke længere end det MvT, avisen idag har en kritisk leder i sporten om situationen i OB d.d. Ganske rigtigt var spillet elendigt, langsomt, ensporet og fantasiløst, men hvilke arbejdsbetingelser er det der bliver budt TB, deter alt for let at dæmme op for OB's berømmede kantspil når modstanderen ved at der ikke er angribere foran målet. Avisen sammenligner TB's situation med Stevie Wonder uden klaver og kun en mundharpe til at lave en koncert og det er en ganske vanskelig opgave. OB har i flere år ikke haft en reel angriber og når der er en bliver han solgt til en anden dansk klub....håbløst. Giv TB et par angribere og vurder ham derefter sammen med det øvrige personale der er på spillerfronten
            Jeg synes ikke, at der kan koges mere suppe på det Kadrii-salg. Han ville væk samt sidste chance for at tjene lidt penge på ham. TB-kritikken går på hans generelle håndtering af truppen set over en meget lang periode.

            a) Han har ikke været i stand til at skabe en sollid defensiv
            b) Han har ikke været i stand til at sætte holdet ordentligt op (mod de på papiret dårlige hold) - hvor mange gange har vi hørt "vi var ikke klar fra start"? Lige meget hvor ringe holdet er, er det utilgiveligt, at en leder ikke kan motivere sit hold til indædt kamp - især når man beviseligt er et bundhold.
            c) Han har indrømmet at dele af holdet ikke var i form i en halvsæson
            d) EH + mange på forum kan ikke se nogen plan i det offensive spil
            e) Han har fejlagtigt "misbrugt" BK på backpladsen i alt for lang tid
            f) Han stiller med Emil kamp efter kamp, selvom han ikke er en teamplayer og ødelægger moralen på holdet.
            g) I min optik hører Diarra ikke til på holdet (det er mange ikke enige i) - hvorfor har han ikke brugt Barret noget mere - men krampagtigt holdt fast i Diarra på den venstre back position, som han bare aldrig bliver god til - ligesom BK?
            h) Han forklarer nederlaget mod Hobro med at taktikken ikke blev fulgt - det er enten et enormt selvmål: spillerne har ikke nok respekt for lederen til at føre hans plan ud i livet eller en ynkelig skubben ansvaret væk fra sig selv. Rigtige mænd på posten som cheftræner tager ansvaret, når der ikke leveres på banen. Hvornår har TB gjort det sidst? I stedet hører vi en gang mundgejl med floskler og smart retorik, som efterhånden er så hul, at INGEN efterhånden gider høre mere på det. TB er form uden indhold!

            Find selv på flere!

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Esben Hansens analyse- rammer det meget godt http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4932112.ece

              TB har et hovedansvar.
              Tja, Esben Hansen siger det jo som det er, og han har ret i flere ting synes jeg. "Venstreback dispositionen er helt på månen", "vi har ingen angriber der kan lave mål (længere)" og "Odense er et specielt sted at være" er alle tre ting, der må betegnes som velkendt fakta.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg synes ikke, at der kan koges mere suppe på det Kadrii-salg. Han ville væk samt sidste chance for at tjene lidt penge på ham. TB-kritikken går på hans generelle håndtering af truppen set over en meget lang periode.

                a) Han har ikke været i stand til at skabe en sollid defensiv
                b) Han har ikke været i stand til at sætte holdet ordentligt op (mod de på papiret dårlige hold) - hvor mange gange har vi hørt "vi var ikke klar fra start"? Lige meget hvor ringe holdet er, er det utilgiveligt, at en leder ikke kan motivere sit hold til indædt kamp - især når man beviseligt er et bundhold.
                c) Han har indrømmet at dele af holdet ikke var i form i en halvsæson
                d) EH + mange på forum kan ikke se nogen plan i det offensive spil
                e) Han har fejlagtigt "misbrugt" BK på backpladsen i alt for lang tid
                f) Han stiller med Emil kamp efter kamp, selvom han ikke er en teamplayer og ødelægger moralen på holdet.
                g) I min optik hører Diarra ikke til på holdet (det er mange ikke enige i) - hvorfor har han ikke brugt Barret noget mere - men krampagtigt holdt fast i Diarra på den venstre back position, som han bare aldrig bliver god til - ligesom BK?
                h) Han forklarer nederlaget mod Hobro med at taktikken ikke blev fulgt - det er enten et enormt selvmål: spillerne har ikke nok respekt for lederen til at føre hans plan ud i livet eller en ynkelig skubben ansvaret væk fra sig selv. Rigtige mænd på posten som cheftræner tager ansvaret, når der ikke leveres på banen. Hvornår har TB gjort det sidst? I stedet hører vi en gang mundgejl med floskler og smart retorik, som efterhånden er så hul, at INGEN efterhånden gider høre mere på det. TB er form uden indhold!

