Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    En kæmpe udskiftning i sidste sommer og så måtte BW redde sommervinduet to år efter hinanden med redningstransfers i sidste øjeblik som ikke var planlagt og hvor der blev hentet folk ind på korte kontrakter om at gøre truppen konkurrencedygtig. På den måde skaber man ikke et hierarki eller er fungerende hold. At lejesvenden Helander endda blev valgt som anfører af Krogh siger vel alt om truppens indre tilstand med en eklstant mangel af hierarkie og ledelse i truppen. Resultatet ser vi på banen hvor holdet går i stykker ved første modgang.
    Læg på to gange forkerte trænervalg (ved godt at Alm var før BW i OB men BW holdt fast i ham og skrev endda forlængelse med ham) så kan det vel nun gå én vej...
    Hvordan vil man erindre BW om få år? Måske "der var et skæg ... og masser af varm luft"?
    no offence men det er der rigtigt mange ting i OB der har været de sidste mange år

    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Kampen idag,Myhra ok, Slotsager forfærdelig ringe, Helander en skandale, Gomez pivringe, Michelson bringer intet, Owusu bringer intet, Trybull ok, El Hajj spiller alt for langsomt, Fenger god, Kadrii helt væk, Deedson bringer intet, Mouritzen en katastrofe, Ejdum tja, Marcus god, Kjerrumgaard god, Paulsen tja.... det har intet med niveau at gøre, hold nu op hvor det sejler, mon de er for meget SAMMEN...??? Er det forbudt i OB at give hinanden en skideballe, det ligner flinkeskole/amatørtilstande og har intet med professionel fodbold at gøre, hvor meget alibifodbold kan man få for et budget på 55 mio kr. Gud fader bevares hvor er det dog dårlig og ineffektiv fodbold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Vi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
        Nej men alligevel enkeltvis bedre end Helander, Gomez eller Slotsager.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
          FØJ, hvor er Wesstrøm dog arrogant at høre på han har et kæmpe medansvar for den her situation, og så står han og skaber sig sådan der. AD! Ud med ham
          Må jeg minde om, at det var NT`s og ikke BW`s ide, at gøre Søren K til cheftræner. Et job der desværre tydeligt forpligter ham ud over hans evner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Må jeg minde om, at det var NT`s og ikke BW`s ide, at gøre Søren K til cheftræner. Et job der desværre tydeligt forpligter ham ud over hans evner.
            Er det noget du ved 100 procent eller blot rygte/gæt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Arrrghhhh syntes nu det er let at få gode spillere i FIFA.
              Tror sgu bare BW har spillet fallit med OB’s trup.
              Det er jo netop min pointe - han har behandlet holdet som et Fifa spil, som om det er let at få gode spillere og at man bare kan skifte så mange uden konsekvens.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Kampen idag,Myhra ok, Slotsager forfærdelig ringe, Helander en skandale, Gomez pivringe, Michelson bringer intet, Owusu bringer intet, Trybull ok, El Hajj spiller alt for langsomt, Fenger god, Kadrii helt væk, Deedson bringer intet, Mouritzen en katastrofe, Ejdum tja, Marcus god, Kjerrumgaard god, Paulsen tja.... det har intet med niveau at gøre, hold nu op hvor det sejler, mon de er for meget SAMMEN...??? Er det forbudt i OB at give hinanden en skideballe, det ligner flinkeskole/amatørtilstande og har intet med professionel fodbold at gøre, hvor meget alibifodbold kan man få for et budget på 55 mio kr. Gud fader bevares hvor er det dog dårlig og ineffektiv fodbold.
                Michelson har du gjort det samme i 3 ud af de sidste 4 kampe. Han laver ikke et eneste indlæg med venstre hele 1. halvleg. Så får han sandsynligvis at vide i pausen, at han skal slå indlæg med venstre. Så slår han et indlæg med venstre (som i øvrigt var det bedste han lavede hele kampen) og så slår han ikke flere. Det viser jo en spiller som ikke har modet og når man ikke har det er man ikke god nok til superligafodbold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Må jeg minde om, at det var NT`s og ikke BW`s ide, at gøre Søren K til cheftræner. Et job der desværre tydeligt forpligter ham ud over hans evner.
                  Er det noget vi er helt sikre på? Hvor mange uafhængige kilder har vi til det?

                  Comment


                    Jeg kan ikke andet end at se at dette falder tilbage på Krogh... Vi bliver dårligere for hver kamp.
                    Der er INGEN selvtillid hos spillerne, der bare flytter bolden rundt fra side til side.
                    Vi er blevet forvandlet fra et ringe superligahold, til et hold jeg ikke tror kan rykke op fra 1 division.

                    Hvordan kan et hold der vinder i Brøndby(om end heldigt), slår Nordsjælland, burde have vundet i Aarhus, København osv. spille så utroligt ringe i de sidste mange kampe?
                    Det er de samme spillere, men nu mangler de fuldstændigt tro på sig selv og sit hold.

                    Krogh har snakket om at "rykke tættere sammen", spille som et hold osv. Det kan være at denne mission er lykkedes, problemet er bare at vores bus mangler både sæder og hjul og hvis vi spiller som hold, så er det et hold fra 2 division.

                    Det er nu tydeligt at se, at det var en kæmpe fejl at tage en chance med en urutineret træner i en så vigtig periode hvor intet har fungeret.

                    Sæsonen er ikke over, men for fanden hvor ser det svært ud!
                    Last edited by OŽnse; 07-05-2024, 06:52.

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...meget-tilfreds

                      Comment


                        Tog imod en udfordring, og bærer derfor min trøje rundt i Vejle og på jobbet i dag.
                        Foreløbig har jeg ikke fået lavet en skid, fordi alle lige vil fortælle de håber vi bliver oppe i stedet for Lyngby.

                        De er nu søde de VBere....... og selvsikre.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Svært at tage seriøst at han erklærer sig tilfreds.

                          Han har flere gange udvist tabermentalitet i sine opstillinger. Det er enormt svært at se hvad der skulle være at hænge bare et flig af optimisme.
                          Nul gule kort i en kamp om overlevelse viser vel også at holdet ikke ofrer sig voldsomt.
                          16 sekunder holdt vores føring..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tog imod en udfordring, og bærer derfor min trøje rundt i Vejle og på jobbet i dag.
                            Foreløbig har jeg ikke fået lavet en skid, fordi alle lige vil fortælle de håber vi bliver oppe i stedet for Lyngby.

                            De er nu søde de VBere....... og selvsikre.
                            Må sige jeg sjældent har set flere OB trøjer i bybilledet end i dag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                              Er det noget vi er helt sikre på? Hvor mange uafhængige kilder har vi til det?
                              Min oplysning er her fra Forum, hvor det tidligere er nævnt flere gange. Hvem der nævnte det første gang, husker jeg ikke. Oplysningen gik på, at BW ønskede Lyngby`s Freyr Alexandersson, men NT syntes bedst om Søren K.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Min oplysning er her fra Forum, hvor det tidligere er nævnt flere gange. Hvem der nævnte det første gang, husker jeg ikke. Oplysningen gik på, at BW ønskede Lyngby`s Freyr Alexandersson, men NT syntes bedst om Søren K.
                                Nu er der så intet der tyder på at Freyr Alexandersson skulle have været en realistisk mulighed - han foretrak jo Belgien - derimod tror jeg det er rigtigt at NT foretrak SK - den beslutning ligger fint i tråd med den sædvanlige fremgangsmåde - den billigst acceptable løsning ....

                                Comment

                                Working...
                                X