Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes ikke, at der kan koges mere suppe på det Kadrii-salg. Han ville væk samt sidste chance for at tjene lidt penge på ham. TB-kritikken går på hans generelle håndtering af truppen set over en meget lang periode.

    a) Han har ikke været i stand til at skabe en sollid defensiv
    b) Han har ikke været i stand til at sætte holdet ordentligt op (mod de på papiret dårlige hold) - hvor mange gange har vi hørt "vi var ikke klar fra start"? Lige meget hvor ringe holdet er, er det utilgiveligt, at en leder ikke kan motivere sit hold til indædt kamp - især når man beviseligt er et bundhold.
    c) Han har indrømmet at dele af holdet ikke var i form i en halvsæson
    d) EH + mange på forum kan ikke se nogen plan i det offensive spil
    e) Han har fejlagtigt "misbrugt" BK på backpladsen i alt for lang tid
    f) Han stiller med Emil kamp efter kamp, selvom han ikke er en teamplayer og ødelægger moralen på holdet.
    g) I min optik hører Diarra ikke til på holdet (det er mange ikke enige i) - hvorfor har han ikke brugt Barret noget mere - men krampagtigt holdt fast i Diarra på den venstre back position, som han bare aldrig bliver god til - ligesom BK?
    h) Han forklarer nederlaget mod Hobro med at taktikken ikke blev fulgt - det er enten et enormt selvmål: spillerne har ikke nok respekt for lederen til at føre hans plan ud i livet eller en ynkelig skubben ansvaret væk fra sig selv. Rigtige mænd på posten som cheftræner tager ansvaret, når der ikke leveres på banen. Hvornår har TB gjort det sidst? I stedet hører vi en gang mundgejl med floskler og smart retorik, som efterhånden er så hul, at INGEN efterhånden gider høre mere på det. TB er form uden indhold!

    Find selv på flere!
    Jeg er uenig i flere af dine udsagn.

    a) Vi er enige i, at forsvaret ser usikkert ud.

    Vi har hentet Lasse Nielsen ind i erkendelse af, at forsvaret ikke har fungeret optimalt. Det giver forhåbentlig forbedringer, når han først er kørt ind.

    Desværre blev vores bedste kort på venstreback skadet i foråret, inden han kunne køres i stilling. Det skader især offensiven - og lægger dermed også pres på defensiven, fordi vi ikke selv får lagt tilstrækkeligt pres på.

    At jeg så selv ville foretrække Jesper Christiansen i målet, fordi jeg ikke kan se Toppel er en bedre målmand, og fordi JC ydermere kan skabe noget mere sikkerhed via sit spil med fødderne og sin evne til at kommunikere/kommandere med medspillerne, ja det er så en helt anden ting.

    Men på bundlinjen er vi enige om, at defensiven ikke er solid nok endnu.

    b) Jeg har også en fornemmelse af, at spillerne indimellem burde kunne give mere. Hvis de pga mangler hos TB leverer under niveau, jamen så skal han da bare ud. Men man kunne jo også vælge at kigge lidt på materialet på banen, og stille sig selv spørgsmålet, om vi har det der brug for, hvis vi skal kunne levere bedre.

    Jeg tror ikke, det er tilfældigt, vi næsten har lettere ved at spille mod tophold end bundhold. Når man spiller mod bundhold, har man bolden meget, men hvis man ikke kan lægge det afgørende tryk i front og få afsluttet angrebene effektivt, så sætter man sig selv under pres - og så kommer forsvaret til at se dumt ud i de omstillinger, det giver.

    I sidste sæson havde vi også svært ved at spille mod bundholdene. Det er selvfølgelig en påstand, men jeg mener, at Kadrii gjorde en forskel mod bundholdene i de kampe, hvor han var i gear. Det var han sidst på sæsonen, hvor vi vandt over AGF og Randers, og det var han først på sæsonen, hvor vi vandt over Viborg og hev en uafgjort hjem mod Randers.

