Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Hold nu op 😉
    Det er Odense boldklub så alle ved jo med sikkerhed at man støver Viggo af og smider ham på bænken i en halvsæson for derefter at snuppe en billig træner som aldrig har vist noget som helst .... Det ligger i kortene 😜
    Lige nu lyder det som en god idé.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Jeg melder mig også uforstående overfor at sideskiftene til Diarra var så godt som ikke-eksisterende. Men han kom op i pausen og luntede lidt rundt længe før de resterende spillere kom. Desuden var der en læge/fys på banen også. Det kunne tyde på at han måske ikke var helt fit for fight, og lige skulle prøve af om han kunne spille.
      Korrekt. Det var det der skete. Han var blevet skadet

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Har OB råd til ikke at have dobbeltlønning af træner det næste år?
        Har OB råd til ikke at hente "markante" forstærkninger?
        Har OB råd til bare at lade stå til og spille med de spillere, der synes at være råd til her og nu?

        Det hele handler om et valg. OB HAR et valg. Lader man stå til som nu, så er der en betydelig risiko for, at den står på 1. div. i den kommende fremtid. Har OB råd til dette?
        Og det er bestemt ikke sikkert at vi rykker op igen.
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          De navne jeg tænker er ikke så meget Ove C. eller P.

          Jeg kan sagtens forstå argumentet for ovenstående, men jeg ser dem som gammeldaws og kortsigtede løsninger, hvilket er bedre end at ryge ud - jeg er med

          De navne jeg tænker der er realistiske og langsigtede.

          Jeg har ikke fulgt Nicolai Waels arbejde i Fredericia, men nu har han da nogen års erfaring.

          Peter Sørensen ? Hvis han har lært noget af sin fyring i forhold til mandsskabspleje ?

          Tonny Hermansen fra Vejle ?

          Tygge drøv lidt og vente på hjulmand bliver fyret ?

          Comment


            #50
            Jeg tror at Ove P. kunne gøre lidt for truppen, men ikke en mand vi kan satse på i det lange løb.

            Kan ikke sætte navn på en ny træner, men jeg synes stadig, at vi måske ikke kun skal kigge dansk. Hvad med en engelsk træner, der kan sige tingene som det er? Som kan sætte holdet til kamp, og skabe en god kultur på holdet. Jeg kan ikke rigtigt komme på nogle danske trænernavne som ikke allerede er besat i mere interessante klubber. Kig ud over grænserne.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              De navne jeg tænker er ikke så meget Ove C. eller P.

              Jeg kan sagtens forstå argumentet for ovenstående, men jeg ser dem som gammeldaws og kortsigtede løsninger, hvilket er bedre end at ryge ud - jeg er med

              De navne jeg tænker der er realistiske og langsigtede.

              Jeg har ikke fulgt Nicolai Waels arbejde i Fredericia, men nu har han da nogen års erfaring.

              Peter Sørensen ? Hvis han har lært noget af sin fyring i forhold til mandsskabspleje ?

              Tonny Hermansen fra Vejle ?

              Tygge drøv lidt og vente på hjulmand bliver fyret ?
              Ove P tror jeg faktisk vil være fremragende til at få styr på OB tropperne.
              Peter Sørensen....NEJ TAK!.
              Wael har jeg ikke stor fidus til.

              Jess Thorup kunne måske være en mulighed.

              Comment


                #52
                Syntes da bestemt at JH er lige så ansvarlig for dette nederlag som TB er

                Men at det stadig ikke er lykkedes TB at samle et hold med et synligt spilkoncept kan selvfølgelig kun falde tilbage til træneren..

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  der er absolut ingen der kan være indsatsen bekendt, hverken den såkaldte MOM eller andre løntagere i spillertruppen. Det er pinligt og ydmygende og en kstastrofe. "Vi skal vise viljen til at slås" noget lign. sagde LN op til kampen. INGEN , absolut ingen viste at de ville slås for OB. Jeg gider ikke undskyldninger for denne miserable indstilling og attitude. Alle spillere hører hjemme i lavere divisioner end superligaen.
                  Bortset fra Emil, så virker spillerne motiverede nok og Falk kæmpede da i høj grad for det.
                  Som jeg ser det er det ganske enkelt spillemæssige kvaliteter vi mangler + en mand på bænken, der kan føre konceptet ud i livet.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Bortset fra Emil, så virker spillerne motiverede nok og Falk kæmpede da i høj grad for det.
                    Som jeg ser det er det ganske enkelt spillemæssige kvaliteter vi mangler + en mand på bænken, der kan føre konceptet ud i livet.
                    Der investeres altså næsten intet i genpres og pres på boldholder i 70 minutter af kampen. Bagud 1-2 med 8 minutter igen lykkes det ikke at skabe en eneste chance. Det er simpelthen under al kritik og viser også at der simpelthen ikke investeres nok over hele linjen. Hvis hele holdet ikke investerer, hjælper to spilleres arbejdsraseri intet.

