Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Så tabte vi på udebane. Ok, så begynder vi at vinde hjemme

Comment

Tak for lort OB. SK og BW RAUS!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ja. NT skal ud.
        ændre ikke rigtigt noget de næste 4 kampe...

men nogen der har Ove P's nummer?

Comment

Havde nogen for alvor regnet med at en svensk fidusmager ville skabe et ordentligt hold med ugidelige lejesvende, lykkeriddere, afdankede danske spillere og unge drenge, der render rundt som høns uden hoved fordi der ingen stamme er at støtte sig op ad?

Thorborgs discount-ejerskab fejlede endnu engang. Nu er vi færdige. Tilbage står Jesper Hansens mausoleum i Ådalens sump.
          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

flot af vejle... hvor har det sportslige fejlet 100% i OB, katastrofale 10 år.​

Comment

Ja ja ... 12 point tilbage at spille om. Rolig nu det skal nok gå

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                Havde nogen for alvor regnet med at en svensk fidusmager ville skabe et ordentligt hold med ugidelige lejesvende, lykkeriddere, afdankede danske spillere og unge drenge, der render rundt som høns uden hoved fordi der ingen stamme er at støtte sig op ad?

Thorborgs discount-ejerskab fejlede endnu engang. Nu er vi færdige. Tilbage står Jesper Hansens mausoleum i Ådalens sump.
                Jeg savner i den grad Tverskov.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Vi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
                  Enig. Især NM er en joke og har aldrig fattet hvad vi skulle med ham. Måske gøre os klar til 1 div.

Nå, jeg skal hen og lave noget andet end fodbold nu ellers går jeg helt sort.

Comment

godt vi lavede så stort overskud sidste sommer.

Det kan vi så bruge til at betale for en sæson i 1 division...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      frispark i sidste sekund - ALLE mand med fremme og Mouritsen smider den lige ind til vejles keeper. Nu gider jeg ikke hører mere om hans "gode" fod til standard situationer...klovn
                      Det er jo kvaliteten i en nøddeskal. INGEN træner kan redde den trup. Byg op om unge spillere i 1. Div. Et HOLD med den rette mentalitet i stedet for en flok lejesvende, som har travlt med at slå fast at de i hvert fald IKKE er i OB efter en nedrykning over for medierne i den sværeste tid. Beskæmmende og total skadeligt for kollektivet i en så svær situation. BW har spillet FIFA med OBs trup.

Comment

Fandme godt jeg er gået på barsel så jeg slipper for at gå forbi Leifs kriseskilt hver dag på job ☹️

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Jeg savner i den grad Tverskov.
                          Enig. En der kendte klubben, og havde et godt niveau. Men der var mange der mente, at han ikke var god nok til os længere ​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Vi slutter af med et midterforsvar der hedder Bjørn Paulsen og Nicklas Mouritsen. Det er jo ikke engang værdigt til 1. division. Farvel og tak til Superligaen på Fyn.
                            Synes Bp var bedre end både Gomes og Helander

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Mouritsen skyder til Trott. Pinligt
                              Er du overrasket?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja ja ... 12 point tilbage at spille om. Rolig nu det skal nok gå
                                jo jo , håbet han man ind til det ikke længere er muligt, men det ændre ikke på at NT har været en katastrofe de sidste 14 år har meldt top 6 ud og opnået det engang. Han griner dsv. nok hele vejen til banken.

Comment

Working...
                                X