Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Meget enig i din opsummering. Håber vores problemer i venstre side bliver taget meget alvorligt i trænerteamet frem mod de sidste kampe. Mickelson må snart overtage den venstre back. Sven Köhler skal ind centralt og krige med Trybull, så må Rami rykkes lidt længere frem, og det må i første omgang blive på bekostning af Luka, som kan være supersub.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg har BP som klart bedste mand i forsvaret mod BIF. Han var stærk i duelspillet, mens Helander virkede rådvild og tung. Slotsager havde problemer i opspillet og mangler, klart nok, stadig en del fysisk.
Men BP gjorde det også ok og bliver vigtig i Aarhus
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægJeg vil heller ikke bedømme Viljar udelukkende udfra kampen i går, men jeg sad lidt med en følelse af at Bernat havde nappet i hvert fald én af Bifs scoringer i går. Er der andre der har det på samme måde? Tænker især på Suzukis scoring i starten af kampen
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægJeg vil heller ikke bedømme Viljar udelukkende udfra kampen i går, men jeg sad lidt med en følelse af at Bernat havde nappet i hvert fald én af Bifs scoringer i går. Er der andre der har det på samme måde? Tænker især på Suzukis scoring i starten af kampen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har Slotsager som bedste OB`er sammen med Trybull og er uenig i den vurdering af Slotsager.
Men BP gjorde det også ok og bliver vigtig i Aarhus"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Han kunne måske godt have nappet en enkelt. Men er uden skyld og jeg føler mig helt tryg ved ham. De sparkede dem sgu bare godt ind
Så i mine øjne nappede han faktisk (mindst, for der var også den med fodparaden) en enkelt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægFlot assist fra Mouritsen!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægVi havde som forventet ikke en chance mod Brøndby. Op med humøret. Målet er mindst at blive tredjesidst, når sæsonen er slut. Og bagefter skal der virkelig ske noget fra Bjørn W, hvis han fortsat skal have lov at lede holdet, Ja, måske er hans løb hos os allerede kørt.
Samtidig må jeg konstatere, at jeg ikke ser meget i sol, måne og stjerner der peger på, at vi er ved at opbygge et hold med henblik på fremtiden: altså et hold, hvor der er bærende spillere (ofte hentet udefra), der kan støtte egne/indhentede talenter. Det er i hvert fald ganske få af vores nuværende spillere der kan støtte unge fremadkommende spillere, og det er endnu færre af de spillere vi har pt. der vil kunne gøre sig i top-6.
- Likes 1
Comment
Comment