                    Comment


                      #55
                      I forhold til trådstarters overskrift minus 1.5 år!!!
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        I forhold til trådstarters overskrift minus 1.5 år!!!
                        Det ligger jo lige til højrebenet. Ove P. er fri på markedet og bestiller pt. ikke andet end at "scoute" fodboldspillere i sin fritid, hvilket han iøvrigt altid har gjort og er verdensmester i ;-) Taktisk er han en rutineret herre som ved hvad der skal til (organisation, solidt forsvar osv.). Der er ikke så meget bullshit med ham, han kalder en skovl for en skovl (Hej Bodul). Jeg tror sgu han vil være klar til at overtage tøjlerne i OB imorgen hvis JH ringer. Vi har brug for en træner som er 100% taktisk sikker i sin sag og med et stadig åbent transfervindue vil han stadig kunne nå at påvirke trupsammensætningen.

                        Det holder bare ikke med Troels, den negative tendens kører i ring for ham i OB og han er konstant et skridt efter vores modstandere taktisk, sådan som jeg oplever det. Jeg kan seriøst ikke se nogen som helst udvikling med truppen siden han startede på din 3. periode i klubben. Han vil naturligvis selv pointere de vanskelige arbejdsbetingelser med eksempelvis et salg af Baskim kort før premieren, hvilket naturligvis også er vanvittigt når vi ved hvor tyndt besat vi er i angrebet. Problemet er bare at det ikke kun er i offensiven vi sejler rundt, det er hele vejen rundt og i mine øjne især det vigtiske: organisationen. TB har nu haft chancen men har ikke grebet den, så jeg kan ikke se nogen grund til ikke at give eksempelvis Ove P styrepinden nu. Jeg kan simpelthen ikke se at vi skulle miste noget i forhold til Troels Bech. Ja, der er noget dobbeltlønmæssigt som ikke er optimalt i vores gigantiske sparetider, men så meget tror jeg heller ikke Ove P koster. Der skal bare ske noget trænermæssigt inden det pludselig er for sent. Pt har vi alt at vinde og intet at tabe.
                        Last edited by OleKBH; 21-07-2014, 07:04.

                        Comment


                          #57
                          Jeg synes gårdagens kamp var meget, meget bekymrende. Ikke så meget på grund af resultatet, som på grund af den måde det kom på.

                          Troels har stået i spidsen for os i to en halv sæson nu. Og min store anke mod ham har altid været, at det ikke virker som om han kan organisere et hold defensivt.

                          Set fra Stadion i går var det meget tydeligt, at OB-spillerne ikke vidste hvad de skulle stille op, når de havde bolden. Det virkede ikke som om der var nogen plan, ud over "giv den til Falk eller Emil og kryds fingre". Alt for mange afleveringer var alibiafleveringer, der gik til siden til endnu en medspiller, der heller ikke var fri. Den eneste, der forsøgte nogle offensive afleveringer, der kunne bryde Hobros defensiv ned, var Falk, hvorefter Bodul omgående tabte den.

                          Hobro havde tre-fire store chancer, og scorede på de to. Vi havde tre store chancer, og scorede ikke på nogle af dem. Til gengæld fik vi så et mål på en dødbold, hvilket vel er en eller anden form for fremgang.

                          Jeg kan ikke se spilkonceptet? Er det 4-4-2 med højt genpres? Er det 4-2-3-1 med pasningsspil? Skal backerne med frem? Skal vi over kanterne? Gennem midten? Jeg kan heller ikke se, at spillerne ved "ok, nu har Emil den ude på kanten. Så skal jeg løbe derhen, fordi jeg ved Ari skubber op, og Spel kommer den vej..", osv. Det ser ikke ud til, at der er nogen der har styr på, hvad de andre spillere laver i et givent øjeblik, og hvad de så selv skal gøre i den situation.

                          Vi kan stille 11 hæderlige spillere på banen til de fleste kampe, men de spiller sjældent som et hold. Og DET peger kun ét sted hen. På træneren.


                          Og så får jeg enooooormt lange løg, når Troels stiller sig op efter kampen og siger, at "spilkonceptet ikke blev fulgt". Nej, men du har kraftedeme haft hele sommeren (og to sæsoner før det) til at banke rollefordelingen ind i spillerne, så alle ved præcis hvad de skal gøre. Det er dit ansvar som leder at få folk til at følge dine anvisninger, Troels Bech!
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg synes gårdagens kamp var meget, meget bekymrende. Ikke så meget på grund af resultatet, som på grund af den måde det kom på.