                Find selv på flere!
                ikke nødvendigt du er med størstedelen spot on(Desværre)
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg synes ikke, at der kan koges mere suppe på det Kadrii-salg. Han ville væk samt sidste chance for at tjene lidt penge på ham. TB-kritikken går på hans generelle håndtering af truppen set over en meget lang periode.

                  a) Han har ikke været i stand til at skabe en sollid defensiv
                  b) Han har ikke været i stand til at sætte holdet ordentligt op (mod de på papiret dårlige hold) - hvor mange gange har vi hørt "vi var ikke klar fra start"? Lige meget hvor ringe holdet er, er det utilgiveligt, at en leder ikke kan motivere sit hold til indædt kamp - især når man beviseligt er et bundhold.
                  c) Han har indrømmet at dele af holdet ikke var i form i en halvsæson
                  d) EH + mange på forum kan ikke se nogen plan i det offensive spil
                  e) Han har fejlagtigt "misbrugt" BK på backpladsen i alt for lang tid
                  f) Han stiller med Emil kamp efter kamp, selvom han ikke er en teamplayer og ødelægger moralen på holdet.
                  g) I min optik hører Diarra ikke til på holdet (det er mange ikke enige i) - hvorfor har han ikke brugt Barret noget mere - men krampagtigt holdt fast i Diarra på den venstre back position, som han bare aldrig bliver god til - ligesom BK?
                  h) Han forklarer nederlaget mod Hobro med at taktikken ikke blev fulgt - det er enten et enormt selvmål: spillerne har ikke nok respekt for lederen til at føre hans plan ud i livet eller en ynkelig skubben ansvaret væk fra sig selv. Rigtige mænd på posten som cheftræner tager ansvaret, når der ikke leveres på banen. Hvornår har TB gjort det sidst? I stedet hører vi en gang mundgejl med floskler og smart retorik, som efterhånden er så hul, at INGEN efterhånden gider høre mere på det. TB er form uden indhold!

                  Find selv på flere!
                  Syntes det er ærgeligt at vores midterforsvar ikke fungerer med KL og DH på sammen, det har det så heller ikke gjort med en af de 2 og AMC.

                  Har haft den fornøjelse at kunne følge KL helt fra drengespiller og nu superliga spiller, han har spillet stort set alle u-landsholdskampe, og har været inviteret til prøvetræning i Man u. og Hamburg.

                  Han er den moderned spillende forsvarspiller, stort overblik og har været suveræn som igangsætter af kontraangreb. Hans hovedspil er formiddabelt og har scoret et utal af mål på diverse u-hold med hovedet. I går så vi det så for første gang, et fantastisk hovedstød, hvor han nærmest stående fik kraft og præcision i afslutningen.

                  Ja han har lavet nogle fejl - men mener simpelthen det er opgivende at placerer ham på bænken, hvorfor har vores forsvar sejlet er det vores midterforsvars skyld, eller er det den samlede opstilling og strategi fra TB, der gør at vi står forkert og der mangler opbakning fra vores midtbane.

                  Syntes det er sørgeligt at en spiller med så stor kapacitet, sidder så meget på bænken, det må være muligt at samspille DH og KL, til en sikker suveræn duo i forsvaret. Syntes TB har givet for tidligt op her.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    er den nu ikke længere end det MvT, avisen idag har en kritisk leder i sporten om situationen i OB d.d. Ganske rigtigt var spillet elendigt, langsomt, ensporet og fantasiløst, men hvilke arbejdsbetingelser er det der bliver budt TB, deter alt for let at dæmme op for OB's berømmede kantspil når modstanderen ved at der ikke er angribere foran målet. Avisen sammenligner TB's situation med Stevie Wonder uden klaver og kun en mundharpe til at lave en koncert og det er en ganske vanskelig opgave. OB har i flere år ikke haft en reel angriber og når der er en bliver han solgt til en anden dansk klub....håbløst. Giv TB et par angribere og vurder ham derefter sammen med det øvrige personale der er på spillerfronten
                    TB er velkommen til at forlade projektet hvis ikke han føler det lever op til hvad han skrev under på... TB har en flok spillere ligesom alle andre har, der er mangler ja, men at skal have det til at lyde som om han ikke har noget ar arbejde med er jo bare useriøst... TB har haft fint med angribere i OB, ingen grund til at skal se det yderligere an... hvad bliver det næste ellers..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      TB er velkommen til at forlade projektet hvis ikke han føler det lever op til hvad han skrev under på... TB har en flok spillere ligesom alle andre har, der er mangler ja, men at skal have det til at lyde som om han ikke har noget ar arbejde med er jo bare useriøst... TB har haft fint med angribere i OB, ingen grund til at skal se det yderligere an... hvad bliver det næste ellers..?
                      Enig......ikke flere bortforklaringer....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Enig......ikke flere bortforklaringer....
                        Jeg er enig så langt, at jeg ikke synes, at Troels er den rette træner i OB. Det har jeg aldrig syntes.

