Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKent, jeg synes det er en god ting med nuancer. Men jeg mener efterhånden at disse nuancer er vendt og drejet i alle retninger og vinkler. Hobro (og flere andre hold) har ikke ikke markant bedre spillere end OB. Vi bliver slået på taktik, gejst og fight. Vi har et hold som kæmper røven ud af bukserne - når de spiller i Telia Parken (ja, jeg fik sagt det). Jeg mindes ikke have set et OB hold spille en dårlig kamp i cementbeholderen længe.
Nej, man kan ikke forvente 5-0 hver gang. Men det skal fandme gøre ondt på udehold at komme til Trefor Park. Og det gør det ikke.
Jeg mener tiden er inde til at gøre regnskabet op. Vi har set nok. Bundlinjen er klar: Troels raus.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægEt eller andet sted vil jeg ikke have noget imod at sælge Falk og Emil for i stedet for at få råd til at samle et hold, vi kan regne med at have gennem flere sæsoner. Vi vil miste to profiler, men vi vil få andre ind som bliver her nogle flere år og får dermed noget kontinuitet, og vi får penge i kassen, så vi ikke er tvunget til at opgive kontraktforlængelse eller sælge den første den bedste spiller, der kan lave to vip på foden eller afdrible en mand:-)
Jeg sælger gerne de 2 - også NU (bare ikke Falk til en DK klub) - og så får sammentømret et mere homogent hold, uden de store profiler, men hvor alle kæmper for alle (læs: sultne, unge spillere)
Er ikke sikker på at vi ville blive ringere end vi er nu, og så er vi mere underdog, og det er nok ikke så tosset....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlægDu er ikke den eneste der har haft den tanke :-)
Jeg sælger gerne de 2 - også NU (bare ikke Falk til en DK klub) - og så får sammentømret et mere homogent hold, uden de store profiler, men hvor alle kæmper for alle (læs: sultne, unge spillere)
Er ikke sikker på at vi ville blive ringere end vi er nu, og så er vi mere underdog, og det er nok ikke så tosset....
Comment
-
Hej Søren.
Jo det gider jeg godt. OB er en klub med en indgroet mangeårige professionel kultur, vi var de første til at indføre betalt fodbold, og den kulturarv der ligger i at have været drevet som fuldtidsprof klub gennem så mange år s kinder igennem hele organisationen. Nuvel vores faciliteter kunne være bedre da en del af dem (motionsrum) er out of date. Men den mentale kultur og gearing matches kun af AaB, FcM, Bif, fck og agf.... Efb, randers of Fcn har ikke samme kultur endnu. Egemtlig heller ikke FCM men deres akademi og faciliteter gør at de alligevel er meget godt med. Haderslev, Hobro, Silkeborg og Slagelse behøver vi vel ikke diskutere. Kigger vi så på de sidste 10 år så har klubben også efter FCK flest europæiske kampe af alle. Dette medregner jeg som en væsentlig del af den prof kultur der er i klubben og ikke mindst den erfaring der burde ligge hos ledende personer i klubben. Kigger vi så på hjemmelige resultater så er der kun AaB FCK og BIF tilbage. Og AaB er kun med grundet deres sidste sæson.
Når det så kommer til materialet så kan man være enig eller uenig men jeg mener faktisk det er ganske glimrende, og jeg havde gerne set det udviklet gennem de sidste 3 sæsoner af en fodboldtræner og ikke tekst forfatteren til galle og Jessens gajol pakker.
Hvad laver Rioch i øvrigt sidst vi lavede et kvantespring med det folk kaldte en top 8 trup var med ham !!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægnu stopper det. Havde vi solgt Emil og falk sammen med bashkim så har vi stadig en bedre og dyrer trup end Hobro. Troels er på ingen måde ladt i stikken. Udover BIF og FCK så er der vidst ikke klubber i dk med bedre forhold. Og det ændre på ingen måde ved at der ingen linie eller taktisk rødtråd er i spillet og udviklingen. Han skaber bare ikke resultater og det har han været den suppe træner med flest kampe til at bevise. Han er seriøst blotet for træner evner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDu mener vel ikke seriøst at OB har en bedre trup end Aab, FCM, Esbjerg, FCN, Randers osv. Gør du???
Comment
Comment