                            Troels har stået i spidsen for os i to en halv sæson nu. Og min store anke mod ham har altid været, at det ikke virker som om han kan organisere et hold defensivt.

                            Set fra Stadion i går var det meget tydeligt, at OB-spillerne ikke vidste hvad de skulle stille op, når de havde bolden. Det virkede ikke som om der var nogen plan, ud over "giv den til Falk eller Emil og kryds fingre". Alt for mange afleveringer var alibiafleveringer, der gik til siden til endnu en medspiller, der heller ikke var fri. Den eneste, der forsøgte nogle offensive afleveringer, der kunne bryde Hobros defensiv ned, var Falk, hvorefter Bodul omgående tabte den.

                            Hobro havde tre-fire store chancer, og scorede på de to. Vi havde tre store chancer, og scorede ikke på nogle af dem. Til gengæld fik vi så et mål på en dødbold, hvilket vel er en eller anden form for fremgang.

                            Jeg kan ikke se spilkonceptet? Er det 4-4-2 med højt genpres? Er det 4-2-3-1 med pasningsspil? Skal backerne med frem? Skal vi over kanterne? Gennem midten? Jeg kan heller ikke se, at spillerne ved "ok, nu har Emil den ude på kanten. Så skal jeg løbe derhen, fordi jeg ved Ari skubber op, og Spel kommer den vej..", osv. Det ser ikke ud til, at der er nogen der har styr på, hvad de andre spillere laver i et givent øjeblik, og hvad de så selv skal gøre i den situation.

                            Vi kan stille 11 hæderlige spillere på banen til de fleste kampe, men de spiller sjældent som et hold. Og DET peger kun ét sted hen. På træneren.


                            Og så får jeg enooooormt lange løg, når Troels stiller sig op efter kampen og siger, at "spilkonceptet ikke blev fulgt". Nej, men du har kraftedeme haft hele sommeren (og to sæsoner før det) til at banke rollefordelingen ind i spillerne, så alle ved præcis hvad de skal gøre. Det er dit ansvar som leder at få folk til at følge dine anvisninger, Troels Bech!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Det ligger jo lige til højrebenet. Ove P. er fri på markedet og bestiller pt. ikke andet end at "scoute" fodboldspillere i sin fritid, hvilket han iøvrigt altid har gjort og er verdensmester i ;-) Taktisk er han en rutineret herre som ved hvad der skal til (organisation, solidt forsvar osv.). Der er ikke så meget bullshit med ham, han kalder en skovl for en skovl (Hej Bodul). Jeg tror sgu han vil være klar til at overtage tøjlerne i OB imorgen hvis JH ringer. Vi har brug for en træner som er 100% taktisk sikker i sin sag og med et stadig åbent transfervindue vil han stadig kunne nå at påvirke trupsammensætningen.

                              Det holder bare ikke med Troels, den negative tendens kører i ring for ham i OB og han er konstant et skridt efter vores modstandere taktisk, sådan som jeg oplever det. Jeg kan seriøst ikke se nogen som helst udvikling med truppen siden han startede på din 3. periode i klubben. Han vil naturligvis selv pointere de vanskelige arbejdsbetingelser med eksempelvis et salg af Baskim kort før premieren, hvilket naturligvis også er vanvittigt når vi ved hvor tyndt besat vi er i angrebet. Problemet er bare at det ikke kun er i offensiven vi sejler rundt, det er hele vejen rundt og i mine øjne især det vigtiske: organisationen. TB har nu haft chancen men har ikke grebet den, så jeg kan ikke se nogen grund til ikke at give eksempelvis Ove P styrepinden nu. Jeg kan simpelthen ikke se at vi skulle miste noget i forhold til Troels Bech. Ja, der er noget dobbeltlønmæssigt som ikke er optimalt i vores gigantiske sparetider, men så meget tror jeg heller ikke Ove P koster. Der skal bare ske noget trænermæssigt inden det pludselig er for sent. Pt har vi alt at vinde og intet at tabe.
                              Ove P er måske ikke sexet, eller manden der kan udvikle OB til Skandinaviens nye flagskib... men han ER en sindsyg dygtig organisator, med et vanvittig veludviklet kendskab til talenter rundt om i landet, og en dejlig direkte tilgang til faget...

                              Jeg er ret sikker på at han ville være et godt bud, hvis han er interesseret... og hvis vi overhovedet har råd til at aflønne både ham og Troels samtidig...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #60
                                vi har ikke råd til dobbeltløn i klubben. Så TB får naturligvis resten af sæsonen til at sikre en overlevelse i superligaen.

                                Forhåbentlig kan vi blive ved med at redde røven, indtil vi har nok spillere i truppen, som er af egen avl. Vores unge kan i det mindste tæmme en bold og fighte for holdet.

                                Comment

                                Working...
                                X