Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er pisseærgerligt, at han ikke kan få teori og praksis til at gå op i en højere enhed, for så havde vi en træner der kunne føre os langt. Desværre kan han kun teorien og formår slet ikke at føre det ud i noget der ligner praksis. Om det så er evnen til at fange omklædningsrummet eller spillernes tillid ved jeg ikke, men det kunne være så smukt, hvis ikke..........
    - Nicolai

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
      Det er pisseærgerligt, at han ikke kan få teori og praksis til at gå op i en højere enhed, for så havde vi en træner der kunne føre os langt. Desværre kan han kun teorien og formår slet ikke at føre det ud i noget der ligner praksis. Om det så er evnen til at fange omklædningsrummet eller spillernes tillid ved jeg ikke, men det kunne være så smukt, hvis ikke..........
      Jeg kan også godt lide ideén om Troels, men i praksis virker det ikke... Og så må vi se på hvad vi så kan gøre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg kan også godt lide ideén om Troels, men i praksis virker det ikke... Og så må vi se på hvad vi så kan gøre.
        problemet lige nu er at Troels lidt kan "gemme" sig bag at truppen i den grad mangler angribere (og kvalitet) problemerne har jo klart været der længere, og der har ingen tegn været på forbedringer - men lige nu stirre man sig lidt blind på at der kun er Bodul i truppen.

        Jeg tror simpelthen ikke på at en angriber afhjælper vores problemer, da det jo har været galt i forsvaret med indstillingen osv osv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          problemet lige nu er at Troels lidt kan "gemme" sig bag at truppen i den grad mangler angribere (og kvalitet) problemerne har jo klart været der længere, og der har ingen tegn været på forbedringer - men lige nu stirre man sig lidt blind på at der kun er Bodul i truppen.

          Jeg tror simpelthen ikke på at en angriber afhjælper vores problemer, da det jo har været galt i forsvaret med indstillingen osv osv.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            problemet lige nu er at Troels lidt kan "gemme" sig bag at truppen i den grad mangler angribere (og kvalitet) problemerne har jo klart været der længere, og der har ingen tegn været på forbedringer - men lige nu stirre man sig lidt blind på at der kun er Bodul i truppen.

            Jeg tror simpelthen ikke på at en angriber afhjælper vores problemer, da det jo har været galt i forsvaret med indstillingen osv osv.
            den der tommelfinger fra facebook

            Comment


              Jeg tror egentlig heller ikke på Troels, men vil faktisk give "Oraklet fra Air pub" ret. Troels er lidt en håndværker uden værktøj, så vi skal have en angriber inden næste kamp og så kan Troels få frem til landskamp pausen i starten af september. Der må vi så se på om vi ligger i top 10 eller om det virker realistisk hurtigt at komme der. Ser tingene fornuftige ud, er jeg med at lade ham fortsætte, ellers står den på Ove P.

              Til sommer skal han dog ikke forlænges. I min verden er der nogen store neon bogstaver der blinker med Jess Thorup.

              Comment


                Tjah. Jeg noterer mig ved at spillerne angriber hinanden og ikke Troels. Træningerne ser gode ud. Men når det kamp så arbejder de ikke for hinanden og de gør ikke som aftalt. Det kan da være svært at være Troels når spillerne pludselig ikke arbejder på kampdag og bare er alibispillere. Synes det er skræmmende at læse alt er instrueret og folk ved jvad de skal, men overholder ikke aftalerne i kamp...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Tjah. Jeg noterer mig ved at spillerne angriber hinanden og ikke Troels. Træningerne ser gode ud. Men når det kamp så arbejder de ikke for hinanden og de gør ikke som aftalt. Det kan da være svært at være Troels når spillerne pludselig ikke arbejder på kampdag og bare er alibispillere. Synes det er skræmmende at læse alt er instrueret og folk ved jvad de skal, men overholder ikke aftalerne i kamp...
                  Men hvis det står sådan til, så betyder det jo også at Troels ikke er mand for opgaven. Hvis han ikke engang kan få hans egne spillere til at yde i kamp, så er der jo noget helt helt galt.

                  Troels kan ikke gemme sig, og mener at jo hurtigere han kommer væk, des bedre. Han har talegaverne i orden, men har komplet mistet holdet under sig, og de par små taktiske genialiteter han har lavet gennem tiden er INTET i forhold til de rigtigt mange fejl han har lavet taktisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Tjah. Jeg noterer mig ved at spillerne angriber hinanden og ikke Troels. Træningerne ser gode ud. Men når det kamp så arbejder de ikke for hinanden og de gør ikke som aftalt. Det kan da være svært at være Troels når spillerne pludselig ikke arbejder på kampdag og bare er alibispillere. Synes det er skræmmende at læse alt er instrueret og folk ved jvad de skal, men overholder ikke aftalerne i kamp...
                    Enig... Men han vælger jo at sætte de samme spillere på banen næste kamp, som ikke overholdte aftalerne de sidste otte kampe...

