Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-BRØNDBY søndag den 25.feb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Meget enig i din opsummering. Håber vores problemer i venstre side bliver taget meget alvorligt i trænerteamet frem mod de sidste kampe. Mickelson må snart overtage den venstre back. Sven Köhler skal ind centralt og krige med Trybull, så må Rami rykkes lidt længere frem, og det må i første omgang blive på bekostning af Luka, som kan være supersub.
    Trybull får godt nok karantæne med sit gule kort igår, så imod AGF bliver det nok Rami og Köhler, men ellers enig.
    Det er helt afgjort at Mouritsen slet ikke holder superliganiveu. Er lidt bange for SK har et ømt punkt for ham, men det holder bare ikke og den erkendelse kommer han også til, hvis ikke næste gang, så næste gang igen.
    Luca får nok en chance mere med Trybull ude, og så gør han klogt I at komme på tavlen. BP får nok lov at pakke Mortensen sammen næste gang, da han er en angribertype, som passer ham. Slår han ikke til her, så må Mihajlo snart bringes.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Trybull får godt nok karantæne med sit gule kort igår, så imod AGF bliver det nok Rami og Köhler, men ellers enig.
      Det er helt afgjort at Mouritsen slet ikke holder superliganiveu. Er lidt bange for SK har et ømt punkt for ham, men det holder bare ikke og den erkendelse kommer han også til, hvis ikke næste gang, så næste gang igen.
      Luca får nok en chance mere med Trybull ude, og så gør han klogt I at komme på tavlen. BP får nok lov at pakke Mortensen sammen næste gang, da han er en angribertype, som passer ham. Slår han ikke til her, så må Mihajlo snart bringes.
      De snakkede en del om Mouritsen i sidste nedtaktspodcast fra SFÅ. Der talte de om at grunden til at man vurderede at Mouritsen ville starte på trods af "dårligere" stats, var fordi at han som type er en klassisk positionsspiller og formationssspiller. Mickelson og Adelgaard er mere instinktspiller, hvorfor at chancen for at bagkæden holder sin linie er større med Mouritsen end de 2 andre.
      Men jeg er enig i at Han må en tur på bænken, for niveauet er for lavt.

      Comment


        Så vi har spillet træningskamp i dag, mod Fremad Amager…efter været foran 2-0 ender den 2-2…godt nok ringe…..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
          Så vi har spillet træningskamp i dag, mod Fremad Amager…efter været foran 2-0 ender den 2-2…godt nok ringe…..
          Skulle også have været et forstærket U19 vi havde på banen da de scorer 2. Så det siger ingenting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Skulle også have været et forstærket U19 vi havde på banen da de scorer 2. Så det siger ingenting
            ... at der er et stort spring fra U19 til 1. holdet

            Comment


              En modstander der pt ligger numre 7 i 2 division…skulle man nok kunne forlange en lidt bedre indsats

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                En modstander der pt ligger numre 7 i 2 division…skulle man nok kunne forlange en lidt bedre indsats
                ... og megen intern uro !

                Comment


                  Var det vores nye forsvarsspiller - Gomez - der spillede i venstre side af tremandsforsvaret i 1 halvleg (jeg var kort forbi)?

                  I så fald er han godt nok ikke ret høj for en central forsvarsspiller at være.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Var det vores nye forsvarsspiller - Gomez - der spillede i venstre side af tremandsforsvaret i 1 halvleg (jeg var kort forbi)?

                    I så fald er han godt nok ikke ret høj for en central forsvarsspiller at være.
                    James og Yaya skulle have spillet idag. James er 1,89 men ved ikke hvilken side han spillede i

                    Comment


                      Det er han listet som, men han er sgu ikke 1.89 i virkeligheden - uden jeg havde målebåndet fremme. Men han var væsentligt lavere end Ivan.

                      Tjekkede med numre og det var ham.

                      Ikke at det er afgørende, slog mig bare at han var lav for en midterforsvarer. Men det fungerede for Fabio C.

                      Også muligt mit syn svigtede!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                        Jeg kan garantere dig for, at han er citeret 100% korrekt.
                        Så er det jo en bizar udtalelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          OG enten Ivan eller Gomez ind i stedet for Bjørn*
                          Bjørn ser jeg som bedste mand af de 3 CB i går. Helander har spillet sig af til han får sit syn igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Så er det jo en bizar udtalelse.
                            Mon ikke han er på vej til Sverige, da han ikke var i truppen i dag ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Mon ikke han er på vej til Sverige, da han ikke var i truppen i dag ?
                              Han spillede 70 minutter?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                                Han spillede 70 minutter?
                                Beklager, det har jeg misset, da han ikke var nævnt i truppen før kampen.

                                Kan se at det er rettet nu.

                                Comment

                                Working...
                                X