Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Aske ville have fået masser af chancer da Barret ofte er skadet. Så kunne han bare stjæle pladsen vha gode præstationer i en af de perioder hvis han var god nok.
    Men hvor var det dog uambitiøst at hente Mouritsen. Og hvis man ikke gør noget ved problemstillingen til sommer er det endnu mere uambitiøst. Det er et KLART svagt punkt på vores hold. Aske bør nok lejes ud og få noget spilletid i Norge/Sverige
    Er Aske skadet siden han ikke spiller ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

      Er Aske skadet siden han ikke spiller ?
      Han er kun lige kommet igang igen efter skade

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Bashkim var en katastrofe som venstre back. Han havde slet ikke, hvad der skulle til. Han blev også brugt som kant, og det gik godt., ja.

        Mouritsen er ikke god nok, men han lægger gode bolde, når den ligger stille.
        Husker bestemt ikke Bashkims som en katastrofe på VB. Men mindes heller ikke han var outstanding. Mener at huske, at han levere ganske fint på den plads, men at folk var skuffet over at han skulle spille der, når det nu var Superliganiveau. Især mhb. at Bashkim havde mange tydelige offensive kvaliteter. Jeg tror dog at TB havde set korrekt, at Bashkims ville have haft bedst mulighed for en stor udlandskarriere hvis man kørte ham i stilling som en offensiv VB. Men når det nu var Suppeniveau vi var på, så var det klart bedre at bruge hans kvaliteter længere fremme på banen

        Jeg så dog gerne at man brugte ham på en Venstre Wingback i den nuværende formation. Så kunne man også spille med både Trybull, Sven på midt og Rami som 10'er. Hvor man så stadig kunne holde en targetmand (Luca eller Fenger) inde på toppen ved siden af Don

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Husker bestemt ikke Bashkims som en katastrofe på VB. Men mindes heller ikke han var outstanding. Mener at huske, at han levere ganske fint på den plads, men at folk var skuffet over at han skulle spille der, når det nu var Superliganiveau. Især mhb. at Bashkim havde mange tydelige offensive kvaliteter. Jeg tror dog at TB havde set korrekt, at Bashkims ville have haft bedst mulighed for en stor udlandskarriere hvis man kørte ham i stilling som en offensiv VB. Men når det nu var Suppeniveau vi var på, så var det klart bedre at bruge hans kvaliteter længere fremme på banen

          Jeg så dog gerne at man brugte ham på en Venstre Wingback i den nuværende formation. Så kunne man også spille med både Trybull, Sven på midt og Rami som 10'er. Hvor man så stadig kunne holde en targetmand (Luca eller Fenger) inde på toppen ved siden af Don
          En 10`er er stendød under Søren Krogh. Enten er han 6/8 / venstrekant i nuværende eller så kræver det nok at vi går i en 4-3-3 som jeg er mest tilhænger af. Så har vi 3 midtbanespillere i Sven,Tom og Rami der klart har Top6 kvalitet. Vi lukker alligevel så mange mål ind at der ikke er den store grund til at stå med 5 nede bagved. Det vil nok bare kræve en bedre venstreback og 2 hurtige og stærke midtstoppere som vi muligvis har i truppen allerede

