Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024

    så skal vi til det igen - ingen formationsændring men Köhler starter ude;

    Myhra

    Owusu Slots Helander Gomez Mickelson

    Trybull Al hajj

    Don D Kadrii Fenger

    #2
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så skal vi til det igen - ingen formationsændring men Köhler starter ude;

    Myhra

    Owusu Slots Helander Gomez Mickelson

    Trybull Al hajj

    Don D Kadrii Fenger
    Havde glædet til at prøve ny (gammel) formation. Håber Vejle har en off-day og at vi kæmper for livet i superligaen

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      så skal vi til det igen - ingen formationsændring men Köhler starter ude;

      Myhra

      Owusu Slots Helander Gomez Mickelson

      Trybull Al hajj

      Don D Kadrii Fenger
      Håbede vi ville ændre formationen og håber endnu mere nu at Krogh har ret og har fundet et setup som giver tre point.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Håbede vi ville ændre formationen og håber endnu mere nu at Krogh har ret og har fundet et setup som giver tre point.
        ja håber de ved hvad de laver - på den ene side kan jeg godt forstå man ikke vil smide alt det ud man har arbejdet på - Al hajj har (til tider) fungeret rigtig godt centralt. Om Trybull så er et mere defenssivt anker ifht Köhler må vi jo se.

        men det har jo ikke virket de sidste mange runder...så har mine tvivl.

        Mest af alt så vil jeg se et hold der som minimum er forberedt på det Vejle kommer med, Albintosa og de andre er desværre rigtigt gode til at gå til grænsen, frustrere vores spillere med små frispark og fysisk spil. Det skal vi være klar på.

        Vi har i den grad brug for en sejr - men nu må vi se hvordan kampen udvikler sig - et X kan også vise sig at være brugbart

        Comment


          #5
          Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.
            Arggggg. vent nu og se… alt er muligt ;-/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.
              Din vildeste fantasi var desværre realitet få uger siden.... og Juwara kunne vores forsvar ikke klare denne gang....
              Håber selvfølgelig du har ret og vi vinder kampen men er mere end kun nervøst.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Kan ikke i min vildeste fantasi se OB tabe til et pivringe Vejle hold. Juwara er vel efterhånden fast mand hos dem. Det siger trods alt en del.
                Jeg haaber saa meget du har ret, men med den indsats vi har set paa der seneste er jeg faktisk rimelig nervoes for denne kamp.

                Comment


                  #9
                  Don D for filan da

                  Comment


                    #10
                    Den skal satme ind!!!!

                    Comment


                      #11
                      Tæt på. Der når lige at komme en tå på den afslutning. Kom så gutter!!

                      Comment


                        #12
                        Nuuuuuuj

                        Comment


                          #13
                          fin OB start - vejle ved at blive farlig på omstilling - tror Slots er gået i stykker

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Obersthackel Se indlæg
                            Den skal satme ind!!!!
                            En af de dage ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Jeg har satme ikke nerver til det men foreløbigt kommer vi da med masser af vilje kom så OB
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment

                              Working...
                              X