    Kadrii havde (minimum) to kvaliteter. Han kunne lægge pres på modstanderen, og han kunne afslutte angreb, hvilket medvirkede til at at tage presset fra vores defensiv.

    Ser man på Hobro-kampen, så var der ikke meget pres på dem fra de to forreste, når Hobro havde bolden, og der var ikke OB-folk i feltet, der kunne bringe sig i position til en afslutning. Resultatet var, at Falk ofte lignede en egoistisk driblekonge, fordi han ikke havde mange at slå den afgørende aflevering til.

    Vi har brug for minimum en angriber - og det skal ikke bare være en hvilken som helst angriber. Jeg vil ikke være vild med at få Marcus Pedersen igen, men hellere en med hans fighterhjerte, der kan tage slåskampe, end en Mos-type.

    c) Jeg aner ikke, hvad der gik galt der. Det skete på et tidspunkt, hvor vores fantastiske ledelse mente, at TB også lige skulle lege sportschef, samtidig med at han var træner. Måske har han overdraget nogle træneropgaver i den tid. Det er et bud. Jeg synes i hvert fald ikke, holdet virkede i dårlig form i den sæson, vi lige har spillet.

    d) Det kan jeg så - og hvis jeg er den eneste, jamen så er det jo et stort problem. Jeg mener dog, det er et kæmpe handikap, at vores venstreside er stort set ikke eksisterende, fordi vi ikke spiller med en naturlig venstre back. Det kunne TB gøre noget ved her og nu. Angrebet styrkes forhåbentlig snart, så vi kommer fri af alt det boldflytteri.

    e) Her er vi enige. Isoleret set synes jeg dog, at Kadrii som venstreback var en rimelig succes, og at det var med til at skabe rigtig mange chancer. Men ja, jeg havde også hellere set ham i angrebet.

    f) Hvor har du fra, at Emil ødelægger moralen på holdet?

    Til træning virker han i øjeblikket meget gladere og imødekommende ift sine medspillere, og jeg synes ikke, jeg ser den lonely rider, man så for et års tid siden. Men hvis du ved noget, jeg ikke ved, så er det selvfølgelig fair nok.

    Emil startede ude i flere kampe i foråret, fordi TB ikke mente, han var klar. Emil virker stadig ikke i fulde omdrejninger efter sin operation i vinter. Man kan vælge at spille ham langsomt i form ved at give ham 30 minutter til sidst i kampen, hvor han nok kan være mere afgørende, eller man kan vælge at spille ham i form via flere kampminutter. Jeg synes, det sidste er fornuftigt, selvom det er hårdt at se på, at Emil slet ikke er oppe i det gear, han var før sin operation.

    g) Diarra på venstrebacken er i mine øjne et mislykket projekt. Jeg synes heller ikke Skulason gør det godt på den position, men det gør vores spil væsentligt mere uforudsigeligt at have en angrebsivrig venstreback, der både kan slå indlæg og skyde på mål.

    h) Det er så smag og behag. Hvis han sagde noget i retning af det, du gerne vil have, eller valgt den model Thomas Frank gjorde efter Brøndbys nederlag til FCM, så havde pressen for alvor skyts mod ham, og så tror jeg, der ville være risiko for, at det ville fjerne fokus op til næste kamp.

    Jeg tror, det er en klog model at holde kritikken inden døre. At han så godt måtte have sagt, at han ikke vil se en indsats som mod Hobro igen, det er så en helt anden sag.

    Jeg tror ikke vores egentlige problem er TB. Desværre. For så var det jo væsentligt lettere at rette op på. Vores problem har i højere grad været højere oppe i systemet. Der er begået fejl, som nu betyder, at vi ikke en gang har råd til at erstatte spillere, der forlader os med andre på bare samme niveau. Derfor er det trods alt et lys i mørket, at der er mange, interessante unge spillere på vej.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Som EH også er inde på og jeg har sagt længe så er der ikke kvalitet nok i vores centrale midt hverken offensivt eller defensivt .

