Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er ikke første gang, OB ikke har angribere. Det gør det ikke mindre skandaløst. Og det må være rædselsfuldt at spille på et hold uden angreb og forsvar. Jeg tror flere gerne vil væk fra det fodboldcirkus. Falk er ikke i klubben 1. september - hvis Troels stadig er træner.
    Den med Falk, er det noget du ved eller noget du gætter på?. ... varmen og inaktivitet gør mig småparanoid😯
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Der er ingen undskyldning for det vi præsterede i Søndags, hverken Kadrii salg, manglende køb, røde hunde, eller større klovdyr...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Kent, jeg synes det er en god ting med nuancer. Men jeg mener efterhånden at disse nuancer er vendt og drejet i alle retninger og vinkler. Hobro (og flere andre hold) har ikke ikke markant bedre spillere end OB. Vi bliver slået på taktik, gejst og fight. Vi har et hold som kæmper røven ud af bukserne - når de spiller i Telia Parken (ja, jeg fik sagt det). Jeg mindes ikke have set et OB hold spille en dårlig kamp i cementbeholderen længe.
        Nej, man kan ikke forvente 5-0 hver gang. Men det skal fandme gøre ondt på udehold at komme til Trefor Park. Og det gør det ikke.

        Jeg mener tiden er inde til at gøre regnskabet op. Vi har set nok. Bundlinjen er klar: Troels raus.

        MvT
        Jamen, jeg er helt enig! :-)
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Et eller andet sted vil jeg ikke have noget imod at sælge Falk og Emil for i stedet for at få råd til at samle et hold, vi kan regne med at have gennem flere sæsoner. Vi vil miste to profiler, men vi vil få andre ind som bliver her nogle flere år og får dermed noget kontinuitet, og vi får penge i kassen, så vi ikke er tvunget til at opgive kontraktforlængelse eller sælge den første den bedste spiller, der kan lave to vip på foden eller afdrible en mand:-)
          Du er ikke den eneste der har haft den tanke :-)

          Jeg sælger gerne de 2 - også NU (bare ikke Falk til en DK klub) - og så får sammentømret et mere homogent hold, uden de store profiler, men hvor alle kæmper for alle (læs: sultne, unge spillere)

          Er ikke sikker på at vi ville blive ringere end vi er nu, og så er vi mere underdog, og det er nok ikke så tosset....

          Comment


            Meget enig. Men vi kan ikke fyre løs på Troels, uden at belyse Jesper Hansens rolle i den her farce. Det er jo ham som i sidste ende, skal sørge for at vi har en konkurrence dygtig trup. På det parameter fejler manden big time.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
              Du er ikke den eneste der har haft den tanke :-)

              Jeg sælger gerne de 2 - også NU (bare ikke Falk til en DK klub) - og så får sammentømret et mere homogent hold, uden de store profiler, men hvor alle kæmper for alle (læs: sultne, unge spillere)

              Er ikke sikker på at vi ville blive ringere end vi er nu, og så er vi mere underdog, og det er nok ikke så tosset....
              så skal da der geninvesteres nogle af de 15-20 mill det gerne skulle indbringe. Frygter bare det værste

              Comment


                Hej Søren.
                Jo det gider jeg godt. OB er en klub med en indgroet mangeårige professionel kultur, vi var de første til at indføre betalt fodbold, og den kulturarv der ligger i at have været drevet som fuldtidsprof klub gennem så mange år s kinder igennem hele organisationen. Nuvel vores faciliteter kunne være bedre da en del af dem (motionsrum) er out of date. Men den mentale kultur og gearing matches kun af AaB, FcM, Bif, fck og agf.... Efb, randers of Fcn har ikke samme kultur endnu. Egemtlig heller ikke FCM men deres akademi og faciliteter gør at de alligevel er meget godt med. Haderslev, Hobro, Silkeborg og Slagelse behøver vi vel ikke diskutere. Kigger vi så på de sidste 10 år så har klubben også efter FCK flest europæiske kampe af alle. Dette medregner jeg som en væsentlig del af den prof kultur der er i klubben og ikke mindst den erfaring der burde ligge hos ledende personer i klubben. Kigger vi så på hjemmelige resultater så er der kun AaB FCK og BIF tilbage. Og AaB er kun med grundet deres sidste sæson.
                Når det så kommer til materialet så kan man være enig eller uenig men jeg mener faktisk det er ganske glimrende, og jeg havde gerne set det udviklet gennem de sidste 3 sæsoner af en fodboldtræner og ikke tekst forfatteren til galle og Jessens gajol pakker.
                Hvad laver Rioch i øvrigt sidst vi lavede et kvantespring med det folk kaldte en top 8 trup var med ham !!!

                Comment


                  Åhr, ville elske at se Rioch tilbage. Kniber en tåre.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                    nu stopper det. Havde vi solgt Emil og falk sammen med bashkim så har vi stadig en bedre og dyrer trup end Hobro. Troels er på ingen måde ladt i stikken. Udover BIF og FCK så er der vidst ikke klubber i dk med bedre forhold. Og det ændre på ingen måde ved at der ingen linie eller taktisk rødtråd er i spillet og udviklingen. Han skaber bare ikke resultater og det har han været den suppe træner med flest kampe til at bevise. Han er seriøst blotet for træner evner.
                    Du mener vel ikke seriøst at OB har en bedre trup end Aab, FCM, Esbjerg, FCN, Randers osv. Gør du???

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Du mener vel ikke seriøst at OB har en bedre trup end Aab, FCM, Esbjerg, FCN, Randers osv. Gør du???
                      Ved ikke om jeg skal tilbyde dig et e-learning kursus så du kan lære at læse. Eller om jeg skal vælge den høflige og skrive læse lige mit indlæg igen ! Jeg skriver bedre forhold. En trup er den samlede sum af, mandskab på banen og bænken samt den sportslige ledelses evne til at maksimere udbyttet ( for at tale som TB) og nej der mener jeg ikke vi pt er bedre end de nævnte hold. Men det skyldes ikke nødvendigvis vores spillermateriale, for her er jeg tilbøjelig til at sige jo. Hvilket det 4 største budget også peger i retning af. Men er jo ikke det der diskuteres her.

                      Comment


                        Kan være fuldstændig lige meget, hvilke spillere vi henter, så længe træneren hedder Troels Bech. Han skal ud ASAP.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Kan være fuldstændig lige meget, hvilke spillere vi henter, så længe træneren hedder Troels Bech. Han skal ud ASAP.
                          Ud ud ud ud ud ud ud ud og så ud igen og aldrig tilbage til vores klub

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obsvinet Se indlæg
                            Ud ud ud ud ud ud ud ud og så ud igen og aldrig tilbage til vores klub
                            Ja, men han bliver ikke fyret. Det tror jeg ikke et sekund på. Først når det er alt for sent.

                            Comment


                              Jeg tror Troels går selv, det havde jeg også, af FLERE grunde, selv gjort...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg tror Troels går selv, det havde jeg også, af FLERE grunde, selv gjort...
                                håber du har ret det ville også spare klubben for et gyldent håndtryk
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X