                    Hvorfor ikke bare bænke dem, og se hvordan næste række spillere overholder aftalerne? Kunne et yngre, mere urutineret hold have hentet meget færre point mod Hobro og Slagelse?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Enig... Men han vælger jo at sætte de samme spillere på banen næste kamp, som ikke overholdte aftalerne de sidste otte kampe...

                      Hvorfor ikke bare bænke dem, og se hvordan næste række spillere overholder aftalerne? Kunne et yngre, mere urutineret hold have hentet meget færre point mod Hobro og Slagelse?
                      Formegentlig - så sku hellere Raben, Greve og desler på banen istedet for Schoop, obrien og Bodil. Det var jo bla. De 3 der ikke overholder deres aftaler. Nå ja. Jbl istedet for Ari. Manden er anfører men laver selvmål og har ikke den samme aggressivitet i spillet på VB..... Han blev viftet væk..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Men hvis det står sådan til, så betyder det jo også at Troels ikke er mand for opgaven. Hvis han ikke engang kan få hans egne spillere til at yde i kamp, så er der jo noget helt helt galt.

                        Troels kan ikke gemme sig, og mener at jo hurtigere han kommer væk, des bedre. Han har talegaverne i orden, men har komplet mistet holdet under sig, og de par små taktiske genialiteter han har lavet gennem tiden er INTET i forhold til de rigtigt mange fejl han har lavet taktisk.
                        Det er rigtigt at flere peger på at der er god tænding på til træning, og de herinde, som overvære træningen siger også for det meste at der er god energi. Men det er besynderligt at en fyr som Spelmann flere gange har været ude at påpege at tingene fungere til træning, og vi har et stort uforløst potentiale, men han er da specielt en af de spillere der både i denne sæson og sidste har svært ved at finde de rette positioner på banen. Det hele ser meget tilfældigt ud, og han lever primært på at kæmpe røven ud af bukserne!
                        Nu er det ikke for at hænge Spelmann ud, men det virker bare underligt at en mand roser træningen, og dermed også de taktiske dispositioner, der øves. Men han må sgu da selv føle at han at sjældent får ret meget ud af de kampe han spiller, og ofte går fejl af sine medspillere, og der dermed er noget galt i det taktiske oplæg!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Det er rigtigt at flere peger på at der er god tænding på til træning, og de herinde, som overvære træningen siger også for det meste at der er god energi. Men det er besynderligt at en fyr som Spelmann flere gange har været ude at påpege at tingene fungere til træning, og vi har et stort uforløst potentiale, men han er da specielt en af de spillere der både i denne sæson og sidste har svært ved at finde de rette positioner på banen. Det hele ser meget tilfældigt ud, og han lever primært på at kæmpe røven ud af bukserne!
                          Nu er det ikke for at hænge Spelmann ud, men det virker bare underligt at en mand roser træningen, og dermed også de taktiske dispositioner, der øves. Men han må sgu da selv føle at han at sjældent får ret meget ud af de kampe han spiller, og ofte går fejl af sine medspillere, og der dermed er noget galt i det taktiske oplæg!
                          Praecis.
                          Fight alene kan ikke goere det og det er cirka hvad Spellmann kommer med.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            problemet lige nu er at Troels lidt kan "gemme" sig bag at truppen i den grad mangler angribere (og kvalitet) problemerne har jo klart været der længere, og der har ingen tegn været på forbedringer - men lige nu stirre man sig lidt blind på at der kun er Bodul i truppen.

                            Jeg tror simpelthen ikke på at en angriber afhjælper vores problemer, da det jo har været galt i forsvaret med indstillingen osv osv.
                            Helt enig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              problemet lige nu er at Troels lidt kan "gemme" sig bag at truppen i den grad mangler angribere (og kvalitet) problemerne har jo klart været der længere, og der har ingen tegn været på forbedringer - men lige nu stirre man sig lidt blind på at der kun er Bodul i truppen.

                              Jeg tror simpelthen ikke på at en angriber afhjælper vores problemer, da det jo har været galt i forsvaret med indstillingen osv osv.
                              Melder mig også enig her. Uanset at vores trup pt. Mangler et par spillere eller 3, så bør den have kvalitet til at byde FCV op til dans, og slå Hobro. Måske vil det give hele holdet et lille løft, hvis vi snart finder en til toppen, da de fleste nok har opgivet Bodul, men som det ser ud lige nu er der langt større problemer, end manglen på en angriber. 5 mål indkasseret og et hav af store chancer givet væk til to andre nedrykningskandidater. Vores defensiv er hullet som en si, og har været det så længe jeg næsten kan huske!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Helt enig.
                                Helt enig , vi står med kæmpe problemer i forsvaret og ejer stadig ikke en defensiv midtbanespiller . Vi ejer faktisk ikke en eneste spiller modstanderne kan slå sig på , det nærmeste er vel Spellmann men at komme i vejen for ham svarer til at blive slået med en post vat .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X