      Og valget af ny anfører , tjaa i søndags så man ikke manden gå forrest i hans første kamp med bindet på armen , han virkede snarere som en nervøs skolepige i x- factor , som ikke ejer en tone i livet .
      Jeg synes, at Lasse Nielsen var rigtig god til at råbe gejsten op efter målene og i det hele taget efter dårlige situationer. Han kunne måske være et bedre valg på sigt?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvor er JH's ansvar her så i dine øjne ?
        JH's ansvar må være at fodre Troels med de spillere, der skal til, for at kunne spille det spil OB vil spille - og de spillere skal være af en vis kvalitet. Det har jeg ikke rigtigt set fra ham endnu...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          JH's ansvar må være at fodre Troels med de spillere, der skal til, for at kunne spille det spil OB vil spille - og de spillere skal være af en vis kvalitet. Det har jeg ikke rigtigt set fra ham endnu...
          De spillere der skal til har han til dels, hvis altså han brugte dem på de positioner hvor de har spids kompetence.
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Jeg er uenig i flere af dine udsagn.

            a) Vi er enige i, at forsvaret ser usikkert ud.

            Vi har hentet Lasse Nielsen ind i erkendelse af, at forsvaret ikke har fungeret optimalt. Det giver forhåbentlig forbedringer, når han først er kørt ind.

            Desværre blev vores bedste kort på venstreback skadet i foråret, inden han kunne køres i stilling. Det skader især offensiven - og lægger dermed også pres på defensiven, fordi vi ikke selv får lagt tilstrækkeligt pres på.

            At jeg så selv ville foretrække Jesper Christiansen i målet, fordi jeg ikke kan se Toppel er en bedre målmand, og fordi JC ydermere kan skabe noget mere sikkerhed via sit spil med fødderne og sin evne til at kommunikere/kommandere med medspillerne, ja det er så en helt anden ting.

            Men på bundlinjen er vi enige om, at defensiven ikke er solid nok endnu.

            b) Jeg har også en fornemmelse af, at spillerne indimellem burde kunne give mere. Hvis de pga mangler hos TB leverer under niveau, jamen så skal han da bare ud. Men man kunne jo også vælge at kigge lidt på materialet på banen, og stille sig selv spørgsmålet, om vi har det der brug for, hvis vi skal kunne levere bedre.

            Jeg har svært ved at acceptere, at de andre bundhold i ligaen spiller for spiller sidste år (inkl. Hobro i år) er bedre end OB. Så den med materialet kan jeg ikke bruge til noget. Det er TB som ikke kan få det til at "spille". Han SKAL kunne få dem til at levere bedre, end det har været tilfældet ind til nu.

            Jeg tror ikke, det er tilfældigt, vi næsten har lettere ved at spille mod tophold end bundhold. Når man spiller mod bundhold, har man bolden meget, men hvis man ikke kan lægge det afgørende tryk i front og få afsluttet angrebene effektivt, så sætter man sig selv under pres - og så kommer forsvaret til at se dumt ud i de omstillinger, det giver.

            MEN så har TB fejlvurderet materialet. Han spiller en spillestil, som er naiv med det materiale der er til rådighed. Det nytter ikke noget at presse en spillestil ned over et materiale, der ikke magter det. Det må falde tilbage på TB. Hvis han har et hold der ikke kan skabe store chancer mod bundholdene, fordi forsvaret ikke man lirkes op, er det fordi spillerne ikke er dygtige nok til at spille efter hans filosofi. Så er det udelukkende TBs ansvar og skyld, at holdet fejler.

            I sidste sæson havde vi også svært ved at spille mod bundholdene. Det er selvfølgelig en påstand, men jeg mener, at Kadrii gjorde en forskel mod bundholdene i de kampe, hvor han var i gear. Det var han sidst på sæsonen, hvor vi vandt over AGF og Randers, og det var han først på sæsonen, hvor vi vandt over Viborg og hev en uafgjort hjem mod Randers.

