Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Min oplysning er her fra Forum, hvor det tidligere er nævnt flere gange. Hvem der nævnte det første gang, husker jeg ikke. Oplysningen gik på, at BW ønskede Lyngby`s Freyr Alexandersson, men NT syntes bedst om Søren K.
    BW havde fem (måske flere) til samtale, men som jeg har nævnt mange gange ikke ønskede at - "arve det beskidte vasketøj" !

    De trænere, der var i spil ville (selvfølgelig) have en god hyre, men også deres egen stab.

    Så en ny træner med to eller flere assistenter samt fratrædelsesgodtgørelser til SK og FH var en meget økonomisk dyrere løsning end at beholde "det beskidte vasketøj" !


    Nogle gange bliver det dyrt at købe billigt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Nu er der så intet der tyder på at Freyr Alexandersson skulle have været en realistisk mulighed - han foretrak jo Belgien - derimod tror jeg det er rigtigt at NT foretrak SK - den beslutning ligger fint i tråd med den sædvanlige fremgangsmåde - den billigst acceptable løsning ....
      Det er så ikke korrekt... 3 gange i træk har vi ansat en træner på en rekord dyr kontrakt. Startende med Troels Bech Vol. III over KN og Michelsen. Tænker heller ikke Alm var billig, eller Ove P da han var brandmand imellem de to førstnævnte.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        BW havde fem (måske flere) til samtale, men som jeg har nævnt mange gange ikke ønskede at - "arve det beskidte vasketøj" !

        De trænere, der var i spil ville (selvfølgelig) have en god hyre, men også deres egen stab.

        Så en ny træner med to eller flere assistenter samt fratrædelsesgodtgørelser til SK og FH var en meget økonomisk dyrere løsning end at beholde "det beskidte vasketøj" !


        Nogle gange bliver det dyrt at købe billigt
        Det er jo galskab.
        Ville jo svare til at man kigger på en Audi, Mercedes og en BMW, men ender op med at købe en Dacia.
        Den er billig, primitiv og forholdsvis uskyldig minder da lidt om en bil.
        Til gengæl opfylder den hverken forventninger, køreglæde eller udgyder respekt.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er jo galskab.
          Ville jo svare til at man kigger på en Audi, Mercedes og en BMW, men ender op med at købe en Dacia.
          Den er billig, primitiv og forholdsvis uskyldig minder da lidt om en bil.
          Til gengæl opfylder den hverken forventninger, køreglæde eller udgyder respekt.
          Desværre meget godt beskrevet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Min oplysning er her fra Forum, hvor det tidligere er nævnt flere gange. Hvem der nævnte det første gang, husker jeg ikke. Oplysningen gik på, at BW ønskede Lyngby`s Freyr Alexandersson, men NT syntes bedst om Søren K.
            Jeg nævnte det på et tidspunkt, hørte det i Mediano.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Jeg nævnte det på et tidspunkt, hørte det i Mediano.
              Ja Mediano ved da helt sikkert hvad der foregår på de indre linjer i OB bliver det mere dumt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Ja Mediano ved da helt sikkert hvad der foregår på de indre linjer i OB bliver det mere dumt.
                Peter Bruchmann plejer nu ikke at slynge om sig med sludder. Selvfølgelig er han ikke et orakel som dig

                Comment

                Working...
                X