Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis ikke Troels er færdig efter 4-6 runde så er der noget galt! Jeg håber han senest er fortid efter 6 runde så Ove P. Lige har lidt tid til at se spillerne inden der er landskamps pause hvor der virkelig skal rykkes noget!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Hvis ikke Troels er færdig efter 4-6 runde så er der noget galt! Jeg håber han senest er fortid efter 6 runde så Ove P. Lige har lidt tid til at se spillerne inden der er landskamps pause hvor der virkelig skal rykkes noget!!
      Jh har lige ladet ledelsen påtage sig ansvaret for de sportslige resultater. Ergo bliver TB ikke fyret foreløbig. Desværre.

      Comment


        TB raus

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jh har lige ladet ledelsen påtage sig ansvaret for de sportslige resultater. Ergo bliver TB ikke fyret foreløbig. Desværre.
          er forhåbentlig kun for at give ledelsen lidt tid til at finde den rette afløser
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            I et interview med Hobros træner, Jonas Dal, understreger han vigtigheden af at arbejde med det simple:
            "Jeg har helt fra start forsøgt at gøre tingene meget simple. Da jeg ankom til Hobro, handlede det om, at jeg skulle have noget humør ind i spillerne. Noget glæde og en tro på, at det vi gør, det holder. Samtidig har jeg forsøgt at skabe et fælles ejerskab over det her projekt samt en glæde ved at komme til træning og spille kampene. Og jeg tror, det har været med til at fjerne en eller anden frygt i truppen. En frygt for at gå ind og underpræstere. En forkrampethed. Jeg håber og tror på, jeg har givet spillerene en ro i kroppen, som har gjort, at de har turdet gøre det, de er gode til i stedet for at gøre det, de er dårlige til. Det har i hvert fald været mit mål og min filosofi," fortæller Jonas Dal.
            Derfor fokuserede Jonas Dal på især to områder af spillet, som skulle gøres så simple og terpes i så mange timer, at det skulle udgøre holdets base. En base som truppen altid kunne gå tilbage, hvis spillet på banen begyndte at halte.
            "Vi fokuserede på at indøve nogle meget simple opspilsmønstre samt øve vores presspil, og det kørte vi virkelig på med. Og så var det de individuelle kvaliteter, der skulle bære os igennem resten. Og så skulle vi holde fokus på de simple og få retningslinjer, vi havde som hold. Vi skulle stå tæt i kæderne. Når vi lavede pres, skulle det altid være tre mand, som deltog i presset, og den gik rent ind. Samtidig gjorde vi udgangspunktet for presspillet meget simpelt. Vi lavede en imaginær t T preslinje ved den øverste bue i midtercirklen. Kom de derind, så måtte vi presse, og gjorde de ikke, så måtte vi kun skærme af. Det virkede over alt forventning," siger Jonas Dal.

            hele interviewet http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-succestraener

            Jeg er med på, at det mht forventninger er meget nemmere at være træner i Hobro end i OB. Jeg siger heller ikke, at Jonas Dal eller hans filosofi bare er det eneste rigtige; for der er sikkert meget godt at hente i grundig taktisk analyse.

            Spørgsmålet for mig er mere, om Dal har fokuseret på noget enkelt og opnåeligt, mens Bech måske har været for ambitiøs?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg


              Spørgsmålet for mig er mere, om Dal har fokuseret på noget enkelt og opnåeligt, mens Bech måske har været for ambitiøs?
              Har Troels Bech ikke selv tidligere sat, at han var for ambitiøs i sin tilgang til træning og taktik (i en af de første perioder af hans OB-karriere) og at han har skåret noget "kompleksitet" fra? (eller husker jeg helt galt?)

