Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Er helt enig med trådstarter.

    Der er meget ringe organisation på holdet, ikke bare nu, men også i foråret. Dertil kommer, at der langt imellem snapsene, hvad angår fight og passion i spillet.

    Begge dele er meget vigtige, især når vi ikke har den store kvalitet, på mange pladser samt ikke har råd til at købe det store ind.
    Derfor er der brug for en træner, der kan få meget ud af lidt og som står for de overnævnte dyder.

    Trols Bech er ikke svaret og har aldrig været det. Så fyr ham og ansæt Ove P. eller Ove C. Hvis ikke, det bliver en sådan type, så tror jeg, at vi meget nemt kan rykke ned i denne sæson.

    Så ledelse, hvis noget ansvar og stå ved jeres ansvar, fyr Trols Bech NU!

    Comment


      #17
      Og så de personlige fejl i forsvaret (som set fra lægterne):

      1. Toppel må da aldrig nogen sinde lade den bold gå ind!
      2. Kasper Larsen forsøger at læne sig op af Antipik, og vælter. Så har A. frit løb ind i feltet.

      Det ligner to ekstremt store kiks, som der bare ikke er råd til på det her niveau.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Og så de personlige fejl i forsvaret (som set fra lægterne):

        1. Toppel må da aldrig nogen sinde lade den bold gå ind!
        2. Kasper Larsen forsøger at læne sig op af Antipik, og vælter. Så har A. frit løb ind i feltet.

        Det ligner to ekstremt store kiks, som der bare ikke er råd til på det her niveau.
        Og Ari som burde bakke Larsen op lunder bagved og kigger fodbold...
        This is what you have been trained for, makes us proud!

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
          Og Ari som burde bakke Larsen op lunder bagved og kigger fodbold...
          Sgu ikke en kaptajn værdi.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
            Du skal nok ikke regne med særlig store odds på det
            Nej ikke de store odds men et ret sikkert odds

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Puha, skidt kamp for os i dag. Vi spillede klart bedre i 2. halvleg end første. Vi har selvfølgelig ikke det bedste materiale, men jeg er stensikker på, at vi spillermæssigt skulle kunne forvente MEGET mere af "holdet".

              Jeg tror simpelthen ikke Troels Bech er manden for os. Alene det at han starter med Diarra inde, og derved isolerer alt spil til højresiden er jo komplet til grin. Jeg vil tro at bolden i 95% af tiden i første halvleg var på højresiden. I anden halvleg da Desler kom ind i stedet for Diarra og Ari blev rykket ned på venstre back blev spillet bredt meget mere ud, hvilket man kunne se påvirkede Hobro. Brøler fra Bech? Jeg stemmer for..

              Derudover har vi, som Esben Hansen så flot sagde, et kæmpe problem offensivt rent taktisk. Vi har ingen offensiv slagplan; ingen plan når vi har bolden.

              Holdet generelt ser totalt forvirret ud. Jeg er også forvirret. Hvad er vores taktik? Vi er komplet uorganiserede, og uden indbyrdes forståelse både MELLEM kæderne, men også internt i kæderne.

              Og hvad har vi opnået siden Troels kom til? Jeg ser absolut ingen fremgang. Samme forvirrede og usammenhængende spil.

              Han er bare ikke god nok, og MÅ væk. Vi har været heldige de sidste 3 sæsoner, ikke at rykke ned. Heldet varer altså ikke evigt, og hvis vi fortsætter med at spille så hovedløst uden nogen taktisk spilforståelse, så kan jeg ikke se os i Superligaen næste sæson.

              Troels Raus.
              Jeg er enig.
              Har længe talt for tålmodighed, men dette er i mine øjne ligeså skelsættende som den famøse 0-1 til FCN.

              Med det lønniveau, vi har, går det ikke mere.

              Troels Bech må ud. Jeg har været en af hans støtter hele vejen igennem, men det kan jeg ikke mere.

              I øvrigt, hvor MÅ det være PINLIGT for spillerne. De er ikke deres løn værd overhovedet. De underpræsterer i en grad som sjældent set. Jeg er ikke stolt af dem. Men jeg er som altid stolt af at være OB'er. Det ændrer intet på.