            Selvfølgelig gjorde Kadrii en forskel - han er vel landets mest gennembrudsstærke spiller med et pisse godt skud. Men det bliver så aldrig en holdpræstation, hvis en enkelt spiller skal klare ærterne for holdet. Så er OB alt for skrøbelige. Der skal skabes et stærkt kollektiv og det er aldrig - selv efter så lang tid - lykkedes TB.

            Kadrii havde (minimum) to kvaliteter. Han kunne lægge pres på modstanderen, og han kunne afslutte angreb, hvilket medvirkede til at at tage presset fra vores defensiv.

            Ser man på Hobro-kampen, så var der ikke meget pres på dem fra de to forreste, når Hobro havde bolden, og der var ikke OB-folk i feltet, der kunne bringe sig i position til en afslutning. Resultatet var, at Falk ofte lignede en egoistisk driblekonge, fordi han ikke havde mange at slå den afgørende aflevering til.

            Fordi det ikke er lykkedes TB, at formidle til resten af holdet, hvad de skal gøre når Falk går igang.

            Vi har brug for minimum en angriber - og det skal ikke bare være en hvilken som helst angriber. Jeg vil ikke være vild med at få Marcus Pedersen igen, men hellere en med hans fighterhjerte, der kan tage slåskampe, end en Mos-type.

            c) Jeg aner ikke, hvad der gik galt der. Det skete på et tidspunkt, hvor vores fantastiske ledelse mente, at TB også lige skulle lege sportschef, samtidig med at han var træner. Måske har han overdraget nogle træneropgaver i den tid. Det er et bud. Jeg synes i hvert fald ikke, holdet virkede i dårlig form i den sæson, vi lige har spillet.

            d) Det kan jeg så - og hvis jeg er den eneste, jamen så er det jo et stort problem. Jeg mener dog, det er et kæmpe handikap, at vores venstreside er stort set ikke eksisterende, fordi vi ikke spiller med en naturlig venstre back. Det kunne TB gøre noget ved her og nu. Angrebet styrkes forhåbentlig snart, så vi kommer fri af alt det boldflytteri.

            e) Her er vi enige. Isoleret set synes jeg dog, at Kadrii som venstreback var en rimelig succes, og at det var med til at skabe rigtig mange chancer. Men ja, jeg havde også hellere set ham i angrebet.

            Han var en skandale på den venstre back, set i forhold til den gavn han kunne have gjort i angrebet. Det var en enorm fejlvurdering, at forvise ham til venstre back positionen og derved misse muligheden for at få ham til at udnytte sit enorme potentiale noget tidligere. Det har han selv bevist til fulde - ikke mindst ved salget til FCK.

            f) Hvor har du fra, at Emil ødelægger moralen på holdet?

            Jeg har det fra to uafhængige kilder. Den ene er spiller på holdet (!) den anden er sponsor i klubben. Jeg kan ikke gå i detaljer for det vil kompromittere de to kilder. Men jeg kan sige at TB selv har ytret sig om Emil-problemet. Men han har åbenbart valgt at tage andre konsekvenser af situationen (nemlig ingen), end jeg ville gøre som leder for et fodboldkollektiv, som ikke kan bære hans type, hvis han ikke ligefrem har Ronaldo-niveau.

            Til træning virker han i øjeblikket meget gladere og imødekommende ift sine medspillere, og jeg synes ikke, jeg ser den lonely rider, man så for et års tid siden. Men hvis du ved noget, jeg ikke ved, så er det selvfølgelig fair nok.

