Så tabte vi på udebane. Ok, så begynder vi at vinde hjemme
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
Havde nogen for alvor regnet med at en svensk fidusmager ville skabe et ordentligt hold med ugidelige lejesvende, lykkeriddere, afdankede danske spillere og unge drenge, der render rundt som høns uden hoved fordi der ingen stamme er at støtte sig op ad?
Thorborgs discount-ejerskab fejlede endnu engang. Nu er vi færdige. Tilbage står Jesper Hansens mausoleum i Ådalens sump.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægHavde nogen for alvor regnet med at en svensk fidusmager ville skabe et ordentligt hold med ugidelige lejesvende, lykkeriddere, afdankede danske spillere og unge drenge, der render rundt som høns uden hoved fordi der ingen stamme er at støtte sig op ad?
Thorborgs discount-ejerskab fejlede endnu engang. Nu er vi færdige. Tilbage står Jesper Hansens mausoleum i Ådalens sump.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægVi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
Nå, jeg skal hen og lave noget andet end fodbold nu ellers går jeg helt sort.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfrispark i sidste sekund - ALLE mand med fremme og Mouritsen smider den lige ind til vejles keeper. Nu gider jeg ikke hører mere om hans "gode" fod til standard situationer...klovn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægMouritsen skyder til Trott. Pinligt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa ja ... 12 point tilbage at spille om. Rolig nu det skal nok gå
Comment
Comment