              Comment


                10 år til troels love him

                Comment


                  Bech har helt klart været for ambitiøs... Hele nedturen igennem har han fablet løs om alle de ting vi skulle være bedst til, alle de ting vi skulle vinde kampe på, osv... og min vurdering fra "sofaen" siger mig da også, at når man gerne vil det hele, ender det ofte med der ikke er noget af det man mestrer...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Bech har helt klart været for ambitiøs... Hele nedturen igennem har han fablet løs om alle de ting vi skulle være bedst til, alle de ting vi skulle vinde kampe på, osv... og min vurdering fra "sofaen" siger mig da også, at når man gerne vil det hele, ender det ofte med der ikke er noget af det man mestrer...
                    For et par dage siden var der et interview med Troels - Tror det var på TV2-Fyn - Her er han inde på at forudsætningerne for holdet/ham er ændret siden ansættelsen. Derefter redder han lidt ud ved at sige noget om at han og holdet ikke har præsteret bla bla bla... Jo Troels har skuffet på nogle områder, men forudsætningerne for succes bliver mindre med den omlægninger der har været. Jeg tror, med meget vægt på tror, at vi har måtte spare mere end det Troels var blevet sat i udsigt. Sådan tolker jeg det.

                    Jeg synes det er fint at vores træner vil noget og ikke bare læner sig tilbage og siger jeg har ikke materialet. Havde han gjordt det havde jeg begyndt at råbe Troels raus. Forventninger med måde må være vejen frem for Troels, holdet og alle vi fans
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      For et par dage siden var der et interview med Troels - Tror det var på TV2-Fyn - Her er han inde på at forudsætningerne for holdet/ham er ændret siden ansættelsen. Derefter redder han lidt ud ved at sige noget om at han og holdet ikke har præsteret bla bla bla... Jo Troels har skuffet på nogle områder, men forudsætningerne for succes bliver mindre med den omlægninger der har været. Jeg tror, med meget vægt på tror, at vi har måtte spare mere end det Troels var blevet sat i udsigt. Sådan tolker jeg det.

                      Jeg synes det er fint at vores træner vil noget og ikke bare læner sig tilbage og siger jeg har ikke materialet. Havde han gjordt det havde jeg begyndt at råbe Troels raus. Forventninger med måde må være vejen frem for Troels, holdet og alle vi fans
                      ingen tvivl om at forudsætningerne har ændret sig, og muligvis mere end hvad TB var stillet i udsigt. Men syntes stadig ikke det undskylder den manglende fremgang set over hans periode. Og her syntes jeg helt klart han kunne lære noget af at kigge mod en oprykker træner som Hobros, eller en af Ove'erne....det helt grundlæggende skal være på plads - et hold der spiller og kæmper som et hold....og en ordenlig defenssiv.
                      - det vi ser svinger stadig alt for meget fra det forfærdelige hvor holdet nærmest ikke møder op på banen til en glimrende indsats som mod AAB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Spørgsmålet for mig er mere, om Dal har fokuseret på noget enkelt og opnåeligt, mens Bech måske har været for ambitiøs? [/FONT][/SIZE][/FONT][/COLOR]
                        Jeg tror, du har en pointe. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor meget af TBs tilgang til tingene, der er påvirket af OBs strategi om at ville spille boldbesiddende.

                        Før denne sæson sagde TB følgende ifølge Fyens Stiftstidende:

                        - Jeg er blevet sat på en opgave, hvor det gælder om at være boldbesiddende i længere perioder og føre det til resultater.

                        Det var også det udgangspunkt der var, da man ansatte TB. Siden er der sparet gevaldigt. I forvejen var det en svær omgang at omstille sig til en helt anden spillestil. Når man ikke har råd til at hente de spillere, man snakkede om ifm den nye strategi, så bliver det ikke nemmere at ville være spilstyrende.

                        Jeg synes, vi flere gange har haft held med at praktisere en mere simpel spillestil. Især mod de lidt bedre hold og blandt andet mod agf og Randers i foråret.

                        Jeg tror, OBs ledelse havde mistet lidt af jordforbindelsen, da man begyndte at snakke om boldbesiddende spillestil.