            Emil startede ude i flere kampe i foråret, fordi TB ikke mente, han var klar. Emil virker stadig ikke i fulde omdrejninger efter sin operation i vinter. Man kan vælge at spille ham langsomt i form ved at give ham 30 minutter til sidst i kampen, hvor han nok kan være mere afgørende, eller man kan vælge at spille ham i form via flere kampminutter. Jeg synes, det sidste er fornuftigt, selvom det er hårdt at se på, at Emil slet ikke er oppe i det gear, han var før sin operation.

            g) Diarra på venstrebacken er i mine øjne et mislykket projekt. Jeg synes heller ikke Skulason gør det godt på den position, men det gør vores spil væsentligt mere uforudsigeligt at have en angrebsivrig venstreback, der både kan slå indlæg og skyde på mål.

            h) Det er så smag og behag. Hvis han sagde noget i retning af det, du gerne vil have, eller valgt den model Thomas Frank gjorde efter Brøndbys nederlag til FCM, så havde pressen for alvor skyts mod ham, og så tror jeg, der ville være risiko for, at det ville fjerne fokus op til næste kamp.

            Jeg tror, det er en klog model at holde kritikken inden døre. At han så godt måtte have sagt, at han ikke vil se en indsats som mod Hobro igen, det er så en helt anden sag.

            Jeg tror ikke vores egentlige problem er TB. Desværre. For så var det jo væsentligt lettere at rette op på. Vores problem har i højere grad været højere oppe i systemet. Der er begået fejl, som nu betyder, at vi ikke en gang har råd til at erstatte spillere, der forlader os med andre på bare samme niveau. Derfor er det trods alt et lys i mørket, at der er mange, interessante unge spillere på vej.
            Her er vi så uenige. Jeg mener i den grad at TB er en del af problemet og jeg kan ikke se, hvordan han kan rette op på projektet med alle de "lig" han allerede har i lasten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Jeg er enig så langt, at jeg ikke synes, at Troels er den rette træner i OB. Det har jeg aldrig syntes.

              Men han er altså også blevet "efterladt" i en lortesituation. Der bliver meldt ud, at der i OB skal spilles på en bestemt måde. Langt hen ad vejen har OB bare slet ikke spillerne til det - hvis det skal være på superliganiveau. Hvad skal Troels gøre? Spille på den måde, som han har spillerne til (og dermed gå imod de udstukne retningslinier for spillet), eller skal han forsøge at implentere det bedst muligt, med spillere, der bare ikke evner det spil?
              Og endnu værre - ledelsen efterlader Troels med en trup uden angribere af kvalitet. Hvad pokker skal manden snart gøre? Han kan jo ikke trylle. Det er ikke hans ansvar, at truppen nu er efterladt uden folk til at score mål, og en trup uden høj nok kvalitet til at spille det spil, man øjensynligt ønsker at spille i OB.

              Dette blev faktisk lidt et forsvar af manden, kan jeg se....sådan var det ikke tiltænkt. Jeg prøvede bare med lidt nuancer i stedet for et "Troels Raus"
              nu stopper det. Havde vi solgt Emil og falk sammen med bashkim så har vi stadig en bedre og dyrer trup end Hobro. Troels er på ingen måde ladt i stikken. Udover BIF og FCK så er der vidst ikke klubber i dk med bedre forhold. Og det ændre på ingen måde ved at der ingen linie eller taktisk rødtråd er i spillet og udviklingen. Han skaber bare ikke resultater og det har han været den suppe træner med flest kampe til at bevise. Han er seriøst blotet for træner evner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                nu stopper det. Havde vi solgt Emil og falk sammen med bashkim så har vi stadig en bedre og dyrer trup end Hobro. Troels er på ingen måde ladt i stikken. Udover BIF og FCK så er der vidst ikke klubber i dk med bedre forhold. Og det ændre på ingen måde ved at der ingen linie eller taktisk rødtråd er i spillet og udviklingen. Han skaber bare ikke resultater og det har han været den suppe træner med flest kampe til at bevise. Han er seriøst blotet for træner evner.
                Jeg er enig i det første - og det sidste. Det midt imellem bliver vi nok ikke helt enige om - det behøver vi heller ikke blive
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg er enig så langt, at jeg ikke synes, at Troels er den rette træner i OB. Det har jeg aldrig syntes.