              Comment


                #22
                Troels Bech må være en færdig mand. Det her er bare ikke godt nok, og det har længe peget denne vej for OB. Til gengæld må man også sige, at holdet er en omgang værre lort. Skulason er horribel, Schoop er elendig, Spellmann ejer ikke skyggen af teknik og kan jo ikke engang indgå i pasningsspil på serie 3-niveau, og Darko Bodul.... Hvor skal man starte? Lasse Kryger imponerede heller ikke ligefrem.

                Comment


                  #23
                  Jeg har hele tiden ment TB var en fejl. En træner ude fra med mindst et mesterskab i en skandinavisk liga el. Lignende på CV'et tak. Og vi må konstatere at afløseren for Lars Olsen aldrig er blevet fundet - tak såkaldt ledelse.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Jeg er enig.
                    Har længe talt for tålmodighed, men dette er i mine øjne ligeså skelsættende som den famøse 0-1 til FCN.

                    Med det lønniveau, vi har, går det ikke mere.

                    Troels Bech må ud. Jeg har været en af hans støtter hele vejen igennem, men det kan jeg ikke mere.

                    I øvrigt, hvor MÅ det være PINLIGT for spillerne. De er ikke deres løn værd overhovedet. De underpræsterer i en grad som sjældent set. Jeg er ikke stolt af dem. Men jeg er som altid stolt af at være OB'er. Det ændrer intet på.

                    ENIG...... troede egentlig på TB, men det her er da bunden !!

                    Uengageret indsats, og vel kun LN kan være sin indsats bekendt.

                    Føj, og sikke et indkøb på HB, Kryger sate vel ikke en fod rigtigt og flyttede bare bolden til Falk.... SAVNER RUUD !!

                    En HB + defensiv midt + 2 nye angribere..... og evt en ny træner, så er vi på rette vej!!

                    Comment


                      #25
                      TB skal væk omgående. Han skulle ALDRIG have været hentet ind igen! Problemet er dog ikke løst med det. Hosekræmmeren fra Horsens burde også samme vej. Ligeså en pæn stor del af holdet. Det er efterhånden totalt blottet for kvalitet, og der peger pilen kun på TB og JH.
                      For ikke så mange år siden blev OB, lidt drillende, kaldt FCK-Light. Nu er OB desværre på alle parametre blevet ACH-Light! Det er satme uhyggeligt!

                      Comment


                        #26
                        Ikke at jeg vil forsvarer TB for jeg har alle dage været modstander men Diarra var tit fri men blev ikke spillet.
                        Skulle TB sætte COB på HB? Eller Høegh?
                        Syntes langt hen ad vejen at fingeren peger lige så meget på JH som TB ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Taenker at TB havde mange tid at udvikler holdet, men det kan han ikke. Så han skulle gå og tage DB med hem.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Ikke at jeg vil forsvarer TB for jeg har alle dage været modstander men Diarra var tit fri men blev ikke spillet.
                            Skulle TB sætte COB på HB? Eller Høegh?
                            Syntes langt hen ad vejen at fingeren peger lige så meget på JH som TB ...
                            Enig! - indkøbene ( og mangel på samme ) holder slet ikke kvalitet!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ikke at jeg vil forsvarer TB for jeg har alle dage været modstander men Diarra var tit fri men blev ikke spillet.
                              Skulle TB sætte COB på HB? Eller Høegh?
                              Syntes langt hen ad vejen at fingeren peger lige så meget på JH som TB ...
                              eller lade ari starte dernede - og så cob eller desler eller azer med på midten i stedet.

                              det kan snart ikke længere være en overraskelse for ham at diarra ikke kommer ordenligt i spil fremadrettet - endnu en af tb's efterhånden mange fejldispositioner

                              Comment


                                #30
                                Hvis det stod til mig så burde TB få af vide han får 5 kampe mere, og de skal minimum give 7 point. Kan han ikke magte det så kan han godt pakke sit lort og forlade klubben. Kan jo være hvis han virkelig får kniven for struben han kan begynde at lave nogle resultater og sætte spillerne ordenligt op. Men jeg vil stadig mene for at denne klub kan rejse så skal vi have en træner uden for Danmark de danske trænere er bare ikke gode nok, til det der forventes af moderne fodbold nu om stunder. Og de høje egoer fra spillerne....

                                Comment

                                Working...
                                X