Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
Kampen idag,Myhra ok, Slotsager forfærdelig ringe, Helander en skandale, Gomez pivringe, Michelson bringer intet, Owusu bringer intet, Trybull ok, El Hajj spiller alt for langsomt, Fenger god, Kadrii helt væk, Deedson bringer intet, Mouritzen en katastrofe, Ejdum tja, Marcus god, Kjerrumgaard god, Paulsen tja.... det har intet med niveau at gøre, hold nu op hvor det sejler, mon de er for meget SAMMEN...??? Er det forbudt i OB at give hinanden en skideballe, det ligner flinkeskole/amatørtilstande og har intet med professionel fodbold at gøre, hvor meget alibifodbold kan man få for et budget på 55 mio kr. Gud fader bevares hvor er det dog dårlig og ineffektiv fodbold.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægFØJ, hvor er Wesstrøm dog arrogant at høre på han har et kæmpe medansvar for den her situation, og så står han og skaber sig sådan der. AD! Ud med ham
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Arrrghhhh syntes nu det er let at få gode spillere i FIFA.
Tror sgu bare BW har spillet fallit med OB’s trup.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægKampen idag,Myhra ok, Slotsager forfærdelig ringe, Helander en skandale, Gomez pivringe, Michelson bringer intet, Owusu bringer intet, Trybull ok, El Hajj spiller alt for langsomt, Fenger god, Kadrii helt væk, Deedson bringer intet, Mouritzen en katastrofe, Ejdum tja, Marcus god, Kjerrumgaard god, Paulsen tja.... det har intet med niveau at gøre, hold nu op hvor det sejler, mon de er for meget SAMMEN...??? Er det forbudt i OB at give hinanden en skideballe, det ligner flinkeskole/amatørtilstande og har intet med professionel fodbold at gøre, hvor meget alibifodbold kan man få for et budget på 55 mio kr. Gud fader bevares hvor er det dog dårlig og ineffektiv fodbold.
- Likes 1
Comment
-
Jeg kan ikke andet end at se at dette falder tilbage på Krogh... Vi bliver dårligere for hver kamp.
Der er INGEN selvtillid hos spillerne, der bare flytter bolden rundt fra side til side.
Vi er blevet forvandlet fra et ringe superligahold, til et hold jeg ikke tror kan rykke op fra 1 division.
Hvordan kan et hold der vinder i Brøndby(om end heldigt), slår Nordsjælland, burde have vundet i Aarhus, København osv. spille så utroligt ringe i de sidste mange kampe?
Det er de samme spillere, men nu mangler de fuldstændigt tro på sig selv og sit hold.
Krogh har snakket om at "rykke tættere sammen", spille som et hold osv. Det kan være at denne mission er lykkedes, problemet er bare at vores bus mangler både sæder og hjul og hvis vi spiller som hold, så er det et hold fra 2 division.
Det er nu tydeligt at se, at det var en kæmpe fejl at tage en chance med en urutineret træner i en så vigtig periode hvor intet har fungeret.
Sæsonen er ikke over, men for fanden hvor ser det svært ud!
Last edited by OŽnse; 07-05-2024, 06:52.
- Likes 2
Comment
-
Tog imod en udfordring, og bærer derfor min trøje rundt i Vejle og på jobbet i dag.
Foreløbig har jeg ikke fået lavet en skid, fordi alle lige vil fortælle de håber vi bliver oppe i stedet for Lyngby.
De er nu søde de VBere....... og selvsikre.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han har flere gange udvist tabermentalitet i sine opstillinger. Det er enormt svært at se hvad der skulle være at hænge bare et flig af optimisme.
Nul gule kort i en kamp om overlevelse viser vel også at holdet ikke ofrer sig voldsomt.
16 sekunder holdt vores føring..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTog imod en udfordring, og bærer derfor min trøje rundt i Vejle og på jobbet i dag.
Foreløbig har jeg ikke fået lavet en skid, fordi alle lige vil fortælle de håber vi bliver oppe i stedet for Lyngby.
De er nu søde de VBere....... og selvsikre.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Er det noget vi er helt sikre på? Hvor mange uafhængige kilder har vi til det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Min oplysning er her fra Forum, hvor det tidligere er nævnt flere gange. Hvem der nævnte det første gang, husker jeg ikke. Oplysningen gik på, at BW ønskede Lyngby`s Freyr Alexandersson, men NT syntes bedst om Søren K.
- Likes 1
Comment
Comment