                  Men han er altså også blevet "efterladt" i en lortesituation. Der bliver meldt ud, at der i OB skal spilles på en bestemt måde. Langt hen ad vejen har OB bare slet ikke spillerne til det - hvis det skal være på superliganiveau. Hvad skal Troels gøre? Spille på den måde, som han har spillerne til (og dermed gå imod de udstukne retningslinier for spillet), eller skal han forsøge at implentere det bedst muligt, med spillere, der bare ikke evner det spil?
                  Og endnu værre - ledelsen efterlader Troels med en trup uden angribere af kvalitet. Hvad pokker skal manden snart gøre? Han kan jo ikke trylle. Det er ikke hans ansvar, at truppen nu er efterladt uden folk til at score mål, og en trup uden høj nok kvalitet til at spille det spil, man øjensynligt ønsker at spille i OB.

                  Dette blev faktisk lidt et forsvar af manden, kan jeg se....sådan var det ikke tiltænkt. Jeg prøvede bare med lidt nuancer i stedet for et "Troels Raus"
                  Kent, jeg synes det er en god ting med nuancer. Men jeg mener efterhånden at disse nuancer er vendt og drejet i alle retninger og vinkler. Hobro (og flere andre hold) har ikke ikke markant bedre spillere end OB. Vi bliver slået på taktik, gejst og fight. Vi har et hold som kæmper røven ud af bukserne - når de spiller i Telia Parken (ja, jeg fik sagt det). Jeg mindes ikke have set et OB hold spille en dårlig kamp i cementbeholderen længe.
                  Nej, man kan ikke forvente 5-0 hver gang. Men det skal fandme gøre ondt på udehold at komme til Trefor Park. Og det gør det ikke.

                  Jeg mener tiden er inde til at gøre regnskabet op. Vi har set nok. Bundlinjen er klar: Troels raus.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Her er vi så uenige. Jeg mener i den grad at TB er en del af problemet og jeg kan ikke se, hvordan han kan rette op på projektet med de "lig" han allerede har i lasten.
                    Jeg mener absolut også at vi spiller for spiller er bedre end Hobro. Ligesom Fck spiller for spiller er bedre end Silkeborg og det samme er tilfældet mellem AaB og Sønderjyske. Det er ofte lettere at være det hold der skal pakke sig. Det viser vi jo selv, når vi møder de lidt større hold.

                    Jeg forstår ikke, det ikke er en ok undskyldning, at man mangler en angriber som Kadrii. Det koster at undvære sine profiler. Ikke mindst når man som OB er blevet drænet for profiler de sidste par år uden at få tilsvarende kvalitet ind, fordi økonomien er helt i bund.

                    Når man så samtidig ikke har noget tyngde i angrebet, så bliver det svært at sætte sig på kampene og få det optimale ud af fx Falk.

                    Da Kadrii lavede sit flotte mål i Aarhus sagde Falk, at det ikke var en tilfældighed, fordi de kendte hinanden så godt efter at have spillet sammen i fem år. Den ro til at spille holdet sammen er der bare ikke mere, fordi økonomien ikke giver os mulighed for at samle en stamme.

                    Et eller andet sted vil jeg ikke have noget imod at sælge Falk og Emil for i stedet for at få råd til at samle et hold, vi kan regne med at have gennem flere sæsoner. Vi vil miste to profiler, men vi vil få andre ind som bliver her nogle flere år og får dermed noget kontinuitet, og vi får penge i kassen, så vi ikke er tvunget til at opgive kontraktforlængelse eller sælge den første den bedste spiller, der kan lave to vip på foden eller afdrible en mand:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Jeg mener absolut også at vi spiller for spiller er bedre end Hobro. Ligesom Fck spiller for spiller er bedre end Silkeborg og det samme er tilfældet mellem AaB og Sønderjyske. Det er ofte lettere at være det hold der skal pakke sig. Det viser vi jo selv, når vi møder de lidt større hold.

                      Jeg forstår ikke, det ikke er en ok undskyldning, at man mangler en angriber som Kadrii. Det koster at undvære sine profiler. Ikke mindst når man som OB er blevet drænet for profiler de sidste par år uden at få tilsvarende kvalitet ind, fordi økonomien er helt i bund.