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            En 10`er er stendød under Søren Krogh. Enten er han 6/8 / venstrekant i nuværende eller så kræver det nok at vi går i en 4-3-3 som jeg er mest tilhænger af. Så har vi 3 midtbanespillere i Sven,Tom og Rami der klart har Top6 kvalitet. Vi lukker alligevel så mange mål ind at der ikke er den store grund til at stå med 5 nede bagved. Det vil nok bare kræve en bedre venstreback og 2 hurtige og stærke midtstoppere som vi muligvis har i truppen allerede
            Jeg er fuldstændig enig. Det er ikke til at forstå, at man vil bruge foråret på at spille et system, som man så ikke synes er fint nok i efteråret. Det er jo bare den sædvanlige slingrekurs. Så må man melde klart ud, at man de næste mange år er et knoklehold ala Horsens, og vil være pragmatiske og ændre system efter omstændighederne. Det kan jeg sagtens forstå, hvis man vælger det. Det frustrerende er, at man siger, at nu sadler man om, og alt handler om overlevelse. Hvad så næste sæson? Skal vi så spille for top seks igen? Jeg mener, at vi har spildt mange år på halvsæsoner, hvor vi lige skulle redde os først, før vi nok skulle komme til at se det rigtige ob. Hvis akademiet spiller efter strategien, så skal førsteholdet også gøre det. I bund og grund er de fleste formationer et pejlemærke til at rekruttere, ikke andet. Og vi har så rekrutteret efter en formation, og spiller nu en anden. Derfor også desperationen efter at sælge og leje ud. Og derfor mangler vi en ordentlig wingback og en otter mere.
            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
            lykke, ulykke de gange på rad,
            medgang og modgang hinanden tilråbe,
            solskin og skyer de følges og ad.
            Jorderigs guld
            er prægtig muld,
            Himlen er ene af salighed fuld.
            - Kingo, 1681

            Comment


              https://obstemmer.dk/mellemrummet-hv...-til-broendby/ fuldstændig enig fra start til slut….håber SK har lyttet med og taget det til eftertanke

              Comment


                at tabe til en bedre modstander - det kan ske, men måden vi tabte på. Virkede desværre ikke til holdet var klar fra start og så at forære dem 2 mål og kampen på 10 min i opstarten - det var skuffende.

                På forhånd ikke en kamp jeg havde regnet med 3 point i - så ifht nedrykningsstregen så bekymrer det resultat mig ikke så meget - værre er det at vejle begynder at samle point. Omvendt så ser hverken viborg eller lyngby skræmmende ud lige pt.

                Hverken kampen mod AGF eller FCK er kampe hvor jeg forventer point - det vil være en rar bonus. Men kampen mod Vejle - den SKAL vindes