                        Det ville ikke gøre mig noget, hvis man lagde de flotte idealer på hylden og kom tilbage til gamle OB-dyder. Som TB sagde efter kampen i weekenden, så var det ikke resultatet men fighten, der begejstrede publikum.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          For et par dage siden var der et interview med Troels - Tror det var på TV2-Fyn - Her er han inde på at forudsætningerne for holdet/ham er ændret siden ansættelsen. Derefter redder han lidt ud ved at sige noget om at han og holdet ikke har præsteret bla bla bla... Jo Troels har skuffet på nogle områder, men forudsætningerne for succes bliver mindre med den omlægninger der har været. Jeg tror, med meget vægt på tror, at vi har måtte spare mere end det Troels var blevet sat i udsigt. Sådan tolker jeg det.

                          Jeg synes det er fint at vores træner vil noget og ikke bare læner sig tilbage og siger jeg har ikke materialet. Havde han gjordt det havde jeg begyndt at råbe Troels raus. Forventninger med måde må være vejen frem for Troels, holdet og alle vi fans
                          ja de bedste er nok vi bare holder fast i den klassiske fynske middelmådighed der ikke gør nogen fortræd....så går det nok alt sammen!!!.....ihvertfald ligesom der pleje
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            ja de bedste er nok vi bare holder fast i den klassiske fynske middelmådighed der ikke gør nogen fortræd....så går det nok alt sammen!!!.....ihvertfald ligesom der pleje
                            Det er dine ord. Ikke mine
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ingen tvivl om at forudsætningerne har ændret sig, og muligvis mere end hvad TB var stillet i udsigt. Men syntes stadig ikke det undskylder den manglende fremgang set over hans periode. Og her syntes jeg helt klart han kunne lære noget af at kigge mod en oprykker træner som Hobros, eller en af Ove'erne....det helt grundlæggende skal være på plads - et hold der spiller og kæmper som et hold....og en ordenlig defenssiv.
                              - det vi ser svinger stadig alt for meget fra det forfærdelige hvor holdet nærmest ikke møder op på banen til en glimrende indsats som mod AAB.
                              Jeg vil på nogle områder også gerne have set mere fremgang. Det forår da vi ingen plan b havde, har jeg svært ved at glemme. Det må Troels tage det fulde ansvar for. Jeg syens også at der med mellemrum er noget der ligner manglende motivation fra spillerne og det er Troels ansvar. Hvis det altså er manglende motibvation, som er problemet.

                              Hvad vi også må erkende er at der er blevet sparet helt ind til benet og det har ikke gjort betingelserne bedre. Et andet problem - søgt eller ej - er at jeg ikke kan se hvem der evt skulle kunne vende det bedre end Troels. Der bliver snakket en del om Ove'erne som du også selv nævner. Problemet er at de, i mine øjne, er brandslukkere og det mener jeg ikke at vi skal have. Vi skal have gennemført og igennem den her foryngelse/røde tråd/processen. Vi skal ikke slukke en brand midlertidig og dermed tænke kortsigtet, fordi så tror jeg at vi kan ende som eksempelvis AGF og rykke op og ned med få sæsonenrs mellemrum.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                For et par dage siden var der et interview med Troels - Tror det var på TV2-Fyn - Her er han inde på at forudsætningerne for holdet/ham er ændret siden ansættelsen. Derefter redder han lidt ud ved at sige noget om at han og holdet ikke har præsteret bla bla bla... Jo Troels har skuffet på nogle områder, men forudsætningerne for succes bliver mindre med den omlægninger der har været. Jeg tror, med meget vægt på tror, at vi har måtte spare mere end det Troels var blevet sat i udsigt. Sådan tolker jeg det.

                                Jeg synes det er fint at vores træner vil noget og ikke bare læner sig tilbage og siger jeg har ikke materialet. Havde han gjordt det havde jeg begyndt at råbe Troels raus. Forventninger med måde må være vejen frem for Troels, holdet og alle vi fans
                                den manglende røde tråd i spillet, udviklingen der udeblev etc har intet med forudsætningerne at gøre. Det har vores resultater tilgengæld, i høj grad. Holdets (TB) præstationer med 2x10 plads og 1x8 plads har jo i høj grad haft indflydelse på indtjeningen og dermed forudsætningerne. Så TB ligger som han har redt og han har taget, klubben (fans, spillere og investorer) med i faldet.

                                Comment

                                Working...
                                X