                        Men han er altså også blevet "efterladt" i en lortesituation. Der bliver meldt ud, at der i OB skal spilles på en bestemt måde. Langt hen ad vejen har OB bare slet ikke spillerne til det - hvis det skal være på superliganiveau. Hvad skal Troels gøre? Spille på den måde, som han har spillerne til (og dermed gå imod de udstukne retningslinier for spillet), eller skal han forsøge at implentere det bedst muligt, med spillere, der bare ikke evner det spil?
                        Og endnu værre - ledelsen efterlader Troels med en trup uden angribere af kvalitet. Hvad pokker skal manden snart gøre? Han kan jo ikke trylle. Det er ikke hans ansvar, at truppen nu er efterladt uden folk til at score mål, og en trup uden høj nok kvalitet til at spille det spil, man øjensynligt ønsker at spille i OB.

                        Dette blev faktisk lidt et forsvar af manden, kan jeg se....sådan var det ikke tiltænkt. Jeg prøvede bare med lidt nuancer i stedet for et "Troels Raus"
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Enig......ikke flere bortforklaringer....
                          Jeg er tæt på at være helt derude, hvor jeg håber på, at TB får sine to angribere og fejler, så han kan blive erstattet til vinter. Jeg magter slet ikke en forlængelse efter en heldig 8.-plads, som bliver forklaret med, at angriberne kom til sent i vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg synes ikke, at der kan koges mere suppe på det Kadrii-salg. Han ville væk samt sidste chance for at tjene lidt penge på ham. TB-kritikken går på hans generelle håndtering af truppen set over en meget lang periode.

                            a) Han har ikke været i stand til at skabe en sollid defensiv
                            b) Han har ikke været i stand til at sætte holdet ordentligt op (mod de på papiret dårlige hold) - hvor mange gange har vi hørt "vi var ikke klar fra start"? Lige meget hvor ringe holdet er, er det utilgiveligt, at en leder ikke kan motivere sit hold til indædt kamp - især når man beviseligt er et bundhold.
                            c) Han har indrømmet at dele af holdet ikke var i form i en halvsæson
                            d) EH + mange på forum kan ikke se nogen plan i det offensive spil
                            e) Han har fejlagtigt "misbrugt" BK på backpladsen i alt for lang tid
                            f) Han stiller med Emil kamp efter kamp, selvom han ikke er en teamplayer og ødelægger moralen på holdet.
                            g) I min optik hører Diarra ikke til på holdet (det er mange ikke enige i) - hvorfor har han ikke brugt Barret noget mere - men krampagtigt holdt fast i Diarra på den venstre back position, som han bare aldrig bliver god til - ligesom BK?
                            h) Han forklarer nederlaget mod Hobro med at taktikken ikke blev fulgt - det er enten et enormt selvmål: spillerne har ikke nok respekt for lederen til at føre hans plan ud i livet eller en ynkelig skubben ansvaret væk fra sig selv. Rigtige mænd på posten som cheftræner tager ansvaret, når der ikke leveres på banen. Hvornår har TB gjort det sidst? I stedet hører vi en gang mundgejl med floskler og smart retorik, som efterhånden er så hul, at INGEN efterhånden gider høre mere på det. TB er form uden indhold!

                            Find selv på flere!
                            I) En halv sæsons elendigt spil blev bortforklaret med "dårlige baner", som ikke tillod den tika-taka spillestil, som holdet havde øvet sig på.
                            J) Der var ingen plan b i den situation, hvor banerne i danmark mod forventning i TBs optik ikke var som i Sydeuropa 10 måneder om året.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              ikke nødvendigt du er med størstedelen spot on(Desværre)
                              Som EH også er inde på og jeg har sagt længe så er der ikke kvalitet nok i vores centrale midt hverken offensivt eller defensivt .

                              Og valget af ny anfører , tjaa i søndags så man ikke manden gå forrest i hans første kamp med bindet på armen , han virkede snarere som en nervøs skolepige i x- factor , som ikke ejer en tone i livet .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jeg er enig så langt, at jeg ikke synes, at Troels er den rette træner i OB. Det har jeg aldrig syntes.

                                Men han er altså også blevet "efterladt" i en lortesituation. Der bliver meldt ud, at der i OB skal spilles på en bestemt måde. Langt hen ad vejen har OB bare slet ikke spillerne til det - hvis det skal være på superliganiveau. Hvad skal Troels gøre? Spille på den måde, som han har spillerne til (og dermed gå imod de udstukne retningslinier for spillet), eller skal han forsøge at implentere det bedst muligt, med spillere, der bare ikke evner det spil?
                                Og endnu værre - ledelsen efterlader Troels med en trup uden angribere af kvalitet. Hvad pokker skal manden snart gøre? Han kan jo ikke trylle. Det er ikke hans ansvar, at truppen nu er efterladt uden folk til at score mål, og en trup uden høj nok kvalitet til at spille det spil, man øjensynligt ønsker at spille i OB.

                                Dette blev faktisk lidt et forsvar af manden, kan jeg se....sådan var det ikke tiltænkt. Jeg prøvede bare med lidt nuancer i stedet for et "Troels Raus"
                                Hvor er JH's ansvar her så i dine øjne ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X