                      Når man så samtidig ikke har noget tyngde i angrebet, så bliver det svært at sætte sig på kampene og få det optimale ud af fx Falk.

                      Da Kadrii lavede sit flotte mål i Aarhus sagde Falk, at det ikke var en tilfældighed, fordi de kendte hinanden så godt efter at have spillet sammen i fem år. Den ro til at spille holdet sammen er der bare ikke mere, fordi økonomien ikke giver os mulighed for at samle en stamme.

                      Et eller andet sted vil jeg ikke have noget imod at sælge Falk og Emil for i stedet for at få råd til at samle et hold, vi kan regne med at have gennem flere sæsoner. Vi vil miste to profiler, men vi vil få andre ind som bliver her nogle flere år og får dermed noget kontinuitet, og vi får penge i kassen, så vi ikke er tvunget til at opgive kontraktforlængelse eller sælge den første den bedste spiller, der kan lave to vip på foden eller afdrible en mand:-)
                      Vores stamme er allerede i klubben:

                      Jeppe Brendholdt-Pedersen
                      Lasse Christensen
                      Mikkel Desler
                      Rasmus Falk
                      Frederik Humlegaard
                      Daniel Høegh
                      Jacob Buus Jacobsen
                      Lucas Tomas Jensen
                      Emil Peter Jørgensen
                      Emil Larsen
                      Kasper Larsen
                      Jacob Laursen
                      Magnus Pedersen
                      Mads Raben
                      Casper Radza
                      Jacob Rasmussen
                      Simon Skrøder
                      Jens J. D. Thomasen
                      Anders Thomsen
                      Kristian Weber
                      Vi skal bare redde røven i superligaen, så ovenstående liste stille og roligt bliver indlemmet i suppe-truppen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Vores stamme er allerede i klubben:

                        Jeppe Brendholdt-Pedersen
                        Lasse Christensen
                        Mikkel Desler
                        Rasmus Falk
                        Frederik Humlegaard
                        Daniel Høegh
                        Jacob Buus Jacobsen
                        Lucas Tomas Jensen
                        Emil Peter Jørgensen
                        Emil Larsen
                        Kasper Larsen
                        Jacob Laursen
                        Magnus Pedersen
                        Mads Raben
                        Casper Radza
                        Jacob Rasmussen
                        Simon Skrøder
                        Jens J. D. Thomasen
                        Anders Thomsen
                        Kristian Weber
                        Vi skal bare redde røven i superligaen, så ovenstående liste stille og roligt bliver indlemmet i suppe-truppen
                        Du mangler lige et igen efter bare
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Du mangler lige et igen efter bare
                          eller rettere et "igen" gange 3-4 stykker. Tror vi kommer til at være et midter/bundhold de 2-4 sæsoner

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Du mangler lige et igen efter bare
                            Samt at slette Emil Larsen fra listen, medmindre vi har et spændende talent ved samme navn rendende, som jeg ikke har hørt om.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                              nu stopper det. Havde vi solgt Emil og falk sammen med bashkim så har vi stadig en bedre og dyrer trup end Hobro. Troels er på ingen måde ladt i stikken. Udover BIF og FCK så er der vidst ikke klubber i dk med bedre forhold. Og det ændre på ingen måde ved at der ingen linie eller taktisk rødtråd er i spillet og udviklingen. Han skaber bare ikke resultater og det har han været den suppe træner med flest kampe til at bevise. Han er seriøst blotet for træner evner.
                              øhhh kan du uddybe det? er meget uenig.

                              Comment


                                Det er ikke første gang, OB ikke har angribere. Det gør det ikke mindre skandaløst. Og det må være rædselsfuldt at spille på et hold uden angreb og forsvar. Jeg tror flere gerne vil væk fra det fodboldcirkus. Falk er ikke i klubben 1. september - hvis Troels stadig er træner.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X