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  https://obstemmer.dk/mellemrummet-hv...-til-broendby/ fuldstændig enig fra start til slut….håber SK har lyttet med og taget det til eftertanke
                  Søren Kroghs taktiske oplæg til Brøndbykampen var naiv. Det samme var tilfældet da vi tabte hjemme til Hvidovre. Den slags fejl har vi ikke råd til flere af i den situation vi er i. De to kommende udekampe i Århus og Vejle blive kogepladekampe hvor Søren Krogh og truppen skal vise om de har det der skal til for at blive i superligaen. Det viste de ikke mod Brøndby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Søren Kroghs taktiske oplæg til Brøndbykampen var naiv. Det samme var tilfældet da vi tabte hjemme til Hvidovre. Den slags fejl har vi ikke råd til flere af i den situation vi er i. De to kommende udekampe i Århus og Vejle blive kogepladekampe hvor Søren Krogh og truppen skal vise om de har det der skal til for at blive i superligaen. Det viste de ikke mod Brøndby.
                    Man vil for meget på hjemmebane .. utroligt de stadig føler sig pressede til at komme for langt frem på banen ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Man vil for meget på hjemmebane .. utroligt de stadig føler sig pressede til at komme for langt frem på banen ..
                      BIF scorede to gange i de første 10 minutter, hver gang indledt af en katastrofal fejlaflevering. Der døde kampen for os ja allerede. Og Deedson brænder en direktør senere hvad kunne have genlivet kampen. Også for den tredje BIF-scoring gik assisten til OB fordi denne gang var det Paulsen som startede deres omstilling med en fejlaflevering. Har svært at se at den her kamp blev tabt alene på taktik-bordet eller fordi de ville for meget.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        BIF scorede to gange i de første 10 minutter, hver gang indledt af en katastrofal fejlaflevering. Der døde kampen for os ja allerede. Og Deedson brænder en direktør senere hvad kunne have genlivet kampen. Også for den tredje BIF-scoring gik assisten til OB fordi denne gang var det Paulsen som startede deres omstilling med en fejlaflevering. Har svært at se at den her kamp blev tabt alene på taktik-bordet eller fordi de ville for meget.
                        Ja, den manglende kvalitet blev afgørende. Jeg synes, at holdet hang bedre sammen. Det var en katastrofe under Alm. Nu er det kun halvsløjt - men det er som sagt også en konsekvens af spillernes kvalitet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          BIF scorede to gange i de første 10 minutter, hver gang indledt af en katastrofal fejlaflevering. Der døde kampen for os ja allerede. Og Deedson brænder en direktør senere hvad kunne have genlivet kampen. Også for den tredje BIF-scoring gik assisten til OB fordi denne gang var det Paulsen som startede deres omstilling med en fejlaflevering. Har svært at se at den her kamp blev tabt alene på taktik-bordet eller fordi de ville for meget.
                          Der blev begået enorme individuelle fejl, som ingen taktik kan dæmme op for. Der man kan klandre SK er måske at han lod Helander spille, selvom han så ud som om han skulle have oversiddet pga hjernerystelse. OB havde også muligheder for at komme tilbage i kampen, Deedson har 2 store muligheder, som der faktisk bør scores på.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            BIF scorede to gange i de første 10 minutter, hver gang indledt af en katastrofal fejlaflevering. Der døde kampen for os ja allerede. Og Deedson brænder en direktør senere hvad kunne have genlivet kampen. Også for den tredje BIF-scoring gik assisten til OB fordi denne gang var det Paulsen som startede deres omstilling med en fejlaflevering. Har svært at se at den her kamp blev tabt alene på taktik-bordet eller fordi de ville for meget.
                            Jeg har ikke genset dem men når man to gange bliver fanget i opspils fejlafleveringer så er det fordi man er for ivrig og vil for hurtigt frem af banen - det må jo have været oplægget at man skulle flytte bolden op på deres banehalvdel og det blev man fanget af.
                            Det var det samme man så imod Hvidovre, også på hjemmebane.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Jeg har ikke genset dem men når man to gange bliver fanget i opspils fejlafleveringer så er det fordi man er for ivrig og vil for hurtigt frem af banen - det må jo have været oplægget at man skulle flytte bolden op på deres banehalvdel og det blev man fanget af.
                              Det var det samme man så imod Hvidovre, også på hjemmebane.
                              Synes ikke at vi stodt for offensivt, generelt stodt vi ret kompakt og forsvarede os godt i åbent spil. Og man skal ja nu også spille bolden frem til et tidspunkt og hvilken taktiske tilgang kunne SK vælge hvis han kan ikke kræve en ordentlig aflevering over mere end ti meter fra spillere?
                              Gætter på at Helander var endnu ikke kommet rigtig over den hjerneforstyrrelse, der er for mig en eneste forklaring for den katastrofal ringe kamp han spillede og det viste sig som fejlr at lade ham spille. Og valget af Mouritsen som starter er også SKs ansvar. Men for den taktiske set-up ville ikke klandre ham.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                BIF scorede to gange i de første 10 minutter, hver gang indledt af en katastrofal fejlaflevering. Der døde kampen for os ja allerede. Og Deedson brænder en direktør senere hvad kunne have genlivet kampen. Også for den tredje BIF-scoring gik assisten til OB fordi denne gang var det Paulsen som startede deres omstilling med en fejlaflevering. Har svært at se at den her kamp blev tabt alene på taktik-bordet eller fordi de ville for meget.
                                Jeg er enig. Det er klart vi er tvunget frem efter sådan en start og det efterlader huller. Men man kan aldrig vide om vi måske havde puttet os lidt mere i vores defensive organisation, hvis nu vi ikke var kommet bagud så tidligt.
                                Jeg er dog helt sikker på SK har italesat at vi skulle forsøge at holde på bolden når vi havde den. Det kan være årsagen til at vi laver de to skæbnesvangre opspilsfejl indenfor de første 10 min. Her kunne man måske godt acceptere sin status som bundhold i endnu højere grad og slå nogen violiner, så den første storm lige reddes af vejen. Det kan man godt dyrke frem imod fck-kampen, hvor vi også sættes under pres af et hold, som bare er hurtigere i tanke og handling end os i de fleste facetter

                                Comment